سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

برپایی تظاهرات گسترده علیه برگزیت در انگلیس

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 622139
در دومین سالگرد برگزاری همه پرسی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، تظاهرات گسترده‌ای در مخالفت با برگزیت در انگلیس برپا شده است.​
برپایی تظاهرات گسترده علیه برگزیت در انگلیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بیش از 100 هزار نفر در تظاهرات اعتراض آمیز علیه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا شرکت کرده اند.

بر اساس این گزارش، برخی از معترضان با این امید در تظاهرات شرکت کرده اند که روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را متوقف کنند. تظاهرات کنندگان اعم از پیر و جوان، محافظه کار و طرفداران حزب کارگر، همه و همه در حمایت از ایده اتحادیه اروپا متحد شده اند.

نیروهای پلیس ضد شورش انگلیس نیز در اطراف محل برگزاری تظاهرات مستقر شدند و بالگردهای پلیس نیز کاملا اوضاع را تحت کنترل داشتند تا در صورت وقوع هرگونه درگیری بین مخالفان و طرفداران برگزیت، سریعا وارد عمل شوند.

نیکولاس مک لین مشاور سابق مارگارت تاچر همراه با ده ها نفر دیگر در این تظاهرات شرکت کرده و با در دست داشتن پارچه نوشته هایی مخالفت محافظه کاران را با برگزیت اعلام نموده‌اند.

وی در این باره گفت: یکی از بزرگترین دستاوردها در اروپا این بوده است که بریتانیا در ایجاد بازار واحد اروپایی نقش مهم و سازنده ای داشته و اکنون برخی افراد در داخل دولت قصد دارند بریتانیا را از اتحادیه اروپا خارج کنند. این یک فاجعه کامل است.تاکنون بیش از 100 هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *