کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سامباها چگونه‌ بر کارستاریکا پیروز‌ شدند؟

1 تير 1397 ساعت 19:56

تیم ملی برزیل در دومین بازی در جام جهانی 2018 روسیه مقابل کاستارکا به پیروزی رسید.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، تیم‌های برزیل و کاستاریکا از گروه E مسابقات جام جهانی 2018 روسیه امروز از ساعت 16:30 در ورزشگاه کریستوفسکی سن پترزبورگ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به نفع بررزیلی ها به پایان رسید.
*گل‌ها: فلیپه کوتینیو(90+1)، نیمار (7+90)

*داور: بیورن کوئیپرس از هلند

*اخطارها: نیمار(81) و کوتینیو(81) برزیل، جانی آکاستا(84) کاستاریکا.

*ترکیب تیم ملی برزیل: بکر، سیلوا، میراندا، مارسلو، فانگر، کاسمیرو، پائولینیو(68-فرمینیو)، کوتینیو، ویلیان(45-کاستا)، ژسوس(90+2-فرناندینیو)و نیمار

*ترکیب تیم ملی کاستاریکا: ناواس، آکاستا، گونزالس، دوارته، اویدو، گامبوئا(75-کالفو)، بورخس، برایان، گوژمان(83-تخدا)، ونگاس و ارونا(54-بولانیوس).

*شرح نیمه اول

برزیلی ها در نیمه اول با وجود حملات گسترده ولی موقعیت صددرصد برای گلزنی نداشتند و از بقیه موقعیت های خودشان نتوانستند نهایت استفاده را کنند در بازی در 45 دقیقه ابتدایی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسد.

*شرح نیمه دوم

در نیمه دوم نیز برزیلی ها حملات دامنه‌دار خود را روی دروازه کاستاریکا انجام دادند و در دقیقه 79 بازی داور روی نیمار پنالتی اعلام کرد ولی با اعتراض بازیکنان کاستاریکا داور ویدئو چک درخواست کرد  و بعد از مشاهده صحنه بازی تصمیمش را عوض کرد تا امید برزیلی ها برای کسب 3 امتیاز بازی به باد برود اما سامباها دست بردار نبودند و کوتینیو در نهایت موفق شد در دقیقه 90+1 با یک نوک پای زیبا دروازه کاستاریکا را باز کرد تا یک برد دلچسب کسب کنند.

نیمار هم در ادامه موفق شد در دقیقه 7+90 گل بزند تا اختلاف را به دو گل برساند و در ضمن وی اولین گل خود را برای سلسائو به ثمر رساند.


کد مطلب: 621637

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/621637/سامباها-چگونه-کارستاریکا-پیروز-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com