چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دوره اول متوسطه مدرسه معین تعطیل شد

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب: 621334
طبق اعلام آموزش و پرورش ناصر کوهستانی مدیر آموزش و پرورش منطقه دو از سمت خود استعفا داد، همچنین دوره اول متوسطه مدرسه معین تعطیل شد.
دوره اول متوسطه مدرسه معین تعطیل شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در پی استعفای ناصرکوهستانی ,صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 تهران, هوشنگ میرشفیعی به عنوان سرپرست این مدیریت معرفی شد.

در این مراسم مهندس باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تلاش‌ها و خدمات کوهستانی در دوران تصدی مسئولیت در این منطقه, قدردانی نمود.

باقری تصریح کرد: امیدواریم آقای میرشفیعی با توجه به توانمندی‌ها و تجربیات ارزشمند و طولانی خود در حوزه تعلیم و تربیت, بتواند منشا خدمات ارزنده در منطقه باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم تاکید کرد: آبادانی و توسعه پایدار و پیشرفت هر جامعه و کشوری مرهون نیروی انسانی توانمند است و برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند ابتدا باید در خانواده و سپس در مدرسه به ویژه دوره پیش دبستانی و ابتدایی سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: به همین دلیل توجه و اهمیت به مدرسه و معلم برای کشور ما یک ضرورت بنیادی است و اگر معلم و مدرسه تقویت شوند بی تردید, شاهد موفقیت های روزافزون ایران اسلامی عزیزمان خواهیم بود. 

به گزارش تسنیم، علیرضا راهپیما رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران دراین‌باره گفت: دوره متوسطه اول مدرسه معین که این اتفاق در آنجا افتاد تعطیل شد و دوره ابتدایی و متوسزه دوم آن به کار خود ادامه می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *