سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

بحرین میزبان هیاتی صهیونیستی می‌شود

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 620407
رژیم آل‌خلیفه در ادامه روند عادی‌سازی روابط با اسرائیل، هیاتی از این رژیم را برای مشارکت در نشست «میراث جهانی» رسما به بحرین دعوت کرده است.
بحرین میزبان هیاتی صهیونیستی می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «منیر بوشناقی» مشاور هیات فرهنگ و آثار بحرین در میراث جهانی، روز گذشته اعلام کرد هیاتی اسرائیلی در کنفرانس بین‌المللی، که در بازه زمانی 24 ژوئن تا 4 جولای در بحرین برگزار خواهد شد، مشارکت می‌کند.

بوشناقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بحرین «اخبار الخلیج» و در پاسخ به سوالی درباره این موضوع، گفت: «هیاتی اسرائیلی در این نشست‌ها حاضر خواهد شد؛ چرا که این نشست‌ها بین‌المللی و تحت نظارت سازمان یونسکو هست و بحرین فقط میزبان کنفرانس است».

این مقام بحرینی اظهار داشت: «هر یک از اعضای سازمان ملل حق مشارکت در این کنفرانس را دارد». وی بدون اشاره به شمار هیات‌های مشارکت‌کننده در این کنفرانس، اعلام کرد هیات فلسطینی نیز در آن حضور خواهد داشت.

هر چند رژیم صهیونیستی روابط رسمی با شمار زیادی از کشورهای عربی ندارد ولی این رژیم تلاش می‌کند روابط خود با کشورهای همسایه به‌ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس را با هدف مقابله با ایران عادی‌سازی کند. در حال حاضر، تماس‌هایی پشت پرده بین این رژیم‌ها در جریان است.

ماه گذشته، رژیم منامه از حملات تجاوزکارانه ارتش اسرائیل به مواضعی در سوریه حمایت کرد.پیشتر «حمد بن عیسی آل‌خلیفه» پادشاه بحرین نیز در دیدار با خاخام یهودی در لس‌آنجلس، گفت: «که شهروندان بحرینی می‌تواند از اسرائیل بازدید کنند».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *