پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱۵۵
موجودات حقیری که در پازل دشمن حرکت می‌کنند

طرفداران مبنایی شعار «نه غزه نه لبنان» را بشناسیم/ جدیدترین تحرک ضدانقلاب پیش از روز قدس

بازخوانی حاشيه‌هاي راهپيمايي روز قدس سال ۸۸
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 618047
شعار نه غزه نه لبنان که توسط عده ای ضدانقلاب در روز جهانی قدس در سال ۸۸ سر داده شد بعدها توسط برخی از افراد تئوری سازی شد.
طرفداران مبنایی شعار «نه غزه نه لبنان» را بشناسیم/ جدیدترین تحرک ضدانقلاب پیش از روز قدس
گروه سیاسی جهان نيوز: اغتشاشات سال ۸۸ مبنایی برای بیرون آمدن ضدانقلاب و خودنمایی‌شان شد. ضدانقلابی که با عناد و دشمنی تمام سعی کرد که تا ارزشهای انقلاب اسلامی را خدشه دار کند، روز جهانی قدس را هدف قرار داد. عده‌ای شعاری اسرائیلی از داخل اجتماع عظیم مردمی در روز قدس سر دادند تا به گمان خود این روز که در بسیاری از کشورهای مسلمان جهان برگزار می شود را از بین ببرند اما هم بطلان این شعارها و هم حقیر و کوچک بودن آنها روز به روز مشخص شد.

در ادامه به بازخوانی روز قدس سال ۸۸ و حواشی آن تا سالهای بعد از این روز می‌پردازیم.

حاشيه‌هاي راهپيمايي روز قدس سال ۸۸
کارشناسان سیاسی بر این باورند که بدون تردید سقوط نابود کننده جریان فتنه از روز قدس سال ۸۸ آغاز شد. آنجا که فتنه گران شعار "مرگ بر اسرائیل" را خط زدند و در روز اعتراض جهانی علیه اسرائیل، در جهت منافع رژیم اشغالگر قدس صف آرایی کردند.

پس از فروکش کردن موج اصلی اغتشاشات خیابانی و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، جریان فتنه در یک برنامه‌ریزی استراتژیک، تصمیم گرفت تا در مناسبت‌های خاص مذهبی و ملی برنامه‌های اعتراضی‌اش را دنبال کند. 

در این راستا روز قدس به عنوان هدف اول در نظر گرفته شد. در همین راستا «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» و «جمهوری ایرانی»  نیز از سوی ماهواره‌ها و سایت‌های اینترنتی جریان فتنه به عنوان شعارهای روز قدس اعلام شد.

در روز جمعه ۲۷ شهریور، با آغاز راهپیمایی از ساعت ۱۰، جمعیت فراوانی از مردم مسلمان و روزه‌دار تهران در مسیرهای اعلام شده، در خیابان ها حضور یافتند و شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند. 

طرفداران جریان سبز نیز در بلوار کشاورز و خیابان کریمخان با شعارهای "نه غزه نه لبنان" و "جمهوری ایرانی" راهپیمایی کردند.

آنان پلاکاردهایی را با شعار "مرگ بر اسرائیل" در دست داشتند که بر روی اسم اسرائیل ضربدر کشیده و به جای آن روسیه نوشته شده بود. در واقع فتنه گران با این کار مخالفت خود را با شعار علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند و نوعی حمایت از آن را به نمایش گذاشتند. 
 

تقابل مردم مسلمان با طرفداران جریان سبز در بلوار کشاورز و خیابان ولیعصر سبب می‌شد تا شعارهای «مرگ بر منافق» و« منافق برو گم شو» به گوش رسد.

روزه خواری در ماه مبارک رمضان
تعدادي از فتنه گران كه با كف و سوت قصد اخلال در راهپيمايي مردم را داشتند، در دست‌هاي خود بطري‌هاي آ‌ب آشاميدني نيز حمل و در مواردي آشكار روزه‌خواري مي‌كردند.

طرفداران مبنایی شعار نه غزه نه لبنان
شعار نه غزه نه لبنان درواقع شعاری برای تضعیف محور مقاومت بود از این رو بعد از حضور شوم داعش در سوریه و یک انقلاب دروغین که پایه گذار تروریست منطقه ای در این کشور شد، اصلاح‌طلبان شعار نه غزه نه لبنان را تئوری سازی و گسترش داده و از حضور مستشاری ایران در منطقه برای مقابله با تروریست انتقاد و آن را نفی می کردند. جالب اینجاست که این افراد دیپلماسی را راه مقابله با داعش خونخوار عنوان می کردند و حتی برخی ازآنان داعش را روشنفکر نامیدند.

متأسفانه کسانی چون صادق زیباکلام این شعار عوام فریبانه را درست تلقی می‌کنند و در سخنانی شعاری‌تر و فارغ از اصول اصلی سیاست می‌گویند که «بنده به عنوان یک ایرانی مسلمان نمی‌دانم که چرا باید از شعار نه غزه و نه لبنان اعلام برائت کنم؟ من فکر می‌کنم هنوز هم اول برای من اول ایران می‌آید، دوم ایران می‌آید و مهم است و سوم هم ایران می‌آید و آخر هم ایران می‌آید» اما وی که سالها به عنوان استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در این دانشگاه تدریس می‌کند به این سئوال پاسخ نمی‌دهد که آیا ما در خارج ازمرزهای کشورمان با تروریست‌ها مواجه شویم بهتر است یا در داخل؟
 

چندی بعد نیز مصطفی تاج زاده از فعالان اصلاح طلب که محور مقاومت را هدف قرار داده بود گفت: «یمن در اشغال داعش نیست، حرم ندارد و هم مرز اسرائیل هم نیست که به اصطلاح آقایان عمق استراتژیک جمهوری اسلامی محسوب شود. اعلان کمک مستشاری ایران در یمن توسط سردار جعفری در شرایطی که ترامپ در پی اثبات دخالت سپاه در امور داخلی کشورهای دیگر است، چه معنا و چه لزومی دارد؟» موضوعی که کم عمقی و سطحی صحبت کردن یک کارشناس سیاسی که روزگاری به عنوان تئوریسین اصلاحات عمل می کرده است بسیار بعید است.

محمد رضا خاتمی، برادر کوچکتر رئیس دولت اصلاحات نیز درباره وضعیت سوریه گفت:‌«اصولاً اصلاح‌طلبان معتقدند که راه و روش دیپلماسی جواب می‌دهد. مسئله اصلی این است که آیا حضور نظامی ما در سوریه منطقی و قابل قبول است یا نه؟ از نظر اصلاح‌طلبان این حضور نظامی خیلی معنا ندارد. البته این تبلیغات و شعار وجود دارد که اگر ما آن‌جا نجنگیم باید با آن‌ها در شیراز و اصفهان بجنگیم. البته من نمیدانم این چقدر واقعیت داشته باشد. بالقوه داعش برای همه خطرناک است اما به علت تفاوت‌های زبانی، مذهبی و روشنفکری ایران خیلی امکان نفوذ آن‌ها در کشور وجود ندارد.»

البته خاتمی به همراه برخی از اصلاح طلبان دیگر پیش از این در قامت پزشکان نامه ای به بشار اسد که تحصیلات پزشکی دارد، نوشته و از وی خواستند تا به قسمی که خورده پایبند باشد و سوریه را تحویل دشمن دهد تا به اصطلاح از کشتار مردم بی گناه جلوگیری شود!

همچنین، غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی در افتتاحیه ستادانتخاباتی حسن روحانی در اصفهان،  9 اردیبهشت 96 سخنرانی علیه مدافعان حرم کرد که به شرح زیر است:‌ «نزنید این حرف‌ها را؛ غیرت دینی آیا این است که به اسم حالا دفاع از حرم و این‌ها . آقا جان ما هم دلمان می‌خواهد در سوریه و لبنان و یمن و همه این‌جا صلح برقرار شود. دفاع از مظلوم شود. شیعیان آن‌جا تقویت بشوند. ولی آیا این کار فقط با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن این‌ها حاصل می‌شود. این دولت با غیرت دینی می‌گوید که بذارید ما از توان دیپلماسی برای حل مسائل منطقه استفاده کنیم. توان دیپلماسی بزرگان دیپلماسی که شش تا ابرقدرت را جلوی خودش بنشاند و بزرگ‌ترین مسئله تحریم که شورای امنیت بوده را حل بکنه می‌تواند با توان دیپلماسی بیاید این مسائل را حل کند. مگر ما این جوان‌های عزیز را از سر راه آوردیم همینطوری بفرستیم تا شهید شوند. ما دلمان می‌سوزه که جوان‌هایمان چرا باید شهید بشوند. چرا مردم باید کشته بشوند»

کار به جایی کشید که محمد قوچانی، از جمله روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب در نشستی با ابراهم فیاض با روشنفکر نامیدن داعش و القاعده گفت:‌ «در این مقاله عبارت هایی از حنیف نژاد را آورده ام که ما نباید چیز زیادی بخوانیم ما فقط باید قرآن بخوانیم. من حنیف نژاد را با توجه به سوابق درخشانش در سن جوانی تحسین می کنم و در جای خود قابل ارزش اند. این که ما فقط قرآن بخوانیم و به چیز دیگری نیاز نداریم، فاصله اش با طالبان و داعش چیست؟ این ها علوم انسانی را به نوعی انکار می کنند. شما در القاعده مهندس هم می بینید و به نظرم این خیانت ژورنال است که کسی اگر دستار به سر بست بگوییم آخوند است. به نظر من آخوند یعنی آقای سیستانی. شما ببینید در عراق چگونه مدبرانه برخورد می کند و داعش را هم ببینید. داعش روشنفکری است و این آخوند. من می خواهم بگویم که دوگانه ما این بوده است که آخوند ضد آزادی و روشنفکر آزادی خواه است. من می خواهم بگویم که داعش و القاعده و بن لادن روشنفکر هستند.»

جدیدترن تحرک ضدانقلاب در جهت شعار نه غزه نه لبنان
خبر افطاری کمیته امداد به ۳۰۰ هزار نفر از مردم محاصره شده و جنگ زده غزه ناگهان به خبر اصلی رسانه های فارسی زبان بیگانه چون منوتو و برخی کانال ها تبدیل شد. این اخبار عمدتا با این توضیحات دست به دست می شد که کمیته امداد صدقات مردم ایران را در غزه و برای افطاری فلسطینیان هزینه می کند، آنهم در شرایطی که در ایران بسیاری از مردم به این کمک ها نیازمند هستند و ضرب المثل معروف چراغی که به خانه رواست... را یادآور می‌شدند. این کار در دنباله شعار نه  غزه نه لبنان صورت گرفت و برای خشمگین کردن مردم ایران و عملیات روانی قبل از روز قدس امسال طرح ریزی شد.
 

این درحالی بود که پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد درباره این موضوع توضیح داد: « یکی از اتهاماتی که به کمیته امداد می‌زدند این است که چرا کمیته امداد پول‌های صدقه مردم را به عراق و لبنان می‌فرستد، ما بارها گفته‌ایم کاری که ما برای کشورهای درخواست‌کننده کمک از کمیته امداد می‌کنیم این است که تجربه خودمان را به آن‌ها منتقل کنیم تا یک سازمان موفق خیریه برای رسیدگی به نیازمندانشان مثل کمیته امداد داشته باشند.»


وی افزود: «ما شرعاً و قانوناً از صدقه و زکات مردم نمی‌توانیم به کسی بدهیم ضمن اینکه علما هم اجازه نمی‌دهند. اگر هم قرار باشد کمکی صورت گیرد صندوق‌ها جداگانه است، اگر پولی برای کمک به مردم یمن یا فلسطین به صندوق مختص آن ریخته می‌شود وظیفه داریم برای همان‌جا هزینه کنیم. ما حتی اجازه انتقال کمک‌های مردمی را از یک شهر به شهر دیگر در داخل کشورمان را نداریم، حال چگونه می‌توانیم این پول‌های مردم را که به نیت کمک به هم‌وطنان خودشان پرداخت می‌شود به مردم دیگر کشورها بدهیم.»
 
موجودات حقیری که در  جهت عملیات روانی دشمن حرکت می کنند
حضرت آیت الله خامنه ای، در اجتماع پرشکوه، پرشور و پرمعنای انبوهِ بی‌شمار مردم قدرشناس در بیست‌ونهمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) «عدالت خواهی بین المللی» و حمایت از ملتهای مظلوم را یکی دیگر از نقاط قوت جمهوری اسلامی خواندند و گفتند: «در حالی‌که حمایت از فلسطین و نیروی مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشورهای منطقه، مایه آبرو برای جمهوری اسلامی است، دشمن تلاش دارد تا آن را تحت عنوان «دخالت ایران در منطقه» به یک مسئله چالش آفرین تبدیل کند.»

رهبر معظم انقلاب  با اشاره به همنوایی برخی عوامل داخلی با دشمن در این خصوص، افزودند: «همین عوامل که چند سال پیش در تهران و در راهپیمایی روز قدس، شعار «نه غزه نه لبنان» سردادند، موجوداتی حقیر و کمک کنندگان به جنگ روانی دشمن هستند و این مایه سرافکندگی آنهاست». 
https://jahannews.com/vdcdoj095yt0fz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdoj095yt0fz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر چند این افراد امروز هم هستند ولی انتخاب عکس و تیتر در آستانه روز قدس بدسلیقگی سایت جهان نیوز بود.اگر برای امسال برنامه ای دارند افشاگری لازم است ولی شرح واقعه با عکس صفحه اول و...مناسب نبود.
Iran, Islamic Republic of
مطلب را نخوندی معلومه از نظر پرتی که دادی
Greece
نظرات متفاوته ولی در شرایطی که در کرانه باختری محمود عباس با مریم رجوی همصدا شده علیه ایران و در غزه حماس اونطور از تکفیریهای سوریه حمایت کرد و در هر دو طرف هم کرانه باختری و هم غزه هر دو از حملات عربستان به یمن حمایت کردند دیگه ...
Canada
اگه آنطور که اصولگرایان مسئله تئوریزه کردن شعار نه غزه نه لبنان توسط اصلاح طلبان را محکوم و آنرا خیانت و در جهت منافع دشمن قلمداد می کنند (که همینطور هم هست) باید گزارشی از شورای نگهبان تهیه کنند که چرا این خائنین را در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری تائید صلاحیت می کنند؟
Iran, Islamic Republic of
بنده احساس می کنم وقتی این اراذل و اوباش شروع به حمله به نهادهای انقلاب می کنند و مثلا تصمیم می گیرند نزدیک به روز قدس کمیته امداد را بزنند و در اتاق فکرشان تصویب می کنند تا اقدام کنند مزدوران داخلیشان را هم ماموریت می دهند تا وارد سایت های داخلی به خصوص سایت هایی که معروف به ارزشی هستند شده و شروع کنند به حمایت از حمله به کمیته امداد یا با گذاشتن کامنت یا با منفی زدن.
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی زدم!
محمد
آخر حرفت رو از خودت در آوردی با شیطنت خوب شروع کردی و بد تمام کردی
Iran, Islamic Republic of
متن را دقیق بخوان
نظریه پردازی تاج زاده و ... تخریب کمیته امداد تحرکات اخیر این فرومایه گان جهت تضعیف محور مقاومت است
Iran, Islamic Republic of
عمله های استکبار که شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند نه دین دارند و نه آزاده هستن زیرا همین الآن که نتانیاهو به کشورهای اروپایی سفر کرده مردم آن کشورها برعلیه اسرائیل کودک کش شعار داده اند و همه مردم آزاده دنیا جنایات صهیونیست ها در غزه رو محکوم می کنند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می نمایند.
Iran, Islamic Republic of
درست است دقیقا چیزی که باید به آن افتخار کرد و چیزی که به عنوان یک مسلمان وظیفه ماست را این دجالان خبیث نوکر کودک کش های جنایتکار می خواهند تبدیل به یک شرم! کنند. البته بگور خواهند برد.
Iran, Islamic Republic of
عمله های آمریکایی خیلی بهنر از عمله های روسی هستند .
Iran, Islamic Republic of
روس عمله نداره مهندس داره !! خخخ.
محمد
برادران عزیز ایمانی حرف حضرت امام قدس الله نفسه الزکیه را یادتان رفته که فرمود فرانسه از انگلیس بدتر است و آلمان از هردوی اینها و شوروی از المان و انگلیس و فرانسه و امروز چین و هند و کره جنوبی از همه بدتر که به بهانه برجام نفت ایران را رایگان به وعده سر خرمن بکِش بکِش می برند. عزیزان فقط کار جهادی جوانانِ تحت ولایت ولی فقیه جامع الشرایط می تواند امداد الهی را جذب کند و به همه قدرتها تو دهنی بزند. ومَن ینصُرُه الله فلا غلابَ لَهُ
Iran, Islamic Republic of
اگر به شعار نه غزه نه لبنان جلبک های سبز عمل می شد حالا باید با داعش و تروریست های تکفیری در تهران و سایر شهرها مبارزه می کردیم و امنیت هم نداشتیم .
محمد
United States
مردم از اینکهدمنابع مالی ما صرف مردم انجا ناراحت میشوند.در حالیکه در کشورمان این همه مشکل هست.وگرنه کسی نه اسرائیل جانی را دوست دارد و نه داعش اشغال را.
Iran, Islamic Republic of
اگر اندکی در سوریه هزینه نمی کردیم داعش اکنون داخل ایران رسیده بود و باید در تهران و سایر شهرها با داعش مبارزه می کردیم و صدها برابر هزینه می کردیم و شهید می دادیم .
United States
این توهم است
Canada
مگه خاتمی و کرباسچی و زیباکلام و سلبریتی های سگ باز و طرفدارانشان مرده اند که پای داعشی ها به تهران برسه؟
مطمینی که هزینه مادر سوریه اندک بود
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه روز قدس در راهپیمایی شرکت میکنند به نظرتان برای کیک و ساندیس آمده اند؟یا شعارشان نه غزه نه لبنان است؟
شاید اصلا مردم حسابشان نمیکنید؟
Iran, Islamic Republic of
عقل هم خوب چیزیه
امریکا با وجود اینکه 50 میلیون نفر از مردمش نیازمند کمک غذایی روزانه هستن برای تسهیل شدنش اهداف شومش سالانه بیش از صد میلیارد دلار کمک به کشورهای مختلف می کنه
اونوقت ما برای اهداف دفاعی خودمون هیچ هزینه ای نکنیم
لااقل برید این استراتژی ها را از اربابانتون یاد بگیرید اگه حرف هموطناتون براتون مهم نیست
برید ببینید میزان کمک ایران و عربستان که دشمن خونی ماست چه نسبتی با هم داره شاید سر عقل بیاید و بفهمید چه خوابی برامون دیدن
محمد
این آقای محمد من (دو نظر قبلی) نیستم
Iran, Islamic Republic of
اين نظر پوچ تو هستش البته فعلا با دلت هفت تو مان حال كن كه دلار ده توماني تو راه
Iran, Islamic Republic of
دلار 7000 تومانی نتیجه بی تدبیری و سیاست های غلط بانک مرکزی است .
Iran, Islamic Republic of
پوچ برجام بی فرجام بود که باعث شد نرخ دلار 7000 تومان بشود.
Iran, Islamic Republic of
اونایی که میگن جانم فدای ایران منظورشون کدوم ایرانه؟
ایران با عظمت با جغرافیای هخامنشی؟ (که آمریکایی ها می ترسند تکرار بشه)
یا همین کویرهای باقی مانده از لطف قاجار و پهلوی؟

اگر واقعا عاشق ایران بودید؛ ایران نقشه فرهنگی جغرافیاییش در حد امپراطوری هخامنشی بوده و در این نقشه تا مصر هم جا داشته
ما که قصد نداریم کشور گشایی بشه؛ اما ظاهراً هدف شعار نه غزه نه لبنان تجزیه ایرانه. تجزیه فلات ایران.
چون اگر اسرائیل قرار باشه به کمک این شعارها تثبیت بشه (که عمراً بشه) در مرحله بعد باید ایران هم تبدیل به لی لی پوت بشه و همه منطقه به کشورهای ریز در حد خود اسرائیل تجزیه بشن تا فرمانبردار باشند.

شعار نه غزه نه لبنان؛ شعار احمق های طرفدار اسرائیله.
امیدوارم برای پسا براندازی به خوبی در مورد لپ لپ یا دانه دانه خوردن پنبه دانه برنامه داشته باشید و اون موقع هاج و واج نمونید.
Turkmenistan
آفرین برشما.
France
منظورشان سوریه و لبنان و یمن و عراق نیست. منظورشان همون ایرانیه که شما نمیشناسیدش
Romania
شهیدان جنگ جانشان را فدای ایران کردند
آنوقت این قورباغه ها بیخودی قور قور می کنند
United Arab Emirates
خودت داری میگی جانشان را فدای ایران کردند نه سوریه و لبنان و عراق و ‌..
Romania
بله منظورم این بود که این قورباغه ها که قور قور می کنند و میگن جانم فدای ایران دروغگو هستند
برای شهیدان ما ایران و فلسطین و لبنان فرقی نداشت
الان هم همفکران آن شهیدان مثل شهید حججی ها در سوریه می جنگند
United States
مردم امروز دیگه از اصلاح طلب و اصولگرا گذشتن شما هنوز دارید حوادث ۹ سال پیش و شخم میزنید....
Iran, Islamic Republic of
با توجه به مسایلی که بین اسرایبل و روسیه واسد در حال رخ دادن است کمی تامل در مورد پیاده نظام بودن ایران برای روسیه بد نیست از طرفی همین مسئله در عراق در حال رخ دادن می باشد که زمزمه بیرون راندن ایران از عراق توسط مقتدی صدر شنیده میشود.بدون آنکه ایران بتواند ثمرات چیدن میوه هایش را از بیرون راندن داعش از سوریه وعراق بچیند.همین رفتار دور نخواهد بود که یمن بر سر ایران بیاورد
United States
بدبختی اینجاست که کلا منکر خواست دولت سوریه برای اخراج نیروهای ایرانی هستند
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
هدف ایران از حضور در سوریه و عراق نابودی داعش و جلوگیری از تجزیه این کشورها و دفاع از حرم اهل بیت پیامبر (ص) بود که محقق شد .
Iran, Islamic Republic of
هدف نهایی نابودی رژیم صهیونیستیه
United States
شما منگولها حتی در گفتن هدف با هم اختلاف دارید بقیه اش بماند
Iran, Islamic Republic of
ناشناس امریکایی منگول تو و امثال تو هستن که شب امضاء برجام با اسکناس 500 تومانی و یک دلاری رقص و پایکوبی می کردید و فکر می کردید نرخ دلار 500 تومان می شود !!
United States
نه اتفاقا منگول تویی ضمنا من آمریکایی نیستم از فیلترشکن استفاده میکنم بفهم اگه تونستی
Iran, Islamic Republic of
منگول تویی که از فیلتر شکن استفاده میکنی .
Romania
منگول خودتی و جد و آبادت
مرگ بر آمریکا و اسرائیل
United Arab Emirates
این بیچاره به یه نفر جواب داد و نوشت منگول تو چرا به جد و آبادش فحش میدی اگر مسلمان و ظلم ستیزی ؟
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که از رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی حمایت می کنند منگول هستن شک نکن .
Romania
این به میلیونها نفر توهین کرد نه به یک نفر
Iran, Islamic Republic of
با این استدلال اونم به میلیونها نفر توهین کرد اگر یه دونه تو رو مساوی میلیونها همفکر میگیری
Romania
عزیزم اون ابتدا این توهین را کرد به کسی که میلیونها نفر همفکر او هستن و من جوابش را دادم فقط به خودش و جد و آبادش
من جواب توهین او را دادم فقط به توهین کننده
Iran, Islamic Republic of
آن برجام بود که سیب و گلابی اش نرسید اما اهداف ایران در منطقه محقق شد و خود امریکایی ها به پیروزی های بزرگ ایران اذعان دارند.
Iran, Islamic Republic of
از اول هم معلوم بود میوه ش زقوم جهنمی ست نه گلابی .....گلابی خود خودشونن !!
United States
برای مقابله با دشمن بهتر بود کمیته امداد خیلی شفاف اص داستان شامل مدت و نوع و تعداد و نحوه تامین منابع مالی را مشخص میگرد.از کلی گویی ممکن است برداشتهای دیگر شود.
Iran, Islamic Republic of
برای مغرض، افتاب رو هم بیاری ،میزنه زیرش.
Iran, Islamic Republic of
برای مغرض آفتابه بس است
ایمان
United States
چند سال پیش خودم تو صداسیما مصاحبه ی یکی از مسئولین کمیته امداد رو دیدم که میگفت برای دختران تاجیکی و افغانی و ... جهیزیه تهیه میکنیم. چطور میگید هزینه نمیشه؟ مگه تو سیستان و بلوچستان و چند استان محروم دیگه خانواده اایی نیستن که شب گرسنه میخوابن؟ پول این ۳۰۰ هزار افطاری رو برای هموطانامون هزینه کنن. اصلا خبرنگاران و مدیرمسئول جهان نیوز حقوق یک ماهشون رو برای مردم غزه بفرستن
Iran, Islamic Republic of
ایمان عزیز درست میگید من فیلم کمک کمیته امداد به تاجیکستان رو دیدم
Iran, Islamic Republic of
هزینه افطاری 2 و 3 میلیارد تومانی رقم ناچیزی است شماها باید برای غارت 2 و 6 میلیارد دلاری اموال ایران در امریکا هیاهو کنید و وزارت خارجه و دولت را وادار کنید که حقوق ملت رو استیفاء نمایند.
United Arab Emirates
تو چقدر از سفره انقلاب عایدی داری که دو سه میلیارد تومن برات پول کمیِ
Iran, Islamic Republic of
ما از انقلاب عایدی نداریم اما وقتی کمک 2 و 3 میلیارد تومانی به غزه رو کنار خسارت 50 میلیارد دلاری کرسنت زنگنه می گذاریم می بینیم تقریبا"هیچ است .
United Arab Emirates
همش خسارته میدونی مادر من که زن سرپرست خانواره و بازنشسته حقوقش ۱۹۰۰ هست میدونی برای یه زن سرپرست خانوار حقوق ۱۹۰۰ زیر خط فقر یعنی چی ؟ که انقدر راحت از ۲ ، ۳ میلیارد تومن حرف میزنی اونیکه کرسنتم بست از ۲ ، ۳ میلیارد شروع کرد هر جفتش فضاحته
Iran, Islamic Republic of
مادر من زن سرپرست خانواده ماهی 1200 حقوقش هست اما از کمک به مردم مظلوم غزه گله نمی کنم چرا که فقط 2 میلیارد دلار گاز مجانی به ترکیه صادر کرده اند یعنی با دلار 7000 تومانی می شود 14000 میلیارد تومان .
Iran, Islamic Republic of
البته رهبر و سپاه کلی جهیزیه به سیستانی ها دادن
از صندوقهای مجزایی که صحبتش را هم کردند برای دیگر کشورها هزینه میکنند
Iran, Islamic Republic of
جدی میگی من تا حالا اسم صندوق صدقات برای اوگاندا و تاجیکستان و نشنیده بودم این صندوقهای مجزا کجا بودن که میلیاردی پر شدن؟
ایمان
United States
البته اینم بگم مرگ بر اسراییل. شاید کم کاری دولت و نهادها برای مناطق محروم باعث این حساسیت شده. افرادی که اعتراض دارن به افطاری غزه به معنای حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی نیست. کثیف بودن صهیونیستها اظهر من الشمسه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من خباثت رژیم صهیونسیتی و لزوم مقابله با آنها بسیار بزرگتر از مسأله قدس و فلسطین است
این جرثومه شیطان منشاء خباثت های دنیاست مثلاً برنامه تجزیه کشورها که در کردستان عراق و جنوب سودان شاهد بودیم با قدرت در سایر نقاط دنیا با محوریت صهیونیست ها انجام می شود شبکه فساد و پورنوگرافی و قمار و ربا و قاچاق انسان و سرقت و قاچاق اعضای بدن و استثمار دنیا توسط همینها انجام می شود
Iran, Islamic Republic of
بالاخره کجا و چه زمان قرار است جان خود را فدای ایران کنند؟
دقیقاً به چه سبکی میخواهند با تروریست ها مذاکره کنند؟ مذاکره کنند که به چه نحوی انتحاری عمل کند یا چگونه ذبح کند؟ مذاکرات دفع تروریست ها هم از جنس مذاکرات اتمی خواهد بود که بر دیوار تحریم ترک زد ؟!!!
United States
برخی از مردم نظرشان با نظر حاکمیت فرق میکند پس لطفاً انها را جدا از مردم ایران ندانید و نسبت‌های بیروا به آنها ندهید
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مردم هم نظرشون با حاکمیت یکیست.حاکمیت ما پشتوانه 98درصد رای مردم رو داره.
Iran, Islamic Republic of
حاضرید مردانه رفراندم بزارید؟
Iran, Islamic Republic of
در سال 58 رفراندوم برگزار شد هر روز که رفراندوم برگزار نمی کنند .
حلما
Iran, Islamic Republic of
عزیزم چرا ما امریکا خودش نظرسنجی کرده هنوز تو شوک همون نظرسنجی مونده واز عصبانیت داره میترکه بعداز چهل سال و اون همه هزینه مردم 95درصد اری گفتن به جمهوری اسلامی....این نتیجه نظرسنجی کدخدای شماست....بعد از این همه هزینه فقط 3درصد ریزش ......این یعنی افتضاح.....خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
برای مرداش می زاریم!
Romania
آخه اینا سال ۸۸ مردیشون ثابت شد
۱۳میلیون رای آوردن در برابر ۲۴میلیون ولی جرزنی کردن
Canada
البته شما باید شعارهای دی ماه پارسال و میشنیدید...!
Iran, Islamic Republic of
شما هم شعارهای 22 بهمن وروز قدس رو بشنو اگه گوشهات سالمه .
Iran, Islamic Republic of
یکی از شعارها این بود :
برجامو پله کردند / ملتو ذله کردند.
Turkmenistan
ما از اسلام و انقلاب و امام و رهبری آموختیم که در مقابل هجمه ها و جنگ روانی های دشمنان دون مایه و پست فطرت جا خالی ندهیم ! تمام اقدامات ریز و درشتی که در داخل و خارج از کشور جمهوری اسلامی ایران توسط دولت محترم و نهادهای دولتی و خصوصی اما هماهنگ با نظام انجام میشود چشم بسته میگویم خوب است و خیر است و به صلاح ملت ها . و صد البته به ضرر قدرتهای قلدر زورگو پر رو متکبر و بسیار بی رحم و جلاد آمریکا غرب و اسرائیل و وهابیت عربستانی و اماراتی !!! جبهه باطل از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر !!! ان شاء الله . مهم این است که جبهه حق یعنی کشورها و ملتهای مظلوم و ستمدیده و ملت سر فراز ایران خوش باشند و راضی . البته در میان ملتها هم همیشه یک تعداد قلیلی مزدور و مواجب بگیر و جاسوس و خائن و ستو ن پنجم بوده هست و خواهد بود که جمع کثیری را با ترفندهای مختلف گول می زنند و گمراه میکنند غالب ابزارشان هم دروغگویی است . همین هم هست که دشمن درجه یک امام زمان علیه السلام در هنگام ظهور هم گفته شده دجال است یعنی بسیار دروغگو که البته رسانه های غالب و رنگارنگ دنیا هم با آنها هماهنگ هستند .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
هدف دشمن این است که هر نهادی که وابسته به رهبری است را بزند
اینها از قدرت ، شجاعت و صلابت رهبر ما ضربه خورده اند
سپاه را می زنند بسیج را می زنند نیروی انتظامی را میزنند کمیته امداد را می زنند و...
هدف آنها تضعیف رهبر است
ولی کور خوانده اند
ایرانی اصیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفتان
Iran, Islamic Republic of
هم غزه هم لبنان ، جانم فدای ایران
انسانیت مرز ندارد ، ظالم نه انسانیت دارد و نه ملیت
روز قدس میعاد انسان هاست
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
تو که دم از انسانیت میزنی تو کشور خودمون کم بد بخت و فقیر بیچاره داریم که کاسه داغ تر از آش میشن
مگه نمیگن چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
هرچند بحث با شماها فایده ای نداره
Iran, Islamic Republic of
خیالت تخت !مرز ما دین ماست نه خطوط نقشه .
Iran, Islamic Republic of
اگر ایرانی باشید مصلحت رو در ایستادن مقابل اسرائیل میدونید ، اسرائیل ایران مقتدر مستقل رو برنمی تابه نقشه و بودجه برای ایرانستان شدن تعریف کردند ، اگر از نقطه نظر ایدولوژیک مبارزه با رژیم غاصب رو قبول نداشته باشید مختارید ولی ایرانی باشید و به مصلحت ایران فکر کنید ، کمک به فلسطین با پول مردمی هست که آگاهانه کمک می کنند و همون مردم به هم وطن خودشون هم چه بسا بیشتر از مدعیان کمک می کنند ، هر کشوری هم بودجه نظامی برای حفظ امنیت در نظر میگیره که ایران در مقایسه با کشورهای دیگر رقم پایین تری داره ، حضور ایران در منطقه حق مسلم و از باب حفظ امنیت کشور هست
Romania
اینها شناسنامه ای ایرانی هستند
ولی از لحاظ فکری اسرائیلی
شعار جانم فدای ایران هم که می دهند برای فریب مردم است
United Arab Emirates
عین شما که شناسنامه ای ایرانی هستید ولی واقعا سوری و لبنانی و ...هستید
Iran, Islamic Republic of
ما مسلمان ایرانی هستیم و در سوریه از حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه(س) دفاع می کنیم اما شما از رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی حمایت می کنید.
Iran, Islamic Republic of
لا اقل دشمن نیستند وسرسپرده هم نیستند چون نه سوریه ونه یمن در سایه ایران هستند ولی شما در یایه آمریکا واسرائیل راستی چقدر می گیرید؟
Iran, Islamic Republic of
اعتقاد مرز نداره
همانطور که تکفیری ها از هفتاد کشور با هدایت عربستانی ها در سوریه و عراق می جنگیدن
کاش یه روز متوجه بشید
عربستان با هدایت های انگلیس خبیث 50 ساله با ایجاد مدارس وهابی در سراسر دنیا و تکفیر سایر مسلمین در پی نابودی اصل اسلام و هر کسی که ندای اسلام داشته باشه در تمام دنیاست و تجزیه و تضعیف کشورهای مسلمان و جلوگیری از اتحاد اون ها بعد شما حرف شناسنامه می زنی
اگه توطئه اون ها در عراق و سوریه به نتیجه می رسد یا باید مثل خیلی ها قتل عام می شدیم یا در اردوگاه ها پشت در کشورهای اروپایی برای یه لقمه نون التماس
اون وقت می فهمیدی تهدید وهابی برای قتل عام هرکی نام ایرانی روش باشه چقدر جدیه
Iran, Islamic Republic of
دیگر کشورها مصلحت خود را مقابله با اسراییل دیدن که الان تونستن هم از لحاظ اقتصادی وغیره برای مردمانشان یه زندگی آبرومند بدون جنگ وخونریزی ودر صلح وصفا تهیه بکنند تا ب ای ایران نسخه پیچی میکنید!؟
هاشمی
Romania
نه خیر
اون ضرب المثل چراغی که به خونه رواست ...
در اینجا کاربرد نداره
همین امروز در راهپیمائی روز قدس صندوقی گذاشته بودند از طرف کمیته امداد
و روی آن علنا نوشته بود برای کمک به فلسطین
آیا وقتی روی صندوق علنا نوشته کمک به فلسطین و مردم آگاهانه پول در آن می ریزند
آن چراغ مال خانه(ایران) است که به مسجد (فلسطین )حرام باشد
مشکل بعضیا کلاً اینه که
چرا انقلاب شده
و چرا انقلاب به اسرائیل کار داره
چرا روز قدس هست
چرا مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفته می شه
چرا مملکت جمهوری اسلامی است
و ...
Iran, Islamic Republic of
مشکل در فهم شماست !
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
مشکل درفهم ما نیست مشکل در دل مریض و دنیا زده شماست؛ مشکل در پولهای سعودی ،صهیونی و آمریکائیست که به مزاق شما خوش آومده>
Romania
نه خیر مشکل در این است که شما کشته و مرده غرب هستید
سلام
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز با سلام. به نظرم بدجوری داری میزنی تو خال. ببین مزدورای کثیف صهیونیست چطور دارن منفی میذارن. بابا گورتون رو کندیم! کجای کارین؟ قنیطره دست ماست، جنوب لبنان دستمونه، غزه با شرف دستمونه، نوار باختری دستمونه، یه حرکت دیگه مینویسیم، قدس دستمونه. براتون گور آماده داریم صهیونیستای بی شرف آدم کش ضد خدا. حالا هی منفی بدین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا متأسفم هرچی به سرایران اومدتحریم گرانی و.... به خاطر این فحاشی ولعنت کردن کشورهایی خارجی. اومد. به خاطر این نعره کشیدنها توخیابونا اومد. بابا نمیشد ساکت می نشستید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! توخونه هاتون زندگیتونو می کردید؟1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! که چی؟ حالا گشتید اسرائیل وانگلستان وامریکا رو؟ خسته نباشید. نمیتونستید کینه. هاتون. روتودلتون نگه دارید؟!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هههههههههه عزیزم! زمان شاه هم که 46 درصد مردم ایران زیر خط فقر بودند وهفتادهزار مستشار امریکائی داخل ایران ازمون حق توحش میگرفتند ،چی ؟! فحش داده بودیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
United States
الان چند درصد در فقرند.البته شهروندان درجه 1 را نمیگم بلکه مردم را میگم.
محمد
United States
قطعا مردم درجه 2 خیلی ور عذابند.ولی شهروندان درجه 1 یا همان خودیها در رفاه کاملند
Iran, Islamic Republic of
میشه این حق توحش را توضیح بدهید که چه بوده است ممنون میشم با سند باش فقط این را میدانم که هر پرواز خارجی برای نشست در فرودگاه های ایران مبلغ بیشتری را درخواست میکنه برای کم بودند و به روز نبودند امکانات فرودگاهی در ایران حالا شما اسمش را هر چی دوست داری بذار
Iran, Islamic Republic of
حق توحش این بود که مستشاران امریکایی ماهیانه چند هزار دلار حقوق اضافه دریافت می کردند بخاطر اینکه داخل ایران زندگی می کنند !
Iran, Islamic Republic of
خب الان میشه بگی چه فرقی کرده فقط امریکایی رفته جاش روسی امده
سلام
Iran, Islamic Republic of
ببین عزیز دل، خمینی به ما آموخت که خصم ظالم و یاور مظلوم باشیم. او به ما آموخت که در برابر تمامی دنیای کفر تا آخرین نفر بایستیم و پرچم لااله الا الله و محمد رسول الله را در دنیا به اهتزاز درآوریم. این مدت هم شعار نداده ایم، عمل کرده ایم. شکستهای پی در پی آمریکا و نوکرانش در منطقه شاهد ماست. امروز در هرکجای منطقه که باشی، اگر جرات داشتی از آمریکا و یا صهیونیستها و یا داعش و یا عربستان سعودی دفاع کنی و زنده بمانی، خیلی شانس آورده ای. امروز روز ماست، روز جبهه مقاومت، روز شهیدان، روز همه رزمندگانی که از الدورم بولدورم دشمن نترسیدند و دشمن را به کنج رینگ کشانده اند. دور نیست که اقتصاد آمریکا به دلیل ما بشکند و آنوقت، مائیم و مزدورانی که هیچ راه فراری ندارند. این وعده قرآن است اگر ایمان دارید، الیس صبح بقریب؟
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
اگه مسلمونی و از قرآن تبعیت میکنی؛ باید بدونی قرآن مجید میفرماید در مقابل ظالم بایست و یار و یاور مظلوم باش؛ ما فقط اطاعت امر قرآن میکنیم و از ناسزاگویی شما هم هیچ ترسی نداریم.
مرگ بر منافقن و کفار.
Iran, Islamic Republic of
...
محتشم
United States
والله، بالله ، شما داريد از اين شعار سوء استفاده ميكنيد چه اشكالى داره اگر هموطنى نظرش جز نظر شما باشه ؟! ،در كثيف بودن و جنايتكار بودن اسرائيلى ها هيچ شكى وجود نداره اما درد اونجاست كه يك عده معدود، افراطى و انحصار طلب اجازه نميدن صداى ديگرى شنيده شه ،مضافاً به اينكه اين شيوه مبارزه با اسرائيل كه شما جماعت در بيش گرفتيد نه تنها هزينه هاى كمر شكنى داره بلكه درست در راستاى خواسته جنگ طلبان اسرائيليست.
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینه که نمیشه هم ظالم رو لیسید وهم از مظلوم دفاع کرد!
Iran, Islamic Republic of
لابد از نظر تو کمک به محرومین کشور لیسیدن ظالمه !
Iran, Islamic Republic of
حمایت از رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی حتی در فضای مجازی به معنای لیسیدن ظالم است .
هاشمی
Romania
شما که دم از محرومین کشورمون می زنید
و میگین چراغی که به خونه رواست ...
چرا وقتی در همین سایت جهان نیوز از زیبا کلام که چند میلیارد به اسم کمک به زلزله زده ها جمع کرد و یک ریالش را هنوز خرج آنها نکرده ، انتقاد می شود
شما منفی می دهید
چرا به او نمیگید که پول محرومین زلزله زده را چرا خرج آنها نمی کند
چرا خودتان پول جمع نمی کنید و خرج محرومین ایران کنید
فقط بلدید بالای گود بنشینید و نق بزنید
United Arab Emirates
....
Iran, Islamic Republic of
امریکا 7 تریلیارد دلار در سوریه هزینه کرد و شکست خورد ما اندکی هزینه کردیم و پیروزی های بزرگی کسب کردیم و باید به این پیروزی ها و مدافعان حرم افتخار کنیم .
هاشمی
Romania
جناب محتشم شما بفرمائید راه مبارزه با اسرائیل کدومه تا ما هم استفاده کنیم
ما فقط راه مورد تائید رهبر را قبول داریم
اگه راه بهتری سراغ دارید . بسم الله!بفرمائید مطرح کنید
دوستان بدانندعلاوه بر سیستان بلوچستان هنوز که هنوزه مردم در جنوب استان فارس وهرمزگان وخوزستان وخراسان جنوبی وحتی قسمتهایی از گیلان ازداشتن اب شرب ودرامد محرومند واگر از اون ور مرزدر نقاط مرزی تامین نشوند هلاک میشن اقایون بازم بیان حق ملتو بدن به اینور اونور بد میگم لعنت کنین منو
Iran, Islamic Republic of
اینو به دولتی بگو که هزینه های جاریشو سه برابر کرده و مثل گاراژ در مملکتو به سوی واردات باز کرده
سلام
Iran, Islamic Republic of
مشکل سر اینه که یا حضرتعالی جغرافی نخوندی و داری دروغ میگی و یا اینکه خوندی و خودت زدی کوچه علی چپ. بالام جان! فارس با کدوم کشور مرز داره که مردم دورافتاده اونجا دارن با اقتصاد اونور آب زندگی میکنن؟ ! لابد با یه کشوری که تازه توسط جغرافیای دروغ تولید شده! گیلان هم به شرح ایضا! دورافتاده تو گیلان کجا می شه دقیقا؟! لابد ماسال و لاهیجان! بالام جان خوبه که آدم بدونه کشورش کجاس بعد بیاد در مورد اون نظر بده. در مورد سیستان و بلوچستان هم که بی آبی هست، مربوط به خشکسالیهای چند ساله است و دولت محترم باید پاسخگو باشه! حالا گیر دادی به اینکه چرا مردم در ایران به یک جای دیگه تو جغرافیای جهان اسلام کمک می کنن؟!
Iran, Islamic Republic of
من خودم در منطقه ای از گیلان در سالهای 85 و86خدمت کردم که خانوارهایش که هیچ مدرسه اش نه اب داشت نه توالت .با کمک اداره ومدیر مدرسه بشکه اب تهیه کردیم و2تا توالت ساختیم اگه هر خواست میتونم ببرمش که انجا رو ببینه
اقای بابا غوری گفتم در نقاط مرزی. چشماتو بازکن مطلبو بخون بعد حرف مفت بزن منظور از گیلان بخش اعظم رودسر املش رحیم اباد کلاچای وقاسم اباد وروستاهای توابع ان است وحتی قسمتهایی از رشت ..بدبختی این مملکت وجود عناصر مفت گویی همچون شماست که خود را بی اطلاع نخود هر اش میکنید .....
Iran, Islamic Republic of
تقصیر شماست که به دولت مرفهین بی درد رای دادید مایی که به غره و لبنان کمک می کنیم آستین بال زده ایم و در اردوهای جهادی برای مستضعفین خانه سازی می کنیم کامیک از شما سبزی ها ونق زن ها یک روز در این اردوها برای خدا کار کرده اید
United States
فارین پالیسی: ایران هر سال دست‌کم ۱۵۰ میلیون دلار به سوریه صادر می‌کند. تهران از سال ۲۰۱۳ دست‌کم ۴/۵ میلیارد دلار هم به دولت دمشق وام داده است
Iran, Islamic Republic of
به سوریه و محور مقاومت کمک می کنیم و وام میدهیم تا چشم شما مزدوران کدخدا در بیاد.
Iran, Islamic Republic of
شما بگو 100 میلیارد دلار آزاد شده در پسا برجام چی شد ؟!
Iran, Islamic Republic of
دولت آمریکا:« ما در منطقه خاورمیانه بیش 7000 میلیارد دلار هزینه کرده ایم» و همه میدانند دولتهای سعودی و قطر و امارات و..... میلیاردها دلار هزینه کرده اند تا داعش را چون اژدهایی بسازند و به جان مقاومت اسلامی بیندازند؛ وبه قول خوشان ایران سر مقاومت است، و هدف نهایی ایران است؛ پس برای مبارزه با این دشمنان قسم خورده وحفظ امنیت کشور این هزینه ها بسیار مناسب و درست است.
سلام
Iran, Islamic Republic of
این کسانی که در روز قدس سال ۸۸ و در روز عاشورای آن سال بر علیه مسلمات دین اسلام و مذهب تشیع قیام کردند و تمامی کسانی که از آنه حمایت کردند از دسته انغماسیها بودند.
سلام
Iran, Islamic Republic of
روز قدس از بدیهیات خط امام خمینی راحل قدس سره الشریف است و هر کسی، تاکید میکنم، هرکسی بر علیه آن موضع بگیرد و یا حرکت کند، دشمن خمینی است. و به گفته شهید آیت الله غفاری، دشمن خمینی کافر است، والسلام.
Iran, Islamic Republic of
کاش امثال زیبا!!!!!کلام!!!!! یک لحظه فقط یک لحظه گرفتار داعش میشد اونوقت قدر میدانست و پرچم طراحان داعش که همانا رژیم اشغالگرقدس و امریکا و آلسعود را مرگ باران میکرد
البته اگه آزادمرد باشه. حتی ن دیندار.
بی سواد
Romania
عزیزم زیبا کلام اگه گرفتار داعش بشه
با اون کلام زیبایش به آنها ثابت می کنه که من هم با شما هم عقیده ام
بهشون میگه برید سخنرانی های مرا در دفاع از رضا خان قلدر جنایتکار بخونید تا بفهمید من با شما و روش نیاکان شما موافق بوده و هستم
United Kingdom
۴۰ ساله بیجاره درگیر داعش شده
Iran, Islamic Republic of
داعشی فتنه گران 88 هستن که به مساجد و عزاداران حسینی حمله کردند.
Iran, Islamic Republic of
عشق به ایران درست .اما ایمانم به من میگوید هر جا صدای مظلومی را در هرجای از دنیای خاکی شنیدم به یاریش بشتابم .حال این صدای مظلوم ،کمک خواهی یک مسلمان است .وشاید روزی هم من به کمک آنها نیاز داشته باشم .
دانا
Iran, Islamic Republic of
اولین سوالاتی که در تحلیل مطرح می شه سوالات کلی و بعد جزئیه، چرا هر اقدامی که اخیرا لیبرال ها و چپی ها انجام دادند ضد اسلامه ؟ آیا تغییر حکومت اسلامی مد نظره ؟ چرا همیشه یه جریان خاص به کمک افراد خاص سری وار کاری رو شبکه ای انجام می دن؟ چرا درست این افراد با رسانه و افراد خارجی هماهنگ شده اند؟
و سوالات جزئی، اقدامات اخیر چرا درست باید لحظه ای رخ بده که ایران از دید آمریکا و اروپاباید برای مذاکره موشکی و منطقه ای به میز مذاکره برگرده؟ چرا درست باید زمان تصمیم گیری برای کشورهای مقاومت برای اجرای fatfو تحریم اقتصادی، این اقدامات صورت بگیره؟ چرا باید اینقدر حلقه های این زنجیره هماهنگ شده به هم بچسبند که افکار عمومی رو برای مذاکرات و fatf آماده کنه ؟ خودمون رو گول نزنیم اگر کار دلال های سیاسی نباشه کار چه کسانیه ؟ وگرنه همه می دونن کمک کردن به کشورهای ضعیف طبق دستورات خدا و رسول خدا و قرآن چه حکمی داره ؟ و در قانون اساسی چه مفهومی ؟...
Iran, Islamic Republic of
نتانیابو درست گفت که اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز این مثبت منفی ها رو کنترل کنید این فریب خوردگان من و تو هی منفی می دهند و در افکار عمومی تاثیر می گذارند.
United States
بیشتر نظرات غیرهمفکران شما رو که جهان نیوز منتشر نمیکنه چیه میخوای مثبت و منفی ها رو هم دستکاری کنه که بهش فرمان کنترل کردن مثبت و منفیها رو میدی؟کشورهای دیگه نه نفت دارن نه گاز نه منابع معدنی فقط از پول مالیات کشورشون میچرخه اینجا نفت گاز منابع معدنی مالیات زکات فطریه و ...هست بازم اینهمه منطقه محروم داریم‌ کی باید به اینا جواب بده محض اطلاعت ما اصلا ماهواره نداریم‌
Iran, Islamic Republic of
باید از احزاب کارگزاران و اصلاحات که 32 سال بعد از انقلاب زمام اداره امور کشور رو بعهده داشتن سوال کنید چرا اینهمه منطقه محروم داریم ؟!
Iran, Islamic Republic of
20.10 اینو بایست شماها با دولتهایی که انتخاب میکنیدجواب بدید؛ شما هستید که با انتخاب دولتهایی مثل روحانی؛ برجام خسارت بار و وزرای کرسنتی و اختلاسهای میلیاردی و دوتابعیتی خائن و جاسوس رو سرکار میارین؛ بعد طلبکار هم میشین؟؟؟!!!!!!!!!!!
Greece
کمیته_امداد بیش از سه و نیم میلیارد دلار به فلسطین کمک کرده؟!!!!!!!! با این پول میشد دو مرتبه مناطق محروم سیستان و بلوچستان رو آباد کرد!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
برو از جان کری که گفت به جای 150 میلیلرد دلار فقط 3 ملیون دلار به برجامی ها دادیم طلب کن ویا اون زنگنه نفت فروش که فرت وفرت به اجانب باج قراردادهای احمقانه می ده !!وکلا دولت تون که بلده مذاکره کنه !!
Iran, Islamic Republic of
کدخداتون 6 میلیارد دلار رو غارت کرد دولت رو وادار کنید تا حقوق ملت رو استیفاء نماید.
Iran, Islamic Republic of
با خسارت پژو که محرمانه بود ؟ چه مناطقی رو نمی شد آباد کرد ؟
عزت اللهی
Iran, Islamic Republic of
وظیفه دولت رو به گردن کمیته امداد نندازین؛اگه روحانی هم دست از مذاکره بی نتیجه باآمریکا ودشمنای ایران برمیداشت وبه توانمندیهای داخلی و جوونها توجه میکردوفکر ساختن مملکت بود؛حداقل میتونس مثل دولت احمدی نژاد یک مقدار از مناطق محروم رو باز سازی کنه.
Iran, Islamic Republic of
نظر کامنت اول چیزی نیست که برخی آن را مساوی مخالفت با کمک به لبنان و یا موافقت با هنجارشکنی پیاده نظام فتنه88گرفته اند.گفته شد در آستانه روز قدس انتشار عکس نه غزه،نه لبنان بدسلیقگی بود.نیت خوانی نکنیم و دیگران را بدون اطلاع قضاوت ننماییم.
محسن
Iran, Islamic Republic of
شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران رو یه عده آدم انگل نفهم یا بی غیرت یا هر دو می دهند که هر ذلتی را می پذيرند که فقط قسمت های اوليشو قبول دارند یعنی جونشونو فدای ایران نميکنند. به نظرم باید بيدارشون کرد تا اصلاح بشن.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جنگ ایران وعراق به همه جهان ثابت کرد ایرانی فارغ از هر قوم ومذهبی برای رهایی حتی یک وجب از خاک پاک ایران حاضره از جان مال وناموسش بگذره.شاهدش شهدایی از تمام اقوام وحتی مذاهب داخل ایران.
Iran, Islamic Republic of
زیبا کلام...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خاینان وطن فروش کدخداپرست
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
مگر این. مردمی که از فقر گرسنگی. دارند می میرند خونشان کم رنگ تراز مردم دیگر کشورها هستند چه بلایی سرمان امده بخذا امسطسال پسرمن. ازاول ماه رمضان می گوید سحررمن رابیدارکن روزه بگیرم کله گنجشکی ولی غذایی برای سحری نداریم. درصورتی که. زمانی کارت اذوقه چاپ وتوزیع می کردیم مردم اگر زمانی فریاد نمی. زدند فقیر نبودند چرا به شعور مردم توهین می کنید. رنجی .ه الآن می بریم کمتراز رنج زمان جنگ است کدام تحریک معاند کشورهای معاند هممیشه ببوده اند چراحالا. کارساز شده چون مردم این بدبختی ها راحسس. می. ککنند
United Arab Emirates
من نمیدونم چرا اون 4تایی که شعار کذایی نه غزه نه لبنان ..جانم فدای ایران را تو سال 88 دادن اینقدر مهم هستن
بخدا عددی نبودن قابل طرح!
Romania
عددی نبودن ولی کسی از شما این کار را محکوم نکرد
نه میرحسین نه کروبی نه بقیه
Iran, Islamic Republic of
خدائیش تا حالا این فتنه گران را اینقدر خوار و ذلیل ندیده بودم. ملت انقلابی پیروز است. مرفهین بی درد و فتنه گران به آخر خط رسیده اند.
Iran, Islamic Republic of
هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران بی‌بصیرت‌ها دنیاپرست‌ها لطفاً بیدار بشن!!!

مولا‌امیرالمومنین‌امام‌‌علی‌علیه‌‌السلام‌می‌فرماید:

حق‌ را بشناس‌ تا اهل حق رابشناسی.
دوست محترم مولای ما در مورد خویشان و همسایگان ودرواقع اهل خانه تاکید ندارن در روز چندین نفررو در کوچه و خیابان میبینیم که از فلاکت وبدبختی فقر جانشون به لبشون رسیده اتفاقا ملت از بی غذایی دارن هلاک میشن زحمت بکش از مردم کوچه خیابون بپرس اخرین بار کی رنگ گوشت ومیوه رادیدن چرا از هول حلیم افتادین تو دیگ فقط چسبیدین به جرجیس/با تشکر از جهان نیوز برای انتشار نظرات مخالف
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز در دین مبین اسلام حمایت از مظلوم یک فریضه‌ی واجب به شمار میاد.ما کاملاً مثل شما بر اوضاع نابسامان اقتصادی کشور آگاه هستیم.اما این دلیل بر آن نمی‌شود که ازحمایت مظلوم وستمدیده دست بکشیم.

اوضاع نابسامان اقتصادی دلیلش سوء مدیریت هستش. اگه دولت در طی این ۵ سال به جای پرداختن به یک مسئله‌ی پوچ برجام که نه تنها دستاوردی برای کشور نداشته بلکه تحریم‌ها و فشارها رو بر مردم بیشتر کرده وقت خود را صرف اجرای اقتصاد مقاومتی میکرد قطعاً اوضاع از الان بهتربود.
دوست محترم شما اگه شنابلدی لازم نیست در اقیانوس شیرجه بزنی تو همون استخر خونه هم میتونی شنا کنی بعدش اون بابای غزه ای هنوز مارو مجوسی میخونه ونجس و صدام ملعون رو سنبل افتخارشون میدونن نازنین برادرامون رو پاره های تنمون رو تو سوریه وعراق همین فلسطینیها در غالب جبهه النصره وداعش سلاخی کردن ومیکنن /بزار دو روز به اینا یونجه ندیم بعد ببینید چه جفتک پرانی علنی میکنن متاسفانه حکایت ما اینه تعصب به میدان اومده عقل تعطیل شده
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مشکل جامعه ما نداشتن بصیرت هستش، بصیرت هم فقط با تقوا و فهم عمیق معارف دینی امکان پذیر هستش، بصیرت کمک میکنه تا بتوانیم حق از باطل رو راه را از بیراه رو تشخیص بدیم و در لحظه‌ی نیاز درست عمل کنیم.

الحمدالله ما ولایت فقیه رو داریم و فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب هستش و رهنمودهای معظم‌له کمک میکنه که راه رو گم نکنیم.

دوست عزیز حق را بشناس تا اهل حق را بشناسی.
برادر عزیز ایضا اینکه این حقه کمک کنیم به جایی که انواع تفریحات وعیش ونوش از هر نوعش براشون مهیاست و در ظهر تاسوعا و عاشورا عروسی میگیرن و ذره ای برای ارزشهای ملی ومذهبیمون احترام قائل نیستن پشیزی تحقیق و اطلاع خوب چیزیه
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم..اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم.
جمهوری اسلامی انتخاب الهی.لبیک یا خامنه ای مدظله العالی.......