جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ترافیک سنگین در مسیرهای مرقد امام خمینی(ره)

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 617646
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر مسیرهای منتهی به مرقد امام خمینی(ره) نیز دارای ترافیک است و از شهرستان دماوند به سمت تهران ترافیک به صورت نیمه روان گزارش شده است.
ترافیک سنگین در مسیرهای مرقد امام خمینی(ره)
به گزارش جهان نيوز، سیاوش محبی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌ها در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای تهران به سمت هراز و فیروزکوه به صورت سنگین مشاهده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به حرکت کاروان‌ها به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) بیان کرد: در حال حاضر مسیرهای منتهی به مرقد امام خمینی(ره) نیز دارای ترافیک است و از شهرستان دماوند به سمت تهران ترافیک به صورت نیمه روان گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران همچنین افزود: محدودیت‌های ترافیکی از جمله عبور کامیون برای روزهای پایانی تعطیلات وجود خواهد داشت و یک طرفه شدن مسیرهای هراز و فیروزکوه برحسب شرایط اعلام می‌شود.

محبی خاطرنشان کرد: از رانندگان به ویژه رانندگان اتوبوس‌هایی که به سمت مرقد مطهر امام راحل در حرکت هستند خواهشمندیم قوانین راهنمایی رانندگی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *