کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خواب جالبی که یک دانشجو برای رئیسی دیده بود!

9 خرداد 1397 ساعت 19:46

یکی از دانشجویان در حاشیه دیدار با حجت‌الاسلام رئیسی می‌گوید دیشب خواب دیدم که شما رئیس جمهور شدید، در خواب دیدم که دلار ۷ هزار تومان شده است، ترامپ از برجام خارج شده بود و ...


به گزارش جهان نیوز، شب گذشته دیدار رمضانی دانشجویان استان خراسان رضوی با آیت‌الله رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در فضایی صمیمی برگزار شد.
 

از حدود ساعت ۵ عصر دانشجویان کم کم خود را به تالار ولایت در حرم مطهر رضوی می‌رسانند و تقریبا حضور ۸۰۰ نفری دانشجویان در این تالار جو را کاملا دانشجویی می‌کند.
 
این اولین دیدار رمضانی دانشجویان با تولیت آستان قدس رضوی است. حجت الاسلام رئیسی حدود ساعت ۶ عصر وارد تالار ولایت می‌شود و دانشجویان برای استقبال از تولیت آستان قدس رضوی قیام می‌کنند.
 


با کلام قرآن کریم برنامه آغاز می‌شود و اولین سخنران این برنامه مختاری مدیرعامل موسسه‌ جوانان آستان قدس است، پس از مختاری نمایندگان دانشجویان یک به یک بی پرده با تولیت آستان قدس رضوی به صحبت می پردازند.

نماینده بسیج دانشجویی اولین سخنران دانشجوی این برنامه است و در مجموع، شش نفر از نمایندگان جنبش دانشجویی خراسان رضوی در حضور تولیت آستان قدس به صحبت می‌پردازند.

یکی از نمایندگان دانشجویان که در هنگام صحبت، خود را به عنوان نماینده قشر خاکستری جامعه معرفی می‌کند در بخشی از صحبت‌هایش با کنایه به تولیت آستان قدس می گوید:
دیشب خواب دیدم که شما رئیس جمهور شدید، در خواب دیدم که دلار ۷ هزار تومان شده است، ترامپ از برجام خارج شده بود و وضعیت اقتصادی و بیکاری کشور به شدت دچار مشکل بود، وقتی از خواب بیدار شدم خداروشکر کردم که شما رئیس جمهور نشدید!
 


بیان این خواب توسط این دانشجو با واکنش دانشجویان همراه می‌شود و دانشجویان به صورت خودجوش برای اولین بار اقدام به کف زدن می کنند، این اقدام دانشجویان به نظر برای اولین بار در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام می‌شود.

نماینده انجمن اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد در واکنش به صحبت یکی از حاضرین در این جلسه که گفته بود دانشجو نباید ساختار شکن باشد، می گوید: اتفاقا دانشجوی انقلابی باید ساختارشکن باشد و ساختارهای غلط را بشکند.

هر یک از نمایندگان دانشجویان که صحبتشان خاتمه پیدا می‌کند، به سمت تولیت آستان قدس رضوی می‌روند و با آیت‌الله رئیسی برخوردی صمیمی دارند.



بعد از اتمام صحبت های نمایندگان دانشجویان یک نفر از بین جمعیت فریاد می‌زند و درخواست دارد که صحبتی را مطرح کند، این درخواست با موافق آیت‌الله رئیسی همراه می شود و این فرد مطالبات خود را بیان می کند.

بالاخره بعد از اتمام صحبت‌های دانشجویان، تولیت آستان قدس رضوی به پشت تریبون رفته و صحبت هایش را آغاز می کند.

بخش های مختلف آستان قدس مکلف به استفاده از جوانان هستند
رئیسی می گوید: مطالبه دقیق، حساب شده، بر اساس اطلاعات صحیح و منصفانه داشته باشید و خسته نشوید؛ زیرا ممکن است برخی دستگاه‌ها مطالبات شما را برنتابند؛ اما باید سخن حق را تا تحقق موضوع پیگیری کرد.

تولیت آستان قدس ادامه می‌دهد: نگاه‌ها و نظرات اصلاحی شما به این جلسه بسنده نشود، رویکرد ما در محضر امام مهربانی‌ها این است که گفتمان امام و رهبری گفتمان غالب در اجرا در تمام لایه‌های آستان قدس رضوی باشد.



وی در خصوص ارتباط با تشکل‌های دانشجویی افزود: ما در تعامل با تشکل‌ها و فضای دانشگاه، به دنبال تشکل‌سازی برای فعالیت سیاسی نیستیم بلکه هدف محوریت با متشکل سازی افراد باانگیزه در حوزه علم، فرهنگ، دین و خدمت به محرومان است.

رئیسی ادامه داد: جوان مؤمن انقلابی، خلاق و مبتکر سرمایه عظیمی برای پیشرفت کشور است که بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی را تشویق و مکلف به اعتماد و بهره گیری از نیروهای جوانِ انقلابی کرده ایم. 

به گزارش جبرگزاری دانشجو، این برنامه همزمان با اذان مغرب و اعشا به پایان می‌رسد و دانشجویان میهمان خوان با برکت امام رضا(ع) می شوند.


کد مطلب: 616696

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/616696/خواب-جالبی-یک-دانشجو-رئیسی-دیده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com