کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایتی از شوق دیدار دانشجویان کرمانی با رهبری

7 خرداد 1397 ساعت 17:34

دیدار هزاران نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رهبر معظم انقلاب سنتی است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود دیداری که برخی دانشجویان فرصت حضور در آن را پیدا نکردند.


به گزارش جهان نیوز، برنامه دیدار تشکل‌های دانشجویی حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی طبق سنت هرساله در ماه مبارک رمضان، دیدار هزاران نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، دیداری که در آن نمایندگان اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی در محضر رهبر انقلاب به بیان دغدغه‌ها و مسائل مختلف دانشگاه‌ها و کشور می‌پردازند و افطار را هم میهمان معظم‌له هستند.

دیداری که دانشجویان زیادی شوق حضور دیدن رهبری را دارند، اما این فرصت در اختیار همه دانشجویان نیست، دانشجویان کرمانی نیز امسال در این دیدار حضور می‌یابند؛ اما برخی از آن‌ها این فرصت را پیدا نمی‌کنند، علیرضا علینقی زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجان می‌گوید که در مراسم قرعه کشی شرکت کردم، اما قرعه به نام من در نیامد.

وی در رابطه با اینکه اگر در این دیدار حضور می‌یافت، در رابطه با چه موضوعی صحبت می‌کرد می‌گوید که برایم مهم شوق دیدار بود.

علیرضا شجاعی، دانشجویی شهید باهنر کرمان نیز، با گلایه از اینکه تنها ۲ نفر از این استان برای دیدار با رهبر انقلاب اسلامی در قرعه کشی انتخاب شدند، اظهار داشت: از بین تعداد زیادی دانشجوی بسیجی و مشتاق این تعداد خیلی کم است.

وی در رابطه با اینکه اگر در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی حضور می‌یافت، در رابطه با چه موضوعی صحبت می‌کرد، عنوان داشت که عدالت طلبی و محرومیت زدایی در برخی استان‌ها از مهمترین موضوعاتی بود که در رابطه با آن صحبت می‌کردم.

سید محمد امیر گنجعلی، معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان، در رابطه با اینکه اگر فرصت دیدار با رهبری را داشت، در رابطه با چه موضوعی صحبت می‌کرد،می‌گوید که موضوع FATF و هوشیاری نمایندگان مجلس در این رابطه، محرومیت زدایی در استان کرمان و سیستان و بلوچستان، اقتصاد ایران و مبارزه با فساد مالی از جمله موضوعاتی بود که در رابطه با آن در این دیدار صحیت می‌کرد.

وی که تجربه دیدار با مقام معظم رهبری را در اربعین داشته است، می‌گوید که برای این دیدار هم ثبت نام کرده بود؛ اما قسمت نبود که حضور یابد.

هر چند که قسمت بسیاری از این دانشجویان نبود که در ضیافت افطاری و دیدار با رهبر انقلاب اسلامی حضور یابند؛ اما از آنجایی که در سال‌های گذشته بسیاری از دانشجویان علیرغم علاقه بسیاری که داشتند، نتواستند در این مراسم شرکت کنند، امسال نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با هماهنگی‌هایی که انجام داده طرحی را با عنوان «فرصتی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب» برگزار کرده است.

در این طرح دانشجویانی که علاقمند هستند در مراسم دیدار با رهبر انقلاب شرکت کنند، باید حرف‌ها و دیدگاه‌های خود را در قالب دو پاراگراف (حداکثر ۳۰۰ کاراکتر) یا حداکثر یک دقیقه فیلم که باید به صورت افقی گرفته شود، به سامانه‌ای که نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه‌ها راه اندازی کرده، ارسال کنند.

منبع: دانشجو


کد مطلب: 615972

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/615972/روایتی-شوق-دیدار-دانشجویان-کرمانی-رهبری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com