سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

لاوروف: باید کمک کنیم اوضاع برجام بحرانی‌تر نشود

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 611882
وزیرامورخارجه روسیه گفت: اوضاع برجام روز به روز بحرانی‌تر می‌شود و با تلاش واشنگتن برای تجدیدنظر در این توافق روبرو هستیم. ما باید درباره اقداماتی که می‌تواند کمک کند اوضاع بحرانی تر نشود، صحبت کنیم.
لاوروف: باید کمک کنیم اوضاع برجام بحرانی‌تر نشود
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سرگئی لاوروف وزیرامورخارجه روسیه در دیدار با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود در مسکو اظهار کرد: از دیدار امروز درباره برجام بسیار خرسندم. ما اطلاع داریم شما در نظر گرفتید با تمام طرفهای برجام منهای آمریکا ملاقات داشته باشید.
 
وی گفت: یک بار دیگر شاهد آن هستیم که واشنگتن تلاش می کند درباره برجام و مسائل مختلف دیگر تجدیدنظر کند.

لاوروف گفت: امروز می خواستیم تحلیل کنیم با دوستان ایرانی و سه کشور اروپایی درباره مکانیزم‌هایی که به ما کمک کند اوضاع در منطقه تهدید نشود و نیز از تخریب رژیم عدم گسترش سلاح هسته‌ای جلوگیری کنیم.تا جایی که می دانیم سه کشور اروپایی چین و ایران پایبندی خود به برجام را اعلام کردند و امیدواریم بتوانیم در این باره گفت‌وگوی مفصلی داشته باشیم.

در این دیدار مجید تخت روانچی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور، مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه، امیرحسین زمانی نیا و تعدادی دیگر از مقامات دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های کشور از جمله بانک مرکزی حضور داشتند و همچنین در طرف هیئت روسی، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه نیز حضور داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
روس ها وقتی قطعنامه های سازمان ملل علیه ایران را تأیید می کردند از این گنده گویی ها بر کنار شدند
در حقیقت روس ها مال این حرف ها نیستند که برای برجام کاری بکنند
برجام مرده باید جسد متعفنش دفن بشه