جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۳۱۳
احمدی نژاد: مخالف مذاکرات با امریکا در عمان بودم/ گفتم بگذارید در ۶ ماه آثار تحریم ها را کنترل می کنم

احمدی نژاد چگونه در برجام شریک روحانی است؟

چه کسی دو سال آخر اقتصاد کشور و معیشت مردم را رها کرد؟!/رئیس جمهور سابق ناخواسته به چیز اعتراف کرد؟
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 611025
محمود احمدی نژاد: هسته‌ای شدن ایران، از دستاوردهای دولت من بود.
احمدی نژاد چگونه در برجام شریک روحانی است؟
گروه سیاسی جهان نيوز: احمدی‌نژاد در تازه ترین موضع گیری خود ادعاهای جدیدی درباره مذاکرات با آمریکا در زمان ریاست جمهوری اش و همچنین تضمین شش ماهه برای کنترل تحریم ها و تقویت اقتصادی مردم مطرح کرده است!

به گزارش جهان نيوز، احمدی نژاد البته اشاره نکرده است که در دو سال اخر دولتش چگونه با سرگرم شدن به برنامه های جریان انحراف عملا کشور را رها و شرایط اقتصادی سنگینی را به کشور تحمیل کرده است.

وی به این مساله نیز اشاره نکرده که چگونه با رها کردن وضعیت اقتصادی دولت در دو سال آخر شرایط مطلوب برای مذاکره با آمریکا را نیز فرآهم کرده است!

احمدی نژاد در حالی ادعای کنترل اقتصاد کشور را در مدت شش ماهه آنهم پیش از مذاکرات با آمریکا مطرح کرده که پس از شروع مذاکرات محرمانه با آمریکا نیز چند ماه فرصت داشته است که اقتصاد را درست کند ولی چرا نتوانسته است؟!

البته اظهارات اخیر احمدی نژاد خود به نوعی اعتراف به این مساله است که در اواخر دولت وی وضعیت اقتصادی بهم ریخته و تضعیف شده است و او تنها با فرار به جلو می خواهد کارنامه اقتصادی دو سال آخر خود را به دیگران نسبت بدهد.

آنچه مسلم است احمدی نژاد با عملکرد اوخر دولت خود بزرگترین خدمت را به روحانی کرد تا وی با قرار دادن افکار عمومی در وضعیت انتخاب فرار از وضعیت اقتصادی دولت او یا مساله انرژی هسته ای، رای بخشی از مردم را به سمت خود جلب کند.

از این منظر دولت احمدی نژاد هم با شروع مذاکرات هسته ای با دولت آمریکا و هم بی تدبیری در وضعیت اقتصادی مردم شریک این روزهای برجام و دولت روحانی نیز محسوب می شود!

اما وی در آخرین مواضع خود گفته است: هسته‌ای شدن ایران، تولید سوخت 20%، صفحه سوخت و صنعتی شدن تولید سوخت هسته‌ای، ساخت راکتور آب‌سنگین، تولید آب سنگین از دستاوردهای دولت من بود.

احمدی نژاد به مذاکرات هسته ای مسقط اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی که قرار بود مذاکرات با آمریکا در عمان شروع شود، در جلسه ای با حضور مقامات کشور اعلام کردم که مذاکره در شرایطی که دشمن تصور می کند دست بالا را دارد و تحریم ها اثر گذار بوده است، به ضرر کشور تمام می شود و خواهش کردم که شش ماه مهلت دهند تا با اجرای چند برنامه ضربتی اقتصادی و تقویت قدرت اقتصادی مردم، آثار تحریم ها کنترل شود و مذاکره در شرایط برابر انجام گیرد. حتی اعلام کردم که حاضرم خانواده ام را به گروگان و تضمین بگذارم که اگر طرح‌ها موفق نبود، خود وخانواده ام را اعدام نمایند.

وی اضافه کرد: در مقابل اما ، برخی مقامات و سران قوا به صراحت اعلام کردند که اجازه نمی‌دهند هیچ کاری انجام و یا طرح جدیدی پیاده شود و حتی از تکمیل طرح هدفمندی نیز جلوگیری کردند و همان‌ها همزمان در تریبون های رسمی، مشکلات را ناشی از سوء مدیریت دولت و نه تحریم دشمن بیان می‌کردند.

احمدی نژاد با اشاره به روی کارامدن حسن روحانی در سال 92، گفت: تنها راه حل مشکلات کشور و نیل به قله های پیشرفت و ترقی، مذاکره با قدرت های جهانی از طریق فنون دیپلماسی و توسط دیپلمات های حرفه ای شمرده و اعلام شد که دولت دهم به دلیل در اختیار نداشتن اینگونه دیپلماتها، ناتوان از انجام چنان مذاکراتی بوده است.

وی ضمن انتقاد از برجام اظهار داشت: مجلس به جای رسیدگی محتوایی، به محل جنگ زرگری و سطحی بین جناح‌ها و البته تصویب سریع و حیرت انگیز توافق تبدیل شد. هیچ‌گاه متن کامل و رسمی این توافق منتشر نشد و حتی بسیاری از نمایندگان مجلس هم اعلام کردند که متن رسمی در اختیار آنان قرار داده نشده است. ملت از محتوای توافق بی اطلاع ماند و صرفاً باید شاهد اظهارات مقامات درباره "دستاوردهای بی‌نظیر ادعایی" ، این توافق می‌بود.
https://jahannews.com/vdccisqep2bqsx8.ala2.html
jahannews.com/vdccisqep2bqsx8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرد مبارزه با آمریکا فقط احمدی نژاد.
زنده باد احمدی نژاد محبوب مردم انقلابی
Canada
چرا همیشه میترسید که نامه های دکتر احمدی نژاد را تماما چاپ کنید؟
چون اصولگرا و اصلاح طلب ترسیده اند و همه بایکوت خبریش کرده اند
Iran, Islamic Republic of
از نظر احمدي نژاد هر طرح و برنامه اي اگر خود او در آن مطرح و محور باشد، عالي وگرنه افتضاح است!
Iran, Islamic Republic of
وقتي احمدي نژاد پاسخگوي اعمال خود نيست ديگران چرا بايد پاسخگوي او باشند؟؟؟
United States
خوب تریبون بدن پاسخگو باشه
Canada
💬روایت مذاکرات پشت پرده با آمریکا در عمان از زبان مرحوم هاشمی رفسنجانی

●همه موافق بودند جز محمود احمدی نژاد
حامد
Iran, Islamic Republic of
از چی اش ترسیده اند؟ از تورم های 50 درصدی اش؟ احمدی نژاد حرف زدن بلده در عمل عدالتش شد تورم 50 درصدی
United States
منطقتان در همین حد است. بلوف بلوف بلوف
پیش خودتان دلتان خوش باشد که الان تورم زیر 10 درصد. خوش خواب باشین
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در سفر به نیویورک در سال 91:
«معتقدم این فضا نمی‌تواند برای همیشه ادامه پیدا کند و این شرایط باید در جایی پایان یابد.»، « ما گفت‌وگو را رد نمی‌کنیم و اگر بنا به مذاکره در آمریکا باشد، مسائل زیادی برای گفت‌وگو وجود دارد.»،«ایران جایگاه ایالات متحده آمریکا را می داند و بر این باور است که ما می توانیم با همدیگر رابطه داشته باشیم.»

جوانفکر در مصاحبه ای در سال 93:
"در مورد ارتباط با آمریکا هم رویکرد دکتر احمدی نژاد ، دو مشخصه اصلی داشت. رویکرد اول ، نسبت به مردم آمریکا بود... مشخصه دوم رویکرد دکتر احمدی نژاد در قبال آمریکا و شکستن تابوی رابطه با این کشور بود...... چرا از درخواست احمدی‌نژاد برای برقراری رابطه عادلانه با آمریکا استقبال نشد..."

از نظر فرقه بهار اینها مخالفت با رابطه است !!!
نفاق بیماری عجیبی است ...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در سال نود با امریکا مذاکره کرد با پا درمیانی برزیل و ترکیه.و قرار شد ایران سوخت سه درصد را در ترکیه به امریکا و متحدانش بدهد و سوخت بیست درصد بگیرد.سند دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برزیل و روسیه با ایران.در انزمان ما تحریم نشده بودیم .دلار هم گران نشده بود.ولی در ایران این را قبول نکردند.وگفتند نمی شود به امریکا اعتماد کرد.البته این حرف درست است.ولی در ان زمان ما چیزی را ازدست نمی دادیم نه جایی را با بتون پرکرده بودیم نه تک تک پیچ ومهره های صنایع هسته ای را برای امریکا باز کرده بودیم فوقش امریکا زیر تعهدش هم می زند هزینه ای نداشت.بعد همان افراد برجام ننگین را قبول کردند.علت هم معلوم است فقط نمی خاستند حل پرونده هسته ای که مشکلاتش از دولت خاتمی شروع شده بود توسط احمدی نژاد انجام بشود.
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چرا بهاری ها تمام اتفاقات را (ولو با دروغگویی) به نفع خود تمام کنند! بنده حامی احمدی نژاد بوده ام اما کورکورانه از او حمایت نمیکنم. در ماجرای تبادل سوخت اجازه کار داده شد اما امریکا زیر میز زد و توافق را به هم ریخت ! یادتان نرود بیانیه تهران امضا شد! ... بروید خبرهای آن روز را دنبال کنید تا بفهمید چرا توافق بهم خورد ...
http://www.rajanews.com/news/136790
Iran, Islamic Republic of
هرچند جهان نیوز این را سانسور می کند اما این سخنرانی را همه بیاد دارندایکاش می شد مستقیم به خود شما بگویم تا از توهم بیرون بیاید.که این دست چدنی است که دستکش مخملی روی ان کشیده اند.چرا اگر امریکا انرا رد کرد برزیل و ترکیه و حتی روسیه با ما بد شدند که روسیه تحریمهای گسترده علیه ما را وتو نکرد.چرا درتمام فیلمهای مستند هسته ای یا از این قسمت می گزرند یا با گفتن یک دروغ کوتاه فورا ان را جمع می کنند.
Iran, Islamic Republic of
در جریان تبادل سوخت کمیسیون امنیت مجلس زیر بار نرفت همانهایی که برجام را در ۲۰ دقیقه تصویب کردن
United States
پس حداقل امروز نباید صحبت قطع رابطه با دنیا زده شود.... ولی این دولت از هول حلیم افتاد تو دیگ و مملکت رو 10 سال برد عقب.
Iran, Islamic Republic of
...
آفرین،احسنت. واقعا ازینکه یک نفر به راز وحقیقت واقعی توافق ننگین برجام پی برد خوشحالم.وخوشحالم لاقل یک نفر دیگر نیز همان بصیرت سیاسی مدنظر رهبری رادارد.
Iran, Islamic Republic of
بیمار شمایید که خود را مالک مملکت میدونید
Iran, Islamic Republic of
بیمار شمایید که خود را مالک مملکت میدونید
Iran, Islamic Republic of
من خود را مالک مملکت نمیدانم... من فقط سوال کردم که چطور میشود شخصی در حالیکه سخنان رسانه ای اش در سال 91 موجود است که خودش دارد از ایجاد رابطه با امریکا استقبال میکند حالا بگوید من کلا با مذاکره مخالف بودم !!! دقت کنید صحبت های فوق دقیقا مربوط به همان زمانی است که به قول احمدی نژاد اقتصاد ما اوضاع خوبی نداشت !!! مشاور ایشان هم که یکی از معدود کسانی است که دور او مانده اند چند سال بعد در تایید این مواضع رئیسش گفته که او دنبال شکستن تابوی مذاکره با امریکا بود و گلایه کرده که چرا نگذاشتند و این توفیق(شکستن تابوی مذاکره با امریکا) نصیب رقبای سیاسی اش شده ... یادش بخیر آن مرحوم مغروق هم در جریان مذاکرات هسته ای از شکسته شدن تابوی مذاکره با امریکا ابراز خرسندی کرده بود !!!
حالا که گند این تابوشکنی دراومده، آقای احمدی نژاد آن ادعاهای کذایی را درمورد سالهای آخر دولتش میکند!
Iran, Islamic Republic of
شما اطلاعات غلط می دهید اینجوری نبود تشریف ببرین اطلاعات خود را تصحیح نمایید.
علی
Iran, Islamic Republic of
نابغه عزیز که تز روشن فکری هم برداشتی. این حرفا چیزای جدیدی نیستن. احمدی نژاد واضح گفته بود مخالف صحبت با امریکایی ها نیست. این چه ربطی با بستن قرارداد داره؟ شما امریکا رفتن محمود و ضد حکومت امریکا سخنرانی کردن رو مساوی برجام میدونی؟ تا کی میخواین گودرز رو به شقایق ربط بدین؟ در ضمن همون موقع هم گفت امریکا شیطنت ها و جنایاتش رو کنار بزاره و حسن نیت نشون بده ما هم جوابشو میدیم. اینا چه شباهتی داره به عملکرد دولت فعلی که به زمین و زمان زد تا بتونه برجامی رو با امریکا ببنده که یک سال و نیم قبل، متنش توی یه سایت چاپ شده بود؟ واقعا که از شبه روشن فکرای جامعه متنفرم. اکثر شما میدونید دارید چی میگید ولی تنفرتون از محمود اجازه نمیده حقایق رو بگید
United States
لپ مطلب همینه. خدا خیرت بده. همه حرفای منو خلاصه کردی....
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
کتاب خاطرات صالحی رو بخونید که نوشته احمدی نژاد با مذاکره مخفیانه در عمان مخالف بود
احمدی نژاد با هرگونه مذاکره ننگین و پنهانی مخالفه ایشون معتقده هر گونه مذاکرات باید شفاف و با نظارت و رای مردم انجام بگیره
مجید
Iran, Islamic Republic of
سیاست آقای احمدی نژاد در مذاکره با آمریکا همسو با رهبر معظم انقلاب مشروط به پذیرش اقدامات عملی از سوی آمریکا بود.
همان شروطی که مقام معظم رهبری طی نامه ای برای دولت کنونی تعین فرمودند.
سخنان دکتر احمدی نژاد در 13 مرداد 91:
«این دولت بیشترین هجمه را علیه نظام سلطه و آمریکا داشته و امروز نیز مذاکره با آمریکا را کار غلطی می‌دانیم اما در جنگ رسانه‌ای و قدرت، اصل گفت‌وگو را در فضایی عادلانه و با احترام، بر مبنای کرامت و حقوق ملت ایران رد نکرده‌ایم که لازمه این فضا دست‌برداشتن آمریکا از رفتارها و سیاست‌های خود در قبال ملت ایران است.»
سید
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید و موکداً عرض می کنم که مطمئن باشد که اگر احمدی نژاد موافق مذاکره با آمریکا بود!
امروز بقایی و مشایی و سایر دوستان احمدی نژاد که در زندان بسر می برند و همچنین تفکر احمدی نژادی مورد حمایت بوقچی های غرب و حقوق بشری بود!
این را شک نکنید!
احمدی نژاد فرزند رشید این انقلاب و مدافع حقوق این ملت است.
United Arab Emirates
اتفاقا چند موضع احمدی نژادوبهاری ها کاملا موردحمایت سازمان مجاهدین قرارگرفت ...انجاکه ضربه به رهبری وقوه ی قضاییه بود...باتمام انتقاداتم به قوه ی قضائیه ...اما اقاسید فرزند نظام به نظام ضربه نمی زند...قهر11روزه ی مفهوم دارنمی کند...به خاطرش کم هزینه ندادم...
خودم به اورای دادم اما نه سفید امضاء...
کی بود به قهرمان مردان گفت قهرمان پلاستیکی ...
نظام اون نیست که تامن هستم خوبه تانیستم ضربه بزنم نظام این است که بخاطرش خون دادند...
یاعلی
United States
چیزهایی که حضرت عالی فرمودین چون از دهن احمدی نژاد بیرون اومده بده. از اون بدتراشو همین حضرات فعلی گفتن و انجام دادن.
حالا هی بشینین از خونه نشینی اینا بگین ...
آفرین.ممنون از درک درستتون.
Iran, Islamic Republic of
یک نفر تو فضای... توییتر یک حرفی رو زده، نمیشه که به همه ی نظام نعمیم داد...
...
Iran, Islamic Republic of
دوستداران احمدی نژاد!
جواب بدید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد برنامه داشت که بعد از خودش دست این جماعت تنبل بی تحرک بیفته تا باز بعد خودش برگرده
Iran, Islamic Republic of
...

اگر رها کرد پس چرا بهترین شاخص تولید ناخالص ملی این ۴دهه تو اوج تحریم ها به دست اومد؟!

شماها ۸سال زحمت کشیدین. ۸ سااااالللل
Iran, Islamic Republic of
نفت صد دلاری!!!
Iran, Islamic Republic of
نفت 100 دلاری نتیجه غنی سازی 20 درصدی و مقاومت در مقابل استکبار بود.
United States
نفت 100 دلاری به خاطر مردونگی خودش بود....
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد مصداق خوارج زمان است. خوارجی که هم امیرالمومنین علی علیه السلام را دشمن خود می دانست و هم معاویه و عمروعاص ملعون را.
خوارجی که عبادت های علی علیه السلام را قبول نداشتند و خود را معیار حق می دانستند. ضرب المثلی هست که می گوید فلانی خودش را از پاپ کاتولیک تر می داند. درست در مورد احمدی نژاد هم صدق می کند.
احمدی نژاد مرد مبارزه با آمریکا هست؟!!!!!!!!!!
احمدی نژادی که در اضهارات اخیر خود مدافعین حرمی را که مصداق عینی و علنی مبارزه با استکبار و آمریکا هستند را با تروریست های مورد حامی آمریکا را در یک خط قرار داد و برای هر دو طرف مخاصمه یک آینده را پیش بینی کرد..
احمدی نژاد محبوب ما بود؛ اما زمانی که نامه و حکم رهبری را در مورد مشایی ترتیب اثر نداد از جبهه حق به سادگی هر چه تمام بیرون رفت و منحرف شد. او مانند گاو نه من شیر ده در آخرین دقایق زد زیر ظرف شیرهایش و تمام زحماتش را به هیچ و پوچ تبدیل کرد. شاید بشود گفت غرور و سرمستی پیروزی در انتخابات 88 او را از مسیر حق بیرون کرد. شیطان هم عبادت های شش هزار ساله اش باعث شد که تکبر و غرور بورزد و در موقع امتحانش مردود بشود. آری؛ جناب آقای احمدی نژاد بعد از آن همه مجاهدت ها و زحمات در امتحان سجده بر آدمش رفوزه شد و هنوز که هنوز هست غرور و تکبرش اجازه نمی دهد که اشتباهاتش را ببینید و از آن عبرت بگیرد.
Romania
میتونی بگی مشکل مشایی چی هست؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
من مشایی را قبول ندارم اما تا قبل از واقعه جلوی سفارت انگلیس دلیلی بر برخورد قضایی با او نمیدیدم (مگر اینکه پشت پرده ای باشد که ما خبر نداشته باشیم) ... اما حوادث جلوی سفارت و حرفهایی که زد قطعا پیگرد قضایی لازم دارد و من اگر قاضی باشم در صورتی که برای حرفهایش سندی نداشته باشد او را به اشد مجازات ممکن محکوم میکنم ...
ایشان در جلوی سفارت گفت قوه قضاییه به دستور ملکه انگلیس حکم بقایی را صادر کرده ! دقت کردید ؟! این اعتراض به قوه قضاییه نیست ! این تحلیل نیست بلکه خبر است ! لذا در صورتی که خبر موثقی است باید سندش را بگوید و اگر دروغ است باید به اشد مجازات محکوم شود .
ایرج
Iran, Islamic Republic of
چجوری سندش رو بگه از تو انفرادی ؟!
بعد اگه سندش رو گفت شما حاضری لا اقل یه کامنت در حمایت از حرکتش بنویسی ؟
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اين يك تحليل قرين به يقين هست چراكه قضايي كه براي مهدي هاشمي با اون همه فساد و اختلاس و جاسوسي در پرونده بعد دو سال بررسي 10 سال زندان ازما بهترون تعيين ميكنه ولي براي بقايي صرفا به دليل جابجا مصرف كردن رديف بودجه كه احتمالا براي تسريع در امور بوده، 63 سال زندان و ان هم در دادگاه غير علني، راستي چرا غير علني؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هولدینگ سمگا!!
مشایی مظلوم، دوست مردم اسراییل بود
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد"هولوکاست را درست کردند تا یک ملت جعلی را در فلسطین حاکم کنند"
مشایی:"مردم اسراییل دوست مردم ایران هستند"
احمدی مژاد"موضع مشایی، موضع دولت است"
نتیجه" مردمی جعلی دوست مردم ایران هستند"
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد .خودت خوارج هستی احمدی نژاد عینه عدالت است و در مسیر مولا علی
حامد
Iran, Islamic Republic of
آدمی که 8 سال مملکت دستش بود و در نهایت با تورم 50 درصدی مملکت رو تحویل دولت اصلاح طلبان و کارگزاران داد. خودش رو نتونست حفظ کنه. معاون اولش به جرم فساد به 5 سال زندان محکوم شد.
Iran, Islamic Republic of
اتهام رحيمي بخاطر پرونده بيمه ايران و مربوط به سال 82 و دوران اصلاحات بود. بعد از آن رئيس ديوان محاسبات مجلس شد و سپس معاون اول شد.
Iran, Islamic Republic of
تخلف معاون اول مربوط به سال ۸۲ بود تحلیل گر چه ربطی به احمدی نژاد داشت شما همیشه اینجوری قضاوت می کنید متاسفم برایتان
Iran, Islamic Republic of
حامد جان حالا با دلار 7 تومانی و سکه 2 میلیونی نرخ تورم چند درصد شده ؟
Iran, Islamic Republic of
زیر 10 درصد...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United Kingdom
برادر ولایتمدار لطفاً به خاطرات حاج حسین همدانی گوش کن: مستشار ارشد سپاه در سوریه ادامه داد: ما باید مواظب باشیم؛ حضرت آقا فرمودند مردم، دشمن‌شناسی لازم است. بدانید این تکفیری‌ها این سلفی‌ها، فریب‌خورده هستند دشمن ما نیستند؛ آرمان ما کشتن اینها نیست؛‌ دشمن و شیطان بزرگ آمریکا است، او دارد اینها را مدیریت می‌کند، او(آمریکا) از محمدرضا شاه دفاع می‌کرد که این همه شهید را روی دست ملت ایران گذاشت. بعد از پیروزی انقلاب ده‌ها واقعه و اقدام علیه انقلاب و مردم را مدیریت کردند. از کردستان و خلق عرب، خلق مسلمان و گروهک‌های مختلف منافقین
احمدی نژاد در دقیقه ی 90 دوبار گل به خودی زد
Iran, Islamic Republic of
وضعیت جریان انقلاب در زمان احمدی نژاد، مانند بازی بایرن مونیخ و منچستر 1999 بود. بایرن مونیخ 1-0 برده، در دو دقیقه آخر دو گل از منچستر خورد و در بهت تمام و قدرت تمام، جام را واگذار کرد.
Iran, Islamic Republic of
هرکس در گروه شما قرار گرفت ولو رانت خوارر باشد می شود طرفدار حضرت علی و هرکس افکار شماهارا قبول نداشت می شود خوارج متاسفانه همیشه شماها اینگونه مردم را رصد می کنید اتفاقا تفکر خوارجی را امثال شماها دارید نتیجه کارهایتان را در جامعه می بینیم
"هادی" مشهور جهان، این بار دارد برای مشایی کامنت می زند!
Iran, Islamic Republic of
هادی مشهور که در سایت جهان به فحاشی به احمدی نژاد و کاسه لیسی هاشمی مشهور است، ظاهرا دارد بدون نام این بار به نفع مشایی کامنت می گذارد. بعد هم می گوید بقیه منافقند!
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد .اکثریت مردم ایران او را میخواهند ولی باندهای قدرت و ثروت مخالف او هستند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خوب شروع کرد ولی دچار خودکامگی و غرور شد طوری که راضی شد به قیمت دلسرد کردن نیروهای انقلابی، اهانت به جایگاه رهبری و ... دل مشایی و بقایی رو به دست بیاره
قدرت امتحان سختیه که همه نمیتونن سربلند از اون بیرون بیان.
رسول
Iran, Islamic Republic of
برادر چرا از احمدی نژاد یک قدیس درست می کنی باید تابع حق بود.وقتی حق رو معیار و ترازو قرار بدیم مردان حق رو هم می تونیم بشناسیم.
برادر وقتی میگی فقط احمدی نژاد یعنی آقا هم باید تابع احمدی نژاد باشه در حالی که یادمون رفته آقا ولی و جلو دار مبارزه با آمریکا و نظام ظالم سرمایه داری هست.امام راحل ایشون رو بعنوان رهبر و پیشوای مسلمین قرار داد نه احمدی نژاد و.توی صحبتامون حد و حدود افراد و رعایت کنیم و از اونا قدیس یا فرشته درست نکنیم.
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
ابطحی یکی از عوامل جریانات سال 88 در بازجویی چنین می گوید: بیت هاشمی رفسنجانی از خودش تا فرزندان و همسرش فشار اصلی را داشتند که احمدی نژاد رای نیاورد. نظریه هاشمی این بود که هر کس که می تواند احمدی نژاد را به زمین بزند باید مورد حمایت قرارگیرد. هیچ شرطی هم نداشت.تمام سرمایه مالی این کار را نیز متقبل شده بود.
این سخنان سید محمد علی ابطحی در بازجویی های اتفاقات سال 1388 می باشد.
Iran, Islamic Republic of
این مذاکرات محرمانه با امریکا را که شما می‌فرمایید احتمالا ما و ملت از وجود این بیخبر بوده ایم یعنی اصولگرایان محرمانه با امریکا در عمان در حال مذاکره بوده اند .هر دو از این باغ بری می‌رسد . از امروز توجیهات اقایان اصولگرا شروع میشود که من نبودم من نبودم .احمدی نژاد هم میداند چه چیزی را چه وقتی بیان کند
Canada
مردم شریف ایران اگر هر چیزی را فراموش کرده باشند و یا از آن بی خبر باشند حرص و ولع آقای دکتر صالحی (رئیس انرژی اتمی حسن روحانی) را در نابودی صنعت هسته ای و بتن ریزی در قلب رآکتور اراک را بخاطر دارند.
Iran, Islamic Republic of
از کسی که اصلا ایرانی نیست چه انتظاری دارید.ایشان متولد عراق است
هادی
Iran, Islamic Republic of
محرمانگی های اصولگرایاان که محرمانه نیست...
محرمانه فقط برای اصلاح طلب هاست که بعد سروصدا کنیم که اینها ملت رو حساب نمیکنند!
Iran, Islamic Republic of
چرا آمار طلاق و بیکاری و میزان واردات بنزین و تعداد چک های برگشتی و متن اصلی برجام نافرجام و متن قراردادهای جدید نفتی و ایرباس و بوئینگ و پژو و رنو و غیره در دولت روحانی محرمانه است ؟!
هادی
Iran, Islamic Republic of
منم همین رو میگم.... کارهایی که اصولگراها میکنن که محرمانه نیست اصلا...
ولی اگر اصلاح طلب آب بخوره و به مردم نگه میشه محرمانگی!
لاریجانی
Iran, Islamic Republic of
حرف احمدی نژاد کاملا دقیق و درست است.
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در سفر به نیویورک در سال 91:
«معتقدم این فضا نمی‌تواند برای همیشه ادامه پیدا کند و این شرایط باید در جایی پایان یابد.»، « ما گفت‌وگو را رد نمی‌کنیم و اگر بنا به مذاکره در آمریکا باشد، مسائل زیادی برای گفت‌وگو وجود دارد.»،«ایران جایگاه ایالات متحده آمریکا را می داند و بر این باور است که ما می توانیم با همدیگر رابطه داشته باشیم.»

جوانفکر در مصاحبه ای در سال 93:
"در مورد ارتباط با آمریکا هم رویکرد دکتر احمدی نژاد ، دو مشخصه اصلی داشت. رویکرد اول ، نسبت به مردم آمریکا بود... مشخصه دوم رویکرد دکتر احمدی نژاد در قبال آمریکا و شکستن تابوی رابطه با این کشور بود...... چرا از درخواست احمدی‌نژاد برای برقراری رابطه عادلانه با آمریکا استقبال نشد..."

کدام حرف ؟! این حرفهای 91 یا ادعاهای امروز ؟!
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی رو کشف کردید
فرار به جلو احمدی نژاد یا شما؟
شما با حمایت از احمدی نژاد و انهدام اقتصاد ایران و ایجاد فسادهای او شریک هستید
Iran, Islamic Republic of
خوبه زمان احمدی نژاد جهان توقیف شد(اگر اشتباه نکنم دو هفته...
Iran, Islamic Republic of
زمان روحانی توقیف شد.
Iran, Islamic Republic of
صالحی خودش گفت که : احمدی نژاد مخالف برجام بود و می گفت این مسیر اشتباه است.
رضا
United States
نخير آقا احمدى نژاد مخالف برجام نبود، او اصرار داشت مذاكرات زير نظر خودش باشه و نه شخص ديگرى، بهمين دليل وقتى دو بار در سالهاى باقى مانده از حكومتش به نيويورك رفت بارها تقاضاى مذاكره با شخص خود را مطرح كرد متاسفانه الان جهان نيوز لال شده و نميگه اوس محموت چطور در دو سال آخر رياستش تلاش داشت تا كانال مذاكرات را عوض كند، خدا گواه است...
Iran, Islamic Republic of
خوب درسته باید زیر نظر رییس جمهور باشد مگه غیر از اینه
Iran, Islamic Republic of
چقدر شما اطلاعات کامل دارید.بروید ببینید توافق تهران چه بود و چه کسانی درایران انرا با فشار قبول نکردند متکی وزیر امور خارجه در یک مقاله تمام جزئیات را توضیح داده بود.او که دیگر به قول شما جریان انحرافی نبود.بروید ببینید چرا رییس جمهور برزیل از شوق این توافق وقتی تیم ملی فوتبالش را فرستاد تا با ایران در امارات بازی کند.چرا وقتی ایران توافق را رد کرد وقتی احمدی نژاد رفت برزیل در سال اخر دولت دهم انرا تحویل نگرفت.وبرزیلی که پنج شش سال از امریکا فاصله گرفته بود و به ایران نزدیک شده بود دوباره رفت زیر بلیت امریکا.وهمین ترکیه چرا یک شبه با ایران دشمن شد و شروع کرد به حمایت از داعش..
Iran, Islamic Republic of
البته زمان احمدی نژاد بحث برجام نبود .
برجام خوب و بدش مال حسن روحانی هست و کلیه کسانی که در انعقاد آن کمک های موثر کردند و بابتش تبریک گفتند و آن را متوازن و متضمن حفظ منافع ملی معرفی کردند. به حول و قوه الهی همه این موارد هم ثبت و ضبط شده است و با چهارتا مطلب نیم بند رسانه ای لاپوشانی نخواهدشد .
بحث مذاکره با آمریکا بطور اخص است که خود جناب صالحی بصراحت گفته از حضرت آقا اجازه گرفتم و احمدی نژاد هم با وجود داشتن نظر مخالف، ممانعت نکرد. اما بعضی رفقا انگاری می خوان از زبان آقای صالحی بگن که نخیر احمدی نژاد موافق مذاکره بوده .
خب این رو که خود احمدی نژاد هم گفته؛ فقط حرفش اینه که در شرایط مناسب و با موضع مناسب انجام نشده
رفقای اصولگرا معتقدند در شرایط مناسبی انجام شده؟ هنیئا لکم. مبارک شما و رفقای اصلاح طلب و اعتدالی تون
France
دروغگویان فاسد و همیشه دنبال فساد بوده اند و خواهند بود تمامی هم ندارد پس دل خوش دار به تهمت فساد به دیگران و از نردبان دنیا بالا برو اوج بگیر آن قدر اوج بگیر که جز منیت چیز دیگری نبینی و از اوج توهمی به فرش ذلت و اسفل سافلین سقوط کنید البته روی سخن با همه دروغگویان و سیاه نمایان است
Iran, Islamic Republic of
انهدام اقتصاد ایران در دولت فعلی با دلار 7000 تومانی و سکه 2 میلیونی و رکود اقتصادی صورت گرفت در دولت قبل هم چرخ سانتریفیوژ میچرخید هم چرخ کارخانه ها و زندگی مردم. .
حامد
Iran, Islamic Republic of
جو شما رو گرفته. چرخ زندگی شما شاید می چرخید اما من یادمه خودم که به احمدی نژاد رأی داده بودم همیشه به خاطر رها کردن مملکت و تورم 50 درصدی لعنت می فرستادم بهش و به امثال خودم که بهش رأی دادیم اما از امثال شما توهین شنیدیم. نه به دنیا رسیدیم نه به آخرت و به خاطر رأی دادن به احمدی نژاد به جهنم خواهیم رفت
Iran, Islamic Republic of
تورم پنجاه درصدی حاصل فتنه 88 بود این که دیگر خیلی واضح است.یک سوال تورم با چه معیاری سنجیده می شود.وقتی بنزین 700تومان است تورم پنجاه درصدی اس.وقتی همان بنزین می شود 1000تومان تورم می شود 10درصدی.یا وقتی نان 200تومان است تورم 50درصداست وقتی نان می شود 250 تومان تورم پایین می ایدوطبق چه معیاری این را حساب می کنند.این درمورد تمام اجناس هست می توانید بروید و ببینید.فکرکنم در این قسمت ما اسیر یک جنگ روانی هستیم .که وقتی یک دولتی هست اگراجناس گران شد تورم هست اما در دولت بعدی تورم با گران شدن اجناس پایین می اید
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا دوبرابر شدن دلار در کمتر از سه ماه انهدام اقتصادی نیست ؟؟!!!!!!!
سرت رو مثل کبک زیر برف نکن برادر من
Iran, Islamic Republic of
... احمدی نژاد بهترین رییس جمهور ایران است
Iran, Islamic Republic of
بهترین ،رهبری بوده و هست
Iran, Islamic Republic of
اون موقع میرحسین موسوی خائن فتنه گر همه کاره بوده.
Iran, Islamic Republic of
ستاره تان سوخت امادولت فعلی کم کم سرنوشت اواخر دولت شما را پیدا می کند مقداری در بین مردم قرارگیرید وبشنویدازمردم که از اقدامات دولت دراین باقی مانده از عمر خود نگرانندوهمین امر سبب شده که نسبت به آینده وسرنوشت سرمایه گذاریهای کوچک خودهمیشه دراضطراب بسر میبرند واینراه کشنده روانی را چه کسی باید کنترل و به مردم خود اطمینان بدهدکه تلاششا ن موثر خواهدبودبلکه ازاین طریق آرامش اقتصادی راحفظ وازآثارتورم وشومی ان برملت جلوگیری کنند.
United States
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
2 سال اخر گند زد به کشو که این روحانی رای بیاره

حالا برای ما نقش قهرمان بازی می کنه
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم هر وقت کاندیدتون رای اورد اونوقت حرف بزنید. زاکانی یادش رفته تو انتخابات تهران یه لاف بچه سی ساله (دختر صفدر حسینی) ازش بیشتر رای اورد.خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
از لیست بهاری ها هم حتی یک نفر هم رای نیاورد ... خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

رئیس بهاری ها هم در سال 78 در انتخابات مجلس نفر 68م شد ... خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Romania
میتونی بگی جریان اصول سوار چگونه در سال ۸۱ موفق شد؟؟؟؟؟؟؟
Romania
درسال ۷۸ چون در لیست اصولگراها بود رای نیاورد
Iran, Islamic Republic of
طبیعی بود مگه ارباب قدرت می گذارند اون ها باید ترد می شدند چون پرزخواسته بود!
Iran, Islamic Republic of
تحریمها در 2 سال آخر باعث ایجاد مشکلات شد و به گفته هیلاری کلینتون تحریمهای بانکی و نفتی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
آقا شما اصولگراها رو هیچ کس قبول نداره..

چرا هی میندازین گردن بقیه رای نیاوردنتون رو😂😂

جبراییلی اصولگرا چند وقت پیش اذعان کرد ک همه شاخص های اون دوره رو..

بعدشم برجام حاصل تصمیمات کل نظامه

مردین منتشر کنین
Iran, Islamic Republic of
بله گند زدند به کشور ولی این که چه کسی گند زد را اشتباه گرفته اید کسانی که در ستاد سران فتنه از افراد اصلی بودند و حالا برای همان خوش خدمتی یعنی گند زدن به کشور پست وزارت دارند...
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام
دوستان عزیز میتوانند بجز ادعا های اصولگرایان در رها کردن کشور دلیل و سند محکمه پسند ارائه کنند؟
ظاهرا سخن رهبری در نزد شما به اندازه ادعاهای بوق های اصولگرا ارزش و اعتبار ندارد.
بروید و نظر رهبری را در سخنان هفته آخر دولت دهم بخوانید. بعد با ادعای رها کردن کشور توسط وصولگرایان مقایسه کنید.
ضمن اینکه اگر رها کردن کشور باعث رای آوری روحانی در سال 92 گردید. چرا اصولگرایان در سال 96 که دولت روحانی ضعیف ترین دولت تاریخ کشور بود را نتوانستند شکست دهند و به اقرار خود از چوب خشک هم کمتر بودند؟
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی برجام امضا میشه و بهش افتخار میشه، میگید ایده و آغازش با اصولگراها بوده و احمدی نژاد تو عمان پایه گذار برجام بود.
وقتی برجام هوا میشه و احتمال لغوش میره بالا، میگید اصولگرا ها و احمدی نژاد با مذاکرات عمان مخالف بودند.
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان از اول میدانستن که برجام بی فرجام خواهد بود و هیچگاه به آن افتخار نکردند اما واقعیت این است که دکتر صالحی پایه گذار مذاکرات در عمان بود و یکی از عوامل این خسارت محض بود.
Iran, Islamic Republic of
مذاکرات عمان هیچ ربطی به برجام نداره
چند ماه قبل انتخابات سال ۹۲ تمام راههای ارتباطی مذاکره بسته شد چه وزارت خارجه ی صالحی منسوب مشایی ( کانال عمان ) و چه شورای امنیت ملی توسط جلیلی
و بعد انتخابات از طریق کمیته خلع سلاح وزارت خارجه ودر سطح وزرای خارجه ۶ کشور و اتحادیه اروپا برگزار شد

بسیار مضحکه صالحی از کانال مشایی وارد دولت ۱۰ میشه و بعد احمدی نژاد مدعیه با اعمال وزیر منسوبش مخالف بوده
Iran, Islamic Republic of
مهدی محمدی، سردار جعفری، سردار فیروزآبادی ، و ....
این بزرگواران را اصولگرا می دانید یا نه؟
درباره پایه گذاری مذاکرات در عمان هم حالا یا صالحی یا ....
Iran, Islamic Republic of
هیچی برجام هم شد تقصیر احمدی نژاد.یعنی دیگر اینقدر این اتحامات مزحک و جوک شده که مرغ پخته توی دیس می خندد.چرا هنوز گند برجام درنیامده بود.همه سینه سپر می کردند و دنبال سهم خواهی به اصطلاح از این موفقیت بودند.حالا که گندش در امده شد تقصیر احمدی نژاد.شک نکنید این خط تبلیغاتی است که بزودی رسانه های ایران و مخصوصا صدا و سیما دنبال خواهد کرد.اما دیگر خوشبختانه کسی به این ها اعتماد ندارد.
کونوا احراراً
Iran, Islamic Republic of
حضرات جهان نیوزی!
مکرر عرض کرده ام که دین ندارید، توقع آزاده بودن هم از شما غلط است؛ فقط فرمایش امام حسین به آل ابی سفیان را تکرار می کنیم تا دلمان آرام بگیرد .
ادعا می کنید دو سال آخر کشور را رها کرده بود؛ خوب یک دلیل ، یک سند. کسی که تا دوساعت قبل از تنفیذ حسن روحانی داشته از مسکن مهر پرند بازدید می کرده، چطوری کشور را رها کرده؟ کسی که هر هفته جلسات چندین ساعته ستاد تدابیر ویژه اقتصادی را تشکیل می داده، چطوری کشور را رها کرده؟
حسن روحانی دستپخت اصولگرایان است؛ هرچقدر زور بزنید و از میراث نحس استوانه مایه بگذارید و در اطاعت از دستورالعمل شیمون پرز سرازپانشناخته تلاش کنید، به احمدی نژاد نمی چسبد؛ می فهمید؟ نمی چسبد. حکایت ولایتی و قالیباف و حداد سال 92، و حکایت قهرمان مقاومت هسته ای تان را بچه دبستانی ها هم فهمیدند؛ همان طور که حکایت سردار 96درصدی و سید محرومان سال 96 تان را .
Iran, Islamic Republic of
شما که دین دارید این را بگید؛ اگر احمدی نژاد مخالف مذاکرات در عمان بود پس چرا وزیرامور خارجه اش می رفت مذاکره میکرد و بهش گزارش می داد؟ آقا که به صالحی دستور نداده بود؛ دبیرخانه شورای عالی هم مخالف بود، پس صالحی با چه پشتوانه ای میرفت؟ میدونیم که اگر احمدی نژاد مخالف بود همان بلای متکی را بر سر صالحی می آورد.
شما برو آخرین مصاحبه صالحی رو ببین خودش گفته احمدی نژآد مخالف بود
Iran, Islamic Republic of
وزیر امور خارجه را احمدی نژاد انتخاب نکرد.برای تنش کمتر بین مجلس و دولت تکلیف شد که صالحی وزیر امورخارجه باشد.این که صالحی هنوز در این دولت پست دارد خود گواه این است .که احمدی نژاد در چه فشارهایی در دولت دهم تحمل کرد هرکس را برای پستی خودش انتخاب می کرد یک جنجال از طرف مجلس اصواگرا درست می شد.البته مردم هم حق اکثر منتقدان احمدی نژاد را کف دستشان گذاشتند.ونتوانستند به مجلس راه پیدا کنند.تعداداندکی هم که وارد مجلس شدند یا با حمایت بیت امام بودکه خوب وضعیت انها که مشخص است یا برخی مراجع.
Germany
هرجا که دولت قبل گند زده به تعبیر فرقه بهاریه و زنبیلیه دستور از جای دیگه بوده
Iran, Islamic Republic of
دولت قبل گند زده؛ سلمنا!
تو کدوم کشور وزیر حق انتصاب معاون خودش رو نداره؟(نمی گم رییس جمهور حق انتخاب معاون خودش رو نداره ها؛ اینجا بحث ولایتمداری هست که خود احمدی نژاد هم در نامه اش به حضرت آقا ، به اصل 57 قانون اساسی = ولایت مطلق فقیه اشاره کرد) . واقعا دستور از جای دیگه نبوده؟
Iran, Islamic Republic of
بله یه وزیر حق برکناری معاونش رو داره یا نه ؟
پس چرا وقتی در وزارت حساس اطلاعات مصلحی ، عبداللهی ( مهره ی مشایی ) رو برکنار کرد با دستور مشایی به احمدی نژاد ، احمدی نژاد حکم عزل مصلحی رو صادر کرد که مجبور شد مدتی خانه نشینی کنه
حالا ۱۱ روز خانه نشینی دروغه اما چند روزی بود
البته عدد ۹ و ۱۱ و ۱۳ از اعداد مقدس ماسونها و فرقه های مخفی شیطان پرستیه
و اون کسانی که عدد ۱۱ روز خونه نشینی رو طرح کرد یا در دام کابالیستها افتادن یا از اون فرقه هستن
Iran, Islamic Republic of
بله ؛ حق داره . مثلا یه وزیر خارجه رو میشه استیضاح کرد بخاطر انتصاب فلانی به معاونت اداری مالی خودش . اما یه معاون اطلاعاتی رو که سر فتنه 88 شاهکار زده ، رییس جمهور هم حق نداره عزل کنه، هرچند بعدها از همون معاونت دوتا جاسوس اعدامی دربیاد!
ممنون که افسانه خانه نشینی رو از آلودگی ماسونهای نفوذی نجات دادید، اما اصل ماجرای "بی پایه و اساس بودن ادعای حرف گوش نکردن رییس جمهور از رهبری" را توش گیر کردید؛ نکنه چهارصباح دیگه راجع به این هم متوجه بشید که کار ، کار کابالیستهاست!!
Iran, Islamic Republic of
به حضرت عباس قسم صالحی خودش مصاحبه کردم و مسئله مذاکرات مسقط رو تا حدودی باز کرده ؛ از جمله که از کجا اجازه گرفته بود و چه کسی نظرش مخالف مذاکرات مسقط بود و ...
حالا چرا احمدی نژاد بلای متکی رو سرش نیاورده، من بی خبرم . آقای متکی قرار بود بعد از دولت دهم - که احمدی نژاد کاره ای نیست- همه مسائل مربوط به عزلش رو فاش کنه، که تا حالا نکرده!!
France
برادر تشنگان قدرت و ثروت مرفهان بی درد اشرافگران مفصدان بزرگ آقا زاده بویی از انسانیت نبرده و نخواهند برد فقط برای پوشاندن زشتی های خود برای مردان حق زشتی می تراشند غافل از این که کردار گفتار و عملکرد زیبا خود به خود و به لطف خدا زیباست و با سخن دیگران زشت نمی شود چنانکه یک تکه ابر نمی تواند برای همیشه جلوی تلؤلو خورشید را بگیرد...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کارای احمدی نژاد مثل کارای خوارجی ها بود.هیچ سودی برای اسلام و مسلمین نداشت. آب در هاونگ کوبیدن بود. احمدی نژاد رو اگر بین صفر تا هزار؛ عدد در نظر بگیریم. عدد هزار بود اما منفی هزار. هزار درجه منفی به ضرر انقلاب و اسلام و مملکت بود. بصیرت نداشت. تحت ولایت مشایی قرار گرفت علامت پشت عددش رو منفی کرد.
Iran, Islamic Republic of
ما آن اسلامی را که شما باندهای قدرت و ثروت مروج آن هستید نمیخواهیم همان بی دینی بهتر از آن اسلام است
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
شما مث اینکه قاطی کردی همه رو با یک چشم می بینی ؟!!
هر کدام اینها مسئله اش فرق می کنه

بعدش هم احمدی نژاد ۵ ساله که از عملکرد خودش و دولتش و انقلاب و اصولگراها در مقابل این همه هجمه فتنه گرا و اصلاح طلبا و روحانی نماها هیچ دفاعی نمی کنه شما چرا اینقدر جر میزنی.

ما از انتخابات ۸۸ و عملکرد های خوب دولت نهم و دهم دفاع می کنم ولی از مشایی و بقایی و مواضع اخیر احمدی نژاد در مقابل قوه قضائیه و نظام نه .
Iran, Islamic Republic of
انقلابی جان!
شما برای حفظ دینتون می توانید با تمام وجود از عملکرد شفاف و درخشان قوه محترم قضاییه به ریاست حضرت آیت الله آملی لاریجانی دفاع کنید؛ حیف وقت و بصیرت نیست شما بندگان اصلح زیر زمین و آسمان نیست که بخواهید از عملکرد دولت هایی دفاع کنید که شیمون پرز دستور داده رییس جمهورش باید تخریب و محاکمه بشه؟!
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
"از این منظر دولت احمدی نژاد با بی تدبیری در وضعیت اقتصادی مردم . . ."
تدبیر فقط جمنا.
جهت پوشش ناکارامدی وخیانتهای دولت تدبیر دوباره زمان استفاده ابزاری از دولت اسبق و نظرات جناب محمود خان فرا رسیده وسعی در مشغول کردن افکار جامعه با این حیله را دارند واین تنها یکی از طراحیهای اتاق فکر دولت تدبیر است جهت تحریک مسیول دولت اسبق برای گذر از تبعات شکست برجام پوشالی.ومشغول کردن افکار عمومی به حاشیه ها جهت تصویب واجرایی کردن برجامهای 2و3 باهمکاری دولت ومجلس. } لایحه پالرمو fatf{,
Iran, Islamic Republic of
تحلیل عمیقی بود . خیلی عمیق بود ها : تحریک مسیول دولت اسبق برای گذر از تبعات شکست برجام پوشالی و .....
Iran, Islamic Republic of
عجب کینه ای به دل دارید به نظر می رسد از کینه شتر هم بیشتر است
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
احتراما چند سوال
1-بهم ریختگی دو سال اخر اقتصاد فقط نتیجه مدیریت احمدی نژاد بود؟
2-آیا تحریمهای دو سال آخر با گرای بعضی ها هیچ تاثیری نداشت؟
3-آیا اقدامات مجلس محترم که حتی سه ماه مانده به پایان دولت گریبان وزرا را ول نکرد ولی برجام را 20 دقیقه ای تصویب کرد هیچ تاثیری درتکدر فضا نداشت؟
4-مقام معظم رهبری در همان دو سال اخر رذالت را به عملکرد دولت نسبت دادند یا مجلس؟
Iran, Islamic Republic of
فقط نتیجه مدیریت احمدی نژاد نبود بلکه سهم اصلی رو داشت
Iran, Islamic Republic of
نخود لوبیا شده کیلویی10هزار کم کم دارن لذت زندگی رو هم از ما میگیرن
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد جناب جهان نيوز
تو كه صحبتهاشو ننوشتي چي بود تا مردم بخونن و قضاوت كنن
يه خط از اون نوشتي و دو خط تفسير از خودت بابت هر خط اون
خوب صحبتاشو بگذار ببينيم چي كفته مردم خودشون تفسير ميكنن...
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
...
United States
من کامل خوندم واز نظر من حق با احمدی نژاده
مجید
Iran, Islamic Republic of
باید دهان خودتان را با اب صابون شستشو دهید که به احمدی نژاد حرفی بزنید 6سال تر مز کشور کشیدید می گوید برجام ...
Iran, Islamic Republic of
راست میگه انصافا چون تمام دستاوردهای هسته ای مربوط ب زمان ایشون بود..
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد قهرمان
Iran, Islamic Republic of
حهان عزیزفکرنمیکنیدشمادیگه نمیتونیدازاین آب گل آلودبرجام به نفع اصولگراهاماهی بگیرید/چه احمدی نژادروبکوبی چه نکوبی احمدی نژادمحبوب این ملته///میدونم که سانسورمیکنی
Iran, Islamic Republic of
شما از همین کامنتهای سایت خودتون هم باید بفهمید که مردم احمدی نژاد را میخواهند
علیکمال
جدای از اینکه ایشان به مسائل جریان انحرافی پرداخت؛ اما خیلی از حرفهایشان درست است!
کدام جریان انحرافی ؟
اگه جریان انحرافی اند چرا اواخر دولت بهشون پول دادند بدون رسید مگه میشه مگه داریم ؟؟؟
Germany
این پول به احمدی نژاد تحویل داده شده اونم گفته فعلا بدید دست بقایی
بقایی هم تشخیص داده در جای دلخواه خودش هزینه کنه و نه اون کانالی که قرار بوده بره
Iran, Islamic Republic of
کدوم کانال؟!
کی داده؟؟
Iran, Islamic Republic of
بابا شما دیگر کی هستید وقتی سخن گوی سپاه قدس تحویل پول به بقایی و احمدی نژاد را تکذیب کرد.دیگر چه بحثی است که شما می کنید....
Iran, Islamic Republic of
میشه کسی این جریان انحرافی و انحراف رو برامون توضیح بده
Iran, Islamic Republic of
اگه جریان انحرافی اند چرا غرب و رسانه ها و حقوق بشرشون ساکتند؟!
همشون رو کردن زندان؟
پس کجان مدافعان حقوق بشر؟
اصل بچه انقلابی همینان که دلشون برای این مملکت می سوزه خودشون رو فدا کردن
Iran, Islamic Republic of
بله دوسال آخر دولت بسیار جانفشانی کردند
بله
احمدی نژاد به اعتراف خودش ۲ سال آخر هیچکاره بوده
نه بخاطر اینکه سلب مسئولیت شده بود بلکه بخاطر اینکه مملکت رو رها کرده بوده
اگه طرحی هم افتتاح میشد کار کسایی دیگه بود مثل دولت علی برکت الله که الان هرچی داره افتتاح میکنه کار هموناست
Iran, Islamic Republic of
کار کسایی دیگه بود!
باحالیدشماها .
اقلا حرف رهبری در دیدار پایانی رو بپذیرید؛ ای مدعیان دروغگووووو
United Arab Emirates
جهان نیوز مستندات خود را مبنی بر رها کردن مملکت در دو سال آخر ارائه کند....
ادب
Iran, Islamic Republic of
لطفا ادب را رعایت فرمایید
رسول
Iran, Islamic Republic of
سلام
جه سندی واضح تر و محکم تر از اینکه دلار و بقیه اجناس در دوسال آخر دولت احمدی نژاد تقریبا سه برابر شد در حالی که در 6 سال قبل از این تورم به این میزان نبود و این وضعیت 6سال اول دولت احمدی نژاد(از لحاظ کنترل تورم)در حالی بود که دشمنی امریکا و مخالفت مخالفین دولت احمدی نژاد از اول دولت ایشان وجود داشت.
رضا
Iran, Islamic Republic of
کشور در حال توسعه تورم دارد. زیرا برای ساخت و ساز زیر ساختها برای رسیدن به نقطه اقتصاد پویا نیاز به هزینه کرد دارد و این هزینه کرد تورم هم دارد.
اما
کشوری که توسعه یافته است مثل ژاپن ، کره، آمریکا و... نباید تورم داشته باشد چون اقتصاد آن کشور به نقطه ای رسیده است که قادر است منابع را تبدیل به ارزش افزوده کند و آن را در کشور هزینه کند.
یادمان باشد کشور ما در حال توسعه است! تا مسیر توسعه را طی نکنیم هرگز تاکید می کنم هرگز به اقتصاد بدون تورم و یا تورم تک رقمی دست نخواهیم یافت!
اگر امروز هم دولت ادعا تورم تک رقمی را دارد به این خاطر است که در مسیر توسعه متوقف شده است و فقط دربخشهایی لاک پشت وار در حال حرکت است که این مملکت را به رکود کشده است که بسیار خطرناکتر از تورم سالهای دولت دهم است.
رکود انرژی مضاعفی را ذخیره می کند و اگر لجامش رها شود تورم بسیار بالایی حتی تا 100 درصد را برای کشور به ارمغان میآورد.
پس این کار دولت خودکشی است!
دولت تلاش می کند این 3 سال را هم با همین رکود به سلامت پیش ببرد و دولت را تحویل بعدی بدهد و دولت بعدی را گیر بیاندازد.
United States
واقعا احسنت و آفرین بر تحلیلتون
Iran, Islamic Republic of
اگر تورم داشتیم رونق اقتصادی هم داشتیم حالا نرخ دلار 7 تومان شده و قیمت مسکن افزایش یافته اما رکود مطلق بر بازار حاکم است .
Iran, Islamic Republic of
بچه ها
آقا رسول راست می گه ؛ ماها هم آلزایمر داریم!
دشمنی آمریکا و مخالفت مخالفین از اول هم بود . سال 90 تحریم های نفتی و پولی توسط اتحادیه اروپا و آمریکا تصویب نشه بود ؛ سال 91 هم بعد از فتح قهرمانانه سفارت انگلیس خبیث(آن هم بعد از جدی شدن ماجرای غرامت جنگ جهانی اول) به اجرا درنیامد ؛ سال 91 خبرگزاری محترم وابسته به فلان جا ثانیه ای خبر و پیامک قیمت دلار رو نمی رفت، بانک محترم شهر هم یک روزه چهل هزار سکه نمی خرید، چپ و راست هم صرافی - چه صرافی هایی- مشغول کار نمی شدند.
قیمت رسمی دلار هم شد چهار هزار تومن ؛ نه دوهزار و ششصد تومن.
طرح های بزرگ و به اصطلاح افزایش دهنده تورم - مثل پرداخت یارانه نقدی و مسکن مهر- هم از همان ابتدای سال 84 اجرا شده بود، نه از اواخر89 . هیچکس هم به خارجی ها نگفته بود تحریم کنند . همه بدون استثنا داشتند با دولت دهم همکاری سازنده می کردند، علی الخصوص اشراف اصولگرا . شیمون پرز هم هیچ دستورالعملی صادر نکرده بود
همه اینها سنده آقاجان؛ سند!!!
Iran, Islamic Republic of
عقل خوب چیزی است چه کسانی به سفارت انگلیس حمله کردند چه کسانی پشت این موضوع بودند.می دانید تحریم بانک مرکزی یعنی چه.تا ان موقع حتی کوبا وکره شمالی هم تحریم بانک مرکزی نشده بودند....واقعا درست گفته اند که حافظه تاریخی مردم ایران ضعیف است.با تحریم شدن ایران دلار از 1200تومان شدا1800تومان ولی با حمله به سفارت انگلیس و تحریم بانک مرکزی دلار از1800تومان شد بالای 4000تومان.پیدا کنید پرتقال فروش راببینید...
Iran, Islamic Republic of
انصافا حق با احمدی نژاد بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اول صبحی دروغ نگیدلطفا سایت جهان نیوز
مهدی
Iran, Islamic Republic of
البته که درزمان احمدی نژادعزت مردم حفظ شدوان دوسال اخرنیزاز عملکردهای مرحوم رفسنجانی بودولی تنها ایراداحمدی نژادگوش نکردن به توصیه های مقام معظم رهبری بودکه ضررش رامی بیند.
رشید
Iran, Islamic Republic of
مرحوم هاشمی در اوایل دولت دکتر احمدی نژاد به یکی از سران کشورهای عرب منطقه قول داده بود ظرف 6 ماه دولت دکتر احمدی نژاد منقرض خواهد شد و او در آن 8 سال تمام توان خود را برای تحقق این امر بکار بست که یکی از مهمترین و شاخص آن فتنه سال 88 و تضعیف دولت وقت بود که در سال 91 تا حدی به وقوع پیوست و تلاشهای جناح آن مرحوم ناکارآمدی دولت وقت را به رخ مردم و حامیان آن دولت کشید.
درصورتی که تمام برنامه ها توسط جناح آن مرحوم که بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور را در دست داشتند و دارند برای تخریب دولت و خدمات آن بسیج شدند و می خواستند احمدی نژاد و خدمات او را از اذهان ملت پاک و بی ثمر کنند...
Germany
برادر رشید نابالغی بیشتر بهت میاد
کریم
Iran, Islamic Republic of
علم ثابت کرده افراد نابالغ خالص تر و بی شیله پیله تر از افراد بالغی مثل جنابعالی هستند به همین دلیل درکشان از حقیقت و در ادای حق بیش از افراد بالغ سرتاپا گناه و کذاب که گرفتار بازی های کثیف سیاسی شده اند، می باشد.
United States
صددرصد
قاسم
Iran, Islamic Republic of
شما که به بلوغ رسیدی مواظب باش خودت رو خیس نکنی!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد
حامد
Iran, Islamic Republic of
عزت ملت رو هم با تورم 50 درصدی از بین برد و ملت به روحانی پناه برد. از چاله در آمده در چاه افتاد
Iran, Islamic Republic of
بابا ؛ کاتولیک تر از پاپ نشید.خود حسن روحانی در 100 روزه اش گفت 43درصد!
شما به روحانی پناه بردی؛ فحشش رو به محمود میدی؟ خودت کردی؛ می خواستی اطاعت امر آن صهیونیست گوربه گور را نکنی!
بهار
باسلام:فرمایشات مقام معظم رهبری قبل،حین وبعد برجام،تائیدکننده سخنان جناب آقای دکتراحمدی نژاد است..چراکه به فرمایش ایشان؛نظراتشان به نظرات آقای دکتر نزدیکتر است واین نیز گواه واقعی وبدون حاشیه این ادعای بحق نماز جمعه بعدازفتنه 88 می باشد...حال قضاوت با مردم شریف..
Iran, Islamic Republic of
وزرایی چون رستمی در خاطرات همان دوسال آخر از تلاش و جلسات شبانه روزی خبرمیدادند
Iran, Islamic Republic of
پس اخوندي خوبه همشه تو استخر و جكوزي بخش مسكنو تعطيل كرده
فرار به جلو نیست واقعیت رو گفتن .... حتی دولت روحانی اشتباه کرد در حین مذاکرات برای کوبیدن دولت احمدی نژآد گفت خزانه خالیه .. به قول امروزی ها آتو دست آمریکا داد. ......
در ضمن اصولگرا چند بار باید از مردم تو دهنی بخورند دیگه عمرا توی انتخابات اصولگراها قبول بشن .. احمدی نژآد هم اصولگرا نبود مردم ایشان رو انتخاب کردن نه اصولگراها
Iran, Islamic Republic of
بله همین مردم به غربگرایان رای دادند و محل فلان هم به عدم تایید صلاحیت احمدی نژاد هم نگذاشتند. و البته درصد بسیار قابل توجهی هم به اصوگرایان رای دادند. رای اصولگرایان از احمدی نژاد بسیار بیشتر است. ...
Iran, Islamic Republic of
بععععله
رای اصولگرایان از همه بیشتره، احمدی نژاد که هیچی. حضرات اصولگرا جلوی چوب خشک 16 میلیون به 23/5 میلیون ؛ احمدی نژاد جلوی جناب استوانه 10/5 میلیون به 7 میلیون و جلوی نخست وزیر امام(!) 24 میلیون به 13 میلیون ؛ البته ستاد اصولگرایان حامی میرحسین را بگذریم.
تمام اینها دلیل بر آن است که رای اصولگرایان خیلی بیشتره . تازه اگه محمود- یا حتی نفرات دور و برش - تایید صلاحیت می شدند که دیگه نمی شد آرای عزیزان اصولگرا را با ابرکامپیوتر هم شمرد .
باورکن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ازمحتویات همین متن خودتون هم میشه فهمیداحمدی نژادراستگووشماهادروغگویید
United States
این موضوع مذاکره با آمریکاییها در عمان چیست؟ در چه سالی انجام شده ؟مسوول این مذاکرات در غیبت دولت چه کسی بوده است؟ دولت و وزارت خارجه دولت نهم و دهم در این مذاکرات حضور نداشته اند و چرا نظر آقای احمدی نژاد به عنوان نفر دوم کشور در این مذاکرات لحاظ نشده است؟
همیشه برای من این تصور بود که مذاکره با آمریکا توسط دولت یازدهم آغاز و انجام شده و این دولت یازدهم بود که قبح مذاکره با آمریکا را شکست در حالیکه با توضیحات آقای احمدی نژاد مشخص میشود این مذاکرات قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم در حال انجام بوده است
م
United States
این مذاکرات سال 1391 و در قبل از روی کار اومدن روحانی در عمان و زیر نظر مقامی غیر از رئیس جمهور با معاون وزیر خارجه وقت آمریکا ویلیام برنز انجام شده که پایه گذار برجام هم همین مذاکرات بوده ولی الان بعضی ها خودشون رو به اون راه می زنند !!! روحانی وقتی رئیس جمهور شده و مذاکرات و پیشرفت اونها رو از زبان صالحی شنیده تعجب کرده !!ولی بعد روی کار اومدن روحانی دیگه برخی به مذاکره با آمریکا بی اعتماد شدند !!!
Iran, Islamic Republic of
بله مذاکرات با وزیر خارجه منسوب مشایی در دولت دهم استارت خورد
شما سخنان رهبری قبل امضای برجام رو ببینید که گفتند هم در دولت قبل هم در این دولت اومدند حرف مذاکره مستقیم زدند من مخالفتی نکردم اما گفتم این مذاکرات هیچ سودی ندارد
به اعتراف صالحی وزیر منسوب احمدی نژاد ، رهبری خوش بین به مذاکره نبودند و چند شرط گذاشتند که یکی فقط راجع به هسته باشه و درثانی بالاتر از معاون خارجه نباشه

برجام هم هیچ ربطی به اون مذاکرات نداره چون چندماه قبل انتخابات ۹۲ آمریکاییها همه مذاکرات چه کانال وزارت خارجه و چه کانال شورای امنیت ملی و ۵+۱ رو متوقف کردند

برجام هم به اعتراف بیانیه وزارت خارجه دست پخت یه اندیشکده آمریکایی بود و نه نتیجه مذاکرات
Iran, Islamic Republic of
مجلس ابراصولگرا به وزیر خارجه منصوب مشایی رای اعتماد داده؟؟
بعد، جناب ولایتی هم به نمایندگی از مشایی رفتند پاریس و توافق فرمودند؟(عطف به گلایه شدیدشان از رییس جمهور قبل ، در جریان مناظرات انتخاباتی 92) . ایشون در مسقط چکاره بودند؟
...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه توهمات شما مزدبگیران فرقه بهاریه تمومی نداره
حرفی که ولایتی زد در مورد مذاکرات لاریجانی و سولانا بود و در مورد سفرش به پاریس هم ربطی به مذاکره با آمریکاییها نداشت
چون ساکوزی هیچ پست و مقامی در دولت آمریکا نداشت
مذاکره مستقیم با آمریکاییها و معاون وزیر ویلیام برنز از کانال وزارت خارجه بود
Iran, Islamic Republic of
به قول معروف فشار زياد بود مصلحت نظام بود مذاكره كنه و اتفاقا جليلي هم رفت مذاكره كرد و دستاشو بالا برد ! اينا حقايقي هست كه نميگن
آمريكايي ها هم چون اسرائيل نفهمه با دو تا هواپيماي بي آرم و نشان آمدن هم خوب هفته بعد از مذاكرات نتانياهو به رخش كشيد داستانو!
United Kingdom
خیلی بی منطق و هشلهف مقاله نوشتید.
حتی یک بچه ی کودن هم مواضع احمدی نژاد را میداند. علی الخصوص در مورد انرژی اتمی.
شما مگر کور بودید که ببینید که مجلس و سایر عوامل باصطلاح مسلمون در دو سال آخر دولت ایشان چه کارشکنی ها و رذالتی بخرج دادند.
یا واقعا عقلتون کوچک است یا خود را به بی عقلی زده اید.
مردم خیلی بهتر فهمیده اند.
بروید خود را اصلاح کنید و عینک تاریک بی بصیرتی را بردارید تا حقایق را آنطور که هست ببینید. اینهمه دروغ پراکنی بس است.
و شفا من الله.
Iran, Islamic Republic of
بنده در دو سال آخر دولت دکتر احمدی نژاد عزیز به وضوح دیدم که افراد به اصطلاح اصولگرای مجلس چطور دست به سینه مرحوم حاج آقا شده بودند و چهره واقعی خود را ظاهر کردند و بر علیه دولت خدمتگذار دسیسه می کردند تامردم بیشتر در فشار قرار گیرند.
Iran, Islamic Republic of
کدام دروغ پراکنی ؟! جالب است در هیچ کدام از کامنتهای حامی احمدی نژاد توضیحی راجع به مطلب داده نمیشود ! چرا کورکورانه حمایت میکنید ؟! آیا احمدی نژآد این سخنان را نگفته ؟!
این مواضع 91 احمدی نژاد و ادعاهای امروزش مانند مواضع خصوصی او بعد از انتخابات 88 است (که احمدی مقدم گفت احمدی نژاد میگفت همه را بگیرید برید خاتمی و بقیه را دستگیر کند تمام شود ) حالا میگوید من مخالف حصر هستم و با زندانی بودن هیچ کس موافق نیستم !
حامد
Iran, Islamic Republic of
هاله نور چشم اینا رو کور کرده
Iran, Islamic Republic of
هودج نور رو بپا!
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه های سال 88 و 89 ایشون هم موجوده؛ الحمدلله موتورهای جستجو، cach هم دارند! صریح و روشن گفته : با زندانی بودن هیچکس موافق نیستم!
چرا کورکورانه مخالفت می کنید؟ حالا چون شیمون پرز یه چی گفته، حتما باید همون کار انجام بشه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بله اما در جلسات خصوصی چی گفته ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جلسات خصوصی؟
بازهم کدبازی؟
خسته نشدید؟
خوب
پس ادامه بدید!
Iran, Islamic Republic of
مردی از جنس عشق
مردی که بدون وابستگی 40 ساله توانست یک تنه فاسدان داخلی و بیگانگان را به زانو درآورد
مردی که هنوز از حسرت و کینه ورزی و مزدوری، دشمنان زیادی دارد
اما
غافل از اینکه او کسی را دارد که قدرت کذایی شما در برابر آن ناتوان است
در قران می گه دشمنی شما با شخصی باعث نشه از عدالت خارج شوید..... سوال اینجا هستش احمدی نژاد اگر جریان انحرافی هستش چرا سپاه قدس به عضو جریان انحرافی (بقایی) در اواخر دولت پول داد مگه اینها منحرف نبودند ... حتی نذاشتن دادگاه علنی برگزار بشه ... جریان انحرافی پس کیه ؟
Iran, Islamic Republic of
این من منِ شیطان است.
همش تقصیر شهاب مرادی که پست پیشنهادی را اشغال نکرد تا راهی برای مشائی باز نماند!
Iran, Islamic Republic of
بازهم مزخرف گویی جهان نیوز
هر رهگذری تئوریسین شده و سیاست های یک دولت را حتما باید همگان بدانند وانگهی احمدی نژاد حق مطلق را بگوید کذاب است وزرای او مملکت را تاراج کردند. چرا جهان نیوز این مطلب را از ایشان منشتر کرده و چرا چنین اجازه هایی به یک رسانه داده می شود تا ذهن ملت مغشوش نمایند مردم به آرامش فکری و سیاسی نیاز دارند.
Iran, Islamic Republic of
چقدر این روزها جسارت و شجاعت احمدی نژاد لازمه بخداااااا
من با اینکه خیلی نقد به ایشون دارم ولی همیشه گفتم که حقیقتا در زمان ایشون ، موشکی و هسته ای شدیم
نانو هم خیلی پیشرفت کردیم
جهان عزیز چشم مردم رو که نمیشه بست
نمیشه گفت واقعیت ها رو نبینید!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
شبیه اون پیرزنی است که رشته های خود را پشم کرد
مرگ بر آمريكا واذنابش
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد خدا پدر و مادرت را رحمت كند كه آن موقع كه سركار بودي دشمنان قسم خورده ما كز كرده وپذيرش ايران هسته اي را دستور كار خود داشتند ولي متاسفانه چند موضع گيري نسنجيده شما باعث شد افساد طلبان ذليل ما را به پذيرش قطعنامه بي ريشه اي وادار كنند كه حالا اين جماعت كثيف غربي به خصوص سردمدارشان مرتيكه فاسد براي ما خط ونشان بكشند.
مرتضی از تبریز
United States
سرگرم شدن به برنامه های جریان انحراف؟!؟؟!!!!؟؟؟

چقدر شما سخیف هستید!
مرتضی از تبریز
United States
عزیزم بزرگترین خدمت رو به روحانی شورای فخیمه نگهبان نمود نه محمود!
اونم دو بار . هم 92 هم 96 . یعنی اینقدر ساده و بدیهی. البته درکش برا شما چرا سخته برمیگرده به کینه امثال زاکانی از محمود
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
بهرور
Canada
ایشان وضعیتی را بوجود آورد که هیچ دولتی نمی تواند آنرا درست کند. نه اینکه دولت روحانی خوب باشد، بلکه بدبختی امروز ما حاصل هشت سال دولت نهم و دهم است.
منفی ها بیانگر حرف مردمه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فرهیخته ی فرزانه!!!!!! سالها دوستان و هم فکران شما بر مسند قدرت بودند!! با این 6 سال می شود 30 سال !!!!!
30 سال فرصت کمی نبود!!!!
بفرمائید دستاوردشما چه بود؟!!!!
جز فقر و بیچارگی و خفقان ؟!!!
لطفاً یه کم دیگه سطح علمیتون رو بالا ببرید!!!
سالار
Iran, Islamic Republic of
لطفا قمپز در نکن...
با سند و مدرک حرف بزن تا حداقل یک نفر باور کنه...
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
خب این مطالب که عین واقعیت هستند؛ دیگه مغلطه ی جهان یوزها چرا؟!!!
....
مهر مردم
Iran, Islamic Republic of
در ادامه ش که سه نقطه گذاشتید، مستند گفتم عمده پیشرفت ها در مسکن مهر و طرح های مهر ماندگار، تشکیل جلسات فشرده ی ستاد تدابیر ویژه اقتصادی، افزایش بنزین داخلی، واردات چند ده تن طلا و افزایش قیمت آن پس از خرید و بسیاری از پروژه های عمرانی و ... در دو سال آخر اتفاق افتاد...
چرا منتشر نکردی؟!!
از چی میترسید؟!!
مردم چشم دارند و می بینند!!!
انرژی هسته ای حق مسلم ماست
Iran, Islamic Republic of
کلیه دستاوردهای هسته ای اعم ارتقاء سانتریفیوژها، افزایش سانتریفیوژهای نسل دوم و سوم، تولید کیک زرد، تولید آب سنگین، غنی سازی 20 درصد، ساخت میله و صفحه سوخت هسته ای و در نهایت دستیابی به چرخه ی کامل هسته ای، حاصل سیاست های درست و به جا و انقلابی دولت های نهم و دهم و حمایت از دانشمندان و فعالان دلسوز هسته ای و خون دل خوردن دغدغه مندان دولتی و حاصل زحمات علمی و شب بیداری ها و حاصل خون دانشمندان باغیرت هسته ای بود...
به عنوان کسی که عزت و سرافرازی و سربلندی کشورم برام اهمیت زیادی داره و به عنوان کسی که در مقطع زمانی 84 تا 92 این سرافرازی و پیشرفت و غیرت و غرور را به عینه لمس کردم، از تمام این عزیزان به خصوص دکتر احمدی نژاد تشکر فراوان دارم...
آیندگان قضاوت خواهند کرد که انرژی هسته ای و پافشاری بر این حق مسلم، از چه اهمیتی برخوردار بوده است که برخی این حق را ستاندند و برخی این حق را پایمال کردند...
Iran, Islamic Republic of
تو هم از مزدوران باندهای قدرت و ثروتی مگه کور و کر هستی که اکثریت مردم ایران حامی احمدی نژا هستند
Iran, Islamic Republic of
هیچ دولتی نمیتونه درست کنه ؟ پس چرا این حزب و اون حزب برای به دست آوردن کابینه تو سر و کله ی هم میزنن؟ گویا فقط حکم نون دونی براتون پیدا کرده. اون یازه نفر هم که تاییدتون کردن یا نون خوراتون هستن یا همونایی هستن که با سو استفاده از سادگیشون دارید سواری میگیرد. نمیتونید کاری کنید اعلام کنید و کنار بکشید تا مردم خودشون مملکت را درست کنن نه ایکه دم انتخابات کاندید هاتون را به صف کنید....
Iran, Islamic Republic of
... بعد از 8 سال مسئولیت خسارت بار و ویرانگر برای مردم ایران حالا دم در آورده , آره راستی میگی قرار بود با کارهای تو برسیم به طرح نفت در برابر غذا.
Iran, Islamic Republic of
حالا نفت میفروشیم اما پولش بلوکه میشه و به کشور بر نمی گردد و فقط برای خرید غذا و دارو قابل برداشت است یعنی همان نفت در برابر غذا .
Iran, Islamic Republic of
عوضش كود انساني و حيواني ميدن
همگي اصلاح اصول بميرند
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز واعوان وانصار ازاحمدی نژاد عصبانی باشید وازاین عصبانیت بمیرید
ناشناس
مگر دیپلمات روحانی از کره ماه امده اند شما ها چشم بصیرت نداشیتد پیدایشان کنید همش دور و بر خودتان می دیدید به خدا همش بهانه است
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدی نژاد و دور و وریاش ضد ولایت فقیه و منافع کشور و مردم بودند الان جیغ بی بی سی و من و تو و صدای آمریکا در دفاع از این جناح آشمان هفتم رو کر کرده بود!
پس کجایند فعالان حقوق بشر که برای بقایی و مشایی اشک بریزند!
آنها برای زن بدکاره ی خائن به همسر که حکمش مشخص است اشک تمساح می ریزند و حقوق بشر را در ایران زیر سئوال می برند!
پس چرا حقوق بشرشان در مقابل بازداشت بقایی و مشایی ساکت است؟!
مگر آنها ضد و لایت فقیه نسیتند؟!
مگر آنها همان که می خواهند نیستند؟!
ما که در داخل با این برچسب آنها را می شناسیم!!!!!!
چطور از طرف دستگاه های رسانه ای و حقوق بشری غرب حمایت نمی شوند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما جهان نیوزی ها و همفکران شما مردم را چه فرض کرده اید؟!!
Iran, Islamic Republic of
کاش ایشان همان احمدی نژاد 84 باقی می ماند....یک رئیس جمهور ولایی و خدوم
سهیل
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خیلی خالی بندی
درود بر احمدی نژاد
ieman
Iran, Islamic Republic of
با سلام شما جهان نیوزیها عجب تیتیرهایی میزنید.آقا هر چی تا حالا گفتید قبول ولی این مورد را که احمدی نژاد مخالف گفتگوها بوده در بخشهایی از کتاب خاطرات صالحی نیز منتشر شده این قدر بی انصاف نباشید.
Iran, Islamic Republic of
الان جهان میگه بیشتر مطالعه کن و با کارشناسان صحبت کن خخخخ
ابولولو
بزارید ملت در این وضعیت آرامش داشته باشن! بابا دو جناح همشون خوب عالی، خیر مدرسه ساز ، دلفین ها هم در آسمان پرواز میکنن!!!
کمی آرامش خوبه بخدا ... روحیه بدید نه تخریب کنید. حالا هر کسی که بد بوده خوب بوده باشه...!!...
Iran, Islamic Republic of
نقش کمسیون مجلس در گفتگو پیرامون برجام با طرفین مذاکره کننده ارشد هسته ای قبل از تصویب برجام در کسری از ساعت به یک نمایش کمدی ملودرام شبیه بود...
Iran, Islamic Republic of
آن زمان که کشور را در وضعیت نسبتا خوبی تحویل گرفتی و 6 سال تاختی و کشور را به آن جا رساندی و حالا میخواستی با با وضعیت بدتر چکار کنی
Iran, Islamic Republic of
باز دم محمود احمدی نژاد گرم که اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم در دولت نهم و دهم خیلی بهتر از امروز بود.
Iran, Islamic Republic of
وضعيت خوب بود؟
شعار فرد پيروز انتخابات 94 اين بود:
«مردي از پرده برون آيد و كاري بكند»
حالا فكر مي كنيد وضعيت محمد خاتمي مالك بانك سامان خوب بود؟
نه عزيزم. بخش اصلي تمركز روي دولت نهم و دهم بخاطر عدم افشاي گندكاريهاي اصلاحات است. كرسنت، قتلهاي زنجيره اي، اغتشاشات مزمن دانشجويي، پارس اويل، پتروپارس، لوايح دوقلو، حاكميت دوگانه، عبور از اصلاحات، صداي دشمن در اردوگاه اصلاحات و هزاران داستان ديگر.
Iran, Islamic Republic of
کشور وضعیت خوبی داشت کدام کشور را می گویید یا شما ایران زندگی نمی کردید یا حافظه ضعیفی دارید.بهترین وضع اقتصادی این کشور بین سالهای 86 تا 90 بود از نظر کسب وکار ورونق زندگی مردم طبقه پایین جامعه.هرکس یک موتور داشت یک ماشین خرید هرکس یک ماشین داشت دوتا وسه تاش کرد.باورکنید بیشتر از ده نفر را می شناختم که خانه نیمه کاره داشتند که سالها نمی توانستند تکمیلش کنند در این دوران با وامهای راحتی که بانکها دادن توانستد خانه هایشان را تکمیل کنند.البته بدون تعصب یک دورانی بین سال 69 تا 74 هم وضع اقتصادی از نظر کسب و کار بد نبود
Iran, Islamic Republic of
مذاکرات هسته‌ای از زمان خانمى بود. پیشرفت هسته‌ای هم زمان احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع بی معرفتها
یکی از اظهارات شاذ آقای زیباکلام در روز گذشته در اینستاگرام او منتشر شد؛ درخواست مجوز برای مخالفین شعار مرگ بر آمریکا! او تلویحاً در نامه خود به وزیر کشور درخواست کرده است مجوز راهپیمایی دوستداران اسرائیل را نیز صادر کند.
...اگر نامردی وجوسازی از پشت خنحر زدن شماها نبود وضع مملکت بهتر از این بود...
Iran, Islamic Republic of
جهان ادب داشته باش ودزدی نکن
جهت اطلاع بی معرفتها
یکی از اظهارات شاذ آقای زیباکلام در روز گذشته در اینستاگرام او منتشر شد؛ درخواست مجوز برای مخالفین شعار مرگ بر آمریکا! او تلویحاً در نامه خود به وزیر کشور درخواست کرده است مجوز راهپیمایی دوستداران اسرائیل را نیز صادر کند.
اهای نامردان روزگار (باهنرها،توکلی ها،زاکانیها،و.....که به علت وادادگی ودنیاپرستی انقدر خوار وذلیل شده اید.وجرات ندارید در مقابل این همه گستاخی وفحاشی به اصطلاح اصلاح طلبان مانند زیبا کلام ها خاتمی ها تابشها اخوندی بهزاد نبوی و....یا سایتهای مثل انتخاب جماران افتاب و....به نظام ودین واهل بیت .ولایت .ورهبری واصولگرایان لال شده اید.وتمام هم وغم خود را گذاشته اید برای به هم پریدن و رسوا کردن خادمان ملت وکسانی که در دفاع از ولایت ونظام خود را وقف کرده اند.اگر نامردی وجوسازی از پشت خنحر زدن شماها نبود وضع مملکت بهتر از این بود وروحانی هم رای نمی اورد .وایا اگر احمدی نژاد مانند روحانی با امریکای جنایتکار مذاکره می کرد واین گنده کاریها را به بار می اورد خوب بود.
Iran, Islamic Republic of
به زیبا کلام و جهان نیوز باید گفت شما چه مرگ بر امریکا بگید چه درود بر امریکا بفرستید اون کار خودش را میکنه یعنی نابودی ایران. پس بدونید راه درست همون بود که احمدی نژاد میرفت. مذاکره بدون چماق و علنی نه پنهانی و التماسی...
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود فقط وفقط حامی فقرا کم درامدها بود .غرب زده هم نبود.درود به شرفش
یوسفی
جهان نیوز واقعا اگر مرد هستید و ادعا می کنید که مردانگی دارید تمام صحبت های اخیر احمدی نژاد را بدون مهندسی رسانه ی پخش کنید تا ببینید که طرفداران سایت شما چندین برابر خواهد شد البته می دانیم که سایت شما نیز مانند سایت های دیگر وابسته احزاب چپ و راست هستید.
ايرج
Iran, Islamic Republic of
چپ و راست مسئول برجام هستن و بايد پاسخگو باشند
Romania
چپ وراست همه باهم مسئول هستند
سید
Netherlands
رحمت خدا بر کسانی که صحبت های شخص را ابتدادر مرآی مخاطب قرارمیدهند و بعد بند بندش را اگر نقدی دارند نقد میکنند!! چرا نمیگید دکتر چی گفت و یکراست رفتید سراغ طعنه زدن و اباطیلی به اسم نقد؟تا کی ترس و دروغ و ...
خدا حداقل به شما شم درست مادی بده معنویش پیشکش.دوستان جهان نیوزانصاف نداشته باشید از دشمن هم منفور تر میشید.درود بر دشمن منصف اما مرگ بر بی انصاف حتی مدعی مذهب باشه.
محمود
Iran, Islamic Republic of
اگر مواضع رهبری در مورد سیاست خارجی و هسته ای دولت نهم و دهم را مرور کنیم حمایت کامل بوده است. ایرادات دو سال آخر بیشتر بخاطر دو شوک بزرگ تحریمی بانکی و نفتی بود. البته کارشکنی های جریان افساد طلب وفتنه گر و برخی کوتا هی های دولت بی تاثیر تبود.
حامد
Iran, Islamic Republic of
مواضع رهبری رو درست نخوندی رفیق. شما مواضع رهبری در مورد شخص خاتمی رو بخونی می بینی از خاتمی بیشتر از احمدی نژاد حمایت کرده.
نقد های تند رهبری به احمدی نژاد کم سابقه است.
سخنان رهبری در مورد ماجرای مجلس واحمدی نژاد رو بخون. سخنان رهبری در مورد لجن پراکنی احمدی نژاد. اون حرفی که فرمودند فعلا نصیحت می کنم و ...
Iran, Islamic Republic of
خوندیم
ندیدیم برا بقیه بیشتر باشه؛
حتی تاکید و تصریح دیدیم که : "از همه دولت ها حمایت می کنم؛ از این دولت بیشتر ؛ برایش دلیل هم دارم..."
در مورد ماجرای مجلس ، سلمنا ؛ اما
انگاری بعضی ها اون روز گوششون گرفته بود؛ فقط یک سوم صحبت های حضرت آقا رو شنیدن، شاید هم صلاح نبوده بقیه اش رو بشنفن!!
"اجازه ی هیچ گونه انحرافی در انقلاب را نخواهم داد"
Iran, Islamic Republic of
رهبر در دوره ی دوم احمدی نژاد و قدرت گرفتن باند موسوم به انحرافی :"اجازه ی هیچ گونه انحرافی در انقلاب را نخواهم داد"
تیتر غیر واقعی!!
Iran, Islamic Republic of
همین کلام حضرت آقا(آخرین فرازهای سخنانشان در دیدار مردم فارس!!!) رو رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب با دادار دودور تیتر یک کردند.
حضرت آقا در دیدار با مسئولان نیروی انتظامی بشدت از این اقدام گلایه کردند! منتهی مدعیان ولایت این طور مواقع رگ ولایتمداری شون خواب می ره! لابد مصالحی در میان هست!!!!
Iran, Islamic Republic of
انچه ضربه خوردیم از او و اطرافیان او و تفکرات او خوردیم
Iran, Islamic Republic of
...
sima
Iran, Islamic Republic of
برای چند تا بیننده بیشتر سایت شما بد نیست هر از گاهی بد و بیراه به دکتر عزیز بگید. البته دکتر خودش گفته که این فحش و تهمت ها طبیعی است.
ما هم میام دو تا به شما احمق ها فحش میدیم
بالاخره باید یک جوری من و شما خالی بشیم.
امیر
Iran, Islamic Republic of
خفه شو جهان نیوز
وقتی زاکانی رییس جهان نیوز بود باز میشد حداقل یه چیزی درباره جهان گفت الان که در حد سطل زباله هم نیست
هر چی سرتون بیاد حقتونه
خلایق هرچی لایق
بنشینید اینده رو نگاه کنید که خیلی اتفاق ها تو راهه!!!!!!!!!!!!!! و به قول دکتر نزد ملت ایران بی آبرویی تاریخی خواهید شد!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بی آبرویی تو تاریخ میمونه و نزد ملت ایران
بی آبرویی برای کسی مردم بهش اعتماد کردن ولی اون انقلاب و رهبری و مردم و اعتمادشون رو فدای مشایی و حلقه بهار کرد...
Iran, Islamic Republic of
....
آخه شما دم از آبرو می زنید؟؟؟
نه ، خداییش، زور نداره؟؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی خیلی با مزه است کسی که با ادبیاتش و رفتارش و بی عقلی کودکانه اش موجب اون همه فشار شد حالا می گوید من بودم کنترل می کردم ... آره با دزدی های کلون امثال بقایی و مشایی ... بابا خجالت بکش چقدر تو وقیحی ... تو که التمای میکردی خودت با آمریکا به توافق برسی رهبری نذاشت الان هم لجت از اون گرفته و کینه... رو در دل داری ....
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد دلاور مردانه و مقتدرانه در مقابل شیطان بزرگ ایستاد و هرگز برای مذاکره التماس نکرد و به دلیل همین استکبار ستیزی محبوب مردم شد.
Iran, Islamic Republic of
چى چى مردانه مقابل امريكا ايستاد ؟! چرا خودتونو به خ مى زنيد ؟! برو مصاحبه هاى سال ٩١ اين بابا رو در نيويورك دوباره بخون و ببين چطور به امريكائى ها التماس ميكنه ؟! اونهم نه يكبار و چند بار بلكه چندين بار . يه ذره صداقت و مردانگى هم بد چيزى نيست
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه هاش رو خوندیم
دقیقا به این نتیجه رسیدیم که هرگز برای مذاکره التماس نکرد؛ قایمکی هم هیچ کاری نکرد؛ این دومی اش خیلی مهمتره. مسقط و پاریس و این جور جاها نداشتیم ؛ مقر سازمان ملل، جلوی چشم همه، در پاسخ کارکشته ترین خبرنگارها، با شرایط روشن و دقیق(همان که رهبری فرمودند : این روزها در عرصه دیپلماسی حرفهای درست و پخته می شنویم).
یه ذره مردانگی خوب چیزیه؛ حیف که شیمون پرز نمی گذاره.
Iran, Islamic Republic of
درسته امریکا برای همین با احمدی نژاد خوبه برو بابا دیگه وقاهت هم حدی دارد از یک نفر تو دور ترین کشور ها هم بپرسید یک سیاست مدار زد امریکا و استعمار معرفی کند حتما احمدی نژاد را معرفی می کند.واقعا دشمنی با یک نفر شما را به جایی رسانده که چیزهایی به این روشنی را اینکار می کنید.تمام هم و غم غرب این است که دیگر احمدی نژاد یا تفکر احمدی نژاد دراین کشور حاکم نشود وتمام عوامل غرب گرا با تمام قوا در خدمت انها هستند.استعمار همیشه افرادی را که کوچکترین خدمتی بتوانند برای پیشرفت این کشور بکنند با حذف فیزیکی یا حذف تبلیغاتی از بین برده چه از دوره امیر کبیر و مصدق و بقیه در بین این دوران تا حالا که به احمدی نژاد رسیده این که یک نقطه ضعف سیاسی یک نفر را پیدا کنید و روی ان مانور بدهید کثیف ترین کار است باید عمل کرد را در مجموع ببینید احمدی نژاد که معصوم نیست شاید اشتباه هم داشته اما این که این همه خدمت را نادیده بگیرید و فقط به نقطه ضعف ها بچسبید بی انصافی است
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ! از یه طرف برجام را 20 دقیقه ای تصویب نمیکرد از اون طرف برجام را آتش نمیزد. صداقت داشت مردم هم صداقت را دوست دارن.
استعلامی
United States
احمدی نژاد برای این مملکت زحمت کشید. این اوج بی معرفتی شماهاست که همه ی کارهاشو زیر سوال میبرید و دارید تخریبش میکنید. اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید.
Iran, Islamic Republic of
شما از خارج داری برا مملکت نظر میدی؟؟؟؟؟ چه جالب که اکثر کامنتای حمایت از احمدی نژاد از خارج کشوره؟؟؟ همونا که تا بود مسخره میکردن حالا برای جنجال درست کردن ازش حمایت میکنن... همین ثابت میکنه احمدی نژاد چه راه خطایی در پیش گرفت... راهی که بی بی سی هم حالا تشویقش میکنه... معیار از این محکمتر ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چقدر میترسید ازش ی وقت دفاع خواسته بود مگه وقت دادید بهش، چرا همش پشت پرده حرف میزنید! چی میگید شماها فازتون چیه، مرد میخواد اداره مملکت... مرد یکی بود فقط اونم محمود، عزت ملت رو حداقل داشت این چه فاز خفت باریه که دارن آخه
خوبه این دوستانی که مخالفند و میگن بد بوده محمود یک دلیل واقعی و قانع کننده بیارن
Iran, Islamic Republic of
در شب قدر چهار گروه بخشیده نمی شوند . یک گروه کینه توزان هستند.
کینه توزی شما باعث شده از بدیهی ترین مسائل هم چشم پوشی کنید. در دوره احمدی نزاد با وجود تمام فشارها دست از عزت ایران برداشته نشد و اینهمه دستاورد هسته ای داشتیم . از سه سانتریفیوژ رسیدیم به 20 هزار سانتریفیوژ آب سنگین اراک و ... حالا شما میگید ننگ برجام برعهده احمدی نژاد هم هست؟؟؟؟ بابا خیلی با انصافید!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
رفیق گنده شان نکن. اون کسانی بخشیده نمیشن که با علم و اطلاع کینه توز هستند. این بنده های خدا به این مقدار آی کیو ندارن
زنده باد احمدی‌نژاد مظلوم و یاران باوفایش
United Kingdom
زنده باد احمدی‌نژاد مظلوم و یاران باوفایش، ای جهان نیوز ی ها ، ای آمریکا، ای اصلاح طلب وطن فروش،ای اصول سوار ها، ای تفاله های داخلی استکبار ، ای دو ملیتی های ژن خوب ، از دست احمدی‌نژاد مظلوم و یاران باوفایش عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
اجمد رضایی
Iran, Islamic Republic of
آخه خوش انصاف اگر احمدی نژادی های دیگر هم مثل شما باشند باید فاتحه احمدی نژاد را برای همیشه خواند . من کاری به این سایت و سایت های دیگر ندارم تنها یک سئوال دارم شما که خودتان را عادل و عدالت خواه می دانید حدلاقل در باره جهان نیوز اینطور قضاوت نکن همین خبر را بخوان و کامنت هاش را هم ببین و بعد افاضه کن . سایت های دیگه سایه احمدی نژاد و همفکرانش را می زنند انوقت تو از خودت نمی پرسی که چظور یک سایت ارزشی اینم همه مطلب کاربران در باره احمدی نژاد را بدون تعصب منتشر می کنه و آخرش هم اینطور از شما جواب می گیره . کمی انصاف لطفا
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یه احمدی نژادی - و فارغ از نیت بروبچ جهان- با این جمله موافقم. فقط از باب انتشار کامنت ها، وگرنه درباره خبر تولید(!) کردنشون حرف بسیاره؛ همین مطلبی که زیرش داریم کامنت می گذاریم ، یه نمونه اش!
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدخان رضایی
۱- امثال فارس، الف، مشرق، تسنیم،کیهان و... حمله مستقیم بدون نام‌بردن را درپیش گرفته‌اند و نوچگانشان مثل جهان و رجا برای مزمزه کردن نتایج حملات فوق‌الذکر گاهی به نگاهی از حمدی‌نژاد به پلشتی و زشتی یاد میکنند....
۲- به تأییدات مکرر امام خامنه‌ای که در مواردی با تأکید ایشان، تأیید خاص بوده فعلا کاری نداریم؛ اما یک بار یکی از علامگان دهر برای امثال منِ بیسواد نشانی از نواختن احمدی‌نژاد با واژه "منحرف" یا "انحراف" در این ۱۲ سال که از نام احمدی‌نژاد عالمگیر است، بدهد. اگر معیار و شاخصتان رهبریست، هاتوا برهانکم.
۳- برای زبان در کام گرفتن عده‌ای؛ بیانات ۹۲/۴/۲۳ امام خامنه‌ای در آخرین دیدار با دولت احمدی‌نژاد؛ و عوعوی ۸۹/۷/۲ شیمون پرزِ صهیونیست که باید کاری کنیم که هر کسی از بودن با احمدی‌نژاد شرمنده باشد؛ کافیست.
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد واقعا دوران ریاست جمهوریش به مردم رسید اگر کاستی هم بود در اثر فشار دو قوای دیگر بود .
Iran, Islamic Republic of
انهایی که از دست دکتر احمدی نژاد ناراحت هستند باید دقیقا اب خیلی خنک رو بریزند اونجاشون که خیلی خیلی داره میسوزه . یعنی دقیقا در نقطه مرکزی...
حامد
Iran, Islamic Republic of
خود احمدی نژاد از دست کی ناراحته که به در و دیوار می زنه و هر روز نامه می نویسه و بیانیه می ده؟

پس بره آب رو بریزه اونجایی که سوخت و بدونه اون ممه رو لولو برد.
راستی چه خبر از اون دختری که در زیر زمین در قابلمه انرژی هسته ای تولید کرد چه خبر از هاله نور
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دقیقا داره آب رو میریزه اونجایی که میسوزه!
حالا سوزش بعضی ها دوزش بالاست، دیگه کار از ملاقات یهویی با حاج امیز و امثالهم خارج شده!
راجع به دختره؛ خیلی خیلی سال قبلش یه دختر- ببخشید : زن- جوانی بود به اسم ماری کوری . همراه شوهرش تو زیرزمین خونه شون انرژی هسته ای تولید می کردند ، رسیدند به یک عنصر جدید دارای خواص رادیواکتیو بنام : رادیوم.
از هودج نور چه خبرهاه ه ه !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شعار دادن به تنهایی کافی نیست اقای احمدی نژاد قبل از کاندیدایی برای ریاست جمهوری باید علم سیاست و علم اقتصاد را می اموخت و متاسفانه این دو موضوع مهم باعث شد که امریکا و متحدانش انقدر ما را تحریم کردند که چارهای جز مذاکره با ابر قدرتها نداشتیم چون خزانه خالی بود
سعید
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشحالم که طرفدار کسی هستم که از افولگرایان و فساد طلبان به منحرف است.... درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
یک تار موی دکتر احمدی نژاد از کل (کابینه دولت فعلی) ارزشش بیشتر است .
Iran, Islamic Republic of
دو سال آخر دوره احمدی نژاد سکه ای است که دو رویه دارد.
یک روی آن فتنه گران و جریان غیرانقلابی درون نظام بود که با نفوذی که در بازار سرمایه و تجارت و تولید داشتند تا توانستند سعی کردند به اقتصاد کشور لطمه بزنند و اوضاع را گل آلود کنند . که البته با اجرای طرحهای انگلیسی و آمریکایی توسط برخی فتنه گران که ظاهرا برای تحصیل به لندن می رفتند و یا نفوذی هایی که بعد از انتخاب حسن روحانی، گند حضورشان در محافل رسمی و غیر رسمی درآمد و کسانی که پازل دشمن را تکمیل می کردند و بدنبال اهداف مشترکی بودند این بحران تا حد زیادی مورد حمایت قرار گرفت.


و اما روی دیگرش همین است که شما اشاره کرده اید که با کوتاهی و رها کردن بازار توسط دولت اوضاع نابسامانی شد که هیچ بعید نیست به تعامل پنهان و ارتباطات پشت صحنه دوستان احمدی نژاد با فتنه گران و باند هاشمی و امثال اینها داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما اعضای تحریریه ی جهان نیوز خیلی...!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست گفتن .وضعیت معیشت مردم داشت کمی درست می شد که دولت روحانی خراب کرد .از سفر مردم بپرسید نه دنبال رو کسانی باشیدکه سر سفره انقلاب خانه های میلیاردی دارن .اینه دردمردم رانمی فهند .نداری نکشیده اند .از اول خودشان وآقازادها سر سفره بیت المال بودن کمبود را نمی دانن .درود بر دشمن صددرصد آمریکا دکتر بسیجی ونترس.
رضا
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مقصر چهار سال آینده گنده‌کاریهای دولت نا امید و فرصت طلب و افساد طلبان است!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد درست میگه درسته ملت ایران فراموش کارند اما نباید یادشان بره که اصلاح طلبهای پرمدعا واصولگراهای بد عهد چه بلای سردولت دهم اوردند ....
United Arab Emirates
مرد فقط احمدی نژاد
حامد
Iran, Islamic Republic of
بهت قول می دم همه کامنت های حمایت از احمدی نژاد رو دو نفر نوشته اند.
البته ایراد نداره بنویسند ولی در آخر آب رو بریزند که جایی که سوخته.
احمدی نژاد برایش مشایی و بقایی خودش مهم است نه مردم.
راستی شما هاله نور احمدی نژاد رو دیدی؟
Iran, Islamic Republic of
از این قول ها دیگه به کسی نده....
تعداد لایک ها را بشما ببین چند نفریم.... در ضمن تکراری هم نمیشه لایک داد آدم زرنگ
Iran, Islamic Republic of
من یکی از اون دونفرم
آب رو هم داریم می ریزیم همونجا که مال بعضی ها سوخته .
Iran, Islamic Republic of
وقاهت هم حدی دارد.شما با پیش کشیدن انحراف بیشترین انرژی دولت دهم را گرفتید .مثل شما مثل دزدی است که همراه جمعیت می دود و می گوید ای دزد.احمدی نژاد هیچ وقت از کار و تلاش دست نکشید.ولی شما جواب بدهید چرا برای مجلس به اصطلاح اصولگرا شما بگویید لاریجانی گرا این قدر که بود یا نبودن مشائی مهم بود مسائل اقتصادی مهم نبود.از یک بچه هم بپرسید به شما می گوید که فتنه 88 طرح وبرنامه ریزی شد که اگر هم در براندازی شکست خورد حداقل بتواند جلوی دولت احمدی نژاد را در خدمت رسانس به مردم بگیرد.مشکلات دولت دهم همه از فتنه 88 بود.وحتی هنوز هم اثرات ان هست با این تفاوت که فتنه گران توانستند با کمک اصولگراهای به معنی کامل کلمه منحرف دولت را در دست بگیرند.وکشور که روی قلتک افتاده بود را دوباره به پس رفت بکشانند.احمدی نژاد اگر موفق می شد در دولت دهم هم مثل دولت نهم باشد.یعنی که باید اصولگراها و اصلاح طلبها با قدرت گرفتن درایران خداحافظی می کردند.واگرایران با ان رشدی که در همه زمینه ها کرده بود در دولت نهم در دولت دهم پیشرفت می کرد الگویی بود برای تمام جهان و نه امریکا و نه عوامل داخلیش این را نمی خواستند برای همین فتنه 88 را برنامه ریزی کردند
United States
این یعنی مذاکره خلرج از قدرت احمدی نژهد بود و دستور از بالا بود
Iran, Islamic Republic of
اونقدری که شماتضعیفش کردیدامریکانتونست بکنه اون واقعاکارمیکرد...
محمد
Iran, Islamic Republic of
حنایی که دیگر رنگی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
این ادم با نوع حرف زدنش ادم های عامی رو سحر میکنه. واقعا استعداد فوق‌العاده ای داره. اگه کاندیدای اصلح!!! شما ازش تقلید می‌کرد یه گونی رای داشت
Iran, Islamic Republic of
"حتی اعلام کردم که حاضرم خانواده ام را به گروگان و تضمین بگذارم که اگر طرح‌ها موفق نبود، خود و خانواده ام را اعدام نمایند".

پناه بر خدا ... این حرف از یک قمارباز جاهل یا بیمار حاد روانی نيست، بلکه از یک دکتر! و مسوول هشت ساله دولت است؛ آنهم شش هفت سال پیش که حالش بسیار بهتر از الان بود؛

به این ترتیب فکر می کنید بیماران و دوستداران چنین دکتری از چه قماشی خواهند بود؟
Iran, Islamic Republic of
پناه بر خدا
به کسی که آنقدر پای کار عزت و رفاه ملت بود که برعکس عزیزان صاحب سفره انقلاب، حاضر بود جان خود و زن و فرزندش را گرو پیشرفت کشور بگذارد، نسبت قمارباز جاهل یا بیمار حاد روانی می دهند .
...
Iran, Islamic Republic of
مسئله مهم جاهلانه بودن اين ادعاست. اگر به هر دليل طرح هاي اين ...موفق نشد، خانواده او به چه جرم و گناهي بايد اعدام شوند؟
Iran, Islamic Republic of
در مورد روحانی و طرفداران ....حرفی نمیزنی ؟؟؟
...
Iran, Islamic Republic of
خب لابد جناب ايشون اگر قاضي بودند در مورد كساني كه طرحشون شكست مي خورد و خانواده آنها، حكم اعدام صادر مي كردند!
Iran, Islamic Republic of
کسی که به خانواده خودش رحم نکنه، به ملت رحم میکنه؟
Iran, Islamic Republic of
آره به اونایی که خودشون تو این مملکت مسئولن اما بچه هاشون را به بهانه تحصیل و ماموریت فرستادن امریکا و اروپا میشه اعتماد کرد! چون خودشون میدونن دارن چه مملکتی میسازن ب...
Iran, Islamic Republic of
وقتی این تیپ نظرات رو می بینم که اصل حرف رو ول کردن و چسبیدن به این که چرا طرف گفته جان خودم و خانواده ام گرو صحت نتیجه طرح هایی که به سود ملت و در مقابله با توطئه های استکبار هست ، به این نتیجه می رسم که صدرحمت به قوم بنی اسرائیل و بهانه هاشون!
dasa
Iran, Islamic Republic of
خداییش خودتون خجالت نمیکشید از این مزخرفاتی که در مورد دکتر احمدی نژاد میگید ؟؟؟
تنها کسی که میتونست کشور رو از این وضعیت اسفناک نجات بده دکتر احمدی نژاذ و تیمش بود ...
عشق
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر احمدی نژاد
زنده باد بهار
زنده باد عشق
United Kingdom
شیمون پرز، در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، نیویورک، ۲ مهر ۱۳۸۹:

ما باید وضعیتی را به وجود بیاوریم که در آن، بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود. او یک دیکتاتور است. او یک قاتل است. او یک تروریست است… او تقریبا به عنوان یک قهرمان فرهنگی پذیرفته شده است. چنین وضعیتی مایه شرمساری است. ما باید ارزش هایمان را تقویت کنیم. باید اهمیت شرمسار بودن را برگردانیم!.
Iran, Islamic Republic of
اگر بدگویی صهیونیستها ملاک شایستگی فرد است, نتانیاهو هم از روحانی خیلی بدگویی کرده
گفتار و کردار خود احمدی نزاد اصلا در تراز یک رییس جمهور نبود و نیست
United Kingdom
شیمون پرز، 7 آذرماه 1392(دولت روحانی و پس از امضای توافق نامه ژنو) و در حاشیه کنفرانس تجارت ۲۰۱۳ اسرائیل:

من هیچ دشمنی ندارم و تمایل دارم با حسن روحانی دیدار کنم. ما ایران را دشمن نمی‌دانیم؛ دشمنی ‌مسأله‌ای شخصی نیست، بلکه ‌مربوط به سیاست‌هاست؛ برای نمونه، زمان‌هایی بود که ما نمی‌خواستیم با عرفات دیدار کنیم، ولی زمانی که عرفات سیاست‌هایش را تغییر داد، چرا که نه؟ ما به دنبال صلح هستیم‌. من بر این باورم، هدف ما این است که دشمنان را به دوست تبدیل کنیم.

شما دشمن ما نیستید و ما هم دشمن شما نیستیم. احتمال حل این موضوع از راه دیپلماتیک وجود دارد. این کار به دست شماست. تروریسم را رد ‌و برنامه هسته‌ای را متوقف کنید. توسعه موشک‌های دوربرد را متوقف کنید. اسرائیل، مانند دیگران در جامعه جهانی، راهکار ‌دیپلماتیک را ترجیح می‌دهد
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
در حقانیت و پاکی احمدی نژاد همین بس که:
اول، صاحب و حتی وابسته به هیچ حزب و گروه و جناحی نیست...
دوم؛ از کمترین امکانات دولتی جهت ایجاد سایت یا روزنامه استفاده نکرد و همچنان هم از کوچکترین سایت و رسانه و امکاناتی که همه افراد سیاسی فول در اختیار دارند، محروم است اما همچنان خواب را از چشمان بعضی ها ربوده...
سوم؛ با عدم احراز صلاحیت ایشان توسط شورای نگهبان، رسانه های معاند داخلی و خارجی مثل بی بی سی و وی او ای و مجاهدین و ... با ذوق زدگی تمام این خبر را پوشش دادند...
چهارم؛ در حال حاضر جریانات داخلی اعم از اصلاح طلب و اعتدالیون و اصولگرا و ... که اختلاف نظر و دشمنی عمیقی نسبت به هم دارند، در یک موضوع به هم پیوند خوردند و آن موضوع چیزی نیست جز تخریب و توهین جهت حذف احمدی نژاد... و این پیوند مبارکشان باد...
پنجم؛ در حالیکه حمید بقایی و اسفندیار مشایی و دیگر عدالتخواهان در بدترین شرایط در زندان ها به سر می برند، اما نه تنها هیچ کدام از جریانات سیاسی داخلی و رسانه های وابسته به این موضوع واکنش اعتراضی نشان ندادند، بلکه رسانه های معاند نیز الحمدلله کوچکترین مطلب حمایتی را ترتیب ندادند، در حالیکه اینها برای اعدام مرد متجاوز به ناموس و زن بدکاره و جاسوس هسته ای و محیط زیست و غیره و غیره گریبان چاک می کنند...
ششم؛ مسیر ارتباطی احمدی نژاد با رهبری شدیدا تحت قرق نهادهای امنیتی و مسدود است...
هفتم؛ در حالیکه متهمین پرونده های کرسنت، استات اویل، فتنه 88، صندوق ذخیره فرهنگیان، اختلاس بانک ملت، حقوق های نجومی، اختلاس پرونده های نفتی و بسیاری از فسادهای زیرپوستی در این کشور مسئولیت دارند و وکیل و وزیر و مدیر هستند، و همچنین آقایان مهدی جهانگیری و حسین فریدون صاف صاف در کشور آزادانه فعالیت می کنند، با اطرافیان احمدی نژاد برخورد...ه می شود...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
این نظام مال مستضعفینه مال محرومینه
بهتره نظره این افراد رو بپرسیم
آقای خبرگزاری جهان که فکر می کنی درست ترین خبرها رو می دی
یک لینک نظر بزار راجبه اینکه احمدی نژاد ریاست جمهوریش خوب بوده یا آقای روحانی یا آقای خاتمی یا .....
ببین مردم چی می گن
خبرگزاری جهان از شما متشکرم
Iran, Islamic Republic of
تعداد کامنت خود بیانگر خیلی چیزها است.
Iran, Islamic Republic of
بیانگر اینه که احمدی نژادیها به هر کلکی شده میخوان تعدادشونو زیاد نشون بدن.
Iran, Islamic Republic of
... کسانی که 5سال است فقط با برجام برجام کردن شان مملکت رو به رکود و رخوت کشیدند و حالا که همه چیز پنبه شده طلبکار از مردم هم شده اند .
United States
هنوز قدر امثال احمدی نژاد را نفهمیدین. لیاقتتان همین است که بازیچه دست قدرت ها شوید.
یاد باد آن روزگاران که تهدید 50% میکردیم،
Iran, Islamic Republic of
و ياد باد آن روزگاران كه حاتم بخشي احمدي نژاد شامل حال شما بود!
Iran, Islamic Republic of
شامل حال ما و نزدیک هشتاد میلیون ایرانی دیگر!!
مردم
Iran, Islamic Republic of
ملت دوستش دارن تمام
محسن110
Iran, Islamic Republic of
در توانایی احمدی نژاد همین بس که علی رغم فشار وحشتناک هاشمیستها و اصولگرایان دلار را از هنگام تحویل دولت خاتمی تا نیمه اول سال 90 فقط دویست تومان افزایش پیدا کرد! چه کسانی با فشار خود باعث افزایش دلار ادر دو سال90 و 91 شدند آیا جز اصولگرایان هاشمیستها و تحریمهای کمرشکن بود که باعث تحریم نیز افشا گری مجاهدین _تلاش اسراییل-تلاش هاشمیستها-(نامه مهدی هاشمی برای تحریم ) و حمله های متعدد اصولگرایان تحت عنوان جریان انحرافی و بگیر ببند دو قوه علیه احمدی نژاد را چه کسی میتواند منکرش شو د؟!
Iran, Islamic Republic of
این فقط یه ادعای دروغه!
میخواسته قطنامه دونشون رو بدوزه یا بترکونه؟
United States
حرفش درست بوده است.
احمد
درود برمرد مبارز 8سال خدمت صادقانه هیچ دولتی مثل محموداحمدی نژاد نمیاد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد برای جمهوری اسلامی یک ظرفیت بزرگ است.
Iran, Islamic Republic of
در زمان دکتر احمدی نژاد علیرغم تمام کمبودها و تحریمهای کامل مملکت واقعا روی پای خوش به سمت جلو حرکت می کرد و همه جور تحرک و سازندگی در حتی دورترین مناطق ایران انجام می شد. از زمانی که دولت حسن روحانی امد 2سال اول را که فقط می گفتند تقصیر دولت قبل است و 3سال بعد هم به اسم برجام مملکت را در رکود و رخوت و ناامیدی و بی کاری مطلق و تعطیلی مراکز کارگاهی و ...غیره گذراندند . چرا رییس جمهور ... را استیضاح نمی کنند ؟؟؟هرچند لیست فله ای های امید هم در مجلس بخاری ندارند و فقط بلد هستند با موگرینی عکس سلفی بیاندازند .
Iran, Islamic Republic of
یک انسان دلسوز واقعی و مدافع آرمان های انقلاب
Iran, Islamic Republic of
همه علیه یک نفر !!!!
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
جهان نیوز !
از هر منظر باید خفه بشوی!!!!!!!!!!!!!
ایرج
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تنها کسی که اصلن برجام بهش نمی چسبه احمدی نژاده
بقیه همه شریک برجامند
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز ...برو خجالت بکش با همین اظهارات شاذ و خصمانه و اتهامات متوهمانه و افکار مسموم مسندهارو .... تقدیم کردین...بازم از رو نمیری....
Iran, Islamic Republic of
آقایان، این همه جوالدوز به احمدی نژاد میزنند یک سوزن هم به خودشان بزنند.
منکر اقدامات ناصواب احمدی نژاد در دوره دوم بویژه 2-3 سال اخیر نیستم.
احئمی نژاد سال 84-87 آرزوست.
ولی تمام گرایشهای به اصطلاح اصولگرایی، احمدی نژادی که مثل تراکتور و بدون غل و غش برای کشور کار میکرد رو در کنار افساد طلبان زدند.
انصاف هم چیز خوبیست.
آیا خودتان را در بوجود آمدن فضای سال های 90-92 که منجر به روی کار آمدن روحانی شد مسئول نمیدانید؟!
Iran, Islamic Republic of
اگه احمدی نژاد رئیس جمهور بود من تا حالا صددرصد خونه دار شده بودم.
دکترمحسن نصیروند
Iran, Islamic Republic of
سلام.اقای احمدی نژاد فقط یکسال اخر اقتصاد را رها کرد و خود از منتقدین شدید گرانی بود ولی اقای روحانی تقریبا از اول اقتصاد را رها کرده.....
Iran, Islamic Republic of
خدا وند حامی توست احمدی نزاد با اون روح بزرگ مسکن مهر سهام عدالت یارانه ها وام های 40میلیونی با درصد 4 در درصد و خیلی کارهای دیگه همه از کارهای بزرگت بود .