جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶

نامه مهم نمایندگان مجلس به سران قوا

درباره ضرورت وحدت مسؤولان برای مقابله با تهدیدات خارجی و رفع مشکلات داخلی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 610231
حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه از تهیه و تدوین نامه نمایندگان مجلس به سران قوا درباره ضرورت وحدت مسؤولان برای مقابله با تهدیدات خارجی و رفع مشکلات داخلی خبر داد.
نامه مهم نمایندگان مجلس به سران قوا
به گزارش جهان نيوز، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به سران قوا درباره ضرورت وحدت قوای سه‌گانه برای حل مشکلات مردم نوشتند.

در همین زمینه، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر بر ضرورت هماهنگی تمامی قوای سه‌گانه برای رفع مشکلات مردم تأکید کرد.

وی با اشاره به تهدیدات خارجی کشورمان تصریح کرد: در شرایط فعلی مقامات کشورمان باید تمامی اختلاف‌ سلیقه‌ها و مسائل سیاسی را کنار گذاشته و با جدیت به رفع مشکلات مردم بپردازند تا ضمن دفع تهدیدات خارجی دغدغه‌های عمومی هم محقق شود.

این نماینده مردم در مجلس مبحث یاد شده را یکی از محورهای این نامه عنوان کرد و افزود: در نامه ما به عنوان وکلای ملت در خانه ملت تأکید کرده‌ایم که آمادگی هرگونه همکاری با سایر قوا و نهادهای کشور برای رفع مشکلات مردم به خصوص در حوزه ارز، بیکاری و تأمین نیازهای اساسی داریم.

«نمایندگان در این نامه خواستار این شدند که قوای سه‌گانه با همبستگی و تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های لازم با جدیت رفع مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار قرار دهند»

آزادیخواه در پایان تأکید کرد که نمایندگان مجلس ضمن آگاهی از شرایط جامعه اعلام می‌کنند که باید تمامی قوا تمام تلاش خود را با همبستگی و وحدت به کار گیرند تا شاهد ادامه یافتن برخی مشکلات اقتصادی برای مردم نباشیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه این نماینده های مجلسو!
همه بدبختی های این مردم به خاطر... مجلسه!
...
Iran, Islamic Republic of
خدا هر مسئول حقوق بگیر نجومی این مملکت رو خار ذلیل کنه
خاری در گلوی محرومان هستن
United Kingdom
اگر شما نمایندگان کمکی می خواهید بکنید جلوی لوایح سه گانه پولشویی FATFE را بگیرید
Iran, Islamic Republic of
تو را به خیر تو امید نیست شر نرسان . شما بروید قوانین خلق اساعه را که وضع میکنید درست کنید . قانون باید کارامد باشد نه اینکه خود به مانعی برای پیشرفت تبدیل شود .
محمد
Iran, Islamic Republic of
نامه مهم؟این کجاش مهمه؟یعنی مهم تر از این موضوع چیز دیگه ای نبود؟
FATF
مبارزه با پولشویی
حل جدی و عملی مشکلات مردم
نامه نگاری و جلسات بیخود و همایش های میلیاردی و بی نتیجه کی قراره جاشو به عمل واقعی بده؟
Iran, Islamic Republic of
این نامه نمایندگان بیشترازسرتسلیم به موضوعی نوشته شده معنی و مفهوم آن اینست که مردم دولت درمدیریت ناتوان است وما هم ناتوانترین آنهاهستیم مردم بهتراست خودتان مشکلات خودتان را رفع کنید ومنتظر دولت هم نباشید که کاری انجام دهد.