جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حتی پس از شهادت از "مجید" مشورت می‌گرفتم

سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب: 608735
پدر شهید مدافع حرم مجید قربان‌خانی گفت: رابطه ما در خانواده همچون دوستانی صمیمی بود و من همیشه در انجام امور حتی پس از شهادت ایشان از "مجید" مشورت می‌گرفتم.
حتی پس از شهادت از "مجید" مشورت می‌گرفتم
به گزارش جهان نيوز، افضل قربان‌خانی در بازدید از مناطق زلزله‌زده استان که به‌منظور همدلی با اهالی این منطقه انجام گرفت، اظهار داشت: مدافعان حرم یعنی حبیب‌بن مظاهر، مالک اشتر، مختار که در یک هزار و 400 سال پیش در دفاع از اهل‌بیت(ع) برخاستند و اکنون نیز رشادت آنان در این عصر تکرار شد.

پدر شهید مدافع حرم "مجید قربان‌خانی" با بیان اینکه شهید والامقام مجید قربان‌خانی در خانطومان سوریه و در دفاع از حرم‌آل‌الله به‌ درجه شهادت رسید، گفت: مدت حضور این شهید گرانقدر در سوریه هفت روز طول کشید، که در عملیات خان‌طومان به درجه رفیع شهادت نائل شد و با گذشت سه سال پیکر مطهر ایشان به وطن بازنگشته است.

قربان‌خانی با بیان اینکه ما هدیه‌ای را که در راه دفاع از اسلام و آل‌الله داده‌ایم پس نمی‌گیریم، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم دارای جایگاه والا و منزلت در نزد خداوند متعال هستند و پسرم در این راه از من سبقت گرفت، چرا که در راه دفاع از بانویی به شهادت رسید که پایه‌های ظلم و جور را در کاخ اموی به لرزه در آورد و اسلام را حفظ کردند و دارای مقام بالایی هستند.


این پدر شهید خاطر نشان کرد: شهید مجید قربان‌خانی همواره دستگیر فقرا بوده و به رستوران‌های محل سفارش می‌کرد که غذا را شبانه به‌درب منزل فقرا برده و با تقبل هزینه ماه به ماه آن را تسویه می‌کرد.

وی به کتاب "مجید بربری" که زندگی نامه شهید است اشاره کرد و افزود: در این کتاب مجید با کار در یک نانوایی بربری به افرادی که وضعیت مالی نامساعدی داشتند کمک می‌کرد و مجید دارای مرام خاص و با خدا بود.


قربان‌خانی گفت: رابطه ما در خانواده همچون دوستانی صمیمی بود و من همیشه در انجام امور حتی پس از شهادت ایشان از "مجید" مشورت می‌گرفتم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *