کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش‌های مجازی به زجرکش کردن دو قوچ توسط تیم کاوه مدنی

خانم ابتکار پاسخ دهید/ این‌همه جلاد و جاسوس! +تصاویر

پرونده جلادان محیط زیست

11 ارديبهشت 1397 ساعت 16:09

مرتضی آریا نژاد فرد بازداشت شده توسط دستگاه های امنیتی کشور در بهمن ماه ۹۶ بوده که در این فیلم به شکلی بی رحمانه اقدام به کشتن دو قوچ کمیاب ایرانی می‌کند.


به گزارش جهان نیوز، روز گذشته فیلم دردناکی از زجرکُش کردن دو قوچ در جلوی چشمان یکدیگر در اینستاگرام پرویز پرستویی منتشر شد. این فیلم ناراحت کننده که بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی نتوانستند آن را  تا انتها ببینید، مربوط یکی از متهمان بازداشتی‌ پرونده نفوذ محیط زیستی کشور بوده است.

مرتضی آریا نژاد(نفر جوان عکس) فرد بازداشت شده توسط دستگاه های امنیتی کشور در بهمن ماه ۹۶ بوده که در این فیلم به شکلی بی رحمانه اقدام به کشتن دو قوچ کمیاب ایرانی می‌کند.

 Image result for ‫مرتضی اریا نژاد قوچ‬‎

آریا نژاد پس از گذراندن آموزش های تخصصی جاسوسی زیر نظر موساد با پوشش محیط زیستی در کشور کنیا، عازم کشورمان شد تا ماموریت خود را درباره نقاط اقلیم زیست محیطی و مناطق حساس نظامی کشور انجام دهد که همراه ۷ نفر دیگر در بهمن ۹۶ بازداشت شد.

انتشار این فیلم واکنش مردم را در فضای مجازی برانگیخت. در هیمن باره احمد جانجان نوشت: ‏اتفاق خاصی نیفتاده! فرض کنید امسال سال ۹۷ نیست و سال ۷۹ است که شیوخ عرب دسته دسته مرزهای کشور را درمی‌نوردیدند و پس از شکار بیش از 100 قطعه «هوبره» ایرانی با انتشار تصاویر جنایات محیط زیستی خود راهی منزل می‌شدند. معصومه ابتکار هم، رئیس وقت سازمان





امین اسدی هم نوشت: ‏آیا می‌دانستید مراد موشه طاهباز پست‌ فطرت ! شاخ گوزن زرد ایرانی رو صادر می‌کرد؟
بعد نخبه قرن اخیر کاوه مدنی میگه تیم من حامی محیط زیست ایران بودن


کاربر دیگری نوشت: ‏روزی نوبت جواب پس دادن خانم ابتکار به خاطر حیات‌خلوتی که درسازمان محیط زیست برای جاسوسانی مثل سیدامامی ومدنی‌و ‎#جلادان_محیط_زیست همچون ‎#مرتضی_آریانژاد ایجادکردخواهدرسید.این زن پرحاشیه بایددرپیشگاه ملت وقانون پاسخگوی فجایع زیست محیطی وامنیتی به یادگارگذاشته‌ازخودباشد



علی قلهکی هم در توئیتی نوشت: ‏پرویز پرستویی اولین نفری بود که لیست ۷۵۰ نفره حمایت از بازداشتی‌های نفوذ محیط زیستی رو امضاء کرد
ولی دیروز کلیپ کشتار قوچ‌ها توسط ‎#مرتضی_آریانژاد ،بازداشتی اخیر رو منتشر کرد
این یعنی داشتنِ جسارتِ "جبران مافات"

‏۴۰ ساله میگن انقلاب رو رادیکال‌ها قبضه کردن، جالبه بدونید اسکندر فیروز رییس اداره شکاربانی شاهنشانی، دوست پدر معصومه ابتکار بوده
معصومه ابتکار هم "پرنسس محیط زیست جمهوری اسلامی"
حالا انقلاب دست کیاست؟!رادیکال‌ها یا ........




کاربر دیگری با اشاره به پرونده نفوذ در سازمان محیط زیست نوشت: ‏خانم ابتکار چرا در سازمان محیط زیست  که شما رییس آن بودید اینهمه جاسوس گرفته شده است؟
کاووس سید امامی، مرادطاهباز، مرتضی آریانژاد، کاوه مدنی..... اینها قطعا به سفر فرانسه شما ارتباط ندارد/دارد؟!!
‎#جلادان_محیط_زیست در سازمان شما چگونه وارد شدند؟!



در همین حال سلمانه نیز در توئیتی نوشت: ‏هدیه تهرانی ۸۰۰ میلیون برای کمک به یوز ایرانی جمع کرد نامه هم نوشته که سلاخای محیط زیست از جمله ‎#مرتضی_آریانژاد رو آزاد کنن حالا این وسط۸۰۰ میلیون ناقابل کجا رفته؟! شاید رفتن پیش ۲ میلیارد تومان زیباکلام!


 


کد مطلب: 608399

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/608399/خانم-ابتکار-پاسخ-دهید-این-همه-جلاد-جاسوس-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com