سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
نخست‌وزیر ترکیه:

«عبدالله گل» یک پروژه بود که شکست خورد

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 607371
بن‌علی یلدریم در رابطه با بحث نامزدی «عبدالله گل» اظهارات قابل تأملی مطرح کرد و گفت: عبدالله گل یک پروژه بود اما همان‌طور که دیدید مهندسی این پروژه نتوانست به نتیجه برسد و شکست خورد.
«عبدالله گل» یک پروژه بود که شکست خورد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بن‌علی یلدریم نخست‌وزیر ترکیه در بازگشت از اسپانیا در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با بحث نامزدی «عبدالله گل» از طرف حزب سعادت و حزب جمهوریت خلق اظهارات قابل تأملی مطرح کرد و گفت: عبدالله گل یک پروژه بود اما همان طور که دیدید مهندسی این پروژه نتوانست به نتیجه برسد و  شکست خورد.

یلدریم در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «آیا اردوغان با عبدالله گل دیدار خواهد داشت؟» گفت: معتقدم که ضرورتی بر دیدار اردوغان با عبدالله گل وجود ندارد. اعتبار خیلی سخت به دست می‌آید ولی به آسانی از دست می‌رود. تجربه نشان داده است وقتی از یک جنبش سیاسی که زمانی در درون آن بودید و سمت‌های مهمی نیز بر عهده داشتید، جدا شوید، دیگر نفعی برای جایگاه گذشته خود و جایگاه جدیدتان نخواهد داشت.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *