سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
نیشابوری:

شورای شهر نگاه جناحی را کنار بگذارد

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 606710
سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: این حزب درباره شهرداری تهران، روی هیچ گزینه ای نفیا یا اثباتا نظری ندارد اما توصیه می کنیم نگاه های جناحی کنار گذاشته شود.
شورای شهر نگاه جناحی را کنار بگذارد
به گزارش جهان نيوز، محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار با اشاره به محورهای جلسه روز گذشته(دوشنبه) شورای مرکزی این حزب اظهار داشت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه، بحث درباره انتخاب شهردار تهران بود. حزب اسلامی کار برای تصدی سِمت شهرداری تهران، روی هیچ گزینه ای نفیا یا اثباتا نظری ندارد اما می توانیم این توصیه را به اعضای شورای شهر داشته باشیم که با کنارگذاشتن نگاه های سیاسی و جناحی، بر اساس عقل، منطق و مصلحت مردم تهران تصمیم بگیرند.

وی بحث و بررسی درباره وضعیت مردم سوریه و یمن را از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه روز گذشته شورای مرکزی حزب اسلامی کار عنوان و تصریح کرد: بحث شد که مردم سوریه و یمن باید از این وضعیت اسفناکی که دچارش هستند، نجات پیدا کنند. توصیه شد وزارت امور خارجه کشورمان با رویکرد دیپلماسی فعال، زمینه لازم برای کاهش شرارت های منطقه ای را فراهم کند.  

نیشابوری با بیان اینکه انتقادات اخیر رئیس جمهور به عملکرد برخی مدیران دولتی، دیگر موضوع مورد بحث در این جلسه بود گفت: بحث شد اگر آقای رئیس جمهور واقعا معتقد است که برخی مدیران دولتی در عرصه کار اجرایی ناتوان هستند، ایشان و مدیران ارشد دولتی فرصت را از دست ندهند و نسبت به اصلاح نظام مدیریتی کشور اقدام کنند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *