جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۳
۱۲۵
جانشین فرمانده کل سپاه در سخنرانی پیش از خطبه‌ها:

دست‌ها روی ماشه و موشک‌ها آماده‌اند/ صهیونیست ها نه عمق دارند و نه عقبه/ هر جنگی اتفاق افتد محو اسرائیل را به همراه خواهد داشت/ کوچکترین هدف ما موجودیت اسرائیل است/ واکنش به تبریک و طعنه روحانی در روز رژه

سخنرانی سردار سلامی به مناسبت روز پاسدار
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 605502
سردار سلامی گفت: شما (صهیونیست‌ها) نه عمق دارید و نه عقبه. شما به اندازه یک عملیات بیت‌المقدس ما هستید.
دست‌ها روی ماشه و موشک‌ها آماده‌اند/ صهیونیست ها نه عمق دارند و نه عقبه/ هر جنگی اتفاق افتد محو اسرائیل را به همراه خواهد داشت/ کوچکترین هدف ما موجودیت اسرائیل است/ واکنش به تبریک و طعنه روحانی در روز رژه
گروه سیاسی جهان نيوز: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن تبریک روز پاسدار گفت: امروز روز میلاد جاودانگی است، روز تولد خورشید زیبایی‌ها در آسمان مدینه است. امروز روز میلاد ایثار،  شهادت،‌ روز تولد آزادگی،  روز ظهور و تجلی نور الهی،  روز میلاد عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی است. امام حسین(ع) مظهر همه فضائل و تجلی همه زیبایی‌های عالم هستی است. او 61 سال پس از تولد خود در یک روز استثنایی عالم خلقت، در مقابل ستمکاران ایستاد  همه موجودیت خود را برای دفاع از دین خدا به صحنه آورد تا قله رفیعی از عظمت اسلام برای همه نسل‌ها تصویر شود.

وی در ادامه افزود: نهضت حسینی به همه ما آموخت نتها راه نجات و سعادت مسلمانان از مسیر جهاد می‌گذرد،  پیکار با ستمگران هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد،  کوچکی یک سپاه هیچ دلیلی برای ترک میدان جهاد نیست. اگر فرزندانمان قطعه قطعه شوند و خانواده‌هایمان به اسارت بروند دلیلی برای ترک میدان جهاد وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد:‌ عزیزان این آموزه‌ها و الهام‌های دلنشین و جذاب، الهام‌های بزرگی بودند که پس از 1400 سال امام بزرگ انقلاب اسلامی بر اساس آن عناصر زیبای عاشورا و بر اساس ان جاودانگی‌ها و شجاعت‌ها سرشت وجود یک نهاد نیرومند بنام سپاه را با آن شکل داد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عاشورای 61 هجری شکل گرفت. به همین دلیل است که مردان این سرزمین از روزی که لباس مقدس سبز جهاد را بر تن کردند، یک لحظه هم میدان جهاد را ترک نکردند. از خطرات نترسیدند و مانند کوهی از آرامش در قلب امواج طوفان حوادث ایستادند وسپر بلای امت اسلام شدند.

سردار سلامی با بیان اینکه آنها در جنگ‌های بزرگی قطعه قطعه شدند اما غیرت جهاد از دستشان نیافتاد، اظهار داشت:‌ ما وارد 40 سالگی یک انقلاب بزرگ شده‌ایم، انقلابی امتداد یافته از نهضت عاشورایی. انقلابی که در اولین گام‌های خود بزرگترین امپراطوری تاریخ بشر را شکست داد و بر سیطره آمریکا بر این سرزمین برای هیمشه خاتمه داد و امام بزرگ این انقلاب می‌دانست که وقتی خورشید اسلام طلوع کند منافقان و مستکبران همه در برابر او می‌ایستند.

وی تصریح کرد:‌ از همان روزهای اولیه انقلاب، همه مستکبران علیه سپاه صف کشیدند، از همه سناریوها و ابزارهای قدیمی و نوین استفاده کردند تا به تاریخ این ملت بازگردند،  انقلابش را با شکست مواجه و ملت را تسلیم کنند تا سیطره خویش را بر جهان اسلام بگسترانند اما ملت ایران به برکت رهبر‌ی‌های امام و رهبر جانباز و بزرگوارش و حضور همه نیروهای مسلح قدرتمندش در صحنه ایستاد و در برابر همه سناریوها مقاومت کرد. کودتای نظامی را با شکست مواجه کرد، خدا شن‌ها را فرستاد و طبس شکست استثنایی را برای آمریکا رقم زد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این مطلب که آمریکا محور همه توطئه‌ها علیه انقلاب بوده است، گفت: نابرابرترین تهدیدها و جنگ‌هایی در طول قرون بر یک ملت آزادی‌خواه و استقلال‌طلب تحمیل شد، نمونه بارز آن تحمیل جنگ 8 ساله بود که بزرگترین جنگ از نظر مقیاس و طولانی‌ترین جنگ در قرن بیستم بود. این جنگ یک ملت مستقل را در برابر یک جهان قدرت به هم پیوسته قرار می‌داد. تصور این بود که در این جنگ ملت مستقل تسلیم می‌شوند اما جوانان و مردان و زنان صبور همه استعداد خویش را برای دفاع از حریم ولایت به صحنه آوردند. ملتی که درس‌های بزرگی از عاشورا را نشان دادند، حادثه مسجد کوفه را تکرار نکردند، از تنهایی امام حسن تجربه‌های بزرگی آموخته بودند.

سردار سلامی در ادامه سخنانش به اشاره به نقش سپاه، بسیج و ارتش در ایستادگی در برابر توطئه‌ها، تصریح کرد:‌ بزرگترین و خطرناک‌ترین سیاست‌های غرب را در کشور دفن کردیم و سرانجام استقلال این کشور همانند خورشیدی درخشید. ما پیروز شدیم و قدرت‌های بزرگ سرخورده شدند،  ائتلاف آلمان، انگلیس شوروی عربستان  کویت و سایر قدرت‌ها در یک ائتلاف عملی اما نانوشته در برابر این ملت قرار گرفتند اما چیزی جز شکست ارمغان راه‌شان نشد.

وی خطاب به نمازگزاران گفت: به سپاه‌تان نگاه کنید، فرزندان شما در دریا با شناورهای شان  دل دریا را می‌شکافند و تمام پهنای دریا زیر چشمان آنان در رصد است، دیدید وقتی تفنگداران بزرگترین ارتش دنیا وارد آب‌های ما شدند چگونه در برابر فرزندان شما کُرنش کردند، دستگیر شدند و این شکوه یک ملت بود. امروز فرزندان شما در زمین هزاران گردان رزمی در اختیار دارند و دشمنان حتی نمی‌توانند کوچکترین عملیات زمینی را انجام دهد. می‌بینید گاهی به گوشه و کنار برجک‌ها حمله می‌شود اما فرزندان سینه‌ستبر شما در برابر آنها می‌ایستند. در شمال غرب کشور فرزندان شما در دژهای مستحکم ایستاده‌اند  همه مرزها تحت کنترل و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی نیروی زمینی سپاه و ارتش است و جای نگرانی نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن در ادامه خطاب به دشمنان ایران گفت:‌ دست‌ها روی  ماشه است و موشک‌ها آماده‌اند،  هر لحظه دشمن بخواهد بر این سرزمین اراده شومی کند آنها شلیک می‌شوند.
کار آنها را قبلا دیده‌اید و دشمنان این قدرت عظیم را به رسمیت شناخته‌اند. بسیج آماده است تا هر دشمنی را به خاک،‌ خاک مذلت بکشانند. فرزندان ملت در مناطق دور دست، پنجه در پنجه دشمنان در شرق مدیترانه و شمال دریای سرخ از عزت مسلمانان دفاع می‌کنند. آنان دشمنان را حیرت زده کرده‌اند.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا در سوریه با شکست مواجه شده است، اظهار داشت:  آمریکایی‌ها در سوریه دیگر هیچ استراتژی و راهبرد و سیاستی ندارد. وقتی عملیات می‌کنند چون به یک راهبرد و استراتژی مرتبط نیست، عملیات خنده‌دار مانند عملیاتی چند روز گذشته انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه ما راه غلبه بر دشمنان را آموخته‌ایم، خاطرنشان کرد:‌ می‌توانیم منافع حیاتی دشمنان در هر نقطه دلخواه‌مان مورد هدف قرار دهیم. دشمن این حقایق را می‌داند.  آنها ما را تحریم اقتصادی کردند اما باز هم جوانان این سرزمین به صحنه آمدند. آنها به دنبال ایران ضعیف و منعطف هستند اما ایران به کشوری تبدیل شده که ماهواره‌هایش در مدار قرا گرفته، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را ایجاد کرده و در همه صفحه‌های روی زمین نشانه‌هایی آشکار از پیشرفت ایجاد کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با انتقاد از برخی هجمه‌های داخلی به سپاه تصریح کرد: دشمنان با شکست در پروژه‌های‌شان عملیات روانی علیه سپاه را سنگین کردند، از دشمن گله‌ نیست اما گاه می‌بینیم برخی دوستان‌مان البته انگشت‌شمار چشم در چشم ما می‌دوزند و به ما تبریک می‌گویند اما پژواک صدای دشمن می‌شوند و زخم زبان می‌زنند، البته ما یاد گرفته‌ایم که از ملامت ملامت‌کنندگان هم نترسیم، اما زیبنده نیست بر‌خی‌ها همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند، ما از این هم عبور می‌کنیم. امروز می‌بینید وقتی رهبری معظم حضرت امام خامنه‌ای می‌فرماید کالای ایرانی را مصرف کنید مفهوم آن این است که ما به درجه‌ای از علم و تکنولوژی و فناوری و استقلال و خودکفایی در عرصه تحریم رسیده‌ایم که دیگر می‌توانیم همه نیازهای‌مان را از داخل تامین کنیم.

وی در بخش پایانی سخنانش خطاب به رژیم صهیونیستی گفت:‌ به شما توصیه می‌کنم دقت کنید، ملت ایران هیچ تغییری نکرده است همان انقلابی و سربلند و شور و شوق و اوج و فاداری را در خود حفظ کرده است؛ ما به شما خط‌کش می‌دهیم به 22 بهمن،‌ آن فضا را ببنید و مقایسه کنید و چه چیزی در میان عظمت حضور این ملت جز فداکاری می‌بینید. فکر نکنید نظام ما ضعیف شده، ما از هر زمانی قوی‌تر هستیم  در همه چیز، در اقتصاد، حوزه دفاعی،‌ سیاست،‌ در همه چیز، در نفوذ منطقه‌ای قوی‌تر شده‌ایم،‌ سرجایتان بشینید.

جانشین فرمانده سپاه اضافه کرد:‌ فکر نکنید مشکلات اقتصادی در جامعه ما عاملی است برای جدایی مردم از نظام. ما بزرگتر از مشکلات هستیم و آنها را حل می‌کنیم. هرگز مشکلات ما از مشکلات شما بیشتر نیست. شما آمریکایی‌ها با 40 میلیون نفر زیر خط فقر چه می‌کنید. آنها شب‌ها در خیابان‌ها می‌خوابند به آنها برسید، به سعودی‌ها هم همین را می‌گویم 35 درصد جمعیت‌تان در خط فقر است به ملت خود برسید. مردم ما بهتر از ملت شما زندگی  می‌کنند،  شیک‌تر و شریف‌تر از ملت شما زندگی می‌کنند،  بهتر از ملت شما مسافرت می‌کنند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد:‌ این را هم بدانید اگر فکر کنید تحت هر شرایطی ایران متعهد به تعهدات خود است اگر شما از تعهدات خودتان دست بردارید، این هم یک ادراک اشتباه است، ما نه دست از دفاع از مظلومان بر می‌داریم و نه قدرت دفاعی‌مان را کاهش می‌دهیم. آیا عاقلانه است که شما ما را مدام تهدید می‌کنید ما خود را خلع سلاح کنیم؟ این آرزو را به گور خواهید برد.

وی خطاب به صهیونیست‌ها گفت:  یک توصیه جدی به شما دارم و می‌گویم ما شما را خوب می‌شناسیم و شما بسیار آسیب‌پذیر هستید. شما نه عمق دارید و نه عقبه. شما به اندازه یک عملیات بیت‌المقدس ما هستید. شما در هر نقطه‌ای از سرزمین اشغالی‌ از شمال و غرب در تقاطع آتش  قرار گرفته‌اید و این پدیده جدیدی است. شما راهی برای فرار هم ندارید،‌ در دهان اژدها زندگی می‌کنید و بدانید جبهه مقاومت بسیار قدرتمندتر از گذشته است و فکر نکنید جنگ‌های جدید مثل جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه است؛‌ دیده‌اید که جبهه مقاومت در زمین با تکفیری‌ها می‌جنگند چطوری آنها را جارو می‌کند و علف‌های هرز را بر می‌دارد شما هرگز قوی‌تر از آنها نیستید.

جانشین فرمانده کل سپاه بر همین اساس خاطرنشان کرد: گوش کنید هر جنگی اتفاق بیفتد مطمئن باشید محو شما را به همراه خواهد داشت، کوچکترین هدف موجودیت شما است،‌ شما نمی‌توانید تحمل کنید، وقتی شهروندان و نظامیان‌تان فرار می‌کنند و شما جایی جز افتادن به دریا را نخواهید داشت. به پایگاه‌های هوایی‌تان اعتماد نکنید، آنها در دسترس هستند و زود از کار خواهد افتاد، به آمریکا انگلیس هم دل نبندید وقتی می‌رسند که شما نیستید، مثل رسیدن آمبولانس برای نجات کسی که مرده است و فقط می‌تواند او را تا قبرستان مشایعت کند. پس محاسبه‌های خطرناک نکنید و این گفته ما است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا اسرائیل رو تهدید میکنید و میگویید باید از زمین محو شود?
Iran, Islamic Republic of
چونکه اسرائیل یک رژیم جنایتکار و نامشروع در سرزمین های اسلامی است که به دین یهود پایبند نیست. حتی به حقوق بشر هم پایبند نیستند. سردمداران آن از جنس صهیونیسم هستند. اگر بتوانند همه ملتهای روی زمین را نابود میکنند تا فقط خودشان باشند. کشتن برایشان ننگ و عار نیست. ریختن خون هر غیر یهودی را مباح میدانند . بچه و بزرگ برایشان فرقی ندارد. سرزمین فلسطین را غصب کردند و مردمشان را از آنجا بیرون کردند.
صهیونیسم در قالب دولتی به اسم اسرائیل درآمده. بزرگترین دشمن آن هم ملت مسلمان و بویژه شیعیان هستند.
Canada
تو که نگران جنایتکاری اسراییل هستی نگران جنایتکاری سلفیها نیستی ؟ روی دیگر سکه صهیونیسم اسراییل فلسطین سلفیه لعنت به هر دوشون
Iran, Islamic Republic of
ما مامور به محو کردن اسرائیل از روی زمین هستیم. ملت فلسطین هم اگر سلفی باشند که نیستند باید در عقاید خودشان تجدید نظر کنند تا دوباره رژیم اشغالگری سرزمینشان را از آنها نگیرد.
Canada
دوست عزیز!
درست یا غلط ایران متعهد به پیروی از قطعنامه های سازمان ملل است که در آنها اسرائیل بعنوان یک کشور مستقل به رسمیت شناخته شده است. اگر ما حق محو اسرائیل را به خود بدهیم باید بر طبق همان قطعنامه هائی که پذیرفتیم این حق را نیز به اسرائیل بدهیم که با پشتیبانی جامعه جهانی ایران را محو و نابود کند.
ضمن اینکه سالهاست که فرماندهان عزیز و دلاور ما در خانه های گرم خود نشسته اند و شعار محو اسرائیل میدهند ولی حرکتی نمی کنند. بقول سعدی:
دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
Iran, Islamic Republic of
ایران متعهد به همه عهدنامه های بین الملل است اما طرف مقابل چطور ؟
آیا آنها هم متعهد هستند ؟ وجود خود اسرائیل یک نقض آشکار قوانین بین المللی بوده.
نوشتن فقط تیتر موارد نقض قوانین بین المللی از به اصطلاح قدرت های جهانی خودش یک کتاب مفصل است که شرح بر هر تیتر آن به اندازه یک دانشنامه است.
اسرائیل بنیاد و ریشه و اساسش بر نقض قوانین بین المللی است. حیات و ممات آن بر اساس غصب سرزمین و راندن ساکنان آن است. اگر هر مخالفتی صورت بگیرد چه با اسلحه و چه بی اسلحه پاسخ آن را با گلوله میدهد. پیر و کودک و جوان با گلوله های صهیونیستی شهید شده اند.
تاریخ فلسطین پر از این پاسخ ها است.
رامــــــیــن
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه های بین المللی یا همون منشور سازمان ملل رو شما ملاحظه کنید از ضمانت اجرائی لازم برخوردار نیست چرا که اگه بود آمریکا و اسرائیل باید چندین و چندین بار به جرم نسل کشی و جنایت علیه بشریت مجازات میشدند
Iran, Islamic Republic of
دراین قطعنامه های بی خاصیت سازمان ملل توجهی به حقوق کشورهای مسلمان فلسطین وسوریه ویمن و... نشده ودرعوض رژیم یاغی صهیونیست مجاز است هر جنایت وحمله ددمنشانه ای داشته باشد؟!
Iran, Islamic Republic of
اجرای اوامر خدا یا تعهد به سازمان ملل؟؟ مسئله اینست
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل عددی نیست که بخواهد ایران رو محو و نابود نماید سپاه اگر اراده کند رژیم کودک کش صهیونیستی در عرض چند روز نابود می شود.
خب اراده کنه..ما هم ازش حمایت میکنیم..فقط تهدید میکنه..کی میخواد اراده کنه
United Arab Emirates
مامور به حفظ خوزستان هم باشید لطفا
منتقد
Ukraine
هرکس وظیفه خودش را دارد . مردم اهواز و خوزستان به رای خود که برای روحانی واریز شد تمکین کنند و از ایشان بخواهند که به وضع نابسامان این مناطق رسیدگی کند .
Iran, Islamic Republic of
کسی که حساب یک ملت را با چند نفر سلفی یکی می کند دارد به صهیونیست ها خدمت می کند و یا مامور است این گونه حرف بزند و شبهه ایجاد کند.
Iran, Islamic Republic of
چون اسراییل هرروز علیه ما خصومت میکند
حتی قبل از انقلاب هم دسیسه میکرد و‌ منافع مادی و معنوی ما را تهدید می نمود
Canada
این سخنان سالها قبل مرحوم رفسنجانی در کتابش با نام "سرگذشت فلسطین" است که قبل از عروج ملکوتی خود از استخر طاغوت به بطلان این نظریه پی برد.
United States
...
Iran, Islamic Republic of
دوست عریز ساعت 16-12 بسیار از کشورهای جهان به همین گونه که شما یاداشت نوشته اید هستند بفرمایید موقع نابودی انها کی خواهد بود
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، یکی از موارد در پروتکلهای صهیونیستها اینست که خدا همه جهان هستی را فقط برای آنها بوجود آورده و سایر ملتها واقوام به مثابه ی حیواناتی که فقط آفریده شده اند تا «قوم برگزیده» بر آنها فرمان براند.
اگر شما به فکر دفاع از موجودیت خودتان هستید باید دشمن خود را بشناسید. اگر کسی دائماً در فکر نابودی شما باشد، کمترین حق شما مقابله به مثل است.
کمی در مورد صهیونیزم تحقیق کنید، خواهید فهمید که چرا باید از زمین محو شوند(البته صهیونیزم نه یهودیها)
Germany
چرا نمیزنید پس؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
داریم می زنیم تدریجی
یک زمانی اسرائیل شعار از نیل تا فرات می داد
الان آن شعار را بایگانی کرده اند و فعلا در فکر حفظ موجودیت فعلی خود هستند چرا ؟ چون ما حزب الله و حماس را به جان آنها انداخته ایم فعلا اولویت شان حفظ مرز های فعلی است
اینها را دارند از ما می خورند اگر دقت کنی
کارت به کارت کن تا بزنم
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی به طعنه شما مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگه دزدی به زور خونه همسایه ی شما رو اشغال کنه و بگه مال خودمه و همسایه تونو از خونه بندازه توی خیابون شما تهدید کنید باید خونه رو برگردونه جرمی مرتکب شدید ؟؟؟
Canada
همیشه دزد تا صاحبخانه را میبینه فرار می کنه. حالا این چه دزدیه که همسایه شما را بیرون کرده و خودش اونجا نشسته الله اعلم.
جهت اطلاع شما اردوگاه یرموک در اطراف دمشق توسط خانواده اسد در اختیار فلسطینیان رانده شده از وطن قرار گرفته بود تا آنها اسرائیل دزد را از خانه شان فلسطین بیرون کنند ولی آنها نشستند و دیدند که داعش آنجا را گرفت و همزمان حماس بر علیه بشار اسد (که مثل ما کاسه داغتر از آش شده بود) موضعگیری کرد. حالا ارتش سوریه در حال حمله و بازپس گیری همان اردوگاه یرموک از دست داعش میباشد بدون کمک فلسطینیان بی وطن.
United States
الکی آسمون ریسمون نباف! همه کشورها همین طوری شکل گرفته اند! چه ما ایرانیها و چه اعراب هم کم کشت و کشتار نکردیم و درتمام تاریخ در حال جنگ و کشور گشایی بودیم. الان هم اگر زورتون میرسید از اونها بدتر بودید ولی الان توانشو ندارید همین الان هم ایران داره این کار رو میکنه فقط اسمش حفظ منافع ملی در افغانستان، بحرین، یمن، لبنان و یا دفاع از حرم در سوریه هست.
هیچ وقت هم یک کشور به نام فلسطین در تاریخ وجود نداشته و در آخرین مرحله هم یک سرزمین مستعمره انگلستان بوده.
Iran, Islamic Republic of
انگليس تو تاريخ كدوم گوري بوده وقتي قديمي ترين تمدن جهان در اين منطقه بود.
Iran, Islamic Republic of
والا تاریخ خودمان را که نگاه میکنم میبینم اولین اعلامیه حقوق بشر در ایران نوشته شده است!
تاریخ معاصر هم که همش فتنه روس و انگلیس در ایران بوده و به جایی هم حمله نکردیم. جنگ 8 ساله بود که آن هم صدام بعثی حمله کرد.
دکترین نظامی کشور هم که دفاعی است و نه تهاجمی.
ولی تاریخ گذشته و معاصر روس و انگلیس و آمریکا و اسرائیل را یک نگاه سطحی بندازی همش جنگ و تجاوز و کشت و کشتار و مستعمره کردن بوده.
اعرابی که در فلسطین زندگی میکردند پس کی بودند ؟
چرت نگو لطفا.
Iran, Islamic Republic of
این سرزمین فعلی اشغالی خریده شده ازپدرهمین فلسطینی ها کمی مطالفه کن
Iran, Islamic Republic of
چون خیلی قبل تر از تهدید ما آنها نابودی مسلمانان را به بدترین شکل شروع کرده بودند لذا شعار محو اسرائیل عکس العمل ما نسبت به عمل کشتار وحشیانه مسلمانان است که اگر جلویش گرفته نشود به ما هم می رسد
به علاوه اینکه بسیاری از بدبختیهای عالم ریشه در صهیونیسم از حیوان بدتر است آنها بسیاری از مرضها و چپاول ها و نسل کشی ها را راه انداختند و خودشان با بلعیدن ثروت ملتها راحت زندگی می کنند پس شعار محو اسرائیل شعار زندگی است
Iran, Islamic Republic of
تاریخ یهود تو توهم خود بزرگ بینی ست ومال خودشان مال خوشان ومال همه دنیا هم مال اون هاست این تو آموزش وفرهنگ ودین تحریف شده شونه وسراسر کینه به اسلامند!!1ودچار نخوت خود برتربینی نسبت به جهان هستند.
ما پیروی امام خمینی (ره)هستیم
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
ما از روزی که پشت سر امام خمینی (ره) انقلاب کردیم با اسرائیل سر جنگ داشتیم و امام(ره) می فرمودند که اسرائیل غده سرطانی است و باید محو شود. کسانی که از این جمله نگران می شوند یا امام را نشناختند یا با امام مخالفند یا کلا اسلام ناب محمدی و ظلم ستیزی را قبول ندارند و پیروی اسلام آمریکایی هستند.
Iran, Islamic Republic of
دشمنان انقلاب به بن بست رسیده اند لذا نقشه هایشان را علنی کرده و بدنبال اختلاف افکنی بین ارتش و سپاه هستند، حال آنکه فرماندهان فعلی ارتش از سپاهی ها دو آتیشه تر هستند برای پیشبرد مبانی انقلاب و جنگ با دشمنان در جبهه های سخت و نرم‌.
Iran, Islamic Republic of
این که می گویی فرماندهان فعلی ارتش از سپاهی ها دو آتیشه تر هستند خودش اختلاف افکنی نیست؟ همه مثل همند و سرباز ولایت و هر کدام در قلمرو خودش و هدف همه شان هم یکیست.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکه نتواند قدرت سپاه را ببیند
آری با صدای بلند می گوئیم
اسرائیل یک کشور جعلی است یک رژیم غاصب است و باید از صفحه روزگار محو شود
تا چشم اسرائیل دوست ها کور شود
Canada
حتی پیامبر ص هم برای 10 سال بنابر مصلحت حکومت و دین با کافران و بت پرستان پیمان صلح امضا کردند . یعنی ما 40 سال باید روی دنده ی لج باشیم و مرتب ضربه بخوریم. هر وقت توان نظامی ما از آمریکا بیشتر شد میتوانیم بگوییم" انا رجل" !!! چه میشد که اقتصادمان را با ارتباط با دنیا بهتر میکردیم و قوی میشدیم؟؟!! چه میشد که کارخانه هایمان همگی با تکنولوژیهای روز دنیا تولید شبانه روزی داشتند؟؟؟!!! آخر این اقتصاد تا کی میتواند اینجوری بماند؟؟؟!!! مگر چین اینکار را نکرد؟؟!! استحقاق ملت ایران خیلی بالاتر از اینهاست. خیلی خوش خیالی است اگر فکر کنیم که تنها برجام برای اقتصاد ایران کافی بود!!! خیر!!! ارتباط تجاری و اقتصادی.ما با دنیا محتاج کنار گذاشتن سیاست تهدید است.....
Iran, Islamic Republic of
با کی پیمان ببندیم ؟ آمریکا ؟ یا بقیه دوستانش ؟
تضمین میکنی سر عهد و پیمان بمانند ؟
پیشرفت اقتصاد ایران در گرو تمرکز بر داخل است . اقتصاد ایران بیمار است ولی هیچ آدم عاقلی بیمارش را یکراست به گورستان نمیبره.
برجام را امضا کردند و عن قریب به دلیل حال ناخوش ترامپ پاره خواهد شد. پیمان هایی که با دشمنت میبندی باید منتظر این پاسخ ها هم باشی. ایران وقتی شکوفا میشود که خودش اقتصادش را درست کند و لزوما هیچ کشوری لازم نیست مداخله کند چرا که نیت شان و افکارشان پلید و خانمان برانداز است.
یک سری جملات رویایی و قشنگ اقتصادی پشت هم ردیف کردی فکر میکنی ما هم آره....
دنده لجاجت نیست. بر حق بودن و حرکت در مسیر حق است. 40 سال است که در مسیر حق قدم برداشتیم و از حرکت باز نمی ایستیم.
Iran, Islamic Republic of
تافته وجدا بافته نیستیم.کشورهای دیگر مثل اندونزی وغیره از لحاظ اقتصادی برای خودشتن غولی شدند مگه پیمان بستند به قول نخست وزیر همون اندونزی که میگفت ابرانیان به شاخ امریکا چسبیده اند ما به پستانهایش.ما چرا نمی توانیم بجای شاخ امریکا به پستانهایش بچسبیم وازش بدوشیم.
Canada
اصلا لازم به پیمان بستن نیست!!! مثل سایر کشورها خیلی معمولی و دوستانه کاری به کار بقیه دنیا نداشته باشیم!!! شعار گنده ندهیم!!!! اول به مردم خودمان برسیم.در صورت تجاوز دشمن ( دیگر دشمنی باقی نمیماند!!!)از مرزهایمان!!!!!!!!!! هم مردانه دفاع کنیم.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ب همین دلیل کامنت اول رو گذاشتم،چون بعضی ها میگویند ما از خود دفاع میکنیم در حالی ک ما رسما اعلان جنگ میدهیم
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
تفاوت کشورهای منطقه ما با کشور هایی مثل اندونزی این است که حدود 60 درصد از انرژی مورد نیاز دنیا رو در اختیار داره و یکی از علت های وجود اسرائیل در منطقه ما هم همین بود چرا کشور های صنعتی جهان دست از سر خلیج فارس بر نمی دارن و همیشه ناو جنگی و کلی پایگاه نظامی تو منطقه ما مستقر کردن ساده اندیشی و کوته فکری که فکر کنیم اونا اینهمه هزینه رو پرداخت کنن که مثلا از سرمایه کشور های منطقه دفاع کنن در صحبت های بزرگان هم اینطور مطرح میشه که اسرائیل باید محو شود توسط کی رو که نگفتن این وعده خداوند است که هیچ ظلمی پایدار نخواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
برجام کلا" کشک بود و بهبود اقتصاد ایران در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخل و جلوگیری از واردات بی رویه کالاهای مصرفی است .
Iran, Islamic Republic of
دراصل این رژیم جعلی ویاغی اسراییل است که هر روزبا شیطنت در منطقه, ترور دانشمندان ایران؛ تحریک به نقض برجام توسط آمریکا, دسیسه وترور علیه ملت ایران -بمباران کشورهای مستقل و...و... خود را درورطه نابودی قرار داده است.
Iran, Islamic Republic of
لاحول و لا قوه الا بالله
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفته اند هر چه عوض داره گله نداره، سردار وقتی در انتخابات همه امکانات خود را پشت سر یکی از کاندیداها بسیج می کنید باید منتظر پاسخ هم باشید.
Iran, Islamic Republic of
تفرقه افکنی بین ارتش و سپاه که دو بال دفاعی کشور هستن عاقلانه نیست هیچ عاقلی نیروهای نظامی کشورش را تضعیف و تخریب نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
کسی هم نباید به خودش جرات بدهد مسئول اجرایی کشور ونفر دوم حکومت که با رای مستقیم مردم انتخاب شده تضعیف نماید.
رامـــیــن
Iran, Islamic Republic of
توان دفاعی کشور و نیروهای مسلح برتر از قدرت ریاست جمهوریه ضمن اینکه رئیس جمهور شمام حق نداره اساس نظام را زیر سوال ببره و کارهایی مغایر با حکومت انجام بده.مضاف بر اون رئیس جمهور فرد دوم در نظام نیستند و بر اساس اصل تفکیک قوا همه قوای سه گانه در یک سطح بوده و بر یکدیگر نظارت و اعمال اقتدار مینمایند
Iran, Islamic Republic of
چطور اصلاح طلبان رئیس جمهور منتخب مردم در سال 88 رو تضعیف می کردند و به آراء 24 میلیونی مردم بی اعتناء بودند ؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر انگلیس
مرگ بر صهیونیست
مرگ بر آمریکا و کانادا
Germany
مرگ بر روسیه سانسور میشه ....
روسیه مثل این کشورها نیست
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اگر روسیه هم مثل آمریکا، خوی استکباری، چپاول گری، خونریز و غیره داشت یا مثل اسرائیل، اشغالگرِ مملکت اسلامی بود یا مثل انگلیس دائم سیاست های انقلابی ایران را محکوم کرد یا علیه ایران توطئه چید، آن وقت می گوییم مرگ بر روسیه.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که روسیه خوبه . از عرب های بی وجود خلیج فارس بهتر بوده. اگر یک روز کج و کوله بره مرگ بر روسیه هم میگیم. نگران نباش.
روسیه منافعش در ضدیت با امپریالیسم آمریکا است. فکر نمیکنم با اسرائیل هم روابط حسنه ای داشته باشه. روسیه بر اساس منافع اش با ما و سوریه است.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
روسیه فعلا در آن حد نیست و سیاستش هم اقتضا نمی کنه با ایران دشمنی کنه
شما که دشمن فرعی می تراشید برای اینه که دشمن اصلی فراموش بشه یعنی آمریکا و اسرائیل .
در واقع خدمت به ارباب هامی کنید !قبول باشه !
Iran, Islamic Republic of
روسیه در مبارزه با داعش وتروریستهای آدمخوار در کنار ایران ایستاد.لذا دشمن دشمنان ما دوست ماست.آمریکا بعلت حمایت از کشور اشغالگر کودک کش -حمایت از تروریستهای تکفیری-تحریمهای ظالمانه و..هیچگاه دوست ما نخواهد بود ..اینو بفهمیم.
Canada
...
همه اين كشورهايى كه گفتى از همه نظر پيشرفته تر از اونجايى هستند كه دارى میگی
توکل
Iran, Islamic Republic of
احسنت‌دلاور‌بسیج‌وحزب‌الله‌تاآخرین‌نفس‌پشت‌سرشمااست
Iran, Islamic Republic of
بازگو کردن فرمایشات امام را ایشان طعنه میدانند هر زمان نیروی نظامی وارد سیاست شود فاتحه ان نیرو را باید خواند
Iran, Islamic Republic of
همون امام گفته تا من هستم نمیذارم لیبرال ها بیان سر کار. بعد خود تو به این جماعت رای دادی
Netherlands
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
برو ببین امام در مورد اون زن که گفته بود الگوی من اوشین هست، و حضرت فاطمه (س) متعلق به 1400 سال پیشه، چه حکمی داده بود. کاش امام الان زنده بود ... که دیگه هیچ وقت از ارتباط با امریکا و انتقاد به معصومین و درس مذاکره گرفتن از کربلا و... حرف نمیزد. لطفا تأیید کن جهان
Iran, Islamic Republic of
چه حکمی داده بودند؟
Iran, Islamic Republic of
قضیه اوشین چه بود؟
هشتم بهمن ماه سال67 و به مناسبت تولد حضرت زهرا (سلام الله عليها) و روز زن، راديوي جمهوري اسلامي ايران در برنامه‌اي به نام سلام، صبح به خير در گزارشي از مخاطبينش مي‌پرسد: به نظر شما الگوي امروز زنان ايراني چه کسي است؟. اکثر مخاطبين، حضرت فاطمه را الگوي خود معرفي مي‌نمايند اما يکي از مصاحبه‌شوندگان در کمال تعجب مي‌گويد: «الگوي مناسب زنان ايراني اوشين است!». اوشين نام شخصيت اصلي داستان سريالي ژاپني به نام سال‌هاي دور از خانه بود که آن روزها از سيما پخش مي‌شد. حضرت روح الله (ره) فرداي آن روز در واکنش به اين ماجراي موهن، طي پيامي رسمي و علني به شدت محمد هاشمي (رئيس وقت صدا و سيما) را مورد عتاب قرار مي‌دهند و مي فرمايند:
آقاي محمد هاشمي
مديرعامل صدا و سيماي جمهوري اسلامي
با کمال تاسف و تأثر روز گذشته (روز شنبه 8 بهمن) از صداي جمهوري اسلامي مطلبي در مورد الگوي زن پخش گرديده است که انسان شرم دارد بازگو نمايد. فردي که اين مطلب را پخش کرده است تعزير و اخراج مي‌گردد و دست‌اندرکاران آن تعزير خواهند شد. در صورتي که ثابت شود قصد توهين درکار بوده است، بلاشک فرد توهين‌کننده محکوم به اعدام است. اگر بار ديگر از اين گونه قضايا تکرار گردد، موجب تنبيه و توبيخ و مجازات شديد و جدي مسئولين بالاي صدا و سيما خواهد شد. البته در تمامي زمينه‌ها قوه قضاييه اقدام مي‌نمايد.
Iran, Islamic Republic of
مرسی از توضیحی که دادید قبول میکنم که سخن امام باشد ولی این همه شدت قابل درک نیست برای اظهار نظر یک شهروند ان هم در اوایل انقلاب ولی چون حرف امام خمینی هست بی چون چرا قبول
Iran, Islamic Republic of
این شدت به خاطر این است که توهین به معصومین عادی نشود
یادمان نرود که امام در موردسلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی که به پیامبر توهین های بی شرمانه ای کرده بود اعلام کرد که او مرتد و محکوم به اعدام است و بر هر مسلمانی واجب است که در صورت امکان او را به قتل برساند
این فتوا باعث شد انگلیس به شدت از جان سلمان رشدی حفاظت کند و هنوز هم زندگی او تحت اقدامات شدید امنیتی است
Iran, Islamic Republic of
باید مطالعاتتان را در زمینه اعتقاداتتان و نیز تاریخ معاصر و علی الخصوص مشروطیت افزایش دهید تا بدانید چرا امام این گونه غیورانه برخورد و از سرچشمه جلوی فساد و انحراف را می گرفتند. چیزی که متاسفانه اکنون به دلیل حاکم شدن تفکر لیبرال غربزده سکولار نزد عده ای عادی شده است.
Iran, Islamic Republic of
یادم هست ان دوران را ولی حکمی که سرورمان داده باشد یادم نیست و شاید هیچگاه رسانه ایی نشد اگر شما میدانید لطفا نشر دهید ممنون
Iran, Islamic Republic of
بنا بر گفته ی دوستمون حکم اعدام دادن
Iran, Islamic Republic of
خودتون در اینترنت موضوع را جستجو کنید اگر باور ندارید قضیه حکم امام خمینی و اوشین را
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(ره): اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم. سپاه باید حافظ کشور باشد در تمام عرصه ها. اتفاقا تهدیدات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، سخت تر است.
Iran, Islamic Republic of
حرف امام را نمی زند حرف خودش را زده است و لذا جوابش را دادند.
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگ و سردار عزیز و دوست داشتنی سپاه شما فکر کنید که اصلا اسراییل و امریکایی دیگر وجود ندارد و همه انها نابود شده اند چه راه حلی دارید برای برون رفت کشور از این حالت روز مرگی چه راهکاری دارید برای برون رفت از این اقتصاد بیمار ربا خوار کشور تمام این چهل سال شده است مرگ بر امریکا و اسرائیل و انگلیس شما چشم و امید کشور هستید لطفاً به فکر مردم ایران باشید نه منطقه
جواد
Iran, Islamic Republic of
از مرگ برآمریکا ناراحت نباشید
سپاه از هر وزارتخانه ای بیشتر به فکر مردم و پیشرفت کشور بوده و هست
Iran, Islamic Republic of
نتايجش معلوم هست اين همه اباداني و پيشرفت...
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اقای جواد گل نزدیک به چهل سال است که هم مرگ بر امریکا گفته ایم و هم شنیده ایم و اصلا نا راحت نیستیم.بفرمایید در این چهل سال در منطقه چند یهودی بدرک واصل شده اند و چند مسلمان کشته و شهید شده اند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
قرار نبوده یهودی ها کشته و تمام شوند چرا اینقدر کوته فکری !
قرار است رژیم اسرائیل به عنوان یک رژیم جعلی از بین برود که در این چهل سال خیلی جلو پیشرفت آنها گرفته شده و مهار نیز شده است الان اسراییل از قدرت نظامی و موشکی ما در هراس جدی است
Iran, Islamic Republic of
راهکار: ۱- گردن زدن لیبرال ها ۲- اقتصاد مقاومتی
Iran, Islamic Republic of
چرا از کشتن انسانهایی که مثل شما فکر نمیکنند (گردن زدن ) لذت میبرید .چرا همیشه اولین گزینه شما کشتن انسانهای دیگر است!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
گردن خائن به اسلام و کشور را باید زد.
Iran, Islamic Republic of
کسی از کشتن لذت نمی برد . اگر حضرات از اول انقلاب جدی و محکم با انواع فسادهای مالی و غیر مالی برخورد کرده بودند الان شاهد n هزار میلیارد دزدی نبودیم.
البته که باید گردن هر مفسد درشت اقتصادی را زد. کسی لذت نمی برد. لذت در این است که عدالت رعایت شود و مال مردم و بیت المال را به هر عنوانی بالا نکشند بعدش ریش بزارند و تسبیح دست بگیرند و همه را به پای اسلام بزارند.
Iran, Islamic Republic of
این کشتن برای هم خودش و هم کشور رحمت است مثل بریدن انگشت یا دستی که قانقاریا گرفته است. اصولا حدود الهی که موجب اعدام یا بریدن دست و.. می شود ظاهرش غضب است ولی باطنش رحمت است چون اولا با اجرای حد فرد پاک می شود و ان شا الله گناهی در آخرت بر دوشش نیست دوم آن که اگر اعدام شد به عالم دیگر می رود و دیگر در این دنیا نیست که گناه بیش تری بکند و سوم این که مردم دیگر از دستش و شرش راحت شده و برای آن ها هم رحمت خواهد بود و دیگر توسط او اذیت و تهدید نمی شوند. این منطق را اهل ایمان درک می کنند و افراد مادی و ظاهر بین و غربگرا که زندگی را فقط همین زندگی این دنیا و در عالم طبیعت می دانند این مساله را نمی فهمند و لذا برایشان خیلی خیلی دردناک است. لذا بحث لذت بردن و..نیست. بحث مصالح هم خود فرد است و هم مصالح جامعه. به نفع خودش است که بمیرد و کشته شود چون دیگر قابل اصلاح نیست و برای خودش و جامعه خطرناک شده است.
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد مقاومتی راه حل خوبی است بشرط انکه رانت خوران... کشوری دستشان را از اموال این ملت کوتاه کنند
Iran, Islamic Republic of
دولتها۰ اونقد کم کاری کردن که انگاری شما فکر کردید سپاه قوه مجریه ست
کمک به مردم منطقه اندازه یک ده هزارم ریخت و پاش های دولت قفل و کلید در طول یکسال نمیشه

همین سال گذشته یکی از مدیران بانکها بازنشسته شد و نزدیک ۲ میلیارد پاداش پایان خدمت گرفت و مجدد امسال با همان مسئولیت از طرف دولت استخدام شده
Turkmenistan
متاسفانه معدودی از مردم ایران که به ماهواره ها دسترسی دارند به شدت تحت تاثیر دروغ پردازی های شبکه های فارسی زبان مرداک شیطان پرست شده اند . و آنقدر در این وادی غرق شدند که راست را از دروغ و دوست را از دشمن تشخیص نمیدهند و قوه تعقلشان نیز دچار زوال شده است . اما اکثریت ملت ایران که نه تریبون دارند و خموش و ساکتند به صورت عملی از نهادهای انقلابی حمایت میکنند و نشانه آن هم حضور آحاد فرزندان ملت ایران در صحنه های پر خطر از جمله سوریه است .
Canada
معدودى از مردم به ماهواره دسترسى دارند؟!!!
از مغولستان اين همه اطلاعات رو از كجا فهميدى؟
Iran, Islamic Republic of
پرچم ترکمنستان است نه مغولستان. بعد هم باید گفت به مدد عزیزان قاچاقچی تقریبا در همه خانه ها ماهواره وجود دارد.
Iran, Islamic Republic of
و نیز به مدد بی غیرتی و بی دینی بعضی از خانواده ها.
Iran, Islamic Republic of
این سوال رو از آقای روحانی باید پرسید مسئولیت آقای روحانی رو روی دوش بقیه نیاندازید
ما دست سپاه را می بوسیم که جور کش بقیه شده نه تنها بهترین وجه کار خودش را انجام می دهد بلکه در بسیاری از میدانها هم کمک کار دولتها بوده است
اینکه وضعیت اقتصادی رو دولتها به گند کشیدند دلیل نمی شه سپاه هم کار خودش را در منطقه انجام ندهد و امنیت را هم ما از دست بدهیم
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
در طول این 40 سال بیشترین دولتها، دولتهای غربگرا بودند. دولتهای آقایان موسوی، خاتمی، هاشمی و روحانی.
راه حل آسان است. رفاقت با کدخدا ثمری ندارد. برای برون رفت از این وضعیت، باید غربگرایان را از اریکه قدرت به زیر کشید و همت نموده و به تولید داخلی متکی بود و اقتصاد درون زا و مقتدر را اجرا نمود
Canada
از "غربگرا" خنده ام گرفت!!!
Iran, Islamic Republic of
این وظیفه دولتها است دوست عزیز! هرچند که عزیزان در سپاه معمولا گره از کار دولتها رفع کرده اند و متاسفانه اگر عزیزان سپاه پاسداران داوطلب پستهای دولت شوند همین شما رای نخواهی داد و گله خواهی کرد که نظامیان نباید در امور سیاسی دخالت کنند. هدف مانباید طعنه و کنایه زدن باشد زیرا اول دامن خودمان را میگیرد. به جای بهتر است مواظب طرز تفکر، عمل و بیان خودمان باشیم.
Iran, Islamic Republic of
همه ما می دانیم امریکا در منطقه به دنبال منافع ملی خودش در منطقه ما و در کل دنیاست. به خاطر اینکه مسائل سیاسی، امنیت و برتری در حوزه های امنیتی و نظامی لازمه اقتصاد خوب است. اگر در معادلات منطقه ای برتر نباشیم نمیتوانیم درآمد داشته باشیم. این واقعیتی است که متاسفانه و در کمال شکفتی بسیاری از افراد (اعم از برخی سلبریتیها، برخی اساتید دانشگاه و نویسندگان و روشنفکران و ...) آن را نادیده گرفته اند. سوال ما این است حال که برادران عزیز در سپاه این هدف اولیه را برآورده کرده اند چرا در داخل به جای بهره بردن از فرصت مشغول زدن سپاه هستند؟ آیا در امریکا هم همینطور است؟ آیا اگر کسی دانسته در این خیانت شریک باشد وطن فروش نیست؟ در مسائل داخلی این وضع بدتر است، برخی دوستان کی اجازه دادند برادران سپاهی وارد اموری مثل آنچه شما میفرمایید بشوند؟ آیا این بی انصافی و یکطرفه به قاضی رفتن نیست؟
Iran, Islamic Republic of
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شنیدن نامش برای دشمنان دلهره و ترس و برای دوستانش معجزه انقلاب اسلامی است . چون ذکرش در همه حال" الا بذکرالله تطمئن القلوب "بوده، مردم سرزمینش بلکه کل بلاد اسلامی با نام او آرام میگیرد .روایتی که گفته میشودنگاه به مومن زنده شدن نام خدا در دلهاست .این مومنان امضاء کنندگان انند. دراین نهاد جنس او ازجنس انقلاب اسلامی ، مواد اولیه اش را اعتقاد ، ایمان ، تقوا ومحصولش شهید حججیهاست.توان او را به تقوا می سنجندنه اقتصاد ! ، ادوات پیشرفته نظامی را به نشانه قدرت سیاسیش برای نابودی ظلم وستم بکار میگیرد چون او در مکتبی آموخته که خوی ستمگری را در هیچ نقطه ایی از جهان تحمل نمیکند .یقین داشته باشید که اسرائیل یک نظام جعلی و تحمیل شده مستکبرین به سرزمین مسلمین بوده است سپاه نه بواسطه دارا بودن سلاح بلکه سلاح ایمان اوست که خواب روز و شب از صهیونیست گرفته شده ما باید برای یک کارزاربسیار مهم در عرصه منطقه ایی وارد بشویم بطوریکه نتایج حاصل از ان نابودی اسرائیل باشد.صبر و بردباری ما هم باید از قواعدی پیروی کند .منتظریم منتظریم کی شب حمله فرا میرسد .امر زفرماندهی کل قوا میرسد.
Iran, Islamic Republic of
من هم مثل شما منتظرم تا ریشه اسرائیل جنایتکار را بزنیم. اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و این امری حتمی و شدنی است.
Turkmenistan
ملت ایران جان بر کفان سپاه را نمیدهد تا به جایش وراجان حراف ازخود راضی و بی خاصیت بگیرد . مردم فرق دوست و دشمن را می شناسد . بزرگترین حامی سپاه خدا ملت و رهبر و ملت های زجر دیده و مظلوم دنیا و به ویژه منطقه هستند و دشمن ترین دشمنان سپاه هم آمریکای جهانخوار اسرائیل غاصب و انگلیس خبیث و منافقین از کفار پلیدترند .
Iran, Islamic Republic of
...
خداگواهه من این حرفها را ازسردلسوزی مینویسم و نمیخواهم به همین سادگی سربازان رشیدما به دست این رژیمهای خون آشام به همین سادگی ازدست برن
اگربک سربازماکشته میشه بایدکاری کنیم 2تا ازسربازان آنهارا ازبین ببریم
Romania
ایول سردار دلاور. خدا حفظتون کنه. و خدا روی کدخداپرستان دروغگو رو هم سیاه کنه.
Romania
خوب میکنن اسراییل روتهدیدمیکنن. تو چرا میسوزی.
Netherlands
چون دردش تو چشم ملت مي ره
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
اقتصادبیمارمحصول این دولت ... نه سرداران سپاه. بفهم ...
Iran, Islamic Republic of
بازخوانی و ترجمان اظهارات ایادی شیطان بزرگ و دسیسه های آن ضروری است ، اظهارات اخیرا جان بولتن که به تازگی به تیم و حلقه ترامپ ملحق شده و عناد او همانند ابو جهل نسبت به اسلام است را دوباره و سه باره و هر روز بخوانیم که می گوید " نباید انقلاب اسلامی به جشن چهل سالگی برسد و... ؛ بصیرت ، سعه صدر ، تحمل ، گذشت ، دعا برای یکدیگر جلو ه هایی از باب های گشایش و راه هموار برای جامعه ایمانی است ، حساب کنیم خدا با ما چگونه حساب خواهد کرد آن وقت ارزش کار برایمان روشن می شود ، اگر رضای خداوند در آن است بگوییم بنویسیم و نترسیم ولی اگر رضای خدا در آن نیست بترسیم .
Iran, Islamic Republic of
افرین سردار
دانشجوی امیرکبیر
Iran, Islamic Republic of
انصافا سردار سلامی بین سپاهیان مثل یه در درخشان هست
رحمت به پدر و مادرت و هفت جد و آبادت که هر موقع شروع به حرف زدن می کنی دل مردم شاد میشه و به داشتن همچین آدم هایی تو نظامیانش افتخار میکنه
Iran, Islamic Republic of
... اگر سپاه نبود کشور هم نبود ...
Canada
... سپاه نباید در امور سیاسی و اقتصاد دخالت کند ...
یونس
Iran, Islamic Republic of
اینا فقط رجز خوانی میکنن هم اسراییل هم سپاه
هیچوقت جنگ نمیشه چون به ضررر هردو هست
فقط آب رو گل آلود میکنن همین
Iran, Islamic Republic of
اسراییل که فعلا زد ولی جوابی از ایران و روسیه نشنیدیم ؟
Iran, Islamic Republic of
میشنویم . منتظر باش. باید در جای درست و زمان درست انجام بشود.
Iran, Islamic Republic of
شما هم می خواهید مثل روسیه آشو با جاش بزنید مگه نه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
این منافقان و خوارجان از صدر اسلام تاکنون بوده اند باید هم وجودشان از بودن نیروهای مومن به انقلاب و اسلام بسوزد گفته امام راحل را فراموش کردند که اگر سپاه نبود مملکت نبود ارامش و راحتی خود و خانواده شان از ایثار این جوانها است ولی اینها باید زیر دست و پای اجنبی باشند تا خوشبحالشان شود غیرت و شرف که ندارند بمیرند از این دق
Iran, Islamic Republic of
خب چرا استخوان لای زخم نگه داشته اید و اینقدر نصحیت میکنید همه اینها که می فرمائید درست ولی بقول سعدی به عمل کار بر آید .... چهل سال حرف...
United States
سلام
کمی دقت کنی عمل هم میبینی
هشت سال بچه بسیجی ها با دست خالی در برابر ابرقدرت ها جنگیدند و الان فرزندان پاک و ولایی و سربازان امام زمان در مرز اسرائیل مستقر شده اند
چون شما نمی‌بینی دلیل نمیشه وجود نداره، توی این چهل سال کلی از منطقه دست بچه های ما افتاده، انشاالله بزودی زود به کوری چشم حسودان و دشمنان نابودی رژیم منحوس یاغی کودک کش را می‌بینیم و به امامت امام مان در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند
Iran, Islamic Republic of
از سردار سلامی ، فرزند اسلام و امام تشکر می کنیم و از این گونه سربازان فداکار کم نداریم و انشاء ا... اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
ايرج
Iran, Islamic Republic of
تو همين حمله به دمشق مي تونستيم خيلي راحت كشتي هاشونو بزنيم ولي افسوس كه .... ما ... و هستن و فقط تهديد مي كنن
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته .ایشان گفته اند هر جنگی اتفاق بیفتد محواسراییل را در پی دارد این بدین معناست که آغاجنگ در منطقه حتما با تحریک اسراییل ودخالت اوست .بعلت برطبل نقض برجام کوفتن اسراییل-حمله به کشورهای منطقه-ترور دانشمندان ایران-کشتن سربازان ایرانی درسوریه که با دعوت دولت مشروع سوریه درانجا حضور دارندو..ولذا نابودی آغازگر جنگ حق اوست.وغیر ازاین باشد عدالت نیست.این جبر تاریخ است.متجاوز باید تنبیه شود.اسراییل خودش با آتش زدن منطقه درنابودی خودش نقش اول را بازی میکند.
علی
Iran, Islamic Republic of
این حرفهای بیهوده که دودش در چشم ملت رفته جز توهم چیزی نیست اسرائیل تنها کشوری در جهان است که 90 درصد آب فاضلاب را برگردانده برای استفاده مجدد .ما هم در اینجا جنگ آب داریم ........
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، برادرم، موفقیتهای نظام هر جا بوده، با حضور سربازان نظام بوده (منظور کسائیکه دل در گرو اسلام و رهبر دارن)، چه در عرصه نظامی، چه در عرصه فنآوری، چه در عرصه فضایی و هسته ای و نانو و ... و هر جا عقب ماندگیهایی بوده که باعث خجالت هست حضور مدیران خودباخته لیبرال و به قول خودشون تکنوکرات بوده. یک نگاه به سوابق مدیران اجرایی و اسامی آنها در طول این چهل سال کنید متوجه میشوید پیشرفتها حاصل چه تفکری است و عقب ماندگیها حاصل کدام تفکر.
... که می گویی "کشور اسرائیل"
Iran, Islamic Republic of
خداوند پشتیبان دلاوران با ایمان و حافظان این کشور و آیین باشد
Iran, Islamic Republic of
سردار سرافراز سپاه باید یک بار هم بیان کنند که ایران چطور می خواهد اسرائیل را نابود کند ؟ آیا صرفا با موشک می شود یک کشور را از نقشه جغرافیا حذف کرد ؟ حتما حمله موشکی به سوریه در این اواخر را مشاهده کردید و دهها بیانیه و سخنرانی و اطلاعیه را از سمع و نظر خودتان گذرانده اید که همه آنها دال بر این داشت که کشور فکستنی سوریه 70 درصد اط موشکهای بسیار پیشرفته آمریکا ، سوریه و انگلیس را در هوا رصد کرده و نابود . حالا ایران چطور می خواهد از فاصله قریب به دو هزار کیلومتری اسرائیل را نابود کند جای سئوال دارد .
dasa
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم بی تدبیران و تفرقه اندازان انگلیسی وخاله خرس های داخلی :
ما شاءالله به سپاه و ارتش و نیرو انتظامی و همه نظامیان
...
Germany
اگر دولت هم بمانند ارتش و سپاه اداره میشد در ایران هرگز ربا خواری دزدی رشوه غارت بیت المال نا کارآمدی بی عدالتی بوجود نمی آمد برای ایران تنها دولت نظامی میتواند مردم را به عدالت اجتماعی برساند