پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
نماینده روسیه در سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی:

بهانه شیمیایی توسط انگلیس برنامه ریزی شده بود

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب: 604480
نماینده روسیه در سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی اعلام کرد که بهانه استفاده از سلاح شیمیایی در دومای سوریه توسط انگلیس، برنامه ریزی شده بود.
بهانه شیمیایی توسط انگلیس برنامه ریزی شده بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر شولگین» نماینده روسیه در سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی اظهار داشت: که سناریو استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه توسط سازمان های غیردولتی انجام گرفته است که انگلیس و آمریکا برای همکاری به آن ها پول می دهند.

شولگین گفت: شکی نیست که آمریکایی ها در مسائل مربوط به حمله شیمیایی نقش مهمی بازی می کنند. آمریکا، انگلیس، فرانسه و بعضی دیگر کشورها پس از وارد کردن اتهام جعلی حمله شیمیایی بلافاصله مقامات سوری را مورد نکوهش قرار دادند. ما همه کسانی را که در تهیه فیلم ساختگی درخصوص استفاده از سلاح شیمیایی شرکت کرده اند را، شناسایی کرده ایم. 

وی افزود که روسیه شواهد غیر قابل انکاری دارد که هیچ سلاح شیمیایی در شهر دوما استفاده نشده است. و تمام این مسئله توسط سرویس امنیتی انگلیس برنامه ریزی شده بوده است و با همپیمانان خود مانند آمریکا با هدف گمراه کردن جامعه بین المللی و توجیه تجاوز علیه سوریه، این اقدام را انجام داده اند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از همان ابتدا معلوم بود؟