سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۴

حیف که بسیج دیگر علی فضلی ندارد +عکس

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 604107
حاج علی فضلی سالها در دوران دفاع مقدس فرمانده لشکر پُرافتخار 10 سیدالشهدا بود و بسیجیان تهران و کرج با او سال ها انس داشتند. در سالیان اخیر ایشان جانشینی سازمان بسیج مستضعفین را عهده دار بود.
حیف که بسیج دیگر علی فضلی ندارد +عکس
به گزارش جهان نيوز، عباس کلاهدوز از فعالان رسانه ای در صفحه شخصی اش نوشت: سردار علی فضلی از سازمان بسیج رفت؛ و چقدر حیف که دیگر این سازمان، فضلی ندارد.

حاج علی، همان همت، باکری و خرازی جبهه‌هاست با این تفاوت که وجود ذی قیمتش الان در کنار ماست اما قدرش را نمی دانیم.

در این زمانه شهرت و شهوت در وصفش باید گفت: اسطوره بی ادعا؛ سایه‌ات مستدام.


پ. ن: حاج علی فضلی سالها در دوران دفاع مقدس فرمانده لشکر پُرافتخار 10 سیدالشهدا بود و بسیجیان تهران و کرج با او سال ها انس داشتند. در سالیان اخیر ایشان جانشینی سازمان بسیج مستضعفین را عهده دار بود.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حقانی
طوری نوشتی انگار از ایران رفته! سردار فضلی همچنان هست و اگر ایشان هم نباشند صدها مثل خودشان برای این شجره ی طیبه تربیت و ذخیره دارند.
لقمان
Iran, Islamic Republic of
اگه همین سوء مدیریت ها نباشد کسی جلودار نیروهای انقلابی نیست.
United Arab Emirates
احتمالا اختلاف نظر او با غیب پرور عامل این انفکاک شده است
تندیس
Iran, Islamic Republic of
جابجا شدن یک فرد از یک سازمان به سازمان دیگر حیف دریغ ندارد چرا که اگر این جابجایی بدلیل عدم کارایی آن فرد در آن بخش بوده که همان بهتر که کنار گذاشته شده و اگر بدلیل نیاز بخش دیگر برای افزایش راندمان آن بخش و بدلیل توانمندیهای ویژه وی باشد که این حیف و دریغ خوردن ندارد . ویژه اینکه در سلسله مراتب فرماندهی کل قوا جابجایهای رده های بالا با نظر مقام معظم رهبری انجام می پذیرد و باید مصلحت ایشان بر سایر مصالح مرجح باشد و بر مصلحت اندیشی ایشان دریغ نخورد . از طرفی باید بر حالی دریغ خورد که فرهنگ بسیج نه در سطح جامعه بلکه در سطح خواص دستخوش آسیب شود .