سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۴

شاخ و شانه کشیدن الجبیر برای ایران!

جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 603766
شاخ و شانه کشیدن الجبیر برای ایران!
به نقل از النشره، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در جریان نشست وزیران خارجه عرب در عربستان گفت: موضوع فلسطین در صدر فعالیت های نشست سران عرب قرار دارد.

وی که کشورش همسویی آشکاری با صهیونیستها و آمریکایی ها ضد فلسطینی ها دارد، افزود: ما از اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل ابزار انزجار می کنیم!

الجبیر از ضرورت برخورد با تروریسم و خشکاندن منابع مالی آن دم زد.

وزیر خارجه عربستان در ادامه مواضع خصمانه ریاض علیه ایران مدعی شد:ریاض اجازه دخالت های ایران در منطقه را نمی دهد. با وجود ادامه دخالت های ایران در منطقه صلحی در کار نخواهد بود.

وی بدون اشاره به حملات ددمنشانه جنگنده های سعودی به مردم بی دفاع یمن و محاصره ظالمانه ملت یمن، جنبش انصارالله یمن را مسئول اوضاع یمن دانست.

الجبیر از حمایت عربستان از ملت سوریه دم زد و گفت: ما حامی وحدت سوریه طبق ژنو یک هستیم.
وزیر خارجه عربستان اعلام کرد: عربستان یک میلیارد و نیم برای بازسازی عراق اختصاص داده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این حرامزاده یادش رفته هشت سال از صدام مستقیم و غیرمستقیم حمایت مالی، اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، کتبی، شفاهی کردند. یادش رفته تمام اقدامات فوق را برای تمام ضد انقلاب ایران چهل سال است انجام داده و میدهد. کشتار مکه 1366 و منا 1394 یادمان نرفته، جنگ مالی و نفت از چهل سال پیش هنوز ادامه دارد. ...هنوز کمک مالی به پستترین افراد وطن فروش مثل مهاجرانی، نهضت ازادی، خاتمی، افسادطلبان را به یاد داریم. چه کسی باید مدعی باشد؟ پس کو وزارت امور خارجه ایران؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی تیم سیاسی از ظریف و شرکا تشکیل شده ...جبیر که جای خوئش رو داره رییس پلیس امارات هم شاخ و شونه می کشه. تقصیر قورباغه نیست که ابوعطا می خونه، تقصیر اونایی که به قورباغه رو دادن
Iran, Islamic Republic of
حسنك ...جهان اسلام رو بفرستيد به جنگش! ... ! بد جورى قد قد ميكنه
Iran, Islamic Republic of
عربستان بعد 14 قرن اینطوری هستند ، ببین زمان حضرت محمد (ص) چی بودند!
واقعا حضرت پیامبر از دست این عربهای جاهلی چی کشیده بود. بعد 14 قرن هنوز خصلت های جاهلیت تو وجودشان موج میزند.