کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا احمدی نژاد نامی از همدست بقایی نمی آورد؟

22 فروردين 1397 ساعت 14:14

مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد بابیان اینکه مریدان مشایی هرگاه اسم او و خودش در جلسات ساختمان کوثر نهاد ریاست‌جمهوری یا ساختمان میدان بهارستان می‌آمد صلوات می‌فرستاند، گفت: این تشکیلات انحرافی، مراجع عظام، روحانیت و اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.


به گزارش جهان نیوز، حمیدرضا موسوی مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس به ذکر ناگفته‌هایی از فعالیت‌های محرمانه مشایی و احمدی‌نژاد پرداخت.

* برهم زدن جلسه انصار حزب‌الله به خاطر نقد مشایی و احمدی‌نژاد بود
وی با بیان اینکه برهم زدن جلسه انصار حزب‌الله به خاطر نقد مشایی و احمدی‌نژاد بود یادآور شد: آن روز مرحوم شجونی شدیدترین حملات را متوجه مشایی و احمدی‌نژاد کرد و افراد نزدیک به مشایی نیز در حین جلسه قصد برهم زدن جلسه را داشتند و حتی سؤالاتی را از پیش تعیین کرده بودند و هماهنگ بودند وقتی شجونی علیه دولت سخنرانی کرد درباره گاوداری و داستان خانم باوند بپرسید و سعی کنید در جلسه انصار الله جو را علیه او بر هم بزنید و به مرحوم شجونی هجمه کنید.

*بهار از راه بهارستان می‌گذرد!
موسوی در خصوص منابع مالی این نشست‌ها و جلسات گفت: پول این ساختمان‌ها و هزینه‌های جاری این ساختمان و هزینه ناهار و شام نامشخص بود؛ ساختمان وصال سه‌طبقه بود و اکثراً آنجا جلسه می‌گرفتند و می‌گفتند یکی از هواداران سرسخت دکتر و طیف‌‌های حامی اسپانسر مالی است.

وی ادامه داد: در کنار این دفتر که جلسات محرمانه در آن برگزار می‌شد، تصمیم گرفتند در میدان بهارستان نیز تحت عنوان هیئت، مکانی برای جلسات همفکری و انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دایر شود، حتی شعاری هم برای این کار تعیین و مقرر شد بگویند «بهار از راه بهارستان» می‌گذرد.

موسوی با تأکید بر اینکه این هیئت با نظر شخص احمدی‌نژاد و مشایی و با همکاری داوری و شریف‌زاده بنا شد، افزود: این هیئت به نام «منتظران بهار» شروع به فعالیت کرد و جلسات نقد و بررسی مخالفان دولت ترویج مکتب ایرانیِ مدنظر مشایی بود که ازجمله کارهای آن‌ها بررسی دیدگاه دکتر شریعتی، تهیه بولتن‌های محرمانه علیه مرحوم هاشمی رفسنجانی، تهیه بولتن‌های محرمانه و انتشار آن در سایت‌های دولت بهار و میدان 72 علیه لاریجانی رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه بود.

« از سوی دیگر جبهه «رفاه و عدالت» و «توحید و عدالت» تحت مدیریت مهندس مشایی فعال بود؛‌ هرچند تاکنون نام آن‌ها بین احزاب به گوشمان نخورده است، ستاد مهرورزی و گروه 72 ایران اسلامی نیز فعال بودند و در ساختمان وصال رفت‌وآمد داشتند. »

مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد بابیان اینکه مراسم‌های مختلف تحت عنوان یادبود چاوز در آن زمان در ساختمان میدان بهارستان برگزار شد، نشریه همت، خاتون و مستضعفین طراحی و در دفتر روزنامه ایران با حضور جوانفکر و دفتر دانشگاه ایرانیان برگزار می‌شد، گفت: طی مدتی مشایی در ساختمان دانشگاه ایرانیان در جردن خیابان ستاری مستقر شد تا ارتباطش با دفتر احمدی‌نژاد کمتر باشد.

وی یادآور شد: در آن دوره هرروز جلسات ناهار برای پایان دولت دهم و راهکارهای بعد از دولت تحت عنوان «چهار قدم تا بهار» با مدیریت مشایی و احمدی‌نژاد و حامیان وی برگزار می‌شد و برای انتخابات شورای شهر و انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و مانور تخریب مخالفان احمدی‌نژاد و مشایی از مراجع تا مسئولان لشکری و کشوری برنامه داشتند.

حمیدرضا موسوی بابیان اینکه بنده با گفتمان این آقایان از سال 88 به بعد مشکل داشتم و فقط حامی گفتمان سوم تیر 84 بودم و آن‌ها مرا نفوذی می‌دانستند، افزود: آن‌ها بعد از مدتی وارد فاز انتخابات مجلس شدند، ضمناً قبل از آغاز انتخابات طی جلسه‌ای در دفتر وصال از «حمیدرضا افراشته» جهت همایش 5 هزارنفری مشاوران جوان ریاست جمهوری که در تالار وزارت کشور برگزار شد، دعوت کردند؛‌ قرار شد عنوان همایش به‌نام «حامیان گفتمان انقلاب» رسانه‌ای شود، ضمناً با توجه به حجم گسترده افراد مشایی در بین نفرات حلقه خیابان وصال و حلقه میدان بهارستان نگاه آقایان به این‌جانب نگاه یک نیروی نفوذی و مخالف ایده‌های طیف مشایی بود و مرا غریبه می‌دانستند.

مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد بابیان اینکه مریدان مشایی هرگاه اسم او و خودش در جلسات ساختمان کوثر نهاد ریاست‌جمهوری یا ساختمان میدان بهارستان می‌آمد صلوات می‌فرستاند، گفت: این تشکیلات انحرافی، مراجع عظام، روحانیت و اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.

* شعار عدالت‌خواهی احمدی‌نژاد پوسیده است
حمیدرضا موسوی همچنین افزود: بنده یک سؤال از آقای احمدی‌نژاد دارم که این روزها سخنان زیادی در باب عدالت‌خواهی مطرح کرده است؛ چرا شما بارها به بهانه عدالت‌خواهی از دوستان و ادمین‌های کانال‌های وابسته حمایت کرده‌اید اما هیچ‌گاه حضرتعالی از «حبیب‌الله خراسانی» یکی از همدستان بقایی سخن به میان نیاورده‌اید؛ او چه پرونده‌هایی رو کرده است که به‌شدت منفور شما شده است؟ به نظر می‌رسد شعار عدالت‌خواهی شما پوسیده است.

وی بابیان اینکه همایشی تحت عنوان حامیان گفتمان انقلاب اسلامی 12 بهمن‌ماه سال 90 در سالن کنفرانس سران کشورهای اسلامی برگزار شد که اغلب به‌صورت گزینشی از سراسر کشور دعوت شدند،‌ادامه داد: این همایش با حضور مشاوران جوان و نفرات استانی و کشوری طرفدار دولت برگزار شد که با صرف ناهار همراه بود؛‌ وقتی پیگیر هزینه‌های جاری این همایش شدم گفتند با هزینه شخصی این نفرات بوده است.


کد مطلب: 603407

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/603407/چرا-احمدی-نژاد-نامی-همدست-بقایی-نمی-آورد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com