پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دمشق خواستار اعزام تیم حقیقت یاب به دوما شد

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب: 603153
این منبع با بیان این مطلب، تاکید کرد: سوریه آماده ارائه هرگونه کمک لازمی برای انجام فعالیت این هیئت است و دمشق امیدوار است که این هیئت با شفافیت هرچه تمام‌تر و استناد به شواهد ملموس و معتبر کار خود را انجام دهد.
دمشق خواستار اعزام تیم حقیقت یاب به دوما شد
به گزارش جهان نيوز، یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که این وزارتخانه رسماً از سازمان منع سلاح‌های شیمیایی برای اعزام تیمی از هیئت حقیقت‌یاب به دوما و تحقیقات درخصوص ادعا‌هایی مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی در دوما دعوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این منبع با بیان این مطلب، تاکید کرد: سوریه آماده ارائه هرگونه کمک لازمی برای انجام فعالیت این هیئت است و دمشق امیدوار است که این هیئت با شفافیت هرچه تمام‌تر و استناد به شواهد ملموس و معتبر کار خود را انجام دهد.

این منبع تصریح کرد، سوریه بر خواسته خود برای همکاری با سازمان منع سلاح‌های شیمیایی تاکید دارد تا واقعیت ادعا‌هایی که برخی از طرف‌های غربی آن را ترویج می‌دهند تا نیت‌های خصمانه خود را برای تحقق اهداف سیاسی‌شان توجیه کنند، برملا شود.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *