پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۵

واکنش توئیتری به نامه نگاری های اخیر نئوخوارج

شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 602156
بجای نوشتن نامه به رهبری بروید و ببینید کجای کارتان می‌لنگد؟!
واکنش توئیتری به نامه نگاری های اخیر نئوخوارج
به گزارش جهان نيوز، چند روزی است که خبر انتشار نامه‌ای که گفته شده است، ۳۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان (حامیان رئیس دولت‌های نهم و دهم) آن را خطاب به رهبر انقلاب نوشته و امضاء کرده‌اند واکنش های گوناگونی را به همراه داشته است.

این واکنش ها با فرصت طلبی رسانه های معاند و ضد انقلاب همراه شده است و این رسانه ها از این فرصت برای ضربه به انقلاب اسلامی استفاده می کنند.

ارسال این نامه در حالی است که رهبر انقلاب با وجود همه ناملایمت ها و دشمنی ها و کم کاری و کج بازی ها، به پشتوانه مدد الهی و میلیون ها انسان پای کار بشارت می دهند که افق روشن است و فردای این ملت، بهتر و روشن تر از امروز خواهد بود؛ اما به نظر می رسد عده ای و عده ای را که رسانه های فارسی زبان بیگانه و گروهک های ورشکسته به تقصیر، ۳۹ سال است هر ۳ ماه یک بار تکرار و تمدید می کنند، طوطی وار بازگو می کنند. که چی؟ که "رژیم"، سه یا شش ماه دیگر سقوط می کند!

با این حال از زمان انتشار این نامه دانشجویان نسبت به ارسال این نامه واکنش های مختلفی را در فضای مجازی نشان دادند که برای تبین بهتر این نامه تعدادی از این واکنش ها را بررسی می کنیم.

ابوالفضل عباسی، مسئول شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی در این باره نوشت: کسی که زیر نامه را با عنوان #سابق خودش امضا می کنه، یعنی هنوز در درک هویت فعلی خود و کشورش مشكل داره و لذا سخنانش قابل اعتنا نیست...



داودی نیز با واکنش به این نامه نوشت: جوری به رهبری نامه می نویسند که انگار رهبری بی خبر از مسائل جامعه است و با نوشتن آن می خواهند بیدارش کنند...! بجای نوشتن نامه به رهبری بروید ببینید کجای کارتان می لنگد که از رابطه "امت و امامت" رسیدید به  "دموکراسی باز"...!؟  "جامعه آزاد"...!؟



احمد رضا بیضائی هم به استفاده از عنوان بسیج در این نامه واکنش نشان داد و نوشت: بالاغیرتا به اسم بسیجی، بسیجی بودن را به لجن نکشید. بسیج ۳۰۰ هزار تا شهید داده، هیچکدومشون نامه به رهبری نزدن؛ اما همشون به ملت نامه زدن که ولی فقیه تنها نمونه، حرفش رو زمین نمونه...



مهدی هم با اشاره به پاسخ  رهبر انقلاب به نامه سرگشاده امام جمعه اصفهان در تاریخ ۱۳۸۱/۰۴/۲۰ نوشت: پاسخ رهبرانقلاب به نامه ای سرگشاده: مبارزه با فساد را از اطرافیان نامطمئن خود شروع کنید جفای به خودم را می بخشم؛ اما از حق ملت نمی گذرم مهم آن است که خواص نگذارند اقدام شان در خدمت هدف شوم دشمن قرار گیرد #نامه_به_رهبری



زهرا ظرفچی نیز با واکنش به سابقه افراد امضا کننده در این نامه نوشت: مورد داریم طرف ته فعالیتش فوروارد پوسترهای بسیج بوده بعد لیست نامه به رهبری امضا کرده زیرش زده عضو فعال بسیج!



علی اسماعیلی، دانشجوی دکترا و مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی هم نوشت: تو این #فضای مجازی اگه خواستین یه #نامه بزنین و اسم تشکل های همه دانشگاه ها رو هم برای تاییدش بیارین، کافیه ببينين تو ۲۰ یا ۳۰ سال گذشته تو رده های پایین حتی در اون تشكل کسی هست باهاتون موافق باشه. بعدش بزنین #مسئول سابق فلان.کی میفهمه سابق يعنی پارسال یا ۳۰ سال پیش؟!



حسین حقی نیز در باب نوشت: نامه ای که تحت عنوان #اصلاحات_واقعی به حضرت آقا ارسال شده به هیچ عنوان مورد تایید تشکل های انقلابی در دانشگاه های کشور نیست و نویسندگان نامه تنها تعداد کمی از یک #جنبش و نه تشکل دانشجویی هستند!



نیما هم با از ارسال این نامه دو نتیجه گرفت و در این باره نوشت: بعد از این پدیده #نامه_به_رهبری دو تا نتیجه برا خودم گرفتم، اول اینکه حرف زدن خالی؛ حتی اگر به ظاهر انقلابی هم باشی مفت نمی ارزه، دوم: واقعا زندگی آزمایش های متفاوتی داره...



منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوارج ، فرقانی ها و احمدی نژادیا
اشتباه مشترکشان اینکه فکر میکنن بیشتر از امامشون میفهمن و همین عامل سقوطشان شد
ذکر این نکته ضروری است که به همان اندازه که مارقین زمانه منفور وخاین هستند ناکثین وقاسطین زمانه نیز تهوع اور ونفرت انگیز هستند وهر سه گروه اگر بر همین صراط باشند جایگاهی جز دوزخ در جوار اسلاف خود ندارند
Iran, Islamic Republic of
من یک چیز را اززندگی بصورت مستقیم یاد گرفته ام که :
1- درزمان هجمه همه جانبه دشمن بایستی مدافع عمود جامعه بود و ستون اصلی را حفظ کرد
2- هرگونه راهکار و انتقادی هم که داشته باشیم به کف جامعه نرسانیم و انرا با رهبری در میان بگذاریم اگر رهبری را قبول داریم .
این روال یک ادم منطقی و سالم و علاقمند به کشورش است . اگر اینگونه نکرد یک ریگی به کفشش دارد .
Iran, Islamic Republic of
کسانی که در روی کارآمدن به قول شما خوارج نقش داشتند را در صورت عدم آگاهی خداوند ببخشد و بصیرتشان دهد و در صورت آگاهی به خاک سیاه بنشاند که کشور را از مسیر خود خارج کردند و بزرگان را ملکوک کردند.
Iran, Islamic Republic of
چرا توییتر؟ چرا از پیام رسان داخلی استفاده نمیکنید؟