جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ادعای ترامپ درباره مذاکرات تجاری با چین!

شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 602149
سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید گفت: اگر دونالد ترامپ به صورت مستقیم مذاکره تجاری با چینی‌ها را مدیریت کند آمریکا می‌تواند در این مذاکرات بر چین غلبه کند.
ادعای ترامپ درباره مذاکرات تجاری با چین!
به گزارش جهان نيوز، معاون امور رسانه‌ای کاخ سفید اعلام کرد: دونالد ترامپ گفته است اگر خود وی مسئول مذاکره با چینی‌ها در موضوع تجارت باشد، آمریکا پیروز خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید گفت: اگر دونالد ترامپ به صورت مستقیم مذاکره تجاری با چینی‌ها را مدیریت کند آمریکا می‌تواند در این مذاکرات بر چین غلبه کند.

سندرز گفت: رئیس جمهور معتقد است اگر وی مسئول مذاکرات شود آمریکا قطعاً در مقابل چین برنده خواهد شد چرا که ترامپ یک مذاکره کننده منحصربفرد است.

سندرز ادامه داد: احتمالاً در پی مناقشه تجاری آمریکا با چین در بازار‌های سهام آمریکا شاهد بی‌ثباتی خواهیم بود، اما پکن باید اقدامات غیرقانونی و ناعادلانه خود را متوقف کند.

سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: چین مسئول این مناقشه تجاری است و ترامپ در تلاش است تا با تحت فشار قراردادن این کشور اقدامات و سیاست‌های ناعادلانه آن‌ها را تغییر دهد.

روز پنج‌شنبه دونالد ترامپ به سازمان نمایندگی تجاری آمریکا دستور داد تا طرح اعمال تعرفه گمرکی بر معادل ۱۰۰ میلیارد دلار کالای وارداتی از چین به آمریکا را آماده کند.

طی هفته گذشته، مقامات چینی از اجرای طرح اعمال تعرفه گمرکی ۲۵ درصدی برای واردات ۱۲۸ کالا از آمریکا به این کشور خبر دادند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *