شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۴

به نفع احمدی نژاد است به آرمان‌های انقلاب برگردد

شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 600919
وزیر جهاد کشاورزی در دولت احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد باید از راه قانون و تمکین به چارچوب‌هایی که خود او از همان طریق توانسته به ریاست جمهوری برسد و هشت سال مملکت را اداره کند، مسیر خود را در پیش گیرد.
به نفع احمدی نژاد است به آرمان‌های انقلاب برگردد
به گزارش جهان نيوز، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در دولت احمدی‌نژاد با اشاره به رفتارهای ساختارشکنانه اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق اظهار داشت: به نظر بنده، آقای احمدی‌نژاد از نظر رفتاری و فکری مقداری با  گذشته تفاوت کرده است و مرزها و خطوط قرمزی که باید رعایت کند؛ از جمله مصلحت نظام و کشور را متأسفانه تحت تأثیر مسائلی که در ارتباط با آقای بقایی یا قوه قضاییه پیش آمده رعایت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد، مسائل را شخصی کرده است و این هم به ضرر خود او است و هم‌ به نظام آسیب می‌زند تصریح کرد: توصیه من به ایشان این است که در مواضع خود و در ارتباط با اطرافیانش تجدید نظر کند و به مسیری برگردد که به نفع اصول و آرمان‌های انقلاب است و مصلحت خود او نیز در آن است.

وزیر سابق جهاد کشاورزی با بیان اینکه قطعاً روشی که احمدی‌نژاد برای عدالتخواهی در پیش گرفته روش درستی نیست تصریح کرد: صرف اینکه یکی دو نفر از اطرافیان ایشان حتی بر فرض اینکه به ناحق هم مورد ستم واقع شده باشند، دلیل نمی‌شود تا او این روش را به کار گیرد.

خلیلیان ادامه داد: احمدی‌نژاد باید از راه قانون و تمکین به چارچوب‌هایی که خود او از همان طریق توانسته به ریاست جمهوری برسد و هشت سال مملکت را اداره کند، مسیر خود را در پیش گیرد.

وی با بیان اینکه وقتی مسائل شخصی می‌شود، اگر حرف حقی هم زده شود کسی توجه نمی‌کند و این به ضرر خود شخص است، تصریح کرد: احمدی‌نژاد اگر آرمان‌ها و اصول انقلاب و امام و رهبری را مد نظر دارد باید بداند که این مسیر، مسیر درستی نیست و نباید حرکات تند انجام دهد و مسیری را برود که مورد سوءاستفاده دشمنان انقلاب و نظام قرار گیرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در مسیر آرمان های انقلاب است
به نفع شماست که به او و مردم عدالت خواه بپیوندید
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا راست میگه! مثل بچه خوب بشین ماست که هست!
Iran, Islamic Republic of
ارمانهای انقلاب همین سکوت نکردن در مقابل بیعدالتی ستم ودزدی است که متاسفانه رنگ باخته واکثر چاپلوس ومنافع طلب وخرافاتی وگمراه شده اند
Iran, Islamic Republic of
آقای خلیلیان عزیز،
برخورد با این یکی دو نفر که شما می فرمایید برخورد با اینها نیست، در واقع برخورد با آرمانهای انقلاب است. یا خودتان را به آن راه می زنید یا خیلی خیلی ساده اید.