جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲۷

پزشکیان: دخترم‌ ماهیانه ۴ میلیون حقوق می‌گیرد

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۹
کد مطلب: 599992
نایب رئیس مجلس گفت: دخترم فوق‌لیسانس شیمی و ماهیانه ۴ میلیون حقوق دریافت می‌کند.
پزشکیان: دخترم‌ ماهیانه ۴ میلیون حقوق می‌گیرد
به گزارش جهان نيوز؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزرای تعاون،کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، در مجلس، گفت:روند کار ما برای اصلاح امور با استیضاح حل شدنی نیست.
 
وی با بیان اینکه استیضاح زمانی مطرح می شود که افتضاحی به بار آمده باشد، افزود:، ما زمانی که ما نتوانیم در مورد انحرافی که در کشور وجود دارد مسئله ای را مطرح کنیم و یا سوالی در آن باره بپرسیم نتیجه‌اش آن می شود که مشکل آنقدر بزرگ شود که افتضاح به بار آید. لذا سوالی که وجود دارد این است که ما چرا می‌گذاریم کار به آنجایی برسد که افتضاح به بار آید؟ سوال دیگری که وجود دارد این است که آیا اصلاً افتضاح به وجود آمده یا خیر؟

نایب رئیس اول مجلس یادآور شد:بنده وزیر بودم و استیضاح شدم اما من واقعاً افتضاح به بار نیاورده بودم ولی ما توقعات را در جامعه بالا برده‌ایم؛ به وزیر اختیارات و منابع محدود داده‌ایم در نتیجه اختیارات و توقعات با یکدیگر همخوانی ندارد بنابراین ما کسی را محکوم می‌کنیم که اختیارات و منابع چندانی در اختیارش نیست.

پزشکیان ادامه داد:در واقع بنده را به دلیل چیزی استیضاح می‌کردند که نه اختیار و منابعش را داشتم، در نتیجه عدم هم‌خوانی منابع  و اختیارات با توقعات سبب می شود تا این قبیل نارضایتی‌ها به راحتی حل نشود.

وی تاکید کرد:به نظر بنده در رابطه با قوانین نوع نظارت و کار نمایندگان مجلس می‌تواند بهتر شود.

نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا هیئت رئیسه درباره استیضاح‌ها تصمیم جدیدی اتخاذ نکرده است، گفت:هیئت رئیسه در رابطه با استیضاح‌ها طبق آئین‌نامه عمل می‌کند و اگر با هیئت‌رئیسه بود اعضای این هیئت راضی نبودند که 3 وزیر پیش از سال نو استیضاح شوند.اما اگر این اتفاق نمی‌افتاد نمایندگان اعتراض می‌کردند که هیئت رئیسه به آئین‌نامه عمل نکرده و زمانی که نمایندگان طرح استیضاح را امضا کرده‌اند هیئت رئیسه باید استیضاح را اعلام کند.

پزشکیان در پاسخ به این سوال که مباحثی مطرح بود مبنی بر اینکه آقای پزشکیان مانع استیضاح وزیر کار می‌شود، اظهار داشت:اصلا چنین چیزی وجود ندارد.نمایندگان برای استیضاح وزیری امضاء جمع می‌کنند بعد برخی از متقاضیان امضای خود را پس می‌گیرند زمانی که هیئت رئیسه اعلام می‌کند که امضاها از حد نصاب افتاده ، نمایندگان مجدد شروع به جمع آوری امضاهای جدید کردند و استیضاح هم انجام شد.اینکه کسی بتواند جلوی استیضاح را بگیرد وجود ندارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس در جواب به این سوال که مباحثی مطرح می‌شود که یکی از نزدیکان شما از طرف آقای ربیعی در جای مشعول به کار شده لذا آقای پزشکیان مانع استیضاح وزیر کار بود، گفت:زندگی بنده بسیار شفاف و  وضعیت فرزندان بنده هم مشخص است.در رسانه‌ها درباره دختر بنده مسائلی را به اشتباه مطرح کرده‌بودند.دختر بنده فوق لیسانس پتروشیمی از دانشگاه شریف گرفته است و در شرکت جم مشغول به فعالیت است و حقوقش ماهانه 4 میلیون تومان است و تمامی این مسائل هم ربطی به موضوع استیضاح وزیر ندارد که من بخواهم به خاطر آن جلوی استیضاح را بگیرم.

پزشکیان گفت: اینکه افرادی این گونه مسائل را مطرح می‌کنند نشان دهنده‌ این است که این افراد صداقت، سلامت و ایمان ندارند برای اینکه صداقت حکم می‌کند که افراد دروغ نگویند و اطلاعات نادرست منتشر نکنند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوش به حال دخترت! ما با درجه دكترا حقوقمون زير 4 در ماه هست! تازه اگه سر ماه بهمون حقوقمون رو بدن!
Iran, Islamic Republic of
من پزشکم در جایی کار می کنم که دکتر پزشکیان حاضر نیست یک بار بیاد 4700می گیرم
Iran, Islamic Republic of
همسر من فوق لیسانس مهندسی، سازمان راهداریه با یک و نهصد حقوق.
Iran, Islamic Republic of
به به . آقای نهج البلاغه دان
بمیریم بریا دختر شما چقدر بدبخته فقط 4 میلیون تومان می گیره بقیه مردم 10 میلیون می گیرند دلم سوخت برای دختر شما
حامد
Iran, Islamic Republic of
من هم فوق لیسانس فیزیک از یکی از بهترین دانشگاه های کشور. دانشجوی ترم آخر دکتری فیزیک. معلم. حقوقم یک میلیون و چهارصد هزار تومان. برادرم فوق لیسانس از شهید بهشتی حقوق یک میلیون و نیم. خواهرم لیسانس حقوق از دانشگاه تبریز یک و نیم سال است بیکار. همسرم فوق لیسانس معمار است بیکار. پدرم دو سال بود به علت تعطیلی کارخانه در این دولت بیمه ی بیکاری می گرفت الان بازنشسته شده حقوقش 950 هزار تومان. یکی از نزدیکان سرتیپ بازنشسته ارتش است سه و نیم میلیون حقوق می گیرد!

مشکل این کشور اینه که عده ای حقوق 4 میلیونی رو ناچیز و بلکه حقوق 6-7 میلیونی و بالاتر از اون رو کم می دونند اما نمی گویند فرزندان مردم با 950 هزار تومان زندگی می کنند.
برخی پزشکان ماهیان 700 میلیون درآمد دارند. برخی از وزرا درآمد ماهیانه سه میلیاردی دارند. برخی از مقامات حقوق 20 میلیون و 60 و 240 میلیونی دارند. فرزندانشان در بهترین مشاغل با بالاترین حقوق شاغلند. ارتباطات خوبی با وزرا و دولت دارند.
در ایران بنظرم شرم /حیا /خجالت / انصاف معنی ندارد !
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران به داشتن این خصلت ها مشهور است وبعضی از به اصطلاح مدیران از همین ملت با رفتار . گفتار گویی با چنین خصلصت هایی بیگانه اند
Iran, Islamic Republic of
اینهمه تحصیل کرده درست و حسابی دور و برتان است بعد با این حقوق ها میسازید؟ یکجای کار میلنگد. حتما بین شما وحدت، تفاهم و همفکری وجود ندارد. درست مثل بقیه ملت.
پیشنهاد میکنم دست به دست هم دهید، از استعداد و هوشتان استفاده کرده و نه تنها برای خود که برای عده ای از ملت چاره ای عملی بیابید. خود را باور کنید. شما به هیچکس غیر از خدا احتیاج ندارید.
Iran, Islamic Republic of
تفلک همه اقایان درگیر بی کاری و مشکلات اقتصادی هستند .آقا چرا خالی می بندی.ایشان چگوجه جذب شده و مشغول به کار شده.خدا یا خیر در دیدی که چگونه حق ما جانبازان زیر 25درصد را نادیده گرفتن و ظلم بزرگی به فرزندان و خانواده ما کردن
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه . آقای وزیر فرمایش میکنه خونه من ارزشش فقط 4-5 میلیونه یعنی که ببینید چقدر ساده وساده زیستم . آقای نماینده حقوق دخترش فقط 4 میلیونه . یعنی حد اقل بگیره . این مملکت دست کیا افتاده یا خدا . ...
Iran, Islamic Republic of
آقای پژشگیان بنده دکترا دارم حقوقم سه میلیون و پانصد هزارتومان بدون کسورات که با کسورات یک میلیون چهارصد هزار تومن است ؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به سایت شرکت جم که مراجعه می‌کنی عمده ی سهام مال بازنشستگی کشوری است یعنی همون که ریسش ربیعییه و بعد بازنشسته کشوری بعد از سی سال خدمت با مدرک فوق لیسانس دو میلون حقوق می‌گیره ولی این دختر بیچاره وزیر سابق و وکیل فعلی فقط 4 میلیون می‌گیره تازه شاید مزایا و آن چیزای دیگه هم بهش نمی‌دن چقدر این دخترای بیچاره‌ی وزیر و وکیل مظلومن نمیشه یک فکری براشون بکنیم کمپینی چیزی......
Iran, Islamic Republic of
استیضاح.فقط.برای.اختلاس.نیست.بلکه.عدم.توانایی.برامورونداشتن.کارایی.لازم.استیضاح.را.میپذیرداستیضاح.بیشتر.بخاطردرامورمردم.است.که.مجلس.باید.هوای.ملت.راداشته.باشد
Iran, Islamic Republic of
«توقعات جامعه بالاست و اختیارات وزرا محدود»
عجب! واقعا مردم رو بخاطر انتظارات بیجاشون عفو کنید!
ملت پر توقع ایران! شما هم حد خودتون رو بشناسید دیگه.. اینقدر دولت و وزرا رو به زحمت نندازین! کار و شغل میخوایم یعنی چی؟ دستمون به درخت برجام نمیرسه سیب و گلابی بچینیم یعنی چی؟!!!
بنازم حجة الاسلام رئیسی رو که با یک هزارم بودجه وزارت کار، ظرف 8 ماه 700 شغل ایجاد کرد..
حامد
Iran, Islamic Republic of
در دولت قبل و در انتخابات از این حرف ها نمی زدند. می گفتند اگر ما بیاییم معتاد و کارتن خواب نخواهم داشت. همه ی مشکلات حل خواهد . آلودگی، دریاچه ارومیه، هواپیما، تحریم و ... حل خواهد شد. چی شد پس؟ حالا که قدرت چهار و نیم سال است دست شماست توقعات مردم بالاست؟ استعفا دهید تا دیگران بیایند.
حسین
United Arab Emirates
هعی خدااااااا من که خیلی وقته یبکارو نا امیدم.خدا لعنت کنه اونایی که همینجور مجوز تاسیس دانشگاهها رو دادنو باعث شدن امثال من یا خیلیا دیگه با رتبه خوب بیکار بمونیم
حسینی.تبریز
Iran, Islamic Republic of
شما که دیگران را متهم به بی ایمانی میکنید اگر خیلی ایمان و عقیده دارید با صداقت بفرمایید که دختر شما چه ویژگی های شاخصی نسبت به هم ترازان خود داشته است که ماهیانه 4میلیون حقوق(البته به قول شما)دریافت میکنند؟
و اگر صداقت و ایمان دارید بفرمایید دختران با چه ساز و کاری و با کدام آزمون توانسته در آن شرکت استخدام شود و حقوق نیمه نجومی بگیرد؟؟
لطفا به شعور ملت و مخاطبان احترام بگذارید.
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا آقایون چون تو مردم نیستن از حقوقها خبر ندارن؟
آقای نماینده بیا تو شرکتهای پیمانکاری تامین نیرو ( شرکتی یا هر چی میخوای اسمشو بگذار) نفر فوق لیسانس هست..بیا ببین چقدر میگیرن
Iran, Islamic Republic of
من هم لیسانسم و بعد از گذشت 2 سال از خدمت هنوز بیکار
شرم دارم در انظار ظاهر بشم
حامد
Iran, Islamic Republic of
خدا بهت صبر بده. درک می کنم چی می گم. امیدوارم به زودی بتونی یک شغل حداقلی برای خودت پیدا کنی. یک پیشنهادی می کنم شاید کمکت کنه. اسمت رو در کاریابی ثبت کن. احتمال این که از اون طریق کاری پیدا کنی هست. نگران هم نباش. معمولا اکثر تحصیل کرده ها دو سالی بیکار می مونن.
علی
Iran, Islamic Republic of
راست میگه دخترش ورودی 83 دانشگاه شریفه ولی رشته شیمی، دانشگاه شریف رشته پتروشیمی نداره
ولی من از آقای پزشکیان میپرسم بنده که که دکتری شیمی از شریف دارم و سابقه و تجربه کاریم هم از دختر ایشان بیشتر و رزومه علمی و تحصیلی ام هم به مراتب از این خانم بهتره چرا حقوقم از این خانم کمتره
United States
جهان ور پریده ! خوب داری عقده گشائی میکنی ! هشت سال هم دولت و کل قوای مملکتی در اختیار اصولگراها بود چه گلی زدید لای سر ملت ؟! ...
کارمند دولت
Iran, Islamic Republic of
دوستان کمی بی اطلاع هستند. الان حقوق یک فوق لیسانس فنی در اکثر وزارت خانه ها در محدوده همین عدد خانم پزشکیان است و این حقوق اصلا نجومی نیست. یک کارمند در تهران با این حقوق به سختی یک زندگی متوسط داره.نکته اینجاست که واقعا ایشان بدون پارتی استخدام شده. تجربه من میگه به احتمال بسیار بسیار بالا خیر. این درد بی کاران را بیشتر می کنه.
راستی چقدر دکترا تو سایت جهان نیوز بیکار میچرخند.
منتظر
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال دخترتون جنا ب پزشکیان من با 23 سال سابقه در بهترین دانشگاه تهران ماهی یک و هفتصد می گیرم دو سال دیگه بازنشسته بشم حقوقم به زیر یک و نیم میاد چقدر دهترتون خوش شانسه چون تو خونواده ما دو تا دکترا ی شیمی نخبه بعد از چهار سال هنوز بیکار ند بعد نگید کشور گل و بلبله چون بچه های آقازاده ها فقط در کارشون مهارت دارند...
Iran, Islamic Republic of
افتضاحاتی که آخوندی ببار آورد مگر کم بود .
خودش به کار نکرده اش افتخار و مباهات کرد .
شما اگر سنگ مردم را ریاکارانه به سینه می زنید چرا برای این عدم کار ایی وی را که هیچ استیضاح نکردید 5 مرتبه از او حمایت کردید . کار شما افتضاح در افتضاح بود
Iran, Islamic Republic of
منهم چهار پسر تحصیل کرده بیکار دارم
حامد
Iran, Islamic Republic of
اینها کسانی هستند که از عالم وادم طلبکار هستند کسی درمعدن استخراج با 20سال سابقه کار دریافتی اش به 2.5نمیرسد چطور این دختر زاده با3یا4سال سابقه کار 4تومان می گیرد من متحیرم جناب آقای پزشکیان...