سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
در روزهای آینده

بسیج طلاب با مراجع عظام تقلید دیدار می کند

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 598400
مسئول بسیج طلاب با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در نظر دارد برای بهبود کار خود از نظرات علما بهره‌مند شود، گفت: بسیج طلاب در روزهای آتی با مراجع عظام تقلید دیدار می‌کنند.
بسیج طلاب با مراجع عظام تقلید دیدار می کند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام گواهی مسئول بسیج طلاب گفت: سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در نظر دارد برای بهبود و پیشرفت کار خود از نظرات علما و شخصیت های برجسته بهره مند گردد.

وی افزود: در این راستا در اولین گام تصمیم گرفتیم در دو روز آینده دیدارهایی با مراجع عظام تقلید داشته باشیم و ازآنها کسب رهنمود کنیم.

حجت الاسلام گواهی تصریح کرد: به این ترتیب طبق برنامه ریزی های انجام شده روز سه شنبه با آیات عظام تقلید نوری همدانی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی  و جعفر سبحانی دیدار خواهیم داشت.
مسئول بسیج طلاب اظهار داشت: روز چهارشنبه نیز قرار است با آیت الله جوادی آملی و آیت الله علوی گرگانی ملاقات داشته باشیم و از آنها برای بهبود کارهایمان پیشنهاداتی را دریافت کنیم.

گواهی گفت: بسیج طلاب در 4 حوزه اصفهان، قم، مشهد و تهران استقرار دارد و بیش از 2500 نفر از اساتید حوزه های علمیه عضو سازمان بسیج طلاب شده اند.

وی با بیان اینکه این ارتباط گرفتن با علما و مراجع و بزرگان بسیار برای قشر های بسیج اثرگذار است گفت: به خصوص برای ما که باید ارتباط تنگاتنگی با مراجع داشته باشیم این دیدار ها مفید خواهد بود. هدف ما تقویت بنیه های اخلاقی و بصیرت سیاسی است و اغلب مراجع در این راه همگام با رهبر معظم انقلاب قدم بر می دارند و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با مردم و رهبری هستند و امیدواریم که این ارتباط ها روز به روز بیشتر شود.

منبع:خبرگزاری بسیج
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *