يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

کاهش قیمت طلا در روزهای آینده

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 598367
یک تحلیلگر ارشد اقتصادی ضمن اشاره به تحولات سیاسی و اقتصادی اخیر جهان گفت :به نظر من قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.
کاهش قیمت طلا در روزهای آینده
به گزارش جچهان نیوز، یک تحلیلگر ارشد اقتصادی ضمن اشاره به تحولات سیاسی و اقتصادی اخیر جهان گفت: به نظر من قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد و علت اصلی آن کاهش تنش‌های سیاسی بین آمریکا و کره شمالی و موافقت دونالد ترامپ برای دیدار و گفتگو با رهبر کره شمالی است.
 
 به نقل از کیتکو نیوز، کالین سیژینسکی تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه‌گذاری اس آی ای افزود: به نظر من انتشار آمارهای امیدوار کننده اشتغال در آمریکا و کاهش نرخ بیکاری نیز می‌تواند موجب تقویت ارزش دلار و کاهش قیمت طلا شود.

بهبود اوضاع بازار کار آمریکا می‌تواند زمینه لازم برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را فراهم کند. نشست فدرال رزرو قرار است ۲۰ و ۲۱ مارس برگزار شود.

تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست مارس به بیش از ۸۰ درصد رسیده است.
این کارشناس اقتصادی گفت: به لحاظ تکنیکال قیمت طلا در کوتاه مدت بین سطح مقاومتی ۱۳۴۰ و سطح حمایتی ۱۳۰۰ دلاری در نوسان خواهد بود.
 
منبع: طلانیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *