جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲۰

مردم دولت را با چه کسی می شناسند؟/ ادبیات سخنگوی محترم دولت را نظاره کردید؟

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۷
کد مطلب: 597198
مردم طبیعتن دولت را با چه کسی می شناسند؟ رئیس دولت و سخنگوی دولت. ادبیات سخنگوی محترم دولت را نظاره کردید؟
مردم دولت را با چه کسی می شناسند؟/ ادبیات سخنگوی محترم دولت را نظاره کردید؟
گروه سیاسی جهان نيوز: محسن مهدیان در کانال تلگرامی خود نوشت: "یک رسانه که از آن نام نمی برم عادت به لجن پراکنی دارد. زبان انقلابی بودنش دراز است و از دهانش بیرون زده است." این ادبیات آقای سخنگوی است.
 
مردم طبیعتن دولت را با چه کسی می شناسند؟ رئیس دولت و سخنگوی دولت. ادبیات سخنگوی محترم دولت را نظاره کردید؟ این را کنار لیست واژه های کریه رئیس جمهور محترم در قبال منتقدین قرار دهید: کم سواد، بی دین، حسود، دنیا ندیده، متوهم و بزدل و عقب مانده و این اخیرا هم بی عقل که با بررسی یکی از رسانه ها پنجاه‌وچهارمین توهین آقای رئیس جمهور است.

از تعابیر زشت و سخت آقایان آخوندی و قاضی زاده هاشمی و جهانگیری عبور کردیم و به ادبیات آقایان رئیس دولت و سخنگوی آن اکتفا کردیم.

یک بررسی اجمالی نشان می دهد که این دولت، بددهن ترین دولت تاریخ انقلاب اسلامی است.
اما این ویژگی ناشی از چیست؟

اساسن بددهنی نوعی خصلت نهادی شده در کارگزاران سازندگی است. دنبال حزب خاصی نگردید. از یک منش سخن می گوئیم که می توانید آنرا در میان هر جریانی سراغ بگیرید.

کار گزاران سازندگی یعنی چی؟
کارگزاران سازندگی=تکنیک+قدرت+ثروت
این جریان فن سالارست. اما فراتر از فن را نمی بیند. هرآنچه غیر فن بگویئد نیز پس می زند.  قدرت و ثروت نیز اگر حداخلاقی نخورد، خودرائی و تکبر می آورد.

پس:
تکنیک= جهل علمی
قدرت=خودرائی
ثروت=تکبر

در نتیجه این سه در کنار هم بددهنی ساختاری ساخته می شود. تعبیر قرآنی را مرور فرمائید؛ بددهنی به تعبیر دینی ناشی از چند خصلت است. اول تکبرست. امیرالمومنین می فرماید : ثمره الکبر المسبه. ثمره تکبر دشنام گفتن است. تکبر هم خیلی وقت ها از بدمستی ناشی از ثروت و قدرت است. (مؤمنون، آیات 66 و 67). عامل دوم ناتوانی از پاسخگوئی منطقی است. فیسبوا الله عدوا بغیر علم. (انعام، آیه 108) .

انقدر این ویژگی ها مسلط و درونی شده است که تذکر آثار سوء آن نیز بازدارنده نیست. مثل اینکه شان و منزلت خود و دولت و نظام زیر سوال می رود ویا نشانه نافرهیختگی است.

پیشنهاد می کنیم حتما یک استاد اخلاق به جمع هیات وزیران اضافه شود. حتما جلسات دولت با ذکر و دعا و توصیه های اخلاقی آغاز شود تا ضمن توجه دادن به خلق حسنه و تذکر یاد مرگ به دولت محترم، مهارت های ارتباط با مردم و منتقدین و حتا مخالفین را هم آموزش دهد. از زبان پیامبر بخوانند که الجنه حرام علی کل فاحش ان یدخلها؛ ورود در بهشت بر فحاش حرام است.

انشاالله موثر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اشتباه محاسبه کرده اید! دولت در سایه این حاشیه ها داره همه نوع قرارداد ننگین وبی ثمر رو به این کشور تحمیل میکنه ووقتی مدت ریاستش تموم شد ،دولت بعدی با کوهی از این زنجیرها وربرو میشه.از کشاورزی تا نفت تا هسته ای تا اموزش وپرورش تا لرزه سنجهای مخل صنعت موشکی تا جاسوسانی که عین قارچ در هر گوشه وکناری کاشته شده اند.
فقط بگید هر چی تو میگی راسته ؟کو عمل به وعده ها ؟
Iran, Islamic Republic of
تجهیزات مربوط به پیمان CTBT یا Comprehensive Nuclear-Test-Ban Treaty Organization است که وظیفه آن رصد ممنوعیت آزمایش های اتمی بوده و هر چند مسئولان وزارت خارجه این موضوع را اساسا تکذیب کردند اما اطلاعات وب سایت رسمی این پیمان، چیز دیگری می گوید.

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، دستگاه های مورد نظر و سنسورهای وابسته به آن، در برخی نقاط معدود از جهان شامل فقط 13 پایگاه، نصب شده اند و ظاهرا مواردی چون زمین لرزه ها و عواملی مثل انتشار گازهای با منشاء رادیواکتیو را شناسایی کرده و گزارش می دهند.
سوال برانگیز ترین سایتی که برای نصب آن در تهران برنامه ریزی شده است یک محل برای رصد امواج Infrasound در قلب پایتخت است
لذا کافی است محل در نظر گرفته شده برای این سایت را که حوالی میدان انقلاب است، روی نقشه تهران مشخص کرده و سپس فاصله آن را با نهاد ریاست جمهوری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساختمان مرکزی قوه قضائیه و البته دفتر رهبر انقلاب بسنجیم؛ نتیجه تعجب آور و صد البته تاسف آور است و به حدود 2 تا 3 کیلومتر بالغ می شود.
Iran, Islamic Republic of
با رفتار اشتباه کار را بجایی نکشانید که روحانی راهی جز انتخاب آخر خود یعنی خود زنی نداشته باشد!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نوبخت، با بیان اینکه هیچ کس با ارجاع اموال نامشروع مخالف نیست، گفته است: "آیا معنایی این طرح این است که برای همه مسئولان دوباره باید در دادگاه پرونده تشکیل دهیم؟ من فکر میکنم الان نیازی به قانون جدید و اینکه فرایند جدیدی در این باره طی شود نیست و اگر مخاطب این طرح، مسئولان دولتی است که باید بدانید ما از روزهای نخست فهرست اموال خود را به قوه قضائیه داده ایم. پس این طرح برای دولتی ها نمی توان باشد."

این اظهارات نوبخت و اشاره به کفایت اصل 49 قانون اساسی در برخورد با اموال نامشروع مسئولان واکنش محمد دهقان، طراح این طرح را در پی داشته است. وی خطاب به سخنگوی دولت گفت: "دوستانی که گفته‌اند که ما دراین زمینه قانون داریم، به آنها اعلام کرده‌ایم اگر یک خط در این مورد قانون وجود دارد، به ما نشان دهید؛ ما به شدت خلأ قانونی در این زمینه داریم، در اثر این خلاء قانونی و در غفلت مسئولان که باید قانون‌های موجود را اجرا می‌کردند، شکافی بین مسئولان و افراد مستضعف ایجا شده است، برخی با امکانات کم زندگی می‌کنند و برخی ثروت‌های عجیب و غریب دارند."
Iran, Islamic Republic of
دولت یه مقام اجرائی ست و نه تقنینی ! نوبخت هم بهتره بجای نظر در مورد قانون و وقت ملتو گرفتن! بره همون ایجاد اشتغال ... 950هزار در سال رو پیگیری کنه!
Canada
فراموش نكرديم اين اصطلاحات رو؛
اون ممه رو لولو برد!
انقدر قطعنامه بديد تا قطعنامه دونتون باره بشه!!
اب رو بريز اونجا كه ميسوزه!
و.....
Iran, Islamic Republic of
خس وخاشاک رو فراموش کردی.مجموعا میشه چهارتا.البته دوتاشون رو به دشمنان خارجی گفته اند.54 تا هم روحانی گفته .یعنی: 50=4-54.....
Iran, Islamic Republic of
تا به حال در مورد دو شخص غلط همزمان قضاوت نکرده اید ؟ او ن یکی بد پس این یکی خوب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینطوری تحلیل می کنید شما ؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
او اصطلاحات و به دشمنان مردم میگفت
مثل حضرات اصلاحات به خود مردم نمیگه
ببینم دشمن مردم، با مردم فرق نمیکنه پروفسور؟

در فهم کج و معوج شما همین قیاس های مع الفارغ دلیل لازم و کافیست
Iran, Islamic Republic of
اونو به داخلي ها گفت؟
شعور هم خوب چيزيه!
حسن
Iran, Islamic Republic of
استفاده از تمثیلها وضرب المثلها در همه فرهنگها و جوامع بوده وهست . هرچند فرق است بین ضرب المثل با توهین وبی احترامی . ولی افراد در جایگاهای مهم باید درنوع استفاده از آن دقت لازم را بعمل بیاورند. اما نکته مهم. مخاطب سخن است که دشمنان خارجی ملت باشند یا هموطنان داخلی.
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد و دین مردم را بواسطه مذاکرات پی در پی با یانکی ها که خراب کردند، هیچ، حالا نوبت به اخلاق مردم رسیده که خراب کنند.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اینا راست راستی باورشان شده ژن برترن.!
امان از روزی که دستان بسته باز گردد.
Iran, Islamic Republic of
ایشان خود را برتر از همه میداند
Iran, Islamic Republic of
وقتی مرد فحش می دهد و زن نفرین می کند یعنی استدلالش تمام شده
Iran, Islamic Republic of
...
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برای زاکانی و حسین بازجو ، آب رو بریز اونجا که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...