سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

پست کیومرث هاشمی در وزارت ورزش چه شد؟

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 597026
وزیر ورزش در روز مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک عنوان کرده بود که از هفته آینده کیومرث هاشمی در یک پست کلیدی در وزارت ورزش مشغول به کار خواهد شد.
پست کیومرث هاشمی در وزارت ورزش چه شد؟
به گزارش جهان نيوز، 25 دی سال جاری بود که مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک برگزار شد، مجمعی که با انتخاب صالحی امیری به عنوان رئیس این کمیته به پایان رسید و وی توانست جای کیومرث هاشمی را در این پست بگیرد. در روز مجمع، سلطانی‌فر اعلام کرد که از هفته آینده کیومرث هاشمی در وزارت ورزش یک پست کلیدی را در اختیار خواهد گرفت و همان زمان در خصوص این که رئیس سابق کمیته ملی المپیک چه سمتی در وزارت ورزش خواهد گرفت گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفت.
 
حدود 50 روز از مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک می‌گذرد اما هنوز صحبت‌های وزیر ورزش در خصوص واگذاری یک پست کلیدی به هاشمی عملیاتی نشده است. همین مسئله باعث شده تردیدهایی در خصوص این که هاشمی راهی وزارت ورزش شود به وجود آمده است و نگاه بدبینانه‌تری نیز وجود دارد مبنی بر این که شاید قول وزیر ورزش به هاشمی به این خاطر بوده که رئیس سابق کمیته ملی المپیک از کاندیداتوری برای ریاست دوباره این کمیته صرف نظر کند.

باید دید در نهایت هاشمی می‌تواند در وزارت ورزش مشغول به کار شود یا خیر، هر چند اگر این اتفاق رخ دهد با تاخیر زیادی در آن انجام شده است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *