دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

مصوبه مهم دولت برای مسکن مهر

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 596620
هیأت وزیران در جلسه نهم اسفند در راستای حمایت از تولید و عرضه مسکن در کشور و با پیشنهاد وزارت راه و مسکن مصوبه ای را با عنوان تخفیف عوارض پروانه حمایت‌های مالی به تصویب رسانده است.
مصوبه مهم دولت برای مسکن مهر
به گزارش جهان نيوز، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طی سال های اخیر بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است، گفت: سال آتی پرونده پروژه مسکن مهر در کشور بسته می شود.

هیأت وزیران در جلسه نهم اسفند در راستای حمایت از تولید و عرضه مسکن در کشور و با پیشنهاد وزارت راه و مسکن مصوبه ای را با عنوان تخفیف عوارض پروانه، حمایت‌های مالی و تراکم و ایجاد تاسیسات عمومی مسکن مهر به تصویب رسانده است.

تخفیف عوارض پروانه تراکم ساخت، مکان‌یابی و طراحی و خدمات مهندسی، بیمه کیفیت، حمایت‌های مالی، آماده سازی و تامین خدمات روبنایی و زیربنایی، مساجد، ترویج مقررات ملی ساختمان و نظارت عالیه بر ساخت و سازهای مسکن مهر از عناوین حمایتی این مصوبه است.


 
منبع: فارس
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *