کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به دلیل موضعگیری انقلابی علیه بازیگر وطن فروش:

عصبانیت‌ ضدانقلاب‌ از اظهارات‌ شجاعانه‌ بازیگر ارزشی

شماها هستید که نمی گذارید آزادی بیان در ایران شکل بگیرد!

9 اسفند 1396 ساعت 21:17

اظهارات شجاعانه این بازیگر ارزشی سینمای ایران با واکنش های بسیار تندی در میان ضد انقلاب مواجه شد و در یک نمونه آرش سیگارچی سردبیر صدای آمریکا با توهین به پروانه معصومی وی را ماله کش خطاب کرد و گفت شنما ها هستید که نمی گذارید آزادی بیان در ایران شکل بگیرد.


به گزارش جهان نیوز؛ انتقاد و موضعگیری انقلابی "پروانه معصومی"  علیه وطن‌فروشی یک بازیگر (لیلا حاتمی) در آلمان، خشم و عصبانیت جریانات ضد انقلاب  را برانگیخت.

بنابر این گزارش، پروانه معصومی که سابقا به دلیل دیدار با مقام معظم رهبری توسط ضد انقلاب مورد توهین های زننده ای قرار گرفته بود و حتی به ماشینش حمله شده بود خطاب به لیلا حاتمی گفت: «خانم لیلا حاتمی! مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می دهند؟ اینجا که در اعتراضات ۴ نفر از نیروی انتظامی را شهید کردند، این چه اعتراضی است؟ جاهای دیگر وقتی که مردم اعتراض می کنند خیلی به مردمشان احترام می گذارند؟ آنها که مردم را به مسلسل می بندند. خانم حاتمی عجب حرفی زده اند. من که از این کار ایشان خوشم نیامد. کاش هرگز از این کارشان با خبر نمی شدم. خواهش می کنم کسانی که حرفی می خواهند بزنند و خارج از ایران هستند، بدانند که در ایران زندگی می کنند و ایرانی هستند. کوچک کردن ایران به این شکل که این خانم گفتند باعث کوچک کردن خودشان است. اگر دوست ندارند بروند جای دیگر زندگی کنند.»
 
عصبانیت ضد انقلاب از اظهارات شجاعانه بازیگر ارزشی/ شما ها هستید که نمی گذارید آزادی بیان در ایران شکل بگیرد

اظهارات شجاعانه این بازیگر ارزشی سینمای ایران با واکنش های بسیار تندی در میان ضد انقلاب مواجه شد و در یک نمونه آرش سیگارچی سردبیر صدای آمریکا با توهین به پروانه معصومی وی را ماله کش خطاب کرد و گفت شما ها هستید که نمی گذارید آزادی بیان در ایران شکل بگیرد.

همچنین افراد دیگری از اذناب ضد انقلاب در این فقره خود را داخل آدم دانستند و از پروانه معصومی گله کردند که چرا به یک بازیگر که بر علیه کشورش سخن گفته و از قاتلان حمایت کرده خرده گرفته است.

این ادعای آزادی بیان از طرف جمعی غربزدگان پای سفره غربی ها در حالی گفته می شود که در کشور های غربی تا کنون هیچ کسی نتوانسته از هولوکاست و برخی از اتفاقات سالیان دور این ملل در میان مردم حرفی بزند و به محض گفتن چنین مطالبی در رسانه ها دولت و سازمان های اطلاعاتی این ممالک که تحت سیطره صهیونیست ها هستند به جانشان می افتند و آن ها را از هستی ساقط می کنند.


همچنین همسو با جریانات ضد انقلاب، برخی عناصر داخلی نیز در نقش گروه فشار عمل کرده و به محض موضع‌گیری ارزشی و انقلابی برخی اهالی سینما و تلویزیون آنها را تحت شدیدترین حملات قرار می‌دهند تا نسبت به مواضع خود عقب‌نشینی کرده و بدین ترتیب به فضای افراطی و رادیکال در جوامع هنری دامن می‌زنند.


کد مطلب: 595089

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/595089/عصبانیت-ضدانقلاب-اظهارات-شجاعانه-بازیگر-ارزشی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com