جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۱۷

تفاوت حسن روحانی با لیلا حاتمی چیست؟

به لیلا حاتمی خرده نگیرید!
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 594065
آیا رئیس جمهور وظیفه اصلی خود که حل مشکلات معیشتی و رفاهی مردم است را به خوبی می شناسد و به آن عمل می کند؟!
تفاوت حسن روحانی با لیلا حاتمی چیست؟
به گزارش جهان نيوز، عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق صدا و سیما در کانال شخصی اش در تلگرام نوشت:

وقتی رئیس جمهور محترم در مقابل دیدگان حیرت زده میهمانان خارجی، با تمسخر برخی اندیشمندان اسلامی، آن هم با مثال های سطحی و غیر مرتبط نسبت به یک دیدگاه خاص نظری، استفاده سوء سیاسی می کند، از خانم لیلا حاتمی چه انتظاری هست ؟ 

دقت کنید: "نمی توان گفت که فلان خودرو اسلامی است و آن یکی نیست. اینکه یک قرآن در داشبورد خودرو گذاشته شود که خودرو اسلامی نمی شود"!  واقعا کدامیک از اندیشمندان ما چنین نظریه‌ای داده‌اند؟ 

فرق ایشان با خانم لیلا حاتمی این است که سخنان او، برخلاف رئیس‌جمهور، جدی گرفته نمی شود و متقابلاً وظیفه اصلی اش که بازیگری است را خوب بلد است . حتی اگر نتواند کلمه protesters را به درستی تلفظ کند! 

آیا رئیس جمهور وظیفه اصلی خود که حل مشکلات معیشتی و رفاهی مردم است را به خوبی می شناسد و به آن عمل می کند؟!  

یادداشت آقای دکتر رضا داوری را دقیق بخوانید!  "وقتی مطلب سیاسی با مسئله علمی خلط می شود هرچه بکوشند به نتیجه نمی رسد".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
قصاص قاتلان و جانیان این جنایت شوم کمترین و کمترین مساله است. باید این قضیه ریشه یابی شود و کسانی که پشت این ماجرا هستند که البته به واسطه ی سیاست گستاخ سازی معاندین که اخیرا رواج پیدا کرده، خیلی هم آشکار میباشند باید محاکمه شوند و به اشد مجازات برسند. این دروایش داعشی پیاده نظام این آقایان گردن کلفت هستند و اگر حمایت و چراغ سبز این ذینفوذان نباشد قطعا جرات چنین وحشی گریهایی را نخواهند داشت.
تاکید میکنم اگر فقط به مجازات این عناصر وسط میدان پرداخته شود مطمئنا همین قصاص که کمترین مجازات در قبال این واقعه هست را نیز زیر سوال میبرند و تازه نظام را بدهکار هم خواهند نمود. کاش نظام با قاطعیت به ریشه های مسموم این خباثت بپردازد و حتی شاید بهتر باشد عوامل اصلی این موضوع را اعدام کنند و به عوامل میدانی غیر از قاتلین اندکی تخفیف دهند ...
Iran, Islamic Republic of
🔴توهین شیک!
توهین آرش سیگارچی نسبت به هنرمندپیشکسوت پروانه معصومی به سفارش داعش نیوز:
تلاش برای کسب آزادی مقدس است اگر دستمال‌کشانی چون تو بگذارند!؟
پ ن:
ظاهرا عده ای شیکنما اجیرند که فقط توهین کنند!
Iran, Islamic Republic of
هر کس در خیابان سلاح دستش گرفته و ارعاب ایجاد کرده طبق قوانین شرعی محارب است و مفسد در زمین و باید اعدام شود. به هیچ کدامشان کوچک ترین ترحمی نباید کرد. اگر غیر از این عمل کنند منتظر بعدی هایش باشند و شهادت عده ای دیگر از نجبای ملت و بدانند دست خودشان هم در این خون ها شریک است.
Iran, Islamic Republic of
باور کنید جای شک است. آخه این چه نوع بیماری است کی گفت خودروی اسلامی ؟؟؟؟ از این حرفای بی ربط جهت مسخره دین چقدر میشه زد؟؟؟ این چه مدل حرف زدنه ؟؟؟ آخه به کجا می روی بزگوار کمی فکر کن رئیس جمهور یک کشوری.. لباس روحانیت به تن داری اگر اعتقاد نداری به این لباس رفتار منافقانه بدتره ... اگه اعتقاد داری رعایت کن . چقدر دلسوزان دین باید از دست شما خون دل بخورند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عمار پندارها خوابند یا خودرازده اند به خواب یازبانشان بسته اندبا تخصیص اعتبارات ویژه
Iran, Islamic Republic of
در مجمع الزوائد از معاذ بن جبل آمده است كه رسول خدا فرمود : قيامت برپا نخواهد شد ، مگر وقتى كه اين گروه ها ظاهر شوند : اميران دروغگو ، وزيران بدكردار ، امينان خيانتكار ، قاريان فاسد كه شكل ظاهرى شان مانند راهبان است اما از حرام نمى پرهيزند . خداوند آنها را گرفتار فتنه اى شديد و تاريك مى كند ، مانند كسانى كه گرفتار خرافات يهوديان شدند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
چه متن خوبی کاملا مورد تایید است.
Iran, Islamic Republic of
كافى از امير مؤمنان آورده است كه رسول خدا فرمود : « به زودى بر مردم زمانى خواهد آمد كه از قرآن جز خط و نشان ، و از اسلام جز اسمى باقى نمى ماند . به آن شناخته مى شوند ، در حالى كه دورترين مردم از قرآن و اسلام اند. مساجدشان آباد اما خالى از هدايت و ارشاد است . فقيهان آن زمان ، بدترين فقهاى زير آسمانند . فتنه از آنها برمى خيزد و به خودشان هم بازمى گردد . مانند حديث در ثواب الاعمال /301 و اعلام الدين /406 .
Iran, Islamic Republic of
در مورد قرآن تقریبا اکثرا همین طوریم و فقط قرآن را لای ترمه و بالای اتاقی یا جای دیگر گذاشته ایم و فقط وقت مسافرت یا مرگ کسی یا...یادش می افتیم و نیز همه فرق اسلامی که محتوای آن را فراموش کرده اند. در مورد مساجد باز به ما چندان بر نمی گردد ولی مساجد کمی ممکن است اینطور باشند. در مورد فقها نیز مصداقش بیش تر فقهای غیر عامل و غیر معتقد به مکتب اهل بیت و غالبا وهابیون هستند.
Iran, Islamic Republic of
به لطف برجام وتلاش شبانه روزى تيم ديپلماسى كشور اولين محموله گلابى برجام وارد كشور شد....
.
.
.
.
.
💩💩💩💩💩💩💩💩
از كشور برادر تركيه...
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
امام علی علیه السلام فرمودند:(الناس على دین ملوکهم ) دین مردم بر طبق دین رهبران و حاکمان آنان است.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی دکترا دارند اونهم از انگلیس ! این کافی نیست ؟
Iran, Islamic Republic of
...
از عجايب روزگار است كه در اين دولت به جاي اينكه در جامعه فضاي آرام و اخلاق مدارانه اي بوجود آورد تا با خيال راحت وفراغ بال به مردم خدمت نماييد و مشكلات آنها را به قول خودشان با تدبير حل نمايند . به صورت دوره اي مسائلي را خودشان بيان مي كنند كه .
در جامعه چالش و التهاب بوجود آورد .
يا با حرف هاي تحقير آميز قصد تحقير رقبا را دارند و يا در وقوع بلايا به جاي كمك از مردم براي كمك به آسيب ديدگان شروع به تسويه حساب سياسي مي كنند يا در اجتماع عظيم بزرگداشت 22 بهمن به جاي تقدير از شعور سياسي مردم بي دليل بي جهت بحث رفراندوم پيش كشيده مي شود و يا در جلسات علمي بحت اسلامي شدن دانشگاه به استهزا گرفته مي شود .
...
Germany
...