يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۹

تشویق به بی حجابی یک تا ۱۰ سال حبس دارد

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 593734
پلیس پایتخت به انتشار ویدئوی برخورد پلیس با دختری که کشف حجاب کرده واکنش نشان داد.
تشویق به بی حجابی یک تا ۱۰ سال حبس دارد
به گزارش جهان نيوز، پلیس تهران نسبت به انتشار ویدئو برخورد با دختری که اقدام به کشف حجاب کرده بود واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: تردد و حاضر شدن در معابر و انظار عمومی بدون حجاب شرعی مشمول تبصره ماده ۶۳۸ قانون تعزیرات است که تا دو ماه حبس داشته و قابل تبدیل به مجازات جایگزین حبس بوده و حبس اعمال نمی‌شود.

لکن تشویق مردم به نداشتن حجاب مشمول بند دوم ماده ۶۳۹ خواهد بود که یک تا ده سال حبس دارد و قابل تبدیل به مجازات جایگزین حبس نیست.

این جرم از جرائم مشهود بوده و پلیس موظف است با جرم برخورد نماید و شکستن قانون درهمه جای دنیا مواجهه پلیس را در پی دارد و اگر در نیروی انتظامی با جرم مشهود مقابله نکند خود مرتکب جرم و تخلف شده و قابل پیگرد قانونی است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
پلیس مگر قاضی هست که حکم میده ؟ چه جالب نمیدونستیم پلیس حکم هم صادر می کنه . ولی کلا با اجازتون حجاب در هیچ کشور مسلمانی اجباری نیست و نمی تونیم ما خودمون را تافته جدا بافته کنیم . خیلی از مراجع هم مثل ایت الله سیستانی بزرگ این را تایید کردن . البته داستان حجاب تو ایران ربط داره به مافیا فروش چادر مشکی و هزاران نفری که از گشت ارشاد و بسیج و بنیادهای مختلفی که ردیف بودجه می گیرند و طبیعی هست مخالف ازادی حجاب باشند . چون نون تو حجاب هست ......
Iran, Islamic Republic of
عزیز مقیم خارج
شما مجاز نیستی چون فضا مجازیست هر چه به ذهن مبارکت برسه تقریر کنی
آویزه گوشت بفرما ! همیشه قانون حتی بدش از بی قانونی بهتره
Iran, Islamic Republic of
الکی حرف نزن
هی یاد گرفتید حجاب اجباری اجباری میکنید
حجاب نص آیات قرآن هست هدف شما اینکه اول حجاب و آزاد ونید بعد بگید چرا باشگاه شبانه نباشه بعد چرا الکل خوردن علنی نباشه ..قرار نیست که اسلام طبق نظر و عقیده فردی قانون خودشو بگه حالا هرجای دنیا هرجور میخواد باشه خیلی کارای دیگه ام میکنن چرا اونا رو نمیگی همین کشورهایی که میگی چندتاشون انتخابات داره؟مردم کدومشون جرات میکنند هرچی بخوان بگن و بنویسن از بالا تا پایین مسئولین رو به .... بک شن هیچ کی چیزی نگه
Iran, Islamic Republic of
میشه مسائل بی ربط رو با هم قاطی نکنید?
قانون برای مردم است نه مردم برای قانون
Iran, Islamic Republic of
احکام اجتماعی اسلام تقلیدی نیست و باید از ولی فقیه و حاکم شرعی اسلامی تبعیت کرد اما واقعش این است که همه اینها بهانه است و شماها دنبال برهنگی کامل زنان هستید. شماها دنبال سکولار کردن جامعه و حیوانی کردن روابط مثل غرب هستید. شماها دنبال یک اسلام صوری و کاریکاتوری و بی محتوا و اسمی مثل ترکیه و پاکستان و.. هستید. شماها دنبال دفن انقلاب و برگرداندن امریکایی ها به کشور هستید. شماها همان سربازان شیطانید. شماها دشمن استقلال این کشورید. شماها افراد بی منطق و شهوتران و بی غیرت و فاسدی هستید که نونتان در برهنگی زنان و تن آنهاست. محال است بگذاریم آمریکا دو مرتبه به این کشور برگردد. حالا همچنان به جعلیات خود در مورد حجاب و احکام الهی ادامه دهید.
Iran, Islamic Republic of
چه کسی گفته احکام اجتماعی تقلیدی نیت و باید از ولی فقیه تبعیت کرد؟
صفا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پلیس حکم صادر نمیکنه. پلیس به قانون عمل میکنه. به وظیفه اش باید عمل کند. شما اول مسئله را متوجه شوید. مثلا وقتی پلیس خودرویی را که از چراغ قرمز رد شده ، جریمه میکند ، دارد به وظیفه اش عمل میکند و بحث حکم وقاضی مطرح نیست. اعمال قانون میکند. پلیس در بحث بی حجابی یا بدحجابی هم هر چه وظیفه اش باشد، باید عمل کند. این مثل روز روشن است. کجایش ابهام داره آخه؟!!
Iran, Islamic Republic of
چرا جهان نیوز مزخرفات امریکا نشین را می زنی ولی جواب محکمش را نمی زنی. از جواب بدت آمد؟ خب خودت غیرت نداری جوابش را بدهی؟ یکی از خودتتان جواب بدهد. شاید اشتباه می کنم ولی همچین بفهمی نفهمی از مرور مطالبی که راجع به حجاب کار می کنی یا مسائلی که به نحوی به حجاب بر می گردد احساسم این است که با اختیاری شدن حجاب و تبعاتش مخالف نیستی و بدت نمیاد!