جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

عکس‌های جاسوسی ازخودروی جدید سایپا در هند

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 590185
وبگاه هندی Rushlane، تصاویری از یک محصول ناشناخته منتشر کرده است که لوگوی سایپا دارد.
عکس‌های جاسوسی ازخودروی جدید سایپا در هند
به گزارش جهان نيوز به نقل از زومیت، این محصول که با استتار بدنه و در حال تردد روی تریلر دیده شده است، به احتمال فراوان با همکاری شاخه هندوستان شرکت رنو طراحی می‌شود. بتازگی خبرهایی از احتمال توقف تولید خودروهای تندر 90 و ساندرو در گروه خودروسازی سایپا شنیده شده است. با این اوصاف، به نظر می‌رسد محصول جدید سایپا در هندوستان، گزینه مناسبی برای بازار ایران باشد.
 
تصاویر مربوط به این خودرو، در جاده منتهی به شهر چنای (Chennai) هند دیده شده است که در شرق این کشور و بسیار نزدیک به RNTBCI (مرکز فناوری و تجاری گروه رنو نیسان هندوستان) قرار دارد. محصول فوق، احتمالا از شاسی و پلتفرم یکی از خودروهای اقتصادی رنو، مثل سیمبل، داستر یا کوئید استفاده می‌کند و برخلاف پیشداوری‌های بعضی وبگاه‌های داخلی بعید است مشابهت فنی با ساینا یا تیبا داشته باشد. حدود یک سال قبل هم ماکت مفهومی از سایپا با کد SP-100 رونمایی شد که مشابهت زیادی با خودروی رؤیت‌شده در هندوستان دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *