يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰
محمدهاشمی:

حضور مردم در بزنگاه ها همواره موثر بوده است

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 590167
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام خمینی (ره) هیچ گاه اسلحه یا پشتیبان خارجی نداشت و اتکای اول و آخر ایشان خداوند و نیروی مردمی بوده است.
حضور مردم در بزنگاه ها همواره موثر بوده است
به گزارش جهان نيوز،‌ محمد هاشمی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص نقش مردم در حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه گفت: مشارکت مردم در راهپیمایی از اهمیت بالایی برخوردار است و این توصیه همیشگی برای حضور پررنگ در راهپیمایی به مردم وجود دارد.

وی با بیان اینکه هنوز وضعیت کشورمان به گونه‌ای است که حضور مردم در صحنه بازدارنده و تاثیرگذار است گفت: در حقیقت حضور مردم در این صحنه‌ها نمایش اقتدار نظام است.

هاشمی با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی از ابتدا متکی به حضور مردم بوده است گفت: امام خمینی (ره) هیچ گاه اسلحه یا پشتیبان خارجی نداشت و اتکای اول و آخر ایشان خداوند و نیروی مردمی بوده است.

این عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بنابراین باید از این رویداد استفاده شود و مردم به شکل هر چه وسیع‌تر در صحنه حضور یابند.

وی تصریح کرد: حضور مردم برای خنثی کردن توطئه‌ها و حیله‌های دشمن موثر است و همیشه از ابتدای انقلاب تنها پشتوانه نظام ملت و مردم بوده اند.

هاشمی با اشاره به تلاش دشمن برای بی ارزش جلوه دادن حضور مردم گفت: دشمن از طریق رسانه‌های خود و شبکه‌های مجازی به دنبال تحقیر حضور ملت است و بعضا گزارش‌هایی که از شبکه‌های معاند نظام پخش می‌شود حکایت از دشمنی و کینه آن‌ها با ملت ایران دارد و این کینه ودشمنی در حقیقت نتیجه تحقیری است که ملت ایران آن‌ها را در زمان تسخیر سفارت امریکاکرد و آن‌ها به دنبال جبران این تحقیر هستند. از این رو حضور ملت بسیار موثر و بازدارنده است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *