جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

افزایش گرایش دختران دانش‌آموز به قلیان

جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب: 589949
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: انکار گرایش دختران به اعتیاد و سیگار به معنای پاک کردن صورت‌مسئله است.
افزایش گرایش دختران دانش‌آموز به قلیان
به گزارش جهان نيوز؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش گرایش دانش‌آموزان دختر زیر 14 سال به قلیان و سیگار طبق آخرین اخبار اعلامی، گفت: انکار گرایش دختران به اعتیاد و سیگار به معنای پاک کردن صورت‌مسئله است و درمانی در پی نخواهد داشت به همین دلیل رسانه‌های جمعی همچون صداوسیما باید در این زمینه با تولید برنامه به خانواده‌ها هشدار داده و مسئولان آموزشی و فرهنگی برنامه‌های عملی و کاربردی برای مقابله با این آسیب ارائه دهند.

وی ادامه داد: امور تربیتی در آموزش و پرورش عملاً تعطیل شده است هرچند معاونتی به ظاهر در این راستا وجود دارد اما آموزش و پرورش صرفاً در زمینه آموزشی فعالیت دارد با این وجود در همین حوزه نیز کاستی‌های بسیاری دیده می‌شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خانواده‌ها و مسئولان باید نسبت به وضعیت تربیتی و اخلاقی دانش‌آموزان احساس خطر کنند، اظهار کرد: همگی باید با فرهنگ‌سازی در راستای پیشگیری و گرایش بیشتر دانش‌آموزان به مواد مخدر، دخانیات و ناهنجاری‌های اجتماعی تلاش کنیم.

سلیمی با تأکید بر اینکه در زمینه خودسازی نسل جدید ناتوان بوده‌ایم، بیان کرد: این خودسازی باید توسط پدر و مادرها و مسئولان نیز صورت بگیرد تا نتیجه آن در نسل جدید دیده شود، متأسفانه نسل جوان در میان دعواهای سیاسی در حال از بین رفتن هستند لذا باید برای نجات کشور و این کودکان، نوجوانان و جوانان بااستعداد دلسوزانه اقدام کرد.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *