سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

خودکشی مرد جوان با روش عجیب

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 587846
سرهنگ مجتبی سهرابی رئیس کلانتری 127 نارمک از خودکشی جوانی 34 ساله در خانه مجردی اش در روز چهارشنبه خبر داد.
خودکشی مرد جوان با روش عجیب
به گزارش جهان نيوز؛ مرد جوان تهرانی که قصد داشت به زندگی خود پایان دهد یک روش جدید را خلق کرد.
سرهنگ مجتبی سهرابی رئیس کلانتری 127 نارمک از خودکشی جوانی 34 ساله در خانه مجردی اش در روز چهارشنبه خبر داد.

پس از اطلاع از این موضوع سریعا ماموران به محل مراجعه کرده و تحقیقات خود را در این زمینه انجام دادند.

تحقیقات محلی در خانه این مرد 34 ساله نشان از این داشت که این فرد با کشیدن کاور لباس زیپ دار روی سر خود و کشیدن شلنگ گاز شهری به درون کاور خود را کشته است.

بنابر گفته رئیس کلانتری 127 نارمک ماجرای فاش شدن راز خودکشی این مرد مجرد در خانه اش، از سوی یکی از آشنایانش به ماموران آتش نشانی اطلاع داده می شود.

پس از حضور ماموران آتش نشانی در محل، در که از پشت قفل بود باز می شود و با گشوده شدن این در، مرگ مرد 34 ساله محرز می شود.

رئیس کلانتری 127 نارمک در انتها خاطرنشان کرد: مرگ این جوان 34 ساله به بازپرس کشیک پایتخت اطلاع داده شد و بنابر نظر بازپرس، جسد برای فاش شدن ابعاد بیشتری از مرگ این مرد مجرد به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ریزبین
Germany
دیوانه گیِ محض و ضعفِ تسلطِ برخود وتبعیت ازوسوسه ی شیطان . درست است که انسان دربُرهه و مقطعی میرسد که براساس متکی نبودن برخود و ازدست دادن عنان نفس عماره که همه گی این مسائل جز وسوسه گری و اغواگریِ شیطان لعین هیچ امردیگری نیست اقدام به حرکت و یا حرکاتی میکند که شاید برای بسیاری دیگر انسانها نه تنها درداورو شکننده است بلکه چه بسا دراذهان خیلی ها تاثیرات مخرب و پاک نشدنی ای خواهد گذاشت که ادامه دهنده ی همین راه خطا و ارتکاب به گناه کبیره را نیز حاصل کند . به عقیده و نظرحقیر تمامی این دست مسائل و مصائب هیچ ریشه ای جز اشتباهات و خطاهای از قبل انجام شده بوسیله ی شخصی که دست به خودکشی میزند نوع وطرزش مهم نیست و عمل و ارتکابش مهم است ندارد و احساس و مستاصل ماندن درمقابل کوهی از اشتباهاتی که نموده سرانجامش پایان دادن به خود و حیات دنیویِ خویش را رقم میزند ولی توصیه ام و پیشنهادی که خیلی هم ساده و هم زمان کمی را با نتیجه ی خوب و راهگشا و خلاصی و نجات را درپی خواهد داشت برای فردی که به این نقطه میرسد و طبیعتآ قدرت و اساسآ مقداری فکر و برنامه و نقشه برای اینکار هم زمان با وقت هم نیاز هست بجای خود کشی ساده ترین راه وزیباترین راهی که خروجی اش نه تنها برای خودِ فرد مثمر ثمر و حیات بخش است بلکه خطی خواهد شد که پیروانی زیاد بدنبال خواهد داشت ضمن اینکه راهروان و استمرار دهندگان این خط با رسیدن به نتیجه ی مطلوب و رهائی از این ورطه ی خطرناک و درد اورو بی نتیجه و تاسف بار دریچه ی زیبای زندگی با برکتی را همراه با پاکسازی و نظیف و تمیز کردن تمامی گذشته را درپی دارد و ان توصیه . ای عزیزی که تا این اندازه برای کاری عبث و جانکاه حرام کردی و میکنی ایا بهترنیست بجای خودکشی لطفی درحقِ خودت و همنوع خودت کنی و بیائی و خودت را بِکِشی؟؟ قلم و کاغذی ناقابل و ناچیز بردار و خودت و گذشته و تمامی افعال و اعمالت را درروی این برگه کاغذ بِکِش منظور از کِشیدن خود شرح حال خود , تمامی خوبی ها و مثبت هایت واثراتش و تمام بدیهای وزشتی هایت را با اثراتش را فهرست کن وبنویس مطمئن هستم که بعداز این خودکِشی و دیدنِ درون وبرونت دراین صفحه وبا تیک های مثبت و منفی زدن به فهرست و جداسازی و طبقه بندی انها وراه برطرف کردن بدیها و استمرار و پیگیری و مجاهدت در بیشترو بهترکردن خوبیهایت نه تنها دیگر خودرا نکشتی بلکه کِشیدی و وزن و عیارت را شناختی و درصورت احتیاج به کم کردن و یا ازدیاد هرکدام از انها موفق ترو خشنودتر خواهی بود تا این عمل ضمن اینکه از نجات دادن دیگران با این دستورالعمل وراه و بقول معروف نسخه پیچی چه زندگی ها و چه صحنه های دلخراشی را زیبا ترو ممتد تر کرده ای . مرا ببخشید از پُرگوئی و اتلاف وقت شریف و گرانبهایتان و امیدوارم نظرم سبب بی حوصله گی و تکدر خاطرات عزیزانم نشده باشد . خدایارو مددکارهمه باشد درراه تعالی وقربت بخودش .