سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت جسمانی ملکه رنجبر

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 586471
فرزند ملکه رنجبر گفت: پرستاران مربوط به روند پزشکی حال مادر دیگر برای رسیدگی به او حضور ندارند چون جای ناراحتی وجود ندارد و نیاز به حضور آنان نیست که یعنی حال مادر کاملا خوب شده است.
آخرین وضعیت جسمانی ملکه رنجبر
به گزارش جهان نيوز، فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر  درباره وضعیت جسمانی مادرش گفت: حال مادر بسیار خوب است و روز به روز بهبودی پیدا کرده و به شرایط متعادل جسمانی رسیده است.

وی افزود: نگرانی های اولیه درباره حال مادر رفع شده و همه چیز در دست کنترل است، بهبودی حاصل شده و رضایت کامل وجود دارد. مادر به تنهایی راه می رود و تنها مسائل مربوط به سالمندی و سن بالاست که باید خود را با آن تطبیق دهیم.

ایروانی درباره روند درمانی و پزشکی ملکه رنجبر اظهار کرد: پرستاران مربوط به روند پزشکی حال مادر دیگر برای رسیدگی به او حضور ندارند چون جای ناراحتی وجود ندارد و نیاز به حضور آنان نیست که یعنی حال مادر کاملا خوب شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر پرستار همیشگی مادر که پیش از بیماری نیز همواره از او نگهداری می کرد در کنار اوست. تنها فعالیت کم و حضور نداشتن در جامعه که باعث می شود هنرمند شاد نباشد در مادر نیز وجود دارد.

فرزند ملکه رنجبر خاطرنشان کرد: مسئولان، دوستان و همکاران مادر به دیدار او می روند و برخی نیز تماس گرفته و جویای حال مادرم هستند که از همگی آن ها تشکر می کنم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *