پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۴

نگویند بی خبر بودیم؛ تروریست ها فعال شده اند

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 586023
بیایید همان گونه که آقای روحانی می خواهد فکر کنیم. یک ما قبل وقتی اغتشاش در مشهد کلید خورد و سازمان تروریستی منافقین و برخی گروهک های مشابه سوار بر موج اعتراض سپرده گذاران مالباخته در مشهد شدند و سپس اغتشاش به یکی دو شهر دیگر رسید، روحانی خواستار شدت عمل با قانون شکنان شد.
نگویند بی خبر بودیم؛ تروریست ها فعال شده اند
به گزارش جهان نيوز، محمدایمانی در صفحه ی مجازی خود نوشت: حامیان دوآتشه دولت می گویند درست است که مصاحبه اخیر روحانی هیچ حرف تازه ای نداشت اما او می خواست پس از اغتشاش یک ماه قبل بگوید شرایط با ثبات و تحت کنترل است. بیایید همان گونه که آقای روحانی می خواهد فکر کنیم. یک ما قبل وقتی اغتشاش در مشهد کلید خورد و سازمان تروریستی منافقین و برخی گروهک های مشابه سوار بر موج اعتراض سپرده گذاران مالباخته در مشهد شدند و سپس اغتشاش به یکی دو شهر دیگر رسید، روحانی خواستار شدت عمل با قانون شکنان شد.
 
به اصرار او تلگرام فیلتر شد و این در حالی بود که تا قبل از این اقدام، به تحریک برخی کانال های وابسته به سرویس های جاسوسی مثلث صهیونیسم مسیحی، برخی اغتشاشگران دست به آدم کشی و جنایت و تخریب اموال عمومی و خصوصی و آتش زدن مساجد و حسینیه ها و همچنین پرچم مقدس جمهوری اسلامی کرده بودند.
 
وقتی با موقعیت شناسی و حماسه حضور خود مردم، بساط آشوب جارو شد، آقای روحانی ریل را عوض کرد و برخلاف مواضع شداد و غلاظ در جلسات تصمیم گیری، مجددا ژست تبلیغاتی گرفت و دوقطبی آزادی یا فیلترینگ مجازی را احیا کرد. این برای آن بود که دولت به عنوان مقصر اصلی نارضایتی اقتصادی مردم ، از موضوع بحث کنار رود و مجادله بر سر رها شدگی فضای مجازی، موضوع بحث را به سمت دستگاه های دیگری غیر از دولت سوق دهد.
 
اکنون چند روز است همان کانال های اجاره ای گروهک های تروریستی که به عنوان پادوی سیا و موساد و ام آی سیکس عمل می کنند، مجددا ساز تحریک به اغتشاش و ایجاد بی ثباتی را در آستانه ده مبارک فجر کوک کرده اند.
 
این بار اگر تروریست ها و اوباش، به جان یا مال شهروندان آسیبی بزنند، مسئولیت آن متوجه شخص آقای روحانی است که سیاسی کاری و فرافکنی مسئولیت را بر ایجاد شبکه ملی اطلاعات، و قانونمند و مسئولانه کردن فعالیت در فضای مجازی و تلگرامی ترجیح داده است. براستی چند نفر دیگر باید توسط تروریست ها و اوباش - بی هیچ گناهی-  قربانی شوند تا رئیس دولت و وزیران ذی ربط، مسئولانه تر رفتار کنند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


؟!!!
Iran, Islamic Republic of
از کجا اینقدر مطمئنید که دولت بی برنامه وفشل وکهنسال وسرگرم ردیف کردن نحوه ارتقاء حقوق نجومی ذخایر نظام ! از اغتشاش بدش میاد؟!
Iran, Islamic Republic of
این نارنجکهای دود زا ،در راستای کمک به دولت در جهت انجام عملی برجامهای منطقه ایست.نمونه اش =تصویب عضو کنوانسیون پالرمو شدن!
لطفا به جای دیدن مو ! جهت پیچش مو را ببینید وانرژی خودتون رو هدر ندید!
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
از شخصی پرسیدند مرکز کره ی زمین کجاست گفت :درست همین جایی که من ایستاده ام مرکز کره ی زمین است . در بررسی شخصیت اقای رئیس جمهور به نظر می رسد که خیلی دوست دارند تمام امور جاری کشور قائم به ذات ایشان باشد .هرچه ایشان می فرمایند درست است و لا غیر.بارها و بارها از راهکارهای مقام معظم رهبر ی بدلیل اینکه با منویات شامخه بزرگوار مغایرت داشته ،سر بر تافته و زیرکانه شانه خالی کرده اندو حتی در حاشیه لفاظی های زشتی کرده اند .مردم اینها را می فهمند که در راهپیمایی علیه اغتشاش گران نوشتند :
مسئولین دل خوش نکنند فقط به عشق رهبر آمده ایم.
اما به قول یکی از روحانیون محترم عراق:
سران سه قوه افرادی هستند که در یک بازه ی زمانی می آیند و در آینده ی نه چندان دور باید صندلی را برای نفر بعدی دستمال بکشند .مهم ولایت فقیه است که مرکز ثقل حکومت جمهوری اسلامی و نظام علوی است.
زنده باد مرجعیت عالیقدر شیعه .
Iran, Islamic Republic of
امت حزب الله هم فعال می شود امتحان کنید ببینید کی پای کار می ماند.