پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

مذاکره برای سرمایه‌گذاری هیوندای در ایران

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 585632
معاون فروش و بازاریابی یک شرکت خودروسازی، از رونمایی آزرا تا پایان بهمن ماه خبر داد و گفت: در حال برنامه‌ریزی برای تولید خودروی توسان پس از الانترا هستیم.
به گزارش جهان نيوز؛ حسن اکبری در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان، با بیان اینکه این نمایشگاه با پیش فروش هیوندای الانترا تولید داخل مصادف شد، اظهار داشت: به علاوه J۴ در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد تا نظرات مردم درباره این خودرو را نیز دریافت کنیم و از این نظر نمایشگاه اصفهان برای ما اهمیت بسیاری داشت.

او در ادامه با اشاره به اینکه بعد از نمایشگاه در هفته آینده اولین سری هیوندای اکسنت را تحویل می‌دهیم، تاکید کرد: تا پایان ماه هیوندای آزرا را رونمایی خواهیم کرد.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور به استقبال از پیش فروش الانترا اشاره و تصریح کرد: در واقع در مورد این محصول با سونامی فروش روبه رو شدیم و ظرفیت‌ها بسیار سریع تکمیل شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر شرایط فروش برای ۹۰ درصد محصولاتمان باز است، تصریح کرد: بعد از تولید الانترا، در حال برنامه‌ریزی برای تولید خودروی توسان هستیم و به نظر می‌رسد در نیمه اول سال ۲۰۱۹ تولید این محصول را آغاز کنیم.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور درباره تاثیر افزایش نرخ ارز بر قیمت خودروها گفت: در حال حاضر در مقابل افزایش قیمت ناشی از افزایش نرخ ارز مقاومت کرده‌ایم و قیمت‌ها را بالا نبرده‌ایم.

او همچنین تصریح کرد: در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری هیوندای در ایران هستیم و نتیجه مذاکرات جدید فروردین سال آینده به طور رسمی اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چندین سال قبل که تاریخ دقیق آنرا بخاطر ندارم ( شاید بیست تا سی سال پیش ) شرکت هیوندای کره کلاه بسیار گشادی بر سر وزارت صنایع سنگین گذاشت که دولت مقرر کرد آن شرکت از ایران اخراج شود و قراردادی با آن بسته نشود !
آیا مسئولین اون قرارداد رو لحاظ کردن ؟!