کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای رذیلانه سند 2030 در خون بعضی‌هست

5 بهمن 1396 ساعت 18:16

حجه الاسلام پناهیان با بیان اینکه ارتباط دانش‌آموزان با شهدا و ایثارگران موجب رهایی از هواهای نفسانی، تقویت معنویت و خلاقیت می‌شود، گفت: غرب‌زدگی سم مهلک جامعه ماست.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در واکنش به دستورالعمل اردو و بازدید دانش‌آموزی که در بخشی از آن بازدید دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دوره‌های اول و دوم از گلزار شهدا، آرامستان و عیادت از جانبازان ممنوع شده است، اظهار کرد: برای چنین دستورالعملی باید اظهار تأسف کرد.
 
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان اگر با شهدا، ایثارگران و جانبازان ارتباط برقرار کنند از هوای نفسانی رهایی می‌یابند، گفت: رهایی از هوای نفسانی باعث رشد علمی، افزایش معنویت و خلاقیت می‌شود.
 
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: آن کسی که می‌خواهد دانش‌آموزان ارتباط خود را با شهدا، ایثارگران و رزمندگان قطع کنند، می‌خواهد خلاقیت در این کشور بمیرد و از بین برود.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما این بند در دستورالعمل «اردو و بازدید دانش‌آموزی» به معنای اجرای زیرپوستی سند 2030 نیست؟ بیان کرد: باید در مقابل چنین مصوباتی ایستاد، ما نیاز به سند 2030 نداریم و می‌توانیم با فرهنگ دینی خود فرزندانمان را تربیت کنیم.
 
پناهیان با بیان اینکه تمام غرب‌زده‌ها در کشور به صورت بسیار رذیلانه‌تری سند 2030 در خونشان است که اجرا کنند، خاطرنشان کرد: غرب‌زدگی سم مهلک جامعه است که باید مراقب بود.
 
منبع: فارس


کد مطلب: 585575

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/585575/اجرای-رذیلانه-سند-2030-خون-بعضی-هست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com