پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
متوسلانی:

برخی از فیلم اولی‌ها همه را شوکه می‌کنند

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 585536
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: نمی توان بدون دیدن آثار شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر درباره آن نظر داد چون ممکن است ناگهان پدیده ای در میان آثار نظر همه را جلب کند همان گونه که دو سال قبل فیلمی مثل "ابد و یک روز" که توسط جوانی به نام سعید روستایی تولید شد و شوک به جشنواره وارد کرد که خوشحال کننده بود.
برخی از فیلم اولی‌ها همه را شوکه می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، محمد متوسلانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره بازی در تلویزیون گفت: من سه سریال "گاهی به پشت سر نگاه کن"، "شب روباه"، "بانی چاو" و "در جستجوی آرامش" که اخیرا پخش شد را با تلویزیون کار کرده ام.

وی در همین راستا افزود: اگر متن و نقش خوب پیشنهاد شود حتما در تلویزیون باز هم بازی می کنم چون دوست دارم سریالهایی با نقش خاص بازی کنم تا کارنامه کاری متفاوتی داشته باشم.   

محمد متوسلانی
بازیگر "در جستجوی آرامش" درباره رابطه ورزش و سینما و تولید فیلم با موضوع ورزش اظهار کرد: ورزش و سینما هر دو مقوله های بسیار مورد توجه به ویژه در نزد جوانان هستند می تواند همکاری این دو عرصه در پرورش نسل جوان در جامعه موثر باشد. اگر عرصه ورزش و سینما برنامه ریزی های درست داشته باشند هر دو می توانند به هم کمک کنند و مخاطبان بیشتری داشته باشند. این دو عرصه وقتی با هم کار کنند بسیار بیشتر می توانند در نظر مردم دیده شده و محبوبیت داشته باشند.

متوسلانی به وجود جشنواره های مختلف در عرصه سینما اشاره کرد و توضیح داد: جشنواره هایی که نوپا هستند باید تبلیغات شایسته ای را اتخاذ کنند تا مخاطبان با آنها آشنا شده و از آنها استقبال کنند. هر چقدر استقبال از جشنواره ها بیشتر شود طبیعی است که نفوذ جشنواره هم بیشتر می شود. جشنواره ها باید در جهت جذب مخاطب بیشتر سالنهای با کیفیت در تعداد زیاد داشته باشند و تبلیغات در میزان بالا انجام دهند تا موثر واقع شوند. 

محمد متوسلانی
وی درباره جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: نمی توان بدون دیدن آثار شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر درباره آن نظر داد چون ممکن است ناگهان پدیده ای در میان آثار نظر همه را جلب کند همان گونه که دو سال قبل فیلمی مثل "ابد و یک روز" که توسط جوانی به نام سعید روستایی تولید شد و شوک به جشنواره وارد کرد که خوشحال کننده بود. امیدوارم چنین شوک هایی در جشنواره سی و ششم فیلم فجر هم داشته باشیم. اتکا به نام ها درست نیست بلکه باید کیفیت آثار را دید و امیدوارم فیلم های خوب در این دوره جشنواره ببینیم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *