يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

وزیر دفاع کویت عازم قطر شد

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 585388
وزیر دفاع کویت روز چهارشنبه در بحبوحه بحث و جدل درباره احضار سفیر عربستان در کویت عازم قطر شد.
وزیر دفاع کویت عازم قطر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، وزارت دفاع کویت در بیانیه ای اعلام کرد که «ناصر صباح الاحمد الصباح» وزیر دفاع این کشور برای یک سفر رسمی عازم قطر شد. بنا بر اعلام وزارت دفاع کویت این سفر در پاسخ به دعوت امیر قطر برای حضور در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده نظامی احمد بن محمد صورت گرفت.
 
سرلشکر ستاد «محمد الخضر» رئیس ستاد مشترک ارتش کویت و تعدادی دیگر از مقامات بلندپایه نظامی کویت وزیر دفاع این کشور را در سفر به قطر همراهی کردند.پایگاه خبری « کویت نیوز » پیشتر اعلام کرد وزارت امور خارجه این کشور روز سه شنبه «عبدالعزیز الفایز» سفیر عربستان در کویت را احضار کرد و سلسله مراتب اعتراض خود را درباره توهین «ترکی آل الشیخ» مشاور ولیعهد سعودی به «خالد الروضان» وزیر تجارت و صنایع کویت که وزیر مشاور در امور جوانان این کشور نیز است به وی ابلاغ کرد.

ترکی آل الشیخ مشاور محمد بن سلمان پیشتر از الروضان پس از سفر اخیر وی به قطر و دیدار با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور به شدت انتقاد کرده بود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *