سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

عارف: فحش خوری را یک اصل می دانم

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب: 583409
«محمد رضا عارف» عضو فراکسیون امید مجلس و رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در مصاحبه با روزنامه اعتماد
عارف: فحش خوری را یک اصل می دانم
به گزارش جهان نيوز؛ «محمد رضا عارف» عضو فراکسیون امید مجلس و رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت:

«ما نمی‌خواهیم با شعار رأی بخریم. ما انتظار داریم جامعه براساس شناخت افراد، توانایی آنها، کارایی آنها و نقش‌آفرینی‌شان رأی دهد. مطمئن باشید بنده هرگز حرکتی در مجلس با نگاه به آینده خودم، نخواهم کرد. فراکسیون امید با ارائه کارنامه قابل قبول در انتخابات بعدی جایگاه خود را حفظ و ارتقا خواهد بخشید.»

عارف در بخش دیگری از این مصاحبه گفت:
«ما نمی‌خواهیم مسائل درون‌تشکیلاتی را خیلی مطرح کنیم. انسجام برای ما خیلی مهم است. برای اینکه انسجام حفظ شود، سکوت، تحمل، سعه صدر و بعضاً فحش خوری را یک اصل می‌دانیم.

عارف تاکید کرده است که «ما نمی‌خواهیم با شعار رأی بخریم، ما انتظار داریم جامعه براساس شناخت افراد، توانایی آنها، کارایی آنها و نقش آفرینی‌شان رأی دهد». این در حالی است که اصلاح طلبان بارها اعلام کرده‌اند که لیست امید برای شورای شهر پنجم و همچنین لیست امید برای مجلس شورای اسلامی دهم با زدو بند بسته شده و آن را «لیست رانتی» نامیدند.

گفتنی است اولین بار «فاطمه دانشور» عضو شورای شهر چهارم، خبر «لیست فروشی» شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مبنی بر پیشنهاد ۲ میلیارد تومانی برای گنجاندن نام وی در لیست اصلاح‌طلبان را رسانه‌ای کرد. پس از آن روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد، خبر لیست‌فروشی اصلاح‌طلبان در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران را تأیید و تصریح کرد که دبیرکل حزب کارگزاران در این خصوص نقشی کلیدی داشته است.

موضوع لیست رانتی و شائبه دخیل بودن پول‌های کثیف در کارنامه اصلاح طلبان مسبوق به سابقه است. پیش از این نیز در انتخابات مجلس دهم «الهه کولایی» فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب که با وجود سوابق کاری و داشتن چهره‌ای سرشناس در جریان اصلاحات از فهرست امید در مجلس شورای اسلامی جامانده بود در مصاحبه‌ای با خبرگزاری «آنا» اعلام کرد: «همیشه پول و قدرت در حوزه سیاست تأثیرگذار هستند. برخی کاندیداها از طریق رانت وارد لیست امید شدند و من این مسئله را تکذیب نمی‌کنم».

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *