يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰
۹
بسیج پنج واحد دانشگاه آزاد تهران خطاب به آیت الله جنتی:

صلاحیت اجتهادی حسن روحانی مجددا بررسی شود

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 582289
بسیج دانشجویی 5 دانشگاه آزاد اسلامی تهران بزرگ طی نامه‌ای به آیت‌الله جنتی خواستار بررسی صلاحیت علمی و اجتهادی حسن روحانی در مجلس خبرگان رهبری شدند.
صلاحیت اجتهادی حسن روحانی مجددا بررسی شود
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی5 واحد دانشگاه آزاد اسلامی تهران بزرگ طی نامه‌ای به آیت الله جنتی، خواستار بررسی صلاحیت علمی و اجتهادی حسن روحانی در مجلس خبرگان رهبری شدند.

متن نامه به شرح زیر است:
« ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری
حضرت آیت الله جنتی
سلام علیکم
ضمن آرزوی توفیق، همانطور که مستحضرید، افاضات جناب حسن روحانی در باب نقد معصومین علیهما السلام، تفسیر ناصواب مذاکره با آمریکا و توجیه آن با استناد غلط به وقایع صدر اسلام همچون نصیحت حضرت اباعبدالحسین علیه اسلام به عمر بن سعد در جریان قیام عاشورا، تشبیه  قرارداد برجام به صلح امام حسن علیه اسلام با معاویه، اظهارات خلاف عقاید شیعه در خصوص اینکه مبنای ولایت امیرالمومنین علیه السلام بر اساس نظر مردم است و در نهایت شائبه تقلب علمی ایشان در رساله دکتری، ما را به این نتیجه رسانده است که رئیس جمهور محترم فاقد صلاحیت علمی و اجتهاد کافی در مسائل فقهی و دینی است.

لذا از آنجایی که شرط عضویت در مجلس خبرگان رهبری علمیت و اجتهاد اعضای آن است، خواهشمند است ضمن احضار جناب آقای روحانی ، دستورات لازم را در خصوص بعمل آوردن آزمون کتبی و شفاهی از ایشان و یا آوردن دست خط  از مراجع عظام تقلید که تایید کننده اجتهاد ایشان باشد مبذول فرمایید.

انتظار می رود در صورت اثبات فقدان صلاحیت علمی و اجتهادی جناب روحانی، عضویت ایشان در مجلس خبرگان رهبری ملغی اعلام گردد.»

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت موافقم
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوبه
عالیه
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی به خدا و پیامبر و ائمه دروغ ببندد روزه اش باطل است پس به طریق اولی اجتهادش هم باطل است البته اگر مجتهد باشد
Iran, Islamic Republic of
بارک الله. این همان آتش به اختیار است. این همان است که آقا از شما دانشجویان خواستند تقیه نکنید. موضوع هم کاملا درست است . اصولا در مملکت ما شرایطی را به وجود آورده اند که همه چیز ماستمالی می شود. ظاهرا اصل بر ماستمالی کردن است.
دلهای خونین
Iran, Islamic Republic of
واقعا جنگ را جوانان اداره کردند و برای سازندگی هم آستین بالا زدن وگروهای جهادی را هم ادامه می دهند آیا مطا لباتشان حق است ؟ پس رسیدگی کنید
رر
Iran, Islamic Republic of
به حال اين ملت بايد گريه كرد تورو خدا ببينيد همه را برق مي گيرد ما را متاسفانه چراغ نفتي گرفته است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟. ؟؟؟؟؟؟؟؟
مصطفی
United Kingdom
فکر نکنم نفر اخر خبرگان بتواند صلاحیت علمی نفر دوم را بررسی کند
رر
Iran, Islamic Republic of
برو بشين تو خونت اخه با اين سن و سال از جون ملت چي مي خواي!؟
Iran, Islamic Republic of
...