جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۸۰
پس از حدود پنج سال مسئولیت؛

روحانی: عمده مشکلات‌ اقتصادی از مدیریت نادرست در گذشته است!

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 580865
رییس‌جمهور به وزیر کشور مأموریت داد ظرف یک هفته با هماهنگی شوراهای تأمین، گزارش دقیقی از حوادث اخیر و افرادی که در اثر این حوادث دستگیر، مصدوم یا احیاناً کشته شده‌اند، به تفکیک و بیان دقیق علت و چگونگی هر بخش را به وی ارایه کنند.
روحانی: عمده مشکلات‌ اقتصادی از مدیریت نادرست در گذشته است!
گروه سیاست جهان نيوز: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت که ریاست آن را برعهده داشت، ضمن تشکر از بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر، گفت: رویکرد اصلی دولت در لایحه بودجه سال ۹۷ اشتغالزایی و حرکت به سمت ریشه‌کنی فقر مطلق است و پیرو تاکید رهبر انقلاب، مردم انتظار دارند که همه قوا و تمامی دستگاه‌ها و نهادها با همدلی و همراهی به تحقق سریع‌تر این اهداف و تامین مطالبات به حق مردم کمک کنند.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی یک شبه پدید نیامده و عمدتاً ناشی از مدیریت نادرست در گذشته است، اظهار داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب متواضعانه خود را نیز مخاطب مطالبات به حق مردم معرفی می‌کنند، یعنی همه باید مسئولیت مشکلات را بپذیرند و با وحدت و همدلی ضمن مایوس کردن دشمن از توطئه، مردم را به شرایط کشور و آینده امیدوار و دولت را نیز در اصلاح و پایداری اقتصاد به نفع مردم یاری نمایند.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور و آگاهانه مردم و همچنین نیروهای امنیتی و انتظامی در حوادث اخیر، حفظ وحدت و انسجام ملی، آرامش و امید آفرینی را ضرورت پیشرفت کشور خواند و از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها خواست با حفظ هوشیاری، از نشر شایعات، تخریب و سیاه‌نمایی که خواست بدخواهان نظام و مردم است، خودداری نمایند و به وظیفه ملی خود عمل کنند.

رییس‌جمهور در ادامه، به وزیر کشور مأموریت داد ظرف یک هفته با هماهنگی شوراهای تأمین، گزارش دقیقی از حوادث اخیر و افرادی که در اثر این حوادث دستگیر، مصدوم یا احیاناً کشته شده‌اند، به تفکیک و بیان دقیق علت و چگونگی هر بخش را به وی ارایه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی دائم احساس دستور دادم دستور دادم را در بیان کلام ایشان پر واضح است.راست میگه مشکلات را همین اقیان ترکان و نوبخت و نهاوندیان و نیلی و شریعتمداری و اخوندی و نعمت زاده و کرباسچی از سال 1368 که دلار 7 تومانی را کردند 170 تومان و بعد هم شروع کردند در بانک ها وام های میلیونی گرفتند و صاحب ثرو ت و تملک بیت المال شدند وریل کزاری اقتصاد لیبرالی را اینها در 28 سال اخیر بدست گرفته اند حالا هم فرار رو به جلو میکنند .
چرا وقت رای دادن دقت نمی کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ببینید یکی که میتونه معمای وضعیت اقتصادی و حل کنه باید طلا بگیریمش
کی میتونست بفهمه همه مشکلات مربوط به گذشته است و امروز مدیران موظف به بخور و بخوابند نه بیشتر؟ تو آلمان و انگلیس هم اینطور به مسائب زیرکانه نگاه نمیشه. این برتری سیستم مدیریتی کشور ما بر دنیا رو ثابت می کنه.
حسین
Netherlands
شصت سال پیش که ما اغلب تنبه بدنی می شدیم ، کسی بین ما بود که بعد از تنبه آواز می خواند که : دردم نیومد ، پوستم گفته. و جوابش دوچیز بود : ای پوست گلفت(منظورالاغ بود) ، دیگری : ای بی درد ( این در انزمان توهین به انسانیم فرد بود که کسیی بیدرد باشد و از درد دیگران بی اطلاع بفرموده استاد سخن : تو کز محنت دیگران بی غمی...).
حالا شما مستقیم بگو یا کنایه بزن یا نصیحت کن یا درس عبرت بده.... اثر نداره . باید فکری اساسی کرد.
پناه بر خدای متعال که چه ندیدم در این هفتاد سال
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای روحانی این بی عدالتیه اخه من هم توان این راداشتم که مثل شما رییس جمهور بشوم ومشکلات را بیندازم گردن قبلی ها و8 سال خودم ودوستام نجومی بگیرم ... فقط رسانه وسلبریتی نداشتم...
Iran, Islamic Republic of
توهم اگه رئیس جمهور میشدی داستان :
اینهمه دوستان که میبینی مگساننددور شیرینی
برای شما تکرار میکردن، حواست نیست خاتمی دم انتخابات چی گفت؟!!!
« تکرار میکنیم » وززززززززززززززززززززززززززز
Iran, Islamic Republic of
... توی پنج سال مملکت درب و داغون و تکه تکه شده را آباد کرد آنوقت روحانی بعد از پنج سال فقط شعار میدهد و دیگران را مقصر میداند وااقعا خنده دار است مردم باید به خیابانها بیایند و خواستار برکناری روحانی شوند
Russian Federation
همانطور که رهبری معزز انقلاب تمام تلاش و کوشش و حتی جان خود را در کف دست گذاشته تا زمام انقلاب را به دست صاحب اصلی اش که امام زمان علیه السلام است برساند منافقین هم تمام تلاش خود را میکنند و به نظر می رسد آنها هم حاضر باشند از جانشان بگذرند تا زمام و افسار انقلاب را به دست آمریکا بسپارند .
Ukraine
دوران مدیریت آقای روحانی به عنوان دوران کم کاری , درجازدن , رکود, خیانت به ارزشها , اعتماد به دشمن , جفا به دوستان و زخم زدن به دلسوزان در تاریخ انقلاب ایران و جهان ثبت خواهد شد . آقای روحانی موضوع تظاهرات مردم بود
Iran, Islamic Republic of
روحانی واقعا موضوع واقعی تظاهرات بود اما دوستان کدخداش مسیر واقعی درخواستهای مردم را از دولت تنبل و خود روحانی فرافکن بوسیله اوباش و مزدوران داخلی منحرف کردند تا مطالبات اصلی مردم شنیده نشود و نظام و خون شهدا و پرچم ایران را سپر بلای روحانی کردند. همه چی گل و بلبله و هرچی خاره از گذشته است(البته ۵ سال ناقابل جزء گذشته به حساب نمی یاد و ایضا هر چند سالی که رو حانی و امثالهم قدرت را در چنگال خود خواهند داشت.)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
این دفعه رو اقای روحانی درست گفته تقصیر دولت قبله.
یعنی تقصیر خودشه چون دولت قبلی ایشان بوده.
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور
خداقوت پهلوان
دهان بسته
Iran, Islamic Republic of
فضای دولت امنیتی بود
امنیتی تر میشود
خدا رحم کند
اشتغال
Iran, Islamic Republic of
وقتی وزیر کار ،مشاور امنیتی خاتمی در دولت اصلاحات و عمده سوابقش امنیتی است،آیا امیدی به این متولی اشتغال که بیشتر در بهزیستی ها باید سراغش را بگیرید،وجود دارد؟
آیا با وجود تیم اقتصادی میلیاردر روحانی،عدالت و رفع فقر مفهومی دارد؟!
آیا با سکوت حوزه و روحانی های مدعی مبارز ه با طاغوت و فساد در مواجه با بی کفایتی های روحانی و دروغهای هر روزه اش و تهمت به دولتهای قبل در سرپوش گذاشتن بر گرانی ها،بیکاری جوانان،برجام بی فرجام،افزایش تهدیدها و تحریم ها و ...، امیدی به اصلاح وضع موجود هست؟!
نارضایتی احاد مردم و خاصه مستضعفین از اوضاع موجود و معیشت حاکم و صدقه ای برخورد کردن با مردم و حمایت از باندهای فساد مسئولین و نجونی بگیران حرام خوار عملا به مفهوم تشویق ملت برای بی اعتمادی به نظام است.
کاری که معاویه به توصیه عمر و عاص مکار علیه امام علی ع و حکومتش کرد تداعی می شود.
بره و بزغاله به فقرا میدادند و چند ماه بعد که بزرگ و به
ثمر می رسیدند و آن خانواده دلبستگی پیدا می کرد، شبانه عوامل معاویه با صورت پوشیده به خانه فقرا حمله می کردند و می گفتند به دستور علی باید بیت المال را پس بدهید!
و آنقد این نفوذی ها با برنامه و دقیق عمل کردند که وقتی امام المتقین در محراب به شهادت رسید، سوال میشد مگر علی ابن ابیطالب نماز هم می خواند!؟!
امریکا هیچ غلطی نمی کند اما این جماعت نفوذی و دلبسته غرب همه غلطی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
یعنی هر جلسه هیئت دولت که طبق بودجه اعلام شده 97،معادل سی وهفت میلیون از بیت المال برای مردم آب میخوره ،نتیجه اش اینه ؟!
بابا نمیخواد همون توئیت از خونه بکنید ،صرفه جوئی کنید.
Iran, Islamic Republic of
اصلا ما این دولت را نمی خواهیم کشور بدون دولت باشد بهتر است
Iran, Islamic Republic of
اظهار داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب متواضعانه خود را نیز مخاطب مطالبات به حق مردم معرفی می‌کنند، یعنی همه باید مسئولیت مشکلات را بپذیرند و با وحدت و همدلی ضمن مایوس کردن دشمن از توطئه، مردم را به شرایط کشور و آینده امیدوار و دولت را نیز در اصلاح و پایداری اقتصاد به نفع مردم یاری نمایند.

بزرگواری رهبر ما که ُبار ناتوانی یه عده رو هم ،به عهده میگیرند ،بر همه ما آشکاره.
ولی بالاخره نمیشد شما هم اینجابه جای نصیحت کردن دیگران به پذیرش مسئولیت خودشون ؛خودتون هم از مردم به دلیل قولهائی که دادید ولی بر بادرفت(منجمله=۱۰۰روزه درستش میکنم ُاونم هم در این انتخابات وهم در انتخابات قبلی ) عذرخواهی میکردید وبار مسئولیت خودتون رو به دوش میگرفتید؟!
Iran, Islamic Republic of
دولت را نیز در اصلاح و پایداری اقتصاد به نفع مردم یاری نمایند.
.... پخش پول به اسم طرح تحول سلامت در جیب یه عده ویا پرداخت حقوق نجومی با ردیف حق اوقات فرزندان ویا چندصد برابر کردن بودجه دفتر معاونین ومشاورینی مثل آشنا ،میشه یاری دولت به اصلاح وپایداری اقتصاد ،بقیه اقتصاد هم سهم مردمه که درستش کنند !
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی
چرا تکلیف مردم را روشن نمیکنید؟
دولت چرا به پیامرسانهای داخلی کمک نمیکند تا مردم آنجا کسب و کار کنند؟
شاید این حرف درست باشد که چون نمیخواهد دستش در بعضی جریانسازیها در کانالهای .... رو شود
و الا اگر ریگی به کفشش نباشد باید حمایت کند
علی
Iran, Islamic Republic of
مسئولین گذشته هر غلطی کردند تمام شده این غلط در دولت کنونی هنوز هم ادامه دارد پس چه فرقی است بین تو و اونها غلط غلط است فقط کسی که غلط می کند عوض شده وگرنه تغییری حاصل نشده است
Iran, Islamic Republic of
اللهم الکشف هذه الغمة عن هذه الامة بحضوره...

با این روش پیش بریم تا ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه هرکسی مشکلاتو ميخاد ناشی از سوء مدیریت قبلیا بدونه

این وسط فقط افرادی که درد محرومیت و فقر میکشن متضرر میشن و آسیب جدی میبینن والا مسئولینی که با مشکلات درگیر نیستن و نهایت دردی که میتونن بفهمن تحمل شنیدن اعتراضات و نقدها ، چون ضرر عمده ای متوجهشون نیست قطعا پیگیری هاشونم ریشه ای و مداوم نخواهد بود مدتی بر منسبی هستن و باخیال راحت با پولی که ذخیره شده و ... سالهای سال خودشون و اطرافیانشون با راحتی سرخواهند کرد

تو این کشور هم منابع هم پول هم ثروت فراوون مشکل اصلی درست تقسیم نشدن ثروت که این فاصله ها ایجاد میشه سوء مدیریت و اجرای ناقص موارد درست تشخیص داده شده هم مربوط به گذشته و هم حال ...

به امید آینده ای روشن برای انقلابی که آرزوی اصلی و همیشگیش خدمتی سازنده برای تشکیل حکومت جهانی واسطه فیض الهی بوده و هست و ان شاء الله با عبور از مشکلات و گذر از فقر همت اصلی کارگزاران مردم با خدمت صادقانه و خالصانه تقویت ایمان و باورها و ترک معصیت الهی در اعتقاد و قول و عمل و قدم در صراط مستقیم بشه
حسن روخانی
United States
کشور داری سخت و مشکلات زیادی دارد .اول وزیران با سواد تجربه و مدیر و لایق و صادق نیاز دارد.که در نظام اسلامی سخت پیدا میشه.همه خودی هستند و تخصص و لیاقت ملاک نیست .چهل سال است یک گردان با هم کشور را بیاد دادند .اهمیت ندارد وطن .فرصت . صنعت .توسعه آبادانی .رشد اقتصادی .فرهنگی و سیاست خارجی .چهار دهه کم زمانی نیست .همه دولت‌ها با روش امروز شما شروع کردند .و الان شما همانوزیری را بر مسند گذاشتی که در اول انقلاب سی سال داشت .چیزی الان در کشور نمانده که بتونی کشور را بگردانید. ته دیگ را هم خودت بتراش تا برای آینده و بقیه خودی ها خرجی باشه.قحط رجال برای شماها شعار شده .
United States
50 سال هم بگذره دوران طلایی اصولگرایان با اقای هاله نور را نمیشه پاک کرد.
Iran, Islamic Republic of
خخخخخع عزیزم! به زودی در دولت بعد این بازی رو سرخودتون در میاد..
Iran, Islamic Republic of
فقط میدانم که روی بقول شما آقای هاله نور را سفید کردند لااقل در ان دوره ماهواره فرستادیم و 20درصد غنی سازی انجام شد آنها را هم که به بهانه سیب وگلابی برجام گل گرفتند
34 سال دست شما بود گل و بلبل بود انتظار داشتید دست اوس محمود گل و بلبل نباشه؟؟
Iran, Islamic Republic of
انشالله رییس جمهور 1400 دکتر احمدی نژاد
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اون که حاله نور بود. حسن فریدون که گفته بود ستاره دنباله دار به دنبالش میرفت!
Iran, Islamic Republic of
خداازت نگذره که اینقدرپررویی....
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
مدیران ما تا به اشکال بر خورده اند مشکل به گردن دولت قبلی انداخته اند ! به نظر بنده مشکل اصلی در مدیران قبل وبعد نیست !! بلکه مشکل اصلی طاغوت بود که تمام کار ها را در کشور انجام نداد تا ما بعد از انقلاب اینقدر وقتمان صرف ساختن کاخ ها نگردد ! اگر کارخانه های مدرن ماشین سازی در کشور ایجاد کرده بود ما برای انواع پورشه مجبور نبودیم ارزمان که خون ملت است به حلقوم استکبار بریزیم !! هر چه می کشیم از دست مدیران فاسد وحرامخوار گذشته می کشیم !!! ما انقلاب کردیم که همچون مردم زندگی کنیم . در خدمت مردم و نوکر مردم باشیم . مستقل باشیم وبا همت مردم واز امکانات داخلی به خود کفایی برسیم ...
Iran, Islamic Republic of
آقای رییس جمهور! ...
Iran, Islamic Republic of
مملکت‌داری و ادای امیرکبیر رو هم در آوردن!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز گرامی؛ چرا کامنت منو اینطوری منتشر کردین؟! اینقدر تیکه پاره شده که خودمم یادم نمیاد چی نوشتم!
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت ریاست جمهور عزیز جناب اقای روحانی بعد از ۵ سال که زمام امورکشور را به عهده دارید این روش که دنبال مقصر باشید خیلی بد است زیرا نگران وقتی هستم که نفر بعد هم ضعف های خود را بشما عزیز دل نسبت دهد دوستدار همیشگی شما
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود مردم به جای تو به سیب زمینی رای میدادند
United Arab Emirates
به قول مولانا: آن یکی خر داشت پالانش نبود، یافت پالان گرگ خر را در ربود!! شده حکایت بهانه های کم کاریهای این آقا. حتما فردا میگه مشکلات اقتصادی حل نمیشه چون زمین کجه!!!
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
احسنت خوب گفتی اقای روحانی . بااین فرمایش شما مردممقصر اصلی را شناختند البته تعجب از این است که چرا از این حرفهای تکراری دست برنمی داری؟
-- مردم یادتان هست که اقای روحانی گفتند دردولت یازده کاری خواهم کرد که ملت به 45هزارتومان یارانه نیاز نداشته باشند.
- مردم یادتان هست که ایشان فرمودند 10 میلیون شغل از قبل رونق گردشگری ایجاد خواهد شد؟
- مردم یادتان هست که ایشان گفتنذمردم یاذتان هست که اقای روحانی گفتند در 100 روز اول دولت یازدهم وضعیت اقتصاد را بهبود خواهم داد؟ وهزاران وعده پوچ ذیگر . مردم خوب میدانند که از یک مشت وزیر وکارگزارومشاور پیر وپاتال ومیلیارد ابی برای مردم گرم نخواهد شد . بیخود دیگران را متهم نکن وظیفه کسی که به کارخراب کنی دیگرانانتقاد دارد اصلاح کردن امور است و نه گفتن این خرفهای بی فایده . مردم خوب فهمیدنند چرخش هم زمان چرخ اقتصاد وسانتریفیوز ها
Iran, Islamic Republic of
این گذشته برای این دولت فرتوت کی تمام می شود و به حال می رسند؟
مسئولیتهای گذشته نیز که بیشتر دست این دولتمردان فرتوت و پیر و ناتوان امروز است.
۱))
Iran, Islamic Republic of
از سال ۶۸ تا کنون دولت دست دار دسته هاشمی روحانی وخاتمی بوده تیم اقتصادی انها هم تا کنون تعغیر خاصی نکرده این هم از مسولین قبلی
سینا
United States
واقعا مشکلات مال دولت قبله ! البته خدای نکرده مکدر نشید ... به موقع ! دولت قبل هم خودتان بودید . البته جسارت نشه ! قصدم یاد اوری بود . مردم هم جیگر ! !!!!!! . البته کسانی که به شما رای دادند واقعا مغز جیگر خورده بودند .
سینا
United States
جناب آقای روحانی : میشه داستان خودتون را در انگلیس و زمان تحصیل برای مردم به صورت آشکار بیان کنید
سینا
United States
اقاجان یک پیشنهاد خوب ما که اینهمه جنس از چین وارد می کنیم . مدیر فوتبال خوب هم وارد کردیم مثل دسته گل .یک ریس جمهور از چین وارد کنیم و خلاص لا مذهب ها یک میلیاردوم سی صد میلیون انسان را مدیریت می کنند آه !!!
ما تو 80 میلیون زاییدیم چند قلو هر روز ریس جمهور پر تلاش (توجکوزی ) هی مکدر می شه !
Iran, Islamic Republic of
آقایان اصولگرا تحویل بگیرید!!!
خوشحال خوشحال
Iran, Islamic Republic of
هموطنان عزیز چرا شما تا شکری می کنید این دولت خدمتگزار پاسخ مطالبات ما مردم با واریز
مبلغ ۲۴۰۰۰هزارتومان به حساب همه ماهارا مارا مورد تفقد کریمانه خود قرار داد برید خرج کنید خوش باشید .
Iran, Islamic Republic of
البته مشاور وزیرشان فرمودند پول را بین گداها تقسیم میکنند
رحمان
خودشان نیازمند رای و بیت المال ملت هستند ولی با پررویی مردم مستضعف را نیازمند میگن
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
آشیخ میره
رضا
Iran, Islamic Republic of
خوب 3 سال دیگه دور دوم شما هم تمام میشه و کل این دو دوره با این حرف ها وقت را تلف کردی. یک کار اساسی بکن ، خدمتی به جوانان ، از قبیل اشتغال، ازدواج و......... تا فرصت باقیست تا نام نیکی به جا بگذاری. حرف باد هواست برادر.
آن یکی گفت اشتر را که هی
از کجا می آیی ای اقبال پی
گفت زحمام گرم کوی تو
گفت خود پیداست از زانوی تو
گر زحمام آمدی چونی تو خشک
ور زناف آهویی کو بوی مشک؟
این همه تعریف و تمجید و ادعا آثارش کو؟
Germany
منزل شخصی جناب آقای رئیس جمهور دزر ولنجک و حقوق های نجومی هم مال همان دوره قبل است؟
شهاب
Iran, Islamic Republic of
خجالت آوره !!! اونقدر گذشته گذشته کرده این روحانی که داریم میرسیم به عهد پارینه سنگی ! اگر مشکلات مال گذشته است چرا با فریب مردم رای اوردی ؟ این گذشته کی تموم میشه ؟
Iran, Islamic Republic of
مردم وقتی... باشند حقشان همین افراد هست
امیر عباس
United States
مشکلات فعلی محصول تفکرات واگرایانه حاکم بر دستگاه اجرایی کشور است تا زمانیکه این تفکر وجود دارد هیچ رخداد مثبتی در کشور اتفاق نخواهد افتاد دولت باید نسبت به تغییر اندیشه اجرایی خود اقدام و از گذشته خارج و به حال و اینده بپردازد
Iran, Islamic Republic of
پس، از چهار سال گذشته عبرت بگیر آقای روحانی.
Iran, Islamic Republic of
درختی که 4 سال میوه ندهد؛ بعد از این هم ثمر نخواهد داد...
پ.ن : فارق از جناح بندی
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع مردمی که به روحانی رای دادند
United States
جناب روحانی قبل از دولت قبل دولت بمدت ۸ سال تحت امر رفیق شفیقت خاتمی فتنه گر بود. قبل از ان هم بوسیله اسطوره ات هاشمی اداره میشد. با ۵ سال کاری خودت سردستی میشود ۲۱ سال از ۲۹ سال. حالا این کاری اقتصادی مال خودتو هست یا رفقات؟
حامد
United States
شما که در حدی نبودی که بتونی مشکلات رو حل کنی برای چی وعده های صد روزه می دادی؟ برای چی امید کاذب می دادید؟ فقط برای این که رئیس جمهور و معاون اول شوید و قدرت داشته باشید؟ اگر نمی توانستید نباید رئیس جمهور می شدید و وعده می دادید. شما هیچ گاه نگفتید مردم من اگر رئیس جمهور شوم نمی توانیم بعد از 4 سال کاری کنم چون دولت وضع خراب است. اما اینا رو نمی گفتید. بلکه می گفتید اگر من بیایم همه ی مشکلات رو حل می کنم. برنامه های صد روزه دارم. اما حالا می بینیم برنامه های 1000 روزه هم نداشته اید. برنامه شما صرفا آوردن اطرافیان خودتان و دادن پست و مقام به آنها و بدگویی از دولت قبل و شعار و سخنرانی بوده ولی حتی نمی توانید قیمت تخم مرغ رو هم مدیریت کنید و نمی توانید حتی شیر مدارس هم تأمین کنید. اعتراضات اقتصادی در دولت دوم شما آغاز شد و کشور رو به آشوب کشاند. اگر نمی توانید...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی به عمل کار برآید به سخنرانی نیست .
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
البته که مربوط به گذشته است. مربوط به دولت یازدهمه که دولت قبل بوده. جناب رییس جمهور دیگه اوناییکه بهتون رأی دادنم فهمیدن فریب این حرفاتون رو خوردن خواهشا دیگه عوامفریبی بسه! بزارین این دوره آخرتون بدون این حرفا بگذره چون دیگه نمیخواد دنبال رأی باشین. هشت سال میخواستین که شد.
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایت هنوز نمی خواهند قبول کنند که 8 سال دولت معجزه هزاره سوم چه خسارتی به کشور زده و نه تنها دولت 8 ساله روحانی بلکه دولت بعدی هم باید وقت و انرژی خود برای زدودن آثار معجزه هزار سوم صرف کند و شاید بعد از آ« کشور در ریل درست بیفتد.
Iran, Islamic Republic of
دروغ گفتین که 100روزه درستش میکنیم!؟
Iran, Islamic Republic of
بودجه پروژه های عمرانی در 8 سال دولت نهم و دهم 10 برابر امروز بود و هر روز یک پروژه جدید افتتاح می شد اما حالا هر روز یک کارخانه تعطیل می شود و عده ای بیکار می شوند.
از عمر انقلاب چقدر میگذرد؟ دولتهای خاتمی و هاشمی در فضای مجازی نبودند.این معجزه قرن شما هم فرماندار و استاندار غرق شده در استخر فرح بود.بجای بهانه جوابگو باشید
Iran, Islamic Republic of
شما انگار توی جامعه زندگی نمیکنی احمدی نژاد اگه همین الان کاندید شود بیش از هفتاد درصد آرا را کسب میکند مردم او را میخواهند
Iran, Islamic Republic of
شما انگار توی جامعه زندگی نمیکنی احمدی نژاد اگه همین الان کاندید شود بیش از هفتاد درصد آرا را کسب میکند مردم او را میخواهند
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی
کارگران تو‌محیط کار از بی عدالتی ناراضی اند
حقوق ۱ تا دو‌میلیونی میگرن و مدیرشون ۱۵ تا ۲۰ میلیونی
تقصیر دولت قبله؟؟خوب حلش کن
تو یه اداره سه چهار نفر با سه چهار نوع تنوع استخدامی کار میکنن یکی پیمانکار یکی رسمی یکی قراردادی و اختلاف حقوقشون زمین تا آسمونه تقصیر دوات قبله؟خوب حلش کن این بیعدالتی رو...
اینها که دیگه سخت نیست...مردم از بیعدالتی وفاصله بین مردم و مسئولین ناراحتن
تو‌دولتهای قبل با اینکه مشکلات اقتصادی بود مردم اعتراض نکردن چون
فاصله مسئولین از مردم زیاد نبود بیعدالتی زیاد نبود
ضصصص
Iran, Islamic Republic of
پس تو توي اين پنج سال چه کاری كردي تو كه ميگفتي 100 روزه اخر چقدر از احمدي نزاد ....تا كي ميخواهيد ب...
Iran, Islamic Republic of
چرا در جامعه ما چیزهای بد و خانمانسوز افزایش یافته مانند اختلاس ، مواد مخدر ،فساد وفحشا ، گرانی ، بیکاری ، تبیض و.... زندگی اشرافی گری برای عده ای خاص ، تجملگرایی ، حقوق نجومی برای مسئولین و فرزندان آنان خوب است ولی مردم هیچ شما را بخدا نگویید این طاغوتی است واقعیت جامعه راببینید من جایی که کار میکنم غارت میکنند پولشویی میکنند حقوق تا 100میلون تومان میگیرند ظرف دو سال منزل 5الی 6میلیاردتومانی میخرند و پیاده هم از نجف به کربلا میروند این واقعیت دارد به یکی از آشنایان که در حوزه قم است و یکی از اطلاعاتی که آشنا بوده گفتم ولی نتیجه ای نگرفتیم بنده کلافه وسردر گم شدم با دیدن تبعیضها وغارتها کم کم دارم دینم وایمانم را از دست میدم بنده از اول انقلاب (راهپیمایی با خدا رحمت کند مجاهد نستوه طالقانی همیشه بود) جبهه رو بود مجروح شدم دوستانم شهید شدند در جامعه ما طرد شده تر از بسیجی وجود ندارد خدایا کمکم کن انقلاب ما را از دست ناهلان ونامحرمان نجات بده حافظ خون شهدا باش این مسئولین خون شهدا را پایمال میکنند .
انصاری
Iran, Islamic Republic of
تورو جان مادرت ارواح پدرت انقدر گذشته گذشته بکار نبر پس تو چکاره هستی 6 سال گذشت حتی آن برجامی که فتح الفتوحش می خوانی توزرد از آب در آمده و بعد از 6 سال به این رسیدی مذاکره با آمریکا دیوانگی است تا کی می خواهی بگویی گذشته این چند صباح هم تمام می شود و می ماند فقط با شرمندگی و همین وزرایی که داری دستت را رو می کنند تو 6 سال به غرب توجه داشتی چیزی ندیدی برای رضای خدا 2 سال مانده متکی به این ملت باش و نتیجه اش را می بینی تا کی می خوتهی از واقعیتها فرار کنی .
Iran, Islamic Republic of
این وضعیت اقتصادی هدیه ای از رییس جمهور به اون 24میلیون نفر....
Iran, Islamic Republic of
یعنی این احمدی نژاد قبل از این که رییس جمهور بشه واسه افساد طلبا یه راه فرار خوبه.....
Iran, Islamic Republic of
سال 1400 چه میگویید ؟
اگر قرار است که بگوییم تا حالا خراب بوده این هم نتیجه اش است که صرفا یک تشخیص است (بدون در نظر گرفتن درست یا غلط بودن). چه باید کرد؟
راه حل ؟
اگر همش تو سر خودمان بزنیم که واویلا تا حالا اینجوری بوده زمان ها میگذرند و دولت بعدی هم همان حرفها را تکرار میکند.
راه حل ؟ ساکنان بلاد کفر میگویند solution . شما که خارج از کشور تحصیل کردید بهتر از ما بلدید.
اگر هم راه حلی ندارید که باید گفت چرا برای ریاست جمهوری کاندید شدید؟
اگر دنبال راه حل در نزد کدخدا و دوستانشان میگردید که باید گفت این ره که تو میروی به ترکستان است.
United States
جانم فدای رهبر شجاع و نترس و فهیم ایران امام خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
اینا طرفدارانی دارن که میگن تا ۸۰۰سال دیگه هرچی خرابکاری کردید بندازید گردن دولت احمدی نژاد. رو که نسیت واقعا....
Iran, Islamic Republic of
5ساله این جمله را تکرار می کنه.شاید الزایمرسیاسی........
Iran, Islamic Republic of
نه که تو خیلی مدیریت کردی هرچه از مشکلات کفتند فقط خندیدی انشا الله کسانیکه بهت رای دادند در ثوابت شریک باشند
Iran, Islamic Republic of
و آقای روحانی و خانه سالمندانش همچنان به افق می نگریست!!!
وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
بقرآن قسم خجالت داره که همه مشکلات مملکت رو بندازیم گردن دولت قبلی حدا اقل اگر می گفتیم مشکلات دولتهای های قبل ، میشد درک کرد اما
جناب روحانی حدود 5 سال هست تمام امکانات کشور در اختیار شماست . خوب نیست تا تکان میخورید . تا میگن کی بود کی بود
میگید من نبودم اون یکی بود
خدا نگذره از کسی که به مردم دروغ میگه خدا رسوا کنه دروغگویان به مردم ایران رو
محمد
Iran, Islamic Republic of
خیانت در امانت بهر ما مخلوق عادت شد
فرار از بندگی نزد خدا تا کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا هر کسی و به هر نحوی ( دروغ ، نیرنگ ، اختلاص و غیره ) به مردم ایران زمین خیانت می کند ، رسوای دو عالم بگردان
الهی آمین
مجيد
Iran, Islamic Republic of
شب به خير روحاني جان؟!!!
تو كه مي دانستي چرا پا به عرصه گذاشتي كه حالا بخواهي كار نكردن مغرضانه خود را به گردن ديكر دولت مردان بياندازي.
اين همان نشانه گرفتن نظان و از اين طريق آشوب و بلبشو درست كردن است.
و جمله آخر: اگر در پايان رياست جمهمري خود نگفت كه نگذاشتند من كار كنم!! و بعدشم بندازه گردن سپاه، بسيج و ....
و اخرشم بگه تقصير اونايي بود كه مخالف برجام بودند.