دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۹

موضع گیری مداح مشهور تهرانی علیه احمدی نژاد

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 578589
عده قابل توجهی از مردم به آقایان گفتند که این چند نفر را از اطرافیانت حذف کن ولی توجهی نکرد. بعدها مردم گفتند که حداقل این یک نفر را حذف کن ولی باز هم نپذیرفت. مردم هرچه گفتند او گوش نکرد و این دیکتاتوری آن مسئول را می‌رساند.»
موضع گیری مداح مشهور تهرانی علیه احمدی نژاد
به گزارش جهان نيوز، سعید حدادیان در گفت وگو با یکی از سایت های خبری در مورد احمدی نژاد صحبت کرده است که بخشی از این مصاحبه را می خوانید.
 
این مداح اهل بیت علیهم‌السلام انقلابی‌نماها را هم از سخنانش بی‌نصیب نگذاشت و ابراز داشت«برخی هم با پز انقلابی‌گری قصد فریب مردم را دارند و فقط ادای انقلابی‌ها را درمی‌آورند. آن‌ها چون تقوا ندارند انقلابی نیستند. عده قابل توجهی از مردم به آقایان گفتند که این چند نفر را از اطرافیانت حذف کن ولی توجهی نکرد. بعدها مردم گفتند که حداقل این یک نفر را حذف کن ولی باز هم نپذیرفت. مردم هرچه گفتند او گوش نکرد و این دیکتاتوری آن مسئول را می‌رساند.»
 
حدادیان براین اساس یادآور شد: اگر جریان‌های انقلابی‌نمایی و اشرافی‌گری در داخل کنترل بشوند، شاهد از بین رفتن مشکلات خواهیم بود. اگر قوه قضائیه فشل نباشد بسیاری از اتفاقات رخ نمی‌دهد. این‌ها جزو مطالبات اصلی ماست.

وی ادامه داد: مطرح می‌کنند که فلانی مثلا با ۱۰۰ تخلف دستگیر شده است، چرا قبل از این‌که به این تعداد تخلف برسد او را شناسایی نکردید؟ نظارت سازمان بازرسی باید با متخلفانی که دستگیر می‌شوند، ضرب‌الاجلی برخورد کند و پروسه تفهیم اتهام را به درازا نکشاند.

این شاعر آیینی هم‌چنین به دریافت حقوق‌های نجومی هم انتقاد کرد و گفت: هنوز هم که هنوز است، برخی حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند و این‌ها دهن‌کجی به ارزش‌های انقلاب و مسبب اصلی فتنه هستند. اگر قرار باشد ضربه بخوریم از همین داخل می‌خوریم. اگر می‌خواستیم در خارج از کشور شکست بخوریم، در همان سوریه و عراق می‌خوردیم. 

حدادیان با اشاره به ضرب المثل معروف «دل می‌دهد و قلوه می‌گیرد» بیان داشت: اگر خارج از کشور را هم به دست این آقایان می‌سپردیم، باز خراب می‌کردند. این‌ها معتقدند که باید با آمریکا بگوییم، بخندیم، دل بدیم و قلوه هم نگیریم.

وی در ارتباط با تجمعات اخیر مردم در اعتراض به وضعیت نامناسب معیشتی و اقتصادی افزود: می‌گویند ۷۰۰ هزار شغل ایجاد شده است ولی اکثر اطرافیان من هنوز هم بی‌کار هستند؛ من نمی‌دانم این شغل‌ها را به چه کسانی داده‌اند.

منبع: فردا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر مش و بق و حامی اونا و فتنه‌گرا و منحرفا و درود خدا بر مولایمان حضرت حجت و آقا سیدعلی.
Iran, Islamic Republic of
دقت کنی حدادیان حرفای احمدی نزاد رو تکرار کرده ...
حدادی
Iran, Islamic Republic of
سعید حدادیان باید استغفار کند بابت دهن لقی که در مورد دکتر احمدی نژاد و مشایی و با قیاس عورتین بودن کند.
او سکوت کند بهتر است چرا که در هیچ شان و جایگاهی نیست بخواهد با آن ادبیات سخیفش در مورد رئیس جمهور مردمی-دکتراحمدی نژاد- که حتما بلااشتباه در عملکرد نبوده ، قضاوت کند.
او اگر شهامت و جرات دارد و صادق است همان عبارات سخیفش را مورد روحانی و بردارش، جهانگیری و برادرش، صادق لاریجاین و برادرش ، آخوندی و نعمت زاده و اموال و دارایی هایشان استفاده کند!
جرات میکند؟ هرگز!
رر
United States
اخه مرد محترم مداحي هم شد شغل!
مداح
Iran, Islamic Republic of
مداحی شغل نیست اما متاسفانه برخی در این کشور دکان دو نبش باز کرده اند.کاش مثل حاج منصور عرضی پولکی نبودند تا اون مداحی اثر بخش میشد!
چقدر دردناک است ببینی کسی با بیان مرثیه و مدح آل الله و بعضا با وارد کردن تحریفات و تصورات غلط خود، آخر مجلس پاکت پول بگیرد!
هدیه دادن به هر مقدار به مداحان با نفس پاک ستوده است اما نباید این نوع هدایا منجر به ایجاد توقع و دستمزد در طرف کند که الان کرده و عملا شغل شده است و احتمالا چند وقت دیگر ادعای بیمه تامین اجتماعی و کارهای سخت و زیان اور هم بکنند!
فرض کنید اخر مجلس پاکت پول را ندهی، حتما مواخذه که هیچ، متهم به بی حرمتی به مداح کاسب می شوی!
شان اهل بیت ع ، اجل از این است که چنین با بیان ماجرای مظلومیتشان و شهادتشان، عده ای دکان باز کنند.
بنده بشدت مخالف چنین کاسبکاری هایی هستم.
چرا طرف نرود حرفه و مهارتی یاد بگیرد و از قبل آن امرار معاش کند و بعد بشود مداح واقعی اهل بیت ع با اجر اخروی؟
هیچگاه در تاریخ اسلام و شیعه، مداحی شغل و منشاء کسب وکار نبوده الا این دوره زمانه.
هدیه دادن به مداح متفاوت از شغل تلقی کردن است و این هدیه می تواند با رضایت متولی مجلس و نه تعیین مقدار قبلی توسط مداح باشد.
یا حق- مداح اهل بیت علیهم السلام و کارمند بخش خصوصی
Iran, Islamic Republic of
دیگه حتی حدادیانم میگه ...ولی اگه همین کلمه رو یه اصلاح طلب میگفت الان بازداشت بود
Iran, Islamic Republic of
وا به حال ملتی که این اراذل واوباش میدان دارش هستند .
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
هنوز بی تقوایی شماها را در جریان هتاکی به رئیس جمهور محبوب فراموش نکردیم و حکمت کیست حنجره و هزار و یک جور درد و بلا و مرض حنجره رو حالا فهمیدیم که بابت چه بود!!
خداوند شماها را رها کرده و به خودتون و نفستون واگذاشته که متنبه نمی شوید!!!
پا منبری
Iran, Islamic Republic of
یکی را می شناسم که از سال 60 نوحه خوان وسینه زن ومداح است . در جاهای کم جمعیت می خواند تا شلوغ شود به جایی دیگر می رود . اگر نوحه خوانی به او ونوحه هایش دل بست . نمی خواند تا او نوحه های او را بخواند وایشان سینه می زند . اگر در تکیه یا جایی به مداحی ولو هزار تومان بدهند در ان جا نمی خواند. پرسیدم چرا در مداحی ونوحه هرگز نگریستی ! گفت بیا تا برویم جایی خاص ! سوار ماشین شدیم و دور از شهر پیاده شدیم ! روی سنگی نشست وگفت می خوانم وسینه می زنم کارم نداشته باش. بیتی می خواند وسینه می زد ومرتب می گریست وهرگز دنباله اش ادامه نداد یا حسین عباس بین کز روی زین افتاده است مشک پاره پاره اش روی زمین افتاده است نیزه را در دست گیرد یا بدست گیرد علم --- مرتب تکرار می کرد واطراف نگاه می کرد و می گریست !! هرگز نگفته مداحم ولی دیگران می دانند -- منظوری ندارم بلکه چنین دوستی دارم