سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

زندگی‌نامه شهید جلال ابراهیمی

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 578571
گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید ابراهیمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
زندگی‌نامه شهید جلال ابراهیمی
به گزارش جهان نيوز، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را بخوانید:

 جلال ابراهیمی اصل  سال1342 در روستای محمدشاه علیا از توابع شهرستان نقده در خانواده ای مذهبی و مستضعف چشم به دنیا آمد. بعد از طی دوران كودكی، وارد مدرسه شده و تحصیلات مقطع ابتدائی را با موفقیت به پایان رساند، اما به لحاظ مشكلات مالی و محرومیت موفق به ادامه تحصیل نشده و جهت تأمین مایحتاج و امرار و معاش خانواده به كار و تلاش در شغل های كشاورزی و دامداری پرداخت.

از آنجا كه در خانواده پاك و بی آلایش روستا پرورش یافته بود فردی متین و باوقار بود. با همه مهربان و صمیمی و در رفع مشكلات همنوعان خویش جد و جهد می نمود. به نظام مقدس اسلامی و خط رهبری حضرت امام علاقه فراوان داشت. از هر فرصتی جهت شركت در مراسمات و برنامه های انقلاب استفاده می برد و با آغاز جنگ تحمیلی دشمنان اسلام بر علیه انقلاب الهی امت شهیدپرور ایران عاشقانه جهت انجام وظیفه مقدس سربازی و حفظ و حراست از مرزهای كشور و دستاوردهای انقلاب به صف مجاهدان و دلاوران ارتش ایران پیوست و در مناطق عملیاتی فكه(جنوب) به پاسداری از كیان انقلاب پرداخت و با شایستگی مأموریت های محوله را به انجام رساند و مردانگی و لیاقت خود را به ثبت رساند. سرانجام به تاریخ67/4/21 در نبرد نابرابر دشمنان بعثی كافر در منطقه عملیاتی فكه، وجود افتخار آفرینش مفقودالاثر شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *