کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابطحی:

بایدبا "وحدت ملی"با اغتشاشات مقابله کرد

11 دی 1396 ساعت 12:50

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در واکنش به آشوب‌های اخیر گفت: مقامات آمریکایی و اسراییلی و فرح پهلوی و والاحضرت! محمد بن سلمان سعودی و تکفیری ها با حمایت‌های کورشان باز هم دشمنی‌شان را با ملت ایران آشکار کردند.


به گزارش جهان نیوز،‌ حجت‌الاسلام سید محمد ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور و حمایت بیگانگان از این اغتشاشات گفت: مقامات آمریکایی و اسراییلی و فرح پهلوی و والاحضرت! محمد بن سلمان سعودی و تکفیری‌ها با حمایت‌های کورشان بازهم دشمنی‌شان را با ملت ایران آشکار کردند.

وی با بیان اینکه برخی بدون توجه به مسائل معیشتی و اقتصادی اصل نظام را نشانه گرفته‌اند، تصریح کرد: متأسفانه برخی تلاش دارند تا مطالبات به‌حق اقتصادی و مدنی مردم نادیده گرفته شود.
حجت الاسلام ابطحی با بیان اینکه تردیدی در مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست و همه باید فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند، گفت: از مسئولان عاجزانه درخواست می‌کنم که جدای از این دشمنی‌هایی که علیه ملت ایران می‌شود، به مشکلات اقتصادی، سیاسی، اختلاس‌ها و دزدی‌ها از سوی هر جناحی که صورت می‌گیرد، توجه کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین با بیان اینکه نباید برخی جریانات از این اتفاقات به نفع خود استفاده کنند، تأکید کرد: اتفاقات این روزها، اعتراضی است به عملکرد همه دستگاه‌ها؛ ما باید به دنبال "وحدت ملی" برای تحول در عملکرد مدیران همه بخش‌ها باشیم و دستگاه‌های مختلف باید به نظرات مردم و نقدهایشان نیز توجه عملی کنند.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 578054

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/578054/بایدبا-وحدت-ملی-اغتشاشات-مقابله

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com