پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شریعتمداری: گزینه نظامی «قمپز» در کردن است

جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 577203
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره روی میز بودن گزینه نظامی گفت: آنان یکبار در دوران دفاع مقدس با ایران درگیر شدند و فهمیدند که نمی‌توانند کاری کنند و مردم هم بدانند که بیانات این دشمنان قمپز در کردن است.
شریعتمداری: گزینه نظامی «قمپز» در کردن است
به گزارش جهان نيوز؛ حسین شریعتمداری امشب در مراسم بزرگداشت سالروز یوم‌الله 8 دی در مهدیه شهر رشت اظهار داشت: فتنه 88 توسط مثلث شوم اسرائیل، آمریکا و انگلیس مدیریت می‌شد.
 
مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: فتنه 88 مانند جنگ خندق بود زیرا تمام مخالفان نظام اسلامی با تمام قدرت برای براندازی نظام اسلامی متحد شده بودند اما قیام 9 دی مانند ضربه امیرالمومنین علی(ع) آن‌ها را سرجایشان نشاند.

شریعتمداری با اشاره به مصاحبه میرحسین موسوی در ایام قبل از انتخابات با روزنامه تایم آمریکا خاطرنشان کرد: فتنه‌گران به‌دنبال تبرئه خود نباشند زیرا آنان وطن‌فروشی کردند و آمده بودند تا نظام را براندازی کنند.

وی با اعلام اینکه میرحسین موسوی تجمعات ایران را راهکاری برای فشار بر رهبری برای عقب نشینی از عقاید و باورهایشان می‌دانست گفت: ما تمامی مراحل فتنه را پیشاپیش پیش‌بینی کرده بودیم زیرا مشخص بود که فرمول‌های انقلاب رنگی در ایران در حال اجرا است.
مدیرمسئول روزنامه کیهان ضمن بیان تیتر نخست این روزنامه چند روز قبل از انتخابات عنوان داشت: در این تیتر بیان شده بود که سناریوی افراطیون ایجاد فتنه و آشوب پس از شکست در انتخابات بود.

وی با اشاره به وقایع جنگ صفین و بر سر نیزه گذاشتن قرآن‌ها و همچنین مقایسه آن با وقایع سال 88 تصریح کرد: فتنه‌گران در روز حماسه 9 دی 88 شکست خوردند اما شاهد هستیم که تا امروز نظرات و عقایدشان را پس‌ نگرفتند.

شریعتمداری با اعلام اینکه فتنه‌گران نقش پیاده نظام دشمن را در سال 88 بازی کردند خاطرنشان کرد: اگر نظرات دشمنان و اتحادشان را در سال 88 رصد کنیم می‌بینیم که تمام آن‌ها به‌دنبال براندازی نظام اسلامی بودند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اعلام اینکه امروز باید مراقب شمرها و ابن‌سعدهای زمان باشیم گفت: عده‌ای امروز دشمن خونی نظام و مردم هستند و از دست دادن با دشمنان هم ابایی ندارند و حتی به‌خاطر مواضعشان از مردم عذرخواهی نمی‌کنند.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه سران فتنه بارها به عدم تقلب در انتخابات 88 اعتراف کردند ابراز داشت: آن‌ها هنو هم از مواضعشان دست برنداشتند و به همین دلیل است از مردم بخاطر دروغگویی هایشان عذرخواهی هم نمی‌کنند.

وی با اشاره به سخنان دشمنان نظام اسلامی مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی تصریح کرد: آنان یکبار در دوران 8 سال دفاع مقدس با ایران درگیر شدند و فهمیدند که نمی‌توانند کاری کنند و مردم هم بدانند که بیانات این دشمنان "قمپز در کردن" است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ضربه زدن به نقطه احساس اقتصاد کشور است خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که اقدام جدید فتنه‌گران ناراضی کردن مردم از وضعیت اقتصادی است.

شریعتمداری با انتقاد جدی از واردات بی‌دلیل برخی اجناس از خارج کشور اظهار داشت: برخی مسئولان برای رفع مشکل واردات، به برخی فقرای روستانشین کارت بازرگانی دادند و با اسم آن‌ها کالاهایی وارد کشور می‌کنند.

وی با انتقاد از عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور و متمرکز کردن تمام امکانات کشور بر مسئله برجام خاطرنشان کرد: دولتی‌ها از طرفی گفتند نباید مردم را به زور به بهشت فرستاد اما از طرف دیگر مردم را به سمت جهنم بردند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند که چرا همزمان با سفر تیم مذاکره‌کننده اعلام می‌کنند که خزانه خالی است گفت: رسانه‌های فرانسوی حسن روحانی را فروشنده‌ای بدهکار می‌دانند که حاضر است منافع کشورش را هم بفروشد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: وقتی شما جریانی را می‌بینید که یکبار دست به وطن‌فروشی زده و از اقدام خود نیز کناره‌گیری نکرده است ممکن است باز هم اقدامات گذشته خود را تکرار کنند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با انتقاد از انتصاب اصحاب فتنه در امور و منصب‌های دولتی تصریح کرد: اصحاب فتنه دولت را رحم اجاره‌ای خود معرفی می‌کنند و دولت باید پاسخگو باشد که چرا چنین اقداماتی راانجام داده است.

وی با اعلام اینکه بسیاری از مشکلات کشور با راه‌حل‌های ساده قابل حل کردن است ابراز داشت: وقتی حدود 4 هزار 500 کانتینر هر روز وارد کشور می‌شود نتیجه‌ای جز خوابیدن کارخانه‌ها ندارد و این شک ایجاد می‌شود که عمداً این کار را می‌کنند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *